VB1, een vriend van mij, deze jongen had zo een verdriet dat hij niet alleen het meisje continue probeerde te begrijpen, maar ook 'smeek' brieven naar haar ouders stuurde
VB2, een andere vriend had een 'relatie' van enkele weken, hij is nu al het dubbelle aantal weken bezig om haar terug te winnen, door een stroom van mail,sms-jes en bellen.
Ik had jaren terug ook last van liefdesverdriet en ik heb toen oa meer
dan 50 ! ( zeer slechte ) gedichten geschreven, online geplaats en de url naar mijn ex gestuurd
Anyway, iemand nog leuke verhalen?
quote:100 bladzijdes uitgeprint met een serieuze oproep voor sex, en op haar school opgehangen... kwam mede door de manier van uitgaan
Op maandag 13 januari 2003 09:05 schreef yavanna het volgende:
Bijna iedereen kent het wel, je hebt liefdesverdriet en dat schijnt je denkvermogen op een vreemde manier te kunnen beinvloeden
En je wel zeer vreemde stappen kunt ondernemen om je geliefde ervan te overtuigen dat jij toch de juiste bent voor haar/hem.
(Achteraf kan dat zeer schaamtevol zijnVB1, een vriend van mij, deze jongen had zo een verdriet dat hij niet alleen het meisje continue probeerde te begrijpen, maar ook 'smeek' brieven naar haar ouders stuurde
VB2, een andere vriend had een 'relatie' van enkele weken, hij is nu al het dubbelle aantal weken bezig om haar terug te winnen, door een stroom van mail,sms-jes en bellen.Ik had jaren terug ook last van liefdesverdriet en ik heb toen oa meer
dan 50 ! ( zeer slechte) gedichten geschreven, online geplaats en de url naar mijn ex gestuurd
Anyway, iemand nog leuke verhalen?
--EDIT---
Niet van mijn kant.... van hare... haar fotow erop etc., naam adres, telnr..
maar zo ben ik echt niet meer....tenminste denk t niet...hoop t niet
quote:En geen verhaal, was het zo erg?
Op maandag 13 januari 2003 09:08 schreef MrTorture het volgende:
brrr, praat me er niet van
Ik was zwaar in de war
quote:Haha, maar dat is dan meer iets voor onder het kopje
Op maandag 13 januari 2003 09:10 schreef EggsTC het volgende:100 bladzijdes uitgeprint met een serieuze oproep voor sex, en op haar school opgehangen... kwam mede door de manier van uitgaan
*Wraak kan zoet zijn*
quote:Ach... ik leef nog
Op maandag 13 januari 2003 09:19 schreef yavanna het volgende:
En geen verhaal, was het zo erg?
maar boos zijn kan ik niet...ik wou dat ik me ex nu gewoon uit kon schelden enzow...maar ik kan t gewoon niet...t enigste was ik nu kan is huilen...
quote:Heb je dat serieus gedaan..??
Op maandag 13 januari 2003 09:10 schreef EggsTC het volgende:
100 bladzijdes uitgeprint met een serieuze oproep voor sex, en op haar school opgehangen... kwam mede door de manier van uitgaan--EDIT---
Niet van mijn kant.... van hare... haar fotow erop etc., naam adres, telnr..
quote:Ja...
Op maandag 13 januari 2003 10:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heb je dat serieus gedaan..??
quote:ik geef je never nooit gelijk geven om wraak te nemen op zo'n lage manier.
Op maandag 13 januari 2003 10:26 schreef EggsTC het volgende:
Als je de situatie zou weten hoe het ervoor stond gaf je me groot gelijk, maar heb geen zin om het verhaal voor de 1000ste keer te typen.
quote:Ieder zn mening
Op maandag 13 januari 2003 10:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
ik geef je never nooit gelijk geven om wraak te nemen op zo'n lage manier.
al is ze 100 keer vreemdgegaan, dan nog is dat geen reden, voor dit soort acties.
quote:Ja, precies! Ik vond het wel een strak verhaal.
Op maandag 13 januari 2003 10:31 schreef EggsTC het volgende:Ieder zn mening
quote:ben wel benieuwd naar je verhaal, doe es een linkje geven..
Op maandag 13 januari 2003 10:31 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ieder zn mening
quote:Bovendien is 100keer zacht uitgedrukt vergeleken met wat ze me heb geflikt, ik bestrijd laag met laag.
Op maandag 13 januari 2003 10:31 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ieder zn mening
Liefde en haat, ligt dicht bij elkaar
quote:Totaal geen behoefte aan... bovendien hoe ik t verhaal overal getypt heb staat het er nog niet in alle details... omdat ze zo´n smerige manier had van "onder het water steken". Het meest complete verhaal zou je terug kunnen vinden op www.hetisuit.nl
Op maandag 13 januari 2003 10:36 schreef Frenkie het volgende:[..]
ben wel benieuwd naar je verhaal, doe es een linkje geven..
quote:het is uit bestaat niet meer
Op maandag 13 januari 2003 10:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
Totaal geen behoefte aan... bovendien hoe ik t verhaal overal getypt heb staat het er nog niet in alle details... omdat ze zo´n smerige manier had van "onder het water steken". Het meest complete verhaal zou je terug kunnen vinden op www.hetisuit.nl
quote:Die site bestaat niet meer
Op maandag 13 januari 2003 10:42 schreef EggsTC het volgende:
Het meest complete verhaal zou je terug kunnen vinden op www.hetisuit.nl
quote:
Op maandag 13 januari 2003 10:43 schreef Frenkie het volgende:[..]
het is uit bestaat niet meer
Nadat het uit was maakte ik vrijwel een dagtaak van het in de buurt van de telefoon verblijven. Zo heb ik, iedere keer dat 1 van z'n nieuwe vrouwelijke slachtoffers belde, hen in geuren en kleuren verteld dat ze niet z'n enige verovering waren.
Ik heb 'm zo zeker 3 meisjes door de neus geboord en dat luchtte toendertijd aardig op
Toen ik ook nog een keer 's nachts een flinke kras op z'n auto heb gemaakt met m'n sleutelbos was ik er helemaal overheen
quote:you go girl
Op maandag 13 januari 2003 11:17 schreef Noayla_ het volgende:
Toen ik 21 was kwam ik erachter dat mijn toenmalige vriendje er, naast mij, meerdere vrouwen op nahield. We woonden beiden op dezelfde afdeling van een studentenflat waar we met z'n allen 1 algemene telefoon deelden.Nadat het uit was maakte ik vrijwel een dagtaak van het in de buurt van de telefoon verblijven. Zo heb ik, iedere keer dat 1 van z'n nieuwe vrouwelijke slachtoffers belde, hen in geuren en kleuren verteld dat ze niet z'n enige verovering waren.
Ik heb 'm zo zeker 3 meisjes door de neus geboord en dat luchtte toendertijd aardig op
Toen ik ook nog een keer 's nachts een flinke kras op z'n auto heb gemaakt met m'n sleutelbos was ik er helemaal overheen
quote:Zeggen dat je zwanger bent is iid wel
Op maandag 13 januari 2003 09:12 schreef Ilsjuhh het volgende:
euhmm...
de ex van mijn ex...die zei dat ze zwanger was....
ik zelf...me ex de hele tijd bellen toen ie bij zen vriendin zat...(t meisje waar ie mij voor dumpte)maar zo ben ik echt niet meer....tenminste denk t niet...hoop t niet
Nee ik hoop ook niet meer zo erg te zijn, kwestie van de eer aan jezelf houden, maar ik wil wel graag de laatste zet gezet hebben.
Daar voel je je een heel stuk beter door
quote:Dat is zonde, maar het stadium van boosheid komt waarschijnlijk nog wel, om jezelf beter te gaan voelen en gelukkig komt er ooit een tijd dat je er niet meer warm of koud van wordt
Op maandag 13 januari 2003 09:32 schreef Ilsjuhh het volgende:
owja wat ik ook doe...is heel jalours doen...maar boos zijn kan ik niet...ik wou dat ik me ex nu gewoon uit kon schelden enzow...maar ik kan t gewoon niet...t enigste was ik nu kan is huilen...
Veel sterkte iig!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |