abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7867941
Hallo,

Ik heb een luxe probleem
Volgende week krijg ik een Ford Focus Cool edition 'van-de-zaak' met daarin een geïntegreerde Ford radio/cd speler.

Nou ben ik in het bezit van een JVC mp3 speler en deze wil ik natuurlijk graag in deze auto bouwen. Weet iemand hier of het mogelijk is om een standaard radiobak via de dealer te bestellen? Kan iemand me hier misschien ook vertellen wat dit (ongeveer) kost?

Deze Focus is een 'huur-auto', dus daarom heb ik niet de keuze gehad om de standaard-radio niet te laten inbouwen.

Alvast bedankt!

bmaniac

My imaginary friend thinks you have serious mental problems....
pi_7868049
Huur wordt lastig.

Lease zou ik zeggen laat het gewoon inbouwen door de dealer, maar bij een huur auto doen ze dat niet!

Ik weet niet of het kan!

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_7868141
Ik heb zelf ook een Ford Focus als lease-bak gehad, maar volgens mij is het niet mogelijk om er een willekeurige autoradio in te bouwen. Er zat geen inbouwbracket in ofzo, alleen zo'n fabrieksradio die precies in je dashboard past.

Sinds vorige week heb ik een nieuwe Fiat Stilo en daar heb ik een fabrieksradio met MP3 functionaliteit in laten bouwen. Gewoon even vragen aan de dealer dus. En de leasemaatschappijen doen daar bijna nooit moeilijk over. En zeker niet als je het door een Ford dealer laat doen.

Succes!

maandag 13 januari 2003 @ 09:22:02 #4
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7868144
gaat niet of je moet een compleet nieuwe dashboard of alleen het middelste stuk ervan bestellen, het is namelijk geen losse radio wat erin zit maar een compleet geintegreerde, wat je misschien wel kunt proberen is met een paar beugels te monteren ergens onder en de bedrading uit de standaard radio te halen
pi_7868147
je kan een een ombouwbak kopen met daarin een singe dinslot voor je radio bij de dealer of een car-audio zaak. Je zal het dan zelf moeten inbouwen of bij de car-audio zaak laten doen.
Let wel op dat het volgens de meeste huurcontracten verboden is om zelf aanpassingen/veranderingen aan de auto aan te brengen.
Rotterdam is de wereldstad
pi_7868172
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:22 schreef Hubo het volgende:
je kan een een ombouwbak kopen met daarin een singe dinslot voor je radio bij de dealer of een car-audio zaak. Je zal het dan zelf moeten inbouwen of bij de car-audio zaak laten doen.
Let wel op dat het volgens de meeste huurcontracten verboden is om zelf aanpassingen/veranderingen aan de auto aan te brengen.
yupz...dít bedoelde ik dus.
Ik weet dat het officieel niet mag (en de radio is ook niet verzekerd), maar als ik het ze niet vertel en de originele radio weer inbouw voordat ik hem teruggeef gaat er niemand naar kraaien

Maar je weet niet toevallig wat zo'n inbouwbak kost?

pi_7868375
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:25 schreef bmaniac het volgende:

[..]

yupz...dít bedoelde ik dus.
Ik weet dat het officieel niet mag (en de radio is ook niet verzekerd), maar als ik het ze niet vertel en de originele radio weer inbouw voordat ik hem teruggeef gaat er niemand naar kraaien

Maar je weet niet toevallig wat zo'n inbouwbak kost?

geen idee, maar ik zal zo eens even in mn bladen duiken om te kijken of ik wat kan vinden.
pi_7868622
sorry ik heb niks kunnen vinden. Je kan het beste maar een car-audio bellen die hebben ze meestal ook en zijn in het algemeen goedkoper dan de dealer.
succes verder.
pi_7868640
jammer...

In ieder geval bedankt voor de moeite!

pi_7873894
Ik heb zelf ook een focus gehad. Heb er ook zelf een andere radio in gebouwd, geen probleem kan ik je verklappen. Als je nog een inbouwsleuf/sled dingus moet hebben kan je hem bij mij gratiz ophalen (in Amersfoort)
pi_7874141
graag :-)

Kun je me even mailen dan kunnen we de mogelijkheden bekijken:

--mail ontvangen, adres niet meer nodig hier--

[Dit bericht is gewijzigd door bmaniac op 14-01-2003 07:40]

pi_7919589
quote:
Op maandag 13 januari 2003 08:55 schreef bmaniac het volgende:
Hallo,

Ik heb een luxe probleem

bmaniac

Vind jij een Ford Focus een LUXEPROBLEEM????
Sorry hoor maar als die R niet in het woord had gezeten, was het een Fod geweest. Conclusie, neem een VW daar kan je elk type radio inbouwen, (probeer bij de Ford anders een dubbel-DIN radio met MP3 te vinden)
"When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."
  donderdag 16 januari 2003 @ 08:28:32 #13
42388 Maxi-Jazz
at your service
pi_7924447
whaahahaha alsof een vouwwagen zo goed is,kutstoelen kutvering zo kaal als de neten enz maar dat wist je zelf ook al/!!!
God is a DJ
pi_7932539
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 08:28 schreef Maxi-Jazz het volgende:
whaahahaha alsof een vouwwagen zo goed is,kutstoelen kutvering zo kaal als de neten enz maar dat wist je zelf ook al/!!!
Ahumm, ff verder kijken dan je neus lang is...nieuwe actiemodellen van de golf met o.a. sportonderstel, airco, xenonverlichting, sportstoelen, 16" lichtmetalen velgen, afstandsbediening incl. alarm, electr. bedienbare ramen, spiegels, chromen klokken, ABS, 4 airbags, cruise control....need I go on?? OK dan, Actie polo met o.a. airco (half aut.) electr. ramen en spiegels EN centrale deurvergrendeling. I rest my case
"When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."
pi_7934098
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:22 schreef jogie het volgende:

[..]

Ahumm, ff verder kijken dan je neus lang is...nieuwe actiemodellen van de golf met o.a. sportonderstel, airco, xenonverlichting, sportstoelen, 16" lichtmetalen velgen, afstandsbediening incl. alarm, electr. bedienbare ramen, spiegels, chromen klokken, ABS, 4 airbags, cruise control....need I go on?? OK dan, Actie polo met o.a. airco (half aut.) electr. ramen en spiegels EN centrale deurvergrendeling. I rest my case

[offtopiczeikmodus]
gaat het hier om wat voor auto het moet zijn, wtf tis een HUURAUTO, das tijdelijk.. dus daarover niet zeuren [/offtopiczeikmodus]
2825cc Single Turbo Beast
pi_7934295
"inbouwbak" is ook bij ford verkrijgbaar, ze hebben het ons geleverd
samen met hun eigen navigatie systeem. Als je ze het lief vraagd zullen
hun het ook wel voor je inbouwen.

Jogie > Get a life..

pi_7936485
Jogie > Get a life..
[/quote]

Jogie heeft een heel boeiend life, heb nog een oplossing aangedragen...dat iemand mij uitdaagd tot een battle!!??? Kan ik ook niet helpen. Ik moet gewoon altijd mijn gelijk halen (en in dit geval krijgen).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')