BRING ON THE LIGHTSquote:Op donderdag 19 december 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
CHRISTMAS ON THE DANCE FLOOOOOOOOORRRRRRR
Zonder te klikken krijg ik een mengeling van walgelijke muziekdeuntjes en hysterische stemmen en danspasjes in mijn hoofd.quote:Op donderdag 19 december 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
CHRISTMAS ON THE DANCE FLOOOOOOOOORRRRRRR
echt he.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zonder te klikken krijg ik een mengeling van walgelijke muziekdeuntjes en hysterische stemmen en danspasjes in mijn hoofd.
Ja zo spijtig dat dat niet kan.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
jammer dat ik het niet op vol volume hier kan afspelen.
Hoe voelt dat om ook eens gelijk te hebben?quote:Op donderdag 19 december 2019 10:46 schreef 00wildchild het volgende:
Ik heb geklikt en ik had gelijk.
Heel natuurlijk, ik heb meestal gelijk.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe voelt dat om ook eens gelijk te hebben?
Hoezo ben je daar blij meequote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ontsnapt aan de kerstlunch op werk
Schijngezelligheid.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar blij mee
Ik heb morgen kerstdiner op werk en gvd zin in
Denk je niet dat die CEO liever had gezegd, we doen het godverdomme zo goed dat jullie er tachtig nieuwe collega's bij krijgen?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Schijngezelligheid.
En een paar jaar geleden werden we genaaid toen de CEO met kerst een prachtig verhaal kwam en met de nieuwjaarsborrel doodleuk een reorganisatie aankondigde waarbij mensen ontslagen werden.
Kan ik niet zo goed tegen.
Vast.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je niet dat die CEO liever had gezegd, we doen het godverdomme zo goed dat jullie er tachtig nieuwe collega's bij krijgen?
Jammer zeg. Had je geen zin om even te socializenquote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
Je zal vast erg gemist worden.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:20 schreef FernandoMartinez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
Zitten de heftruckchauffeurs aan een aparte tafel zekerquote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja hahahaquote:Op donderdag 19 december 2019 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zitten de heftruckchauffeurs aan een aparte tafel zeker
Mag je bij de bazen aan tafel?quote:Op donderdag 19 december 2019 13:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker man, speciaal voor jullie hebben ze frikandellen en patatquote:
Noel is de baas, onwetende.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij de bazen aan tafel?
We zitten altijd met kantoor aan een tafelquote:Op donderdag 19 december 2019 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je bij de bazen aan tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |