VB1, een vriend van mij, deze jongen had zo een verdriet dat hij niet alleen het meisje continue probeerde te begrijpen, maar ook 'smeek' brieven naar haar ouders stuurde
VB2, een andere vriend had een 'relatie' van enkele weken, hij is nu al het dubbelle aantal weken bezig om haar terug te winnen, door een stroom van mail,sms-jes en bellen.
Ik had jaren terug ook last van liefdesverdriet en ik heb toen oa meer
dan 50 ! ( zeer slechte ) gedichten geschreven, online geplaats en de url naar mijn ex gestuurd
Anyway, iemand nog leuke verhalen?
quote:100 bladzijdes uitgeprint met een serieuze oproep voor sex, en op haar school opgehangen... kwam mede door de manier van uitgaan
Op maandag 13 januari 2003 09:05 schreef yavanna het volgende:
Bijna iedereen kent het wel, je hebt liefdesverdriet en dat schijnt je denkvermogen op een vreemde manier te kunnen beinvloeden
En je wel zeer vreemde stappen kunt ondernemen om je geliefde ervan te overtuigen dat jij toch de juiste bent voor haar/hem.
(Achteraf kan dat zeer schaamtevol zijnVB1, een vriend van mij, deze jongen had zo een verdriet dat hij niet alleen het meisje continue probeerde te begrijpen, maar ook 'smeek' brieven naar haar ouders stuurde
VB2, een andere vriend had een 'relatie' van enkele weken, hij is nu al het dubbelle aantal weken bezig om haar terug te winnen, door een stroom van mail,sms-jes en bellen.Ik had jaren terug ook last van liefdesverdriet en ik heb toen oa meer
dan 50 ! ( zeer slechte) gedichten geschreven, online geplaats en de url naar mijn ex gestuurd
Anyway, iemand nog leuke verhalen?
--EDIT---
Niet van mijn kant.... van hare... haar fotow erop etc., naam adres, telnr..
maar zo ben ik echt niet meer....tenminste denk t niet...hoop t niet
quote:En geen verhaal, was het zo erg?
Op maandag 13 januari 2003 09:08 schreef MrTorture het volgende:
brrr, praat me er niet van
Ik was zwaar in de war
quote:Haha, maar dat is dan meer iets voor onder het kopje
Op maandag 13 januari 2003 09:10 schreef EggsTC het volgende:100 bladzijdes uitgeprint met een serieuze oproep voor sex, en op haar school opgehangen... kwam mede door de manier van uitgaan
*Wraak kan zoet zijn*
quote:Ach... ik leef nog
Op maandag 13 januari 2003 09:19 schreef yavanna het volgende:
En geen verhaal, was het zo erg?
maar boos zijn kan ik niet...ik wou dat ik me ex nu gewoon uit kon schelden enzow...maar ik kan t gewoon niet...t enigste was ik nu kan is huilen...
quote:Heb je dat serieus gedaan..??
Op maandag 13 januari 2003 09:10 schreef EggsTC het volgende:
100 bladzijdes uitgeprint met een serieuze oproep voor sex, en op haar school opgehangen... kwam mede door de manier van uitgaan--EDIT---
Niet van mijn kant.... van hare... haar fotow erop etc., naam adres, telnr..
quote:Ja...
Op maandag 13 januari 2003 10:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heb je dat serieus gedaan..??
quote:ik geef je never nooit gelijk geven om wraak te nemen op zo'n lage manier.
Op maandag 13 januari 2003 10:26 schreef EggsTC het volgende:
Als je de situatie zou weten hoe het ervoor stond gaf je me groot gelijk, maar heb geen zin om het verhaal voor de 1000ste keer te typen.
quote:Ieder zn mening
Op maandag 13 januari 2003 10:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik geef je never nooit gelijk geven om wraak te nemen op zo'n lage manier.
al is ze 100 keer vreemdgegaan, dan nog is dat geen reden, voor dit soort acties.
quote:Ja, precies! Ik vond het wel een strak verhaal.
Op maandag 13 januari 2003 10:31 schreef EggsTC het volgende:Ieder zn mening
quote:ben wel benieuwd naar je verhaal, doe es een linkje geven..
Op maandag 13 januari 2003 10:31 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ieder zn mening
quote:Bovendien is 100keer zacht uitgedrukt vergeleken met wat ze me heb geflikt, ik bestrijd laag met laag.
Op maandag 13 januari 2003 10:31 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ieder zn mening
Liefde en haat, ligt dicht bij elkaar
quote:Totaal geen behoefte aan... bovendien hoe ik t verhaal overal getypt heb staat het er nog niet in alle details... omdat ze zo´n smerige manier had van "onder het water steken". Het meest complete verhaal zou je terug kunnen vinden op www.hetisuit.nl
Op maandag 13 januari 2003 10:36 schreef Frenkie het volgende:[..]
ben wel benieuwd naar je verhaal, doe es een linkje geven..
quote:het is uit bestaat niet meer
Op maandag 13 januari 2003 10:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
Totaal geen behoefte aan... bovendien hoe ik t verhaal overal getypt heb staat het er nog niet in alle details... omdat ze zo´n smerige manier had van "onder het water steken". Het meest complete verhaal zou je terug kunnen vinden op www.hetisuit.nl
quote:Die site bestaat niet meer
Op maandag 13 januari 2003 10:42 schreef EggsTC het volgende:
Het meest complete verhaal zou je terug kunnen vinden op www.hetisuit.nl
quote:
Op maandag 13 januari 2003 10:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
het is uit bestaat niet meer
Nadat het uit was maakte ik vrijwel een dagtaak van het in de buurt van de telefoon verblijven. Zo heb ik, iedere keer dat 1 van z'n nieuwe vrouwelijke slachtoffers belde, hen in geuren en kleuren verteld dat ze niet z'n enige verovering waren.
Ik heb 'm zo zeker 3 meisjes door de neus geboord en dat luchtte toendertijd aardig op
Toen ik ook nog een keer 's nachts een flinke kras op z'n auto heb gemaakt met m'n sleutelbos was ik er helemaal overheen
quote:you go girl
Op maandag 13 januari 2003 11:17 schreef Noayla_ het volgende:
Toen ik 21 was kwam ik erachter dat mijn toenmalige vriendje er, naast mij, meerdere vrouwen op nahield. We woonden beiden op dezelfde afdeling van een studentenflat waar we met z'n allen 1 algemene telefoon deelden.Nadat het uit was maakte ik vrijwel een dagtaak van het in de buurt van de telefoon verblijven. Zo heb ik, iedere keer dat 1 van z'n nieuwe vrouwelijke slachtoffers belde, hen in geuren en kleuren verteld dat ze niet z'n enige verovering waren.
Ik heb 'm zo zeker 3 meisjes door de neus geboord en dat luchtte toendertijd aardig op
Toen ik ook nog een keer 's nachts een flinke kras op z'n auto heb gemaakt met m'n sleutelbos was ik er helemaal overheen
quote:Zeggen dat je zwanger bent is iid wel
Op maandag 13 januari 2003 09:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
euhmm...
de ex van mijn ex...die zei dat ze zwanger was....
ik zelf...me ex de hele tijd bellen toen ie bij zen vriendin zat...(t meisje waar ie mij voor dumpte)maar zo ben ik echt niet meer....tenminste denk t niet...hoop t niet
Nee ik hoop ook niet meer zo erg te zijn, kwestie van de eer aan jezelf houden, maar ik wil wel graag de laatste zet gezet hebben.
Daar voel je je een heel stuk beter door
quote:Dat is zonde, maar het stadium van boosheid komt waarschijnlijk nog wel, om jezelf beter te gaan voelen en gelukkig komt er ooit een tijd dat je er niet meer warm of koud van wordt
Op maandag 13 januari 2003 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
owja wat ik ook doe...is heel jalours doen...maar boos zijn kan ik niet...ik wou dat ik me ex nu gewoon uit kon schelden enzow...maar ik kan t gewoon niet...t enigste was ik nu kan is huilen...
Veel sterkte iig!!
Hij heeft dag en nacht gebeld, smorgensvroeg en 's avonds, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen eigenlijk... ik had echt medelijden, ben er ook nooit boos om geweest..
quote:aandacht willen herken ik...heb ik ook heel erg
Op maandag 13 januari 2003 12:36 schreef 0_o het volgende:
Ik was compleet de weg kwijt. Voelde me bijna een jaar lang erg beroerd en depressief. Merkte wel heel erg aan me dat ik aandacht wilde. Sneu en logisch tegelijk
Redelijk lomp maar kan er achteraf om lachen...nu inmiddels 2,5 jaar verkering met mn huidige vriendin!
quote:Gekke aardworm, ik ken zulke emoties niet. Ze zijn mijn en mijn soort vreemd. De wanhopigheid van een miserabel bestaan is er aan af te lezen. Ik heb nooit begrepen wat jullie soort drijft om zulke vreemde ervaringen te ondergaan.
Op maandag 13 januari 2003 09:05 schreef yavanna het volgende:
Bijna iedereen kent het wel, je hebt liefdesverdriet en dat schijnt je denkvermogen op een vreemde manier te kunnen beinvloeden
Als je gezel de band tussen jullie verbreekt dan is het toch duidelijk dat die niet met jou een aanzienelijke periode wil doorbrengen en de beste jaren van zijn of haar leven wil verspillen aan jou? Waar komt dat zelfdestructieve en non-functionele gedrag vandaan? Waarom leggen jullie het niet neer bij de keuze die is gemaakt. Je hebt geen invloed op de situatie en waarom zou je tijd en moeite willen steken in een mens dat er zelf geen vertrouwen of zin in heeft om er een soortgelijke hoeveelheid aandacht aan te besteden?
Dit liefdesverdriet van waarover je spreekt is onlogisch. Misschien dat je een aantal dagen of uren nodig hebt om van de verslavende werking van jullie samenzijn af te kicken, maar moeite doen om die verslaving weer op te pakken is niet logisch.
Ik dacht dat mensen zo'n hekel hadden aan opdringerige "junks" de voorbeelden die jij beschrijft zijn niets meer of minder dan soortgelijk gedrag van die "junks" die jullie zo verfoeien.
Maar de 2 meisjes die bij hem binnen zaten waren wel weg .
quote:hm dan ben je volgens mij wel erg boos als je met je blote handen een ruit kapot gaat slaan....
Op maandag 13 januari 2003 20:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb de ruit van zijn achterdeur eruit geslagen met mijn blote handen.
Jammer alleen dat de buren de politie al hadden gebeld.Maar de 2 meisjes die bij hem binnen zaten waren wel weg
.
En als troost voor iedereen die nog verdriet heeft: Je denkt dat het nooit meer goedkomt, maar dat doet het wel!!! Praat er veel over! Je komt er altijd weer bovenop!
Oh ja, het enige gekke ding wat ik uitgehaald heb behalve veel gaan roken en teveel drinken in de eerste weken is dat ik ondanks dat ik me ontzettend klote voelde mijn rijbewijs gehaald heb en daar ben ik onwijs trots op!
ja als ik er aan terugdenk was ik meer een soort inbreker ofzo.. Maar ze vond het wel lief ook al schrok ze er natuurlijk ontzettend van.
quote:Mooi geschreven en heel waar ook!!
Op maandag 13 januari 2003 21:30 schreef peaceman het volgende: lang verhaal
quote:en heel waar!
Op maandag 13 januari 2003 21:30 schreef peaceman het volgende:inderdaad mooi lang verhaal
quote:dank je wel
Op maandag 13 januari 2003 22:08 schreef yavanna het volgende:[..]
Mooi geschreven en heel waar ook!!
De eer aan jezelf houden en beseffen dat de ander problemen heeft (liegen en bedriegen) is een heel belangrijk iets!!
Verder heb ik nog wel moeite om te realiseren dat "ik er wel kom" en dat ik "weer een ander ga ontmoeten". Dat wordt me wel verteld, maar het is moeilijk om te accepteren.
quote:Natuurlijk is dat moeilijk, ik wilde het ook niet geloven, maar toch komt dat moment en dat is maar goed ook!
Op maandag 13 januari 2003 22:33 schreef Expert_ het volgende:Verder heb ik nog wel moeite om te realiseren dat "ik er wel kom" en dat ik "weer een ander ga ontmoeten". Dat wordt me wel verteld, maar het is moeilijk om te accepteren.
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 15:21 schreef Ilsjuhh het volgende:
best leuk om te lezen wat mensen allemaal doen als soort van "wraakactie"....
t lulligste wat ik heb gedaan...is een mijn ex smsen toen hij gedumpt was door het meisje waar hij mij voor dumpte, met de tekst :En hoe voelt het nou om gedumpt te worden (ik wist dat hij er heel erg mee zat)
Als je relatie uit is, is dat lullig, maar dat je je dan op zo'n manier gaat gedragen dat snap ik dus echt niet.
En als diegene je lullig behandeld heeft, dan leer je daar toch van en loop je met opgeheven hoofd over straat, dat is dan nog de beste manier van wraak.
quote:euhm die dingen die ik zelf heb gedaan zou ik zelf ook nooit doen...
Op dinsdag 14 januari 2003 15:28 schreef Femke13 het volgende:
Ik zit echt met verbazing deze reacties te lezen. Liefdesverdriet ok, maar deze acties?
Je zet jezelf gewoon voor lul door dit soort dingen te doen! Dat noem je geen wraak, dat is gewoon triest en zielig.Als je relatie uit is, is dat lullig, maar dat je je dan op zo'n manier gaat gedragen dat snap ik dus echt niet.
En als diegene je lullig behandeld heeft, dan leer je daar toch van en loop je met opgeheven hoofd over straat, dat is dan nog de beste manier van wraak.
quote:Wel mee eens, ja. Je laat jezelf ook wel erg kennen zo.
Ik zit echt met verbazing deze reacties te lezen. Liefdesverdriet ok, maar deze acties?
Je zet jezelf gewoon voor lul door dit soort dingen te doen! Dat noem je geen wraak, dat is gewoon triest en zielig.Als je relatie uit is, is dat lullig, maar dat je je dan op zo'n manier gaat gedragen dat snap ik dus echt niet.
quote:Nee, dit zie je verkeerd... bij mij athans.
quote:Dat heb ik ook wel is mee gemaakt, en nee, dan doe ik geen rare dingen. Selfrespect noem ik dat!
Op dinsdag 14 januari 2003 15:30 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
euhm die dingen die ik zelf heb gedaan zou ik zelf ook nooit doen...
maar dat was bij mijn eerste vriendje...en als je dan gedumot word met de boodschap...ik ben verliefd op die en die en daar heb ik ook al 2weken mee...ja dan doe je wel rare dingen hoor
quote:Weet precies wat jij bedoelt
Op dinsdag 14 januari 2003 15:30 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
euhm die dingen die ik zelf heb gedaan zou ik zelf ook nooit doen...
maar dat was bij mijn eerste vriendje...en als je dan gedumot word met de boodschap...ik ben verliefd op die en die en daar heb ik ook al 2weken mee...ja dan doe je wel rare dingen hoor
quote:mja zelfrespect...en zelfvertrouwen, alles was ik kwijt...en ik was net 15, ja dan wil je wel rare dingen doen hoor
Op dinsdag 14 januari 2003 15:31 schreef Femke13 het volgende:[..]
Dat heb ik ook wel is mee gemaakt, en nee, dan doe ik geen rare dingen. Selfrespect noem ik dat!
quote:*proest*
Op maandag 13 januari 2003 20:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb de ruit van zijn achterdeur eruit geslagen met mijn blote handen.
Jammer alleen dat de buren de politie al hadden gebeld.Maar de 2 meisjes die bij hem binnen zaten waren wel weg
.
quote:dat denk ik ook wel...
Op dinsdag 14 januari 2003 15:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind "de manier op" ook een belangrijke rol spelen hier.
quote:Daar komt nog bij :
Op dinsdag 14 januari 2003 15:39 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dat denk ik ook wel...
als je als vrienden uit elkaar gaat zul je wel geen rare dingen gaan doen...maar als je onverwachts gedumpt word...ja dan kan je wel es gek gaan doen...tenminste ik wel
Maark begrijp heel goed wat jij bedoel
quote:Ik vindt dat dus niet uitmaken. Wraakacties zijn zoiezo niet echt slim, of iemand je nu geslagen heeft of bedrogen heeft!
Op dinsdag 14 januari 2003 15:39 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
dat denk ik ook wel...
als je als vrienden uit elkaar gaat zul je wel geen rare dingen gaan doen...maar als je onverwachts gedumpt word...ja dan kan je wel es gek gaan doen...tenminste ik wel
quote:Denk niet dat je het dan op mijn manier al heb meegemaakt
Op dinsdag 14 januari 2003 15:40 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ik vindt dat dus niet uitmaken. Wraakacties zijn zoiezo niet echt slim, of iemand je nu geslagen heeft of bedrogen heeft!
quote:Thanx eggs! Tja ik heb al veel vriendjes gehad, waaronder iemand die me geslagen heeft, iemand die me bedrogen heeft, iemand die tegen me gelogen heeft! En ik heb dus idd nog steeds die mening over wraakacties!
Op dinsdag 14 januari 2003 15:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
Denk niet dat je het dan op mijn manier al heb meegemaakt
maar respecteer je mening
Je kunt het nog zo bont maken, uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind. Je krijgt je zin er niet mee en je laat jezelf er flink mee kennen, plus dat je erg veel energie steekt in iets waar je geen stap verder mee komt.
quote:Sorrie, dat wist ik niet
Op dinsdag 14 januari 2003 15:43 schreef Femke13 het volgende:[..]
Thanx eggs! Tja ik heb al veel vriendjes gehad, waaronder iemand die me geslagen heeft, iemand die me bedrogen heeft, iemand die tegen me gelogen heeft! En ik heb dus idd nog steeds die mening over wraakacties!
nu probeer ik me ex gewoon te negeren en op die manier te vergeten
quote:Mooi gezegd idd!
Op dinsdag 14 januari 2003 15:45 schreef Angeles het volgende:
Ik denk ook dat je jezelf er gewoon heel erg mee voor gek zet, en hoe gevoellozer die ander het heeft uitgemaakt, hoe meer je in zijn of haar ogen ook voor gek staat. Anders zou diegene misschien nog medelijden kunnen opbrengen voor het feit dat jij zo ondersteboven bent dat je zulke rare dingen doet (wat ook ergens wel vernederend is denk ik). Iemand die toch echt niks meer voor je voelt zal waarschijnlijk alleen nog maar blijer zijn dat ie van je af is.Je kunt het nog zo bont maken, uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind. Je krijgt je zin er niet mee en je laat jezelf er flink mee kennen, plus dat je erg veel energie steekt in iets waar je geen stap verder mee komt.
quote:Nou geloof mij, ik stond niet voor gek in haar ogen. Zij heb dr zelf ook maanden moeite mee gehad. Een verdiende payback noem ik zoiets.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:45 schreef Angeles het volgende:
Ik denk ook dat je jezelf er gewoon heel erg mee voor gek zet, en hoe gevoellozer die ander het heeft uitgemaakt, hoe meer je in zijn of haar ogen ook voor gek staat. Anders zou diegene misschien nog medelijden kunnen opbrengen voor het feit dat jij zo ondersteboven bent dat je zulke rare dingen doet (wat ook ergens wel vernederend is denk ik). Iemand die toch echt niks meer voor je voelt zal waarschijnlijk alleen nog maar blijer zijn dat ie van je af is.Je kunt het nog zo bont maken, uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind. Je krijgt je zin er niet mee en je laat jezelf er flink mee kennen, plus dat je erg veel energie steekt in iets waar je geen stap verder mee komt.
Ik bestrijd zielig, met zielig... Lijkt me volkomen logisch
quote:Nou okee, dat is dan inderdaad jouw mening. Ik heb inmiddels in een ander topic opgespoord hoe het uit is gegaan en ik ben met je eens dat dat erg lullig is geweest, maar ik vind jouw actie ook wel erg ver gaan.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:47 schreef EggsTC het volgende:Nou geloof mij, ik stond niet voor gek in haar ogen. Zij heb dr zelf ook maanden moeite mee gehad. Een verdiende payback noem ik zoiets.
Ik bestrijd zielig, met zielig... Lijkt me volkomen logisch
Ik denk niet dat als ik iemand in jouw omgeving was geweest, ik daar heel veel respect voor had kunnen opbrengen. In die zin vind ik dus dat je dan voor gek staat (als ik een kennis van je was geweest of zo dan).
Ook al kan het je niet schelen wat anderen denken...het komt toch wel heel raar over, als iemand die zo gefrustreerd is dat ie zich koste wat het kost tot hetzelfde (of een nog lager) niveau wil verlagen als z'n ex en per se haar leven wil verzieken.
quote:Dat topic is ongeveer de helft van wat er gebeurd is... toendertijd kon ik het niet opbrengen om alles op te schrijven, nog steeds niet. Zij is ZIEK. Mijn actie ging erg ver, dat ben ik er mee eens, in mijn omgeving waren er JUIST mensen met respect voor die actie omdat ZIJ wisten hoe die situatie precies in elkaar zit... jij heb enkel een klein idee van hoe het in elkaar zit.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:50 schreef Angeles het volgende:[..]
Nou okee, dat is dan inderdaad jouw mening. Ik heb inmiddels in een ander topic opgespoord hoe het uit is gegaan en ik ben met je eens dat dat erg lullig is geweest, maar ik vind jouw actie ook wel erg ver gaan.
Ik denk niet dat als ik iemand in jouw omgeving was geweest, ik daar heel veel respect voor had kunnen opbrengen. In die zin vind ik dus dat je dan voor gek staat.
Ik begrijp jouw standpunt wel, maar deze situatie had niet erger gekunt. Gelukkig heeft zij langer last gehad van mijn actie dan ik van hare. Dus ben er nog trots op ook. Daarna heeft ze me ook nooit meer lopen fucken met SMS´jes "Zijn bed kraakt niet zo" en dergelijke
quote:Je kiest er zelf voor om hier je actie neer te zetten en er niet bij te vertellen wat er is gebeurd, logisch dus dat ik dat niet weet. Zoals het er nu staat vind ik het een beetje raar overkomen.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:53 schreef EggsTC het volgende:jij heb enkel een klein idee van hoe het in elkaar zit.
quote:Snap ik, maar k ga het hele verhaal hier niet neerzetten... dan ga ik, samen met andere mensen... met een trauma achter me pc vandaan.
Op dinsdag 14 januari 2003 15:56 schreef Angeles het volgende:[..]
Je kiest er zelf voor om hier je actie neer te zetten en er niet bij te vertellen wat er is gebeurd, logisch dus dat ik dat niet weet. Zoals het er nu staat vind ik het een beetje raar overkomen.
quote:Hey, nog een ex-hetisuit-er? Dat is alweer lang geleden....
Op maandag 13 januari 2003 10:42 schreef EggsTC het volgende:Totaal geen behoefte aan... bovendien hoe ik t verhaal overal getypt heb staat het er nog niet in alle details... omdat ze zo´n smerige manier had van "onder het water steken". Het meest complete verhaal zou je terug kunnen vinden op www.hetisuit.nl
Ik heb ook eindeloos veel (tientallen, misschien honderden) mailtjes en brieven gestuurd; dan weer heel boos, dan weer blij, dan weer lief, dan weer wanhopig. En nog meer dingen gedaan die ik nu zelfs nog te pijnlijk vind om op te schrijven. Ik heb mezelf voor gek gezet. En erger nog: ik heb haar een wapen in handen gegeven om tegen onze destijds wederzijdse "vrienden" te zeggen dat ik gestoord was. Wat ze ook geloofden, wat me diep gekwetst heeft en waardoor ik een paar hele, hele eenzame jaren heb gehad, die ik alleen dank zij een paar echte vrienden heb overleefd. (letterlijk.)
Ze heeft nooit meer gereageerd en ik heb nooit meer contact met haar gehad.
En als tegenhanger van alle successtories: het is nu vier jaar geleden en nog kan ik niet zeggen dat ik eroverheen ben. Ik ben destijds na een paar maanden in een diepe depressie terecht gekomen die nooit over is gegaan. Ook al heb ik de laatste jaren wel betere en slechtere tijden meegemaakt.
Verder ben ik aan de drank geraakt, heb het eerste jaar op 1 fles jenever per dag gezeten, ben later "teruggegaan" naar 1+ liter wijn op een dag.
Ben er ook door in de WAO terechtgekomen.
quote:Zo zeg, dat is niet mis. Het bewijs dat liefde toch erg diep kan gaan.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:18 schreef Jabberwockie het volgende:
* Jabberwockie meldtIk heb ook eindeloos veel (tientallen, misschien honderden) mailtjes en brieven gestuurd; dan weer heel boos, dan weer blij, dan weer lief, dan weer wanhopig. En nog meer dingen gedaan die ik nu zelfs nog te pijnlijk vind om op te schrijven. Ik heb mezelf voor gek gezet. En erger nog: ik heb haar een wapen in handen gegeven om tegen onze destijds wederzijdse "vrienden" te zeggen dat ik gestoord was. Wat ze ook geloofden, wat me diep gekwetst heeft en waardoor ik een paar hele, hele eenzame jaren heb gehad, die ik alleen dank zij een paar echte vrienden heb overleefd. (letterlijk.)
Ze heeft nooit meer gereageerd en ik heb nooit meer contact met haar gehad.
En als tegenhanger van alle successtories: het is nu vier jaar geleden en nog kan ik niet zeggen dat ik eroverheen ben. Ik ben destijds na een paar maanden in een diepe depressie terecht gekomen die nooit over is gegaan. Ook al heb ik de laatste jaren wel betere en slechtere tijden meegemaakt.
Verder ben ik aan de drank geraakt, heb het eerste jaar op 1 fles jenever per dag gezeten, ben later "teruggegaan" naar 1+ liter wijn op een dag.
Ben er ook door in de WAO terechtgekomen.
quote:Dat bedoel ik, je hebt zo'n pijn en verdriet, dat je dus niet helder meer kunt denken en hoewel ik meer doelde op de enigzins lacherige dingen, smeekbrieven/gedichten schrijven, nog 1 x in de tuin nog even staan gluren omdat je iemand zo mist ed, kan ik mij in sommige situaties ook best voorstellen dat iemand 'wraak' neemt of wellicht is het meer een gevoel van, de laatste stap gezet te hebben, zodat je weer verder kunt gaan met je leven en het sms-je van Ilsjuhh vond ik bv dan zelf nog wel grappig
Op dinsdag 14 januari 2003 15:40 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ik vindt dat dus niet uitmaken. Wraakacties zijn zoiezo niet echt slim, of iemand je nu geslagen heeft of bedrogen heeft!
Zware wraak actie's als sex foto's verspreiden, stalken of enorme zwartmakerij, vind ik dan weer een veroordeling waard
Kortom het hangt er een beetje van af wat je doet en hoelang je ermee doorgaat
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook eens een enorme smeekbrief gestuurd naar m'n ex, van 3 of 4 kantjes of zo + aangetekend. Hij heeft hem nog niet gelezen hoorde ik later
Ik vermoed dat die ene ex van mij ook niet alle + 50 zeer slechte gedichtjes gelezen heeft toendertijd, maargoed je bent het weer even kwijt
quote:Same here, naja, weken/maanden.. (laatste verdriet verdween na 11 maanden pas)
Op dinsdag 14 januari 2003 15:46 schreef jwjw het volgende:
Ik heb alleen maar gehuild![]()
Dagen !!
quote:helemaal mee eens
[Dit bericht is gewijzigd door phunc op 14-01-2003 21:45]
quote:Bij mij had het niet het effect waarop ik had gehoopt,... het effect was nog veel beter dan ik had kunnen dromen.
Op dinsdag 14 januari 2003 16:30 schreef Ripley het volgende:
Ik vind wraak nemen echt tien keer niks. Ten eerste heeft het nooit het effect waar je op hoopt, ten tweede neemt het de pijn die iemand je heeft gedaan niet weg.
-Geen antwoord- Dus om die negerende houding te doorbreken stuurde ik een dusdanig onredelijk lullige brief waarvan ik wist dat ze dat niet over d'r kant zou laten gaan. Ze was dan weliswaar boos maar er was weer contact, uiteindelijk deed ze weer wat gewoner en kwamen er wat antwoorden.
Ja en haar ouders hadden het er toch maar moeilijk mee dat ze met een niet christen omging, en ze had het nog steeds moeilijk met een aanranding die ze had meegemaakt vlak voordat wij wat kregen en ze was bezig met nieuwe studie etc. Okee allemaal best te begrijpen..
Totdat ze zich ineens liet ontvallen dat ze al een half jaar een vriendje had, dus toen was het wel zo van 'hmmmm' en je ouders etc dan?
Bovendien vond ze het nodig om me ineens in geuren en kleuren te vertellen hoe hun seksleven was (in de auto, in het bos, etc) (Terwijl wij nog nooit wat hadden gedaan omdat zij twijfelde of ze het wel aankon na die aanranding en ik niet wil aandringen omdat zoiets van 2 kanten moet komen). Dus ik gaf een paar x aan dat niet zo op prijs te stellen waarna zij met een jennerig: 'jaloeeeers??' reageerde.
Maar in haar enthiousiaste verhalen over die jongen maakte ze 1 fout namelijk door te zeggen dat hij er echt niet achter moest komen dat wij weer contact hadden omdat hijzelf tamelijk jaloers was en ze hem had gezegd dat ze GEEN contact meer met mij wilde
Dus toen ik voor de 10e keer die verhalen aan zat te horen heb ik ffies zijn hotmailadres opgespoord (geloof me, dat was echt niet moeilijk) En haar gedreigd met dat ze nu toch echt tever is gegaan en dat ik hem nog wel ff zal mailen . Was niet van plan om dat echt te doen ofzo maar het idee voor haar moet natuurlijk niet zo leuk zijn geweest. Bovendien was ik haar gewoon zat.
'K had nog wel een meisjes-hotmailadres aangemaakt en hem op die manier op 'vleiende toon' aangesproken. 'K geloof dat ie behoorlijk hapte, dus best jammer eigenlijk dat ik geen zin had om dat idee door te zetten aangezien ik mijn ex dan wel eventjes in de mailbox van het virtuele meisje had laten kijken + ik had met hem geweldige grappen uit kunnen halen zoals naar groningen sturen voor een afspraakje en dan niet komen opdagen.
Maar goed, dat was me allemaal wat teveel werk en 'k had er simpelweg geen zin in.
quote:He, die zag ik ook in Hoe Voel Je Je NU
Op woensdag 15 januari 2003 10:18 schreef HiKe het volgende:
Ben vorige week met zijn beste vriend het bed in gedoken..als een een soort van zoete wraak actie...........STOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
quote:hmm, korsakov?
Op woensdag 15 januari 2003 10:18 schreef HiKe het volgende:
Ben vorige week met zijn beste vriend het bed in gedoken..als een een soort van zoete wraak actie...........STOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
quote:
Ik ben stom geweest door met zijn beste vriend het bed in te duiken................STOMMMMMMMMMMMMM en heel dom
quote:Dit is wel heel heftig hoor! weet je zeker dat de WAO door het liefdesverdriet kwam? Want het zou natuurlijk ook door je drankprobleem kunnen komen. Hoe is dat laatste uiteindelijk opgelost?
Op dinsdag 14 januari 2003 17:18 schreef Jabberwockie het volgende:
* Jabberwockie meldtverhaal...
quote:Ja, want ondanks de drank heb ik nog drie jaar doorgewerkt met de moed der wanhoop.
Op woensdag 15 januari 2003 12:55 schreef zwijntje het volgende:
Dit is wel heel heftig hoor! weet je zeker dat de WAO door het liefdesverdriet kwam?
Want het zou natuurlijk ook door je drankprobleem kunnen komen.
quote:Niet.
Hoe is dat laatste uiteindelijk opgelost?
quote:Zit er wel een beetje mee ....SCHAAM ..hehe ...
Op woensdag 15 januari 2003 12:47 schreef -Dalai- het volgende:[..]
hmm, korsakov?
[..]
quote:a joh der zijn wel meer mensen die domme dingen doen op momenten dat ze t allemaal niet meer weten
Op woensdag 15 januari 2003 16:22 schreef HiKe het volgende:[..]
Zit er wel een beetje mee ....SCHAAM ..hehe ...
is dat vreemd? ik weet t niet.. ik weet niets meer nu.. mijn leven is nutteloos nu
quote:mag ik vragen hoelang t al uit is?
Op woensdag 15 januari 2003 19:07 schreef DaRKoNe het volgende:
Vreemde dingen?
Ik slaap niet.. ik eet niet.. ik kan me niet concentreren op iets anders.. ik denk alleen aan haar.. ik ben in de war.. ik ben geestelijk helemaal kapot.. ik heb geen energie meer over.. ik doe niets anders dan janken.. en zo kan ik nog wel even doorgaan..is dat vreemd? ik weet t niet.. ik weet niets meer nu.. mijn leven is nutteloos nu
quote:sinds afgelopen maandag
Op woensdag 15 januari 2003 19:11 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
mag ik vragen hoelang t al uit is?
quote:ja dan voel je je idd nog wel kut...
Op woensdag 15 januari 2003 19:24 schreef DaRKoNe het volgende:[..]
sinds afgelopen maandag
*knuf* en sterkte....en tip ga leuke dingen doen en niet thuiszitten!!!
quote:Leuke dingen doen.. bij alle mogelijke leuke dingen denk ik aan haar..
Op woensdag 15 januari 2003 19:28 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja dan voel je je idd nog wel kut...
bij mij issut sinds zondag uit en ik voel me nou wel weer redelijk goed op dit moment....en ja de eerste tijd is zoiezo altijd ff doorbijten...*knuf* en sterkte....en tip ga leuke dingen doen en niet thuiszitten!!!
quote:ja dat ken ik, maar probeer toch ergens afleiding in te zoeken!!! helpt meestal wel!!
Op woensdag 15 januari 2003 20:16 schreef DaRKoNe het volgende:[..]
Leuke dingen doen.. bij alle mogelijke leuke dingen denk ik aan haar..
"Goh.. ja laat ik dat eens gaan doen.. Leuk! Hmmm.. dat deed ik normaal gesproken ook samen met haar..." *back into depri mode*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |