Ik heb een luxe probleem ![]()
Volgende week krijg ik een Ford Focus Cool edition 'van-de-zaak' met daarin een geïntegreerde Ford radio/cd speler.
Nou ben ik in het bezit van een JVC mp3 speler en deze wil ik natuurlijk graag in deze auto bouwen. Weet iemand hier of het mogelijk is om een standaard radiobak via de dealer te bestellen? Kan iemand me hier misschien ook vertellen wat dit (ongeveer) kost?
Deze Focus is een 'huur-auto', dus daarom heb ik niet de keuze gehad om de standaard-radio niet te laten inbouwen.
Alvast bedankt!
bmaniac
Lease zou ik zeggen laat het gewoon inbouwen door de dealer, maar bij een huur auto doen ze dat niet!
Ik weet niet of het kan!
Sinds vorige week heb ik een nieuwe Fiat Stilo en daar heb ik een fabrieksradio met MP3 functionaliteit in laten bouwen. Gewoon even vragen aan de dealer dus. En de leasemaatschappijen doen daar bijna nooit moeilijk over. En zeker niet als je het door een Ford dealer laat doen.
Succes!
quote:yupz...dít bedoelde ik dus.
Op maandag 13 januari 2003 09:22 schreef Hubo het volgende:
je kan een een ombouwbak kopen met daarin een singe dinslot voor je radio bij de dealer of een car-audio zaak. Je zal het dan zelf moeten inbouwen of bij de car-audio zaak laten doen.
Let wel op dat het volgens de meeste huurcontracten verboden is om zelf aanpassingen/veranderingen aan de auto aan te brengen.
Maar je weet niet toevallig wat zo'n inbouwbak kost?
quote:geen idee, maar ik zal zo eens even in mn bladen duiken om te kijken of ik wat kan vinden.
Op maandag 13 januari 2003 09:25 schreef bmaniac het volgende:[..]
yupz...dít bedoelde ik dus.
Ik weet dat het officieel niet mag (en de radio is ook niet verzekerd), maar als ik het ze niet vertel en de originele radio weer inbouw voordat ik hem teruggeef gaat er niemand naar kraaienMaar je weet niet toevallig wat zo'n inbouwbak kost?
In ieder geval bedankt voor de moeite!
Kun je me even mailen dan kunnen we de mogelijkheden bekijken:
--mail ontvangen, adres niet meer nodig hier--
[Dit bericht is gewijzigd door bmaniac op 14-01-2003 07:40]
quote:Vind jij een Ford Focus een LUXEPROBLEEM????
Op maandag 13 januari 2003 08:55 schreef bmaniac het volgende:
Hallo,Ik heb een luxe probleem
bmaniac
quote:Ahumm, ff verder kijken dan je neus lang is...nieuwe actiemodellen van de golf met o.a. sportonderstel, airco, xenonverlichting, sportstoelen, 16" lichtmetalen velgen, afstandsbediening incl. alarm, electr. bedienbare ramen, spiegels, chromen klokken, ABS, 4 airbags, cruise control....need I go on?? OK dan, Actie polo met o.a. airco (half aut.) electr. ramen en spiegels EN centrale deurvergrendeling. I rest my case
Op donderdag 16 januari 2003 08:28 schreef Maxi-Jazz het volgende:
whaahahaha alsof een vouwwagen zo goed is,kutstoelen kutvering zo kaal als de neten enz maar dat wist je zelf ook al/!!!
quote:[offtopiczeikmodus]
Op donderdag 16 januari 2003 16:22 schreef jogie het volgende:[..]
Ahumm, ff verder kijken dan je neus lang is...nieuwe actiemodellen van de golf met o.a. sportonderstel, airco, xenonverlichting, sportstoelen, 16" lichtmetalen velgen, afstandsbediening incl. alarm, electr. bedienbare ramen, spiegels, chromen klokken, ABS, 4 airbags, cruise control....need I go on?? OK dan, Actie polo met o.a. airco (half aut.) electr. ramen en spiegels EN centrale deurvergrendeling. I rest my case
Jogie > Get a life..
Jogie heeft een heel boeiend life, heb nog een oplossing aangedragen...dat iemand mij uitdaagd tot een battle!!??? Kan ik ook niet helpen. Ik moet gewoon altijd mijn gelijk halen (en in dit geval krijgen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |