Tja, ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:35 schreef juul. het volgende:
Er zijn morgen maar 6 mensen voor Franny, ze voelt zich in de steek gelaten
Hoop ik ook, en dan Brandon 2, Hiske 3 Gerrit 4 en Merel 5quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik lach me gek als Franny gaat winnen.
er had toch ook al iemand afgezegd wegens ziekte?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het wel.
Dat kindvrouwtje is zo onecht als de neten en dan blijven er maar heel weinig naasten over.
En toch is het maar gewoon een mens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het wel.
Dat kindvrouwtje is zo onecht als de neten en dan blijven er maar heel weinig naasten over.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
GM![]()
even uit de lurkstand om jullie te bedanken voor alle filmpjes (DGK, kanjer!!!), gifjes, caps en natuurlijk de commentaren die in het verleden (en soms nog) hilarisch waren, heerlijk om te lezen.
Iedereen heeft/had zijn/haar voorkeuren, favorieten en ga zo maar door.
Jammer dat er weleens vergeten werd dat het allemaal toch maar gewoon mensen zijn![]()
Complimenten aan hen die toch altijd respect voor de andere COS'ers hebben gehouden en ze ook als zodanig te woord zijn blijven staan.
Succes voor iedereen die in het beruchte 'gat' gaat vallen, het leven gaat gewoon door![]()
Nogmaals, enorm bedankt!!!!![]()
haar familie blijft toch gewoon haar familie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het wel.
Correct, een heel nep mens, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch is het maar gewoon een mens.
En de familie weet toch dat ze 'n rolletje heeft in 'n soap?quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef Verida het volgende:
[..]
haar familie blijft toch gewoon haar familie?
Ik ga op de valreep Franny niet meer onderschoffelenquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zielig dat maar 6 van haar 10 genodigden willen komen.
Nah, ik vind het ook echt sneu.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ga op de valreep Franny niet meer onderschoffelen
En de familie of vrienden die niet komen, omdat ze boos of zoiets op haar zijn, weet ze nu, wat ze aan ze heeft..
Als mijn kinderen of 1 van hen zich niet gedragen naar mijn smaak, dan laat ik ze toch nooit vallen. En mijn vrienden ook niet...
Die big smile van je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
En toch is dit het mooiste![]()
[ afbeelding ]
Utopia 1 was veel plezanter met de Fles hehe.
Ja, Franny zoekt op een aparte manier naar bevestiging. Die zal zich wel verloren voelen als het afgelopen is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, ik vind het ook echt sneu.
Het is maar gewoon een mens, een vrij onzeker mens.
Je kijkt heel blij daarquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Er kijken niet eens meer 300.000 mensen naar Uto2 en heel veel mensen uit deze serie hadden zich ook aangemeld voor Uto 1, maar kwamen daar niet door de selectie ....en daar begint het verval.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik wil toch nog 1 ding kwijt........
gek he, ik kan bijna niet geloven dat er nooit meer iets als Utopia zal komen.
Steeds blijft er in m'n hoofd spoken dat er destijds gezegd werd dat er een stuk land richting Drenthe voor ze was...... geen idee waarom dit weer naar boven kwam bij me.
De start van Utopia 1 was in mijn optiek 100 keer beter dan bij Utopia 2.. in een loods, 15 man tegelijk en niet binnen komen druppelen.... dat was de oorzaak dat Mike tot dat hij wegging bleef mekkeren dat hij #1 was.... de eerst binnengekomene.....
Ze hebben voor een Godsvermogen aan apparatuur (camera's, zenders, noem het maar op).... gaan ze dat zomaar afdanken?
Een programma waar dagelijks 300/400.000 mensen naar kijken... kom op menig programma komt niet in de buurt.......
Talpa krijgt op FB met de tientallen groepen gratis reclame voor Utopia, ook natuurlijk door de fora en sites..... dit brengt ook geld in het laatje...
Ik kan (en misschien wil) het niet geloven dat ze dit zomaar aan de kant gaan zetten.....
De grootste fout die ze hebben gemaakt is dat ze 4 jaar Utopia 1 in 1.5 jaar Utopia 2 hebben willen proppen.....de vaak 'verkeerde' casting..... mensen die zich aanmeldden en de dag erna te horen kregen dat ze Utopia in mochten......
Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal......wij streamen, zien en horen dingen gebeuren.... en vormen een mening...
Velen zijn in de loop van de tijd vergeten dat de 15 mensen (tientallen zijn het geworden)die toch het lef hebben om aan een programma als dit mee te doen toch altijd maar 'gewoon mens' zijn.......
Brandt ze maar af, maak ze van achter je veilige pc maar kapot...... dat ze ook families hebben doet er niet toe....... tja..... ik denk er anders over
Het al erg dat ze tot het eind aan toe d'r pillen is moeten blijven slikken, dat voorspelt idd niet veel goeds als straks GeilG ook de pleitterik maaktquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Franny zoekt op een aparte manier naar bevestiging. Die zal zich wel verloren voelen als het afgelopen is.
en ze is niet gek, ze voelt heus wel, dat Ger haar misbruikt heeft en dat ze op hem niet hoeft te rekenen na afloop..quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, Franny zoekt op een aparte manier naar bevestiging. Die zal zich wel verloren voelen als het afgelopen is.
ik kan niet echt zo stellig zeggen dat Gerrit haar misbruikt heeft. Ze hebben elkaar gebruikt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
en ze is niet gek, ze voelt heus wel, dat Ger haar misbruikt heeft en dat ze op hem niet hoeft te rekenen na afloop..
Het heeft veel te maken met haar eigen gedrag en houding, net als bij anderen..Maar ze gaat het wel redden, ze is best krachtig
Ze was ook niet echt met haar familie bezig, ze ziet er tegen op om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het wel.
Heeft niks te maken met roomser dan de paus, maar met gewoon fatsoenlijk, normaal handelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Er kijken niet eens meer 300.000 mensen naar Uto2 en heel veel mensen uit deze serie hadden zich ook aangemeld voor Uto 1, maar kwamen daar niet door de selectie ....en daar begint het verval.
De casting was deze keer om te janken, zo slecht zelfs, dat ze een oud utopiaan naar binnen laten komen op de boeg van zijn eigen boot, terwijl de rest net aan het bijkomen is van tenten en hangmatten. Dit om misschien het programma te redden? In mijn ogen was dat de grootste fout die ze hebben gemaakt.
Lef heb je helemaal niet nodig, je moet gewoon jong, ongebonden en niet al te slim zijn om je op te geven voor een vrijwillige opsluiting.
Ze willen allemaal bekende Nederlander worden, dat is het doel, niks meer en niks minder.
En natuurlijk hebben deze mensen ook familie, maar ze kiezen er zelf voor om 24/7 gevolgd te worden door camera's, daar horen consequenties bij, dus laten we alsjeblieft niet roomser dan de Paus gaan doen.
Colinda wist dat wel van tevoren!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omdat ik niet verwachtte dat Colinda mijn hand zou pakken.
Klopt, maar de laatste week heeft Ger haar gouden bergen beloofd en eerlijk gezegd heb ik dat gewantrouwd..Terwijl Fran op meer hooptquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan niet echt zo stellig zeggen dat Gerrit haar misbruikt heeft. Ze hebben elkaar gebruikt.
Gerrit heeft Franny vanochtend uitgenodigd om vanmiddag samen te douchen, leek Franny heeeel gezelligquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
en ze is niet gek, ze voelt heus wel, dat Ger haar misbruikt heeft en dat ze op hem niet hoeft te rekenen na afloop..
Het heeft veel te maken met haar eigen gedrag en houding, net als bij anderen..Maar ze gaat het wel redden, ze is best krachtig
je zegt zelf net dat ze niet dom isquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Klopt, maar de laatste week heeft Ger haar gouden bergen beloofd en eerlijk heb ik dat gewantrouwd..Terwijl Fran op meer hoopt
Ach, Tim was toch ook de grote verkrachter of vrouwenmisbruiker?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Klopt, maar de laatste week heeft Ger haar gouden bergen beloofd en eerlijk heb ik dat gewantrouwd..Terwijl Fran op meer hoopt
Hoezo misbbruikt? Ger is altijd eerlijk tegen haar geweest heeft altijd gezegd we hebben het leuk voor hier. Hij wilder er geen etiketje op plakken. Dat hebben ze samen meerdere male besprokenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
je zegt zelf net dat ze niet dom is
Ze heeft aan alle kanten door dat Gerrit haar gouden bergen beloofd, en ik weet helemaal niet of ze op meer hoopt.
Haha ik ga nu niet meer lelijk over Fran doen hoor...Ik denk dat mijn mening over haar altijd wel duidelijk wasquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:15 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach, Tim was toch ook de grote verkrachter of vrouwenmisbruiker?
Maar het zal wel zo zijn, dat Franny er helemaal niets aan kan doen.....
Maar tussen zijn woorden en gedrag zat een groot verschil.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo misbbruikt? Ger is altijd eerlijk tegen haar geweest heeft altijd gezegd we hebben het leuk voor hier. Hij wilder er geen etiketje op plakken. Dat hebben ze samen meerdere male besproken
Vind ik niet, ze wist dat ze alleen voor de seks was, dat hebben ze beide goed gevonden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar tussen zijn woorden en gedrag zat een groot verschil.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef DaniqueV het volgende:
Ik kan niet wachten op morgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Jammer dat we het niet gaan zien tot vrijdag… mooie plaatquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ben benieuwd of het nog gaat uitlekkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat we het niet gaan zien tot vrijdag… mooi plaat
Ger heeft heel duidelijk met haar gevoel gespeeldquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo misbbruikt? Ger is altijd eerlijk tegen haar geweest heeft altijd gezegd we hebben het leuk voor hier. Hij wilder er geen etiketje op plakken. Dat hebben ze samen meerdere male besproken
Na een uur al, er zit vast wel een sguimpie bij die het contract niet lezen kan..quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of het nog gaat uitlekken
Zal ze niet blij mee zijn!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
En toch heb ik het idee dat Merel ver gaat komen, niet eerste maar tweede of derde zekers
Moet de COS wel bereikbaar blijven hoor!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd of het nog gaat uitlekken
Hoop 2de en dat er een wonder gebeurt Brandon 1stequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
En toch heb ik het idee dat Merel ver gaat komen, niet eerste maar tweede of derde zekers
Ger heeft duidelijk aangeven dat het niet meer was als datquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:21 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ger heeft heel duidelijk met haar gevoel gespeeld
Een blind paard kon nog zien dat het niet gelijkwaardig was
Nee, dat zal ze zeker niet, ik zie haar liever als 5dequote:
Das ook mooi, maar dan kan ze nog trots zijn dat ze tweede is, ik gun haar een 5de plaatsquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoop 2de en dat er een wonder gebeurt Brandon 1steIk gun haar een Vanessa uitslag
Ja las op een FB wel dit, wasmailcontact over geweestquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na een uur al, er zit vast wel een sguimpie bij die het contract niet lezen kan..
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Moet de COS wel bereikbaar blijven hoor!
Jessie heeft haar beloofd dat hij ervoor zou zorgen dat ze gaat winnen.Maar ondertussen kennen we die praatjes wel!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Dat zal dan de laatste Jessie faal van Utopia 2 wordenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Jessie heeft haar beloofd dat hij ervoor zou zorgen dat ze gaat winnen.Maar ondertussen kennen we die praatjes wel!
Ja ik ook, die gun ik haar ook, op andere fake had ik haar #1 ook veranderd in een #5quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das ook mooi, maar dan kan ze nog trots zijn dat ze tweede is, ik gun haar een 5de plaats
Wat ik zeg, zijn acties spraken zijn woorden vaak tegen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger heeft duidelijk aangeven dat het niet meer was als dat
Dat Franny stiekem mee wilde kan hij niets aan doen, hij was duidelijk
Ik moet Ger ook niet hoor, maar kan hem dit niet in de schoenen schuiven.
Als hij karakter in zijn flikker had gehad , had hij afstand genomen en een plee opgezocht om zijn kwakje te lozenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of hij heeft gezegd dat hij er alles aan zou doen om haar te laten winnen. En dat heeft hij misschien wel gedaan, alles wat in zijn macht lagquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Jessie heeft haar beloofd dat hij ervoor zou zorgen dat ze gaat winnen.Maar ondertussen kennen we die praatjes wel!
Franny heeft toch ook zelf aangegeven dat ze er vrede mee heeft dat Ger niet verliefd of zo iets is?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan had FRann zich ook niet steeds aan moeten bieden op een presenteerblaadje, die denkt met sex alles voor elkaar te krijgen, gaat om 2 volwassen personen met beide hun goedkeuring, hij is vanaf het eerste moment duidelijk geweestquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als hij karakter in zijn flikker had gehad , had hij afstand genomen en een plee opgezocht om zijn kwakje te lozen
Sjahh, ze zullen zeggen dat ze gelijk de uitslag mogen roepen aan de Poort.. en dan nog, om kijkcijfers heeft Talpa nooit bekommert m zie de laatste maanden.. Bagger&Co dus zal het vrijdag ook niet aan hun reet roestenquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja las op een FB wel dit, wasmailcontact over geweest
De Utopianen zullen woensdag na de finale het terrein verlaten. Over hoe laat dit zal zijn kan ik helaas nog geen mededelingen doen.
Met vriendelijke groet,
Online Redactie Utopia
Ja, en als |Franny respect voor haar zelf had gehad had ze afstand genomen, maar ze is veel te gek op een piemelquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Als hij karakter in zijn flikker had gehad , had hij afstand genomen en een plee opgezocht om zijn kwakje te lozen
Dat dus, ze hebben hier beide in ingestemd. Dat Franny meer wil tjaaaaaaaaaaaa maar dat wil ze denk ik bij iedereen die een piemel heeftquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Franny heeft toch ook zelf aangegeven dat ze er vrede mee heeft dat Ger niet verliefd of zo iets is?
Franny vindt het allemaal prima, zolang ze maar piemol heeft.
Ze zetten er tenminste wel een Silo neer in tentvormquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjahh, ze zullen zeggen dat ze gelijk de uitslag mogen roepen aan de Poort.. en dan nog, om kijkcijfers heeft Talpa nooit bekommert m zie de laatste maanden.. Bagger&Co dus zal het vrijdag ook niet aan hun reet roesten
Waarom zou Gerrit dat moeten doen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Het is toch ook niet de bedoeling dat bezoekers de uitslag rond gaan bazuinen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:28 schreef Donna1000 het volgende:
Heb een keer een talpa wurgcontract getekend toen we bij de opnames van The Voice waren.
Walgelijk hoe dreigend dat contract was, je denkt wel 2 keer na voordat je iemand verteld wie er door waren.En je bent gewoon klapvee.
Daarna nooit meer naar de Voice gekeken.
Geloof ik direct. Ik denk ook echt niet dat wij de finale te zien krijgen. Ze willen eerst nog ene aantal afleveringen uitzenden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:28 schreef Donna1000 het volgende:
Heb een keer een talpa wurgcontract getekend toen we bij de opnames van The Voice waren.
Walgelijk hoe dreigend dat contract was, je denkt wel 2 keer na voordat je iemand verteld wie er door waren.En je bent gewoon klapvee.
Daarna nooit meer naar de Voice gekeken.
Wat ik al eerder schreef , het was niet gelijkwaardig , daar had hij haar kunnen beschermen .quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Maar dan had FRann zich ook niet steeds aan moeten bieden op een presenteerblaadje, die denkt met sex alles voor elkaar te krijgen, gaat om 2 volwassen personen met beide hun goedkeuring, hij is vanaf het eerste moment duidelijk geweest
Hoe ging dat in Uto1 met de streams? Stopte die opeens? Kreeg je een waarschuwing van tevoren?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Ik denk ook echt niet dat wij de finale te zien krijgen. Ze willen eerst nog ene aantal afleveringen uitzenden.
Dat is wel een punt idd. Een FWB verhouding aangaan terwijl je weet dat de ander meer wil is dom.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:32 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef , het was niet gelijkwaardig , daar had hij haar kunnen beschermen .
Ja maar hij heeft haar niets beloofd, hij is vanaf het begin duidelijk geweest, het zijn gewoon friends met benefitsquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:32 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef , het was niet gelijkwaardig , daar had hij haar kunnen beschermen .
Ik hou ervan!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:35 schreef BloesBloes het volgende:
Zelfs Jessie is natuurlijk gewoon maar een mens en een aardige gozer. Eigenlijk is het gewoon een getergde ziel met verdriet over zijn gestorven hondje .............ja, ik denk ik blijf niet achter hoor, ik slinger gewoon ook wat emotionele nonsens het forum over
Ja , grote hond die gelukkig 10 jaar mag worden is heel netjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:35 schreef BloesBloes het volgende:
Zelfs Jessie is natuurlijk gewoon maar een mens en een aardige gozer. Eigenlijk is het gewoon een getergde ziel met verdriet over zijn gestorven hondje .............ja, ik denk ik blijf niet achter hoor, ik slinger gewoon ook wat emotionele nonsens het forum over
Heb er zin an, hoop alleen een beetje tijd te kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig kan bijna niet wachten op de echte laatste cos, dat wordt een show hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig kan bijna niet wachten op de echte laatste cos, dat wordt een show hoor![]()
geld zat tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:46 schreef DaniqueV het volgende:
Merel gaat donderdag meteen ander telefoonnummer nemen, meteen naar telefoonwinkel voor een 11je met abo
Gerrit ook, ook meteen donderdag voor de 11 pro
Ja ik verbaas mij er ook over om daar als eerste aan te denken en te kopenquote:
Heeft ze het dan niet te druk met interviews en shownieuws presenteren?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:46 schreef DaniqueV het volgende:
Merel gaat donderdag meteen ander telefoonnummer nemen, meteen naar telefoonwinkel voor een 11je met abo
Gerrit ook, ook meteen donderdag voor de 11 pro
Ik zie SBS er voor aan om precies 10 seconden voordat het gaat gebeuren alles op zwart te zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geloof ik direct. Ik denk ook echt niet dat wij de finale te zien krijgen. Ze willen eerst nog ene aantal afleveringen uitzenden.
Typerend voor Gerrit en Merelquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik verbaas mij er ook over om daar als eerste aan te denken en te kopen
Er is zelfs nog een relatie coach binnen gekomen om die diagnose te stellen en daar hadden ze allebei vrede mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft haar niets beloofd, hij is vanaf het begin duidelijk geweest, het zijn gewoon friends met benefits
De Waalsdorpervlaktequote:Op dinsdag 17 december 2019 16:48 schreef BloesBloes het volgende:
Ik ben ook van mening dat die laatste cos niet helemaal vol moet, maar dat ie gewoon ergens halverwege opeens sluit, het liefst met het geluid van die klok van de Waalsdorpervlakte, Bom, bom, bom, bom, langzaam zwelt het aan en dan bom, de cos op zwart. Oh man wat heerlijk dramatisch
Ik zie liever de klok van Zeezender Veronica.. tik..tik..tik..tik...quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:48 schreef BloesBloes het volgende:
Ik ben ook van mening dat die laatste cos niet helemaal vol moet, maar dat ie gewoon ergens halverwege opeens sluit, het liefst met het geluid van die klok van de Waalsdorpervlakte, Bom, bom, bom, bom, langzaam zwelt het aan en dan bom, de cos op zwart. Oh man wat heerlijk dramatisch
Gerrie heeft nog wel een klein papje voor na het eten.. Vies Meiske...quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:56 schreef Dark het volgende:
Franny - Hadden we ook een toetje?
Merel - Nee
Franny - Gerrit, wil jij dan mijn toetje zijn?
Ik zou dat wel chique vinden, naar al die mensen die jaren lang trouw de streams hebben gevolgd, maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:58 schreef freaky40 het volgende:
2 jaar terug werd een dag voor de finale bekend gemaakt dat de streams op het moment van de finale op zwart zouden gaan...dat is nog niet gebeurd dus ik heb goede hoop dat we gewoon vrolijk mee kunnen kijken....
Ik hou hoop.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zou dat wel chique vinden, naar al die mensen die jaren lang trouw de streams hebben gevolgd, maar ik vrees dat het niet gaat gebeuren.
Als ze de streams wel aan laten staan, is dat meteen een mooie test om te kijken of het inderdaad zoveel aan kijkcijfers scheelt.quote:
Zo doe ik het al jaren om het geheel in een perspectief te zien. De ruwe streams zijn vaak te traag. Dan heb je liever de gemonteerde beknopte versie op TV.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ze de streams wel aan laten staan, is dat meteen een mooie test om te kijken of het inderdaad zoveel aan kijkcijfers scheelt.
Ik denk dat het helemaal niet uitmaakt, misschien kijken er juist meer mensen, nog even terugkijken op tv wat ik op de streams gezien heb...
Ik hoop zooooo op een Vanessa bij Hiske en dat Brandon er dan met de titel vandoor gaat, HILARISCH!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
Maar verder is his niet bezig met campagne voeren of willen winnen
[ afbeelding ]
Ik blijf haar heel gevaarlijk vinden, hoop dat ik er naast zit maar zij kan heleboel mensen in een heel lastige posities brengen.....kan er niet bij als je zo onzeker bent A,,in een televisie show gaat zitten. B totaal niet onzeker is om over poep pis en sex te praten en hoe viezer hoe mooier. En haalt heleboel rare fratsen uit in zogenaamde onschuldigheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds hij weet dat de finale eraan komt zegt hij ineens dat hij verliefd is op haar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent ook krankzinnig als je daar naar toe gaat met die idiote regels en maatregelen om binnen te komen, waarbij de zogenaamde beveiliging een grotere vorm van onbetrouwbaarheid heeft dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
er had toch ook al iemand afgezegd wegens ziekte?
Vlak dat postduifhoertje van hem ook niet uit!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:25 schreef mazaru het volgende:
Wat is die Gerrit toch een walgelijke, smerige, achterbakse stoker
Dus dat, het is een geslepen meisje hoorquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik blijf haar heel gevaarlijk vinden, hoop dat ik er naast zit maar zij kan heleboel mensen in een heel lastige posities brengen.....kan er niet bij als je zo onzeker bent A,,in een televisie show gaat zitten. B totaal niet onzeker is om over poep pis en sex te praten en hoe viezer hoe mooier. En haalt heleboel rare fratsen uit in zogenaamde onschuldigheid.
maar de kachel is verkochtquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sjaal, geen jas.
😍quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd van je afsnijden, nooit naar je toe snijden...quote:
Vanmiddag zei ze, o wat is het hier lekker warm toen ze de loods in liep. Ik dacht al hoe dan, ze hebben geen kachel meer.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:18 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien vangen alle kleine elektro kacheltjes het opquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag zei ze, o wat is het hier lekker warm toen ze de loods in liep. Ik dacht al hoe dan, ze hebben geen kachel meer.
Fuck het klimaat!quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo te zien vangen alle kleine elektro kacheltjes het op
ach met die 24/7 stadion lampen boeien die kacheltjes ook geen reet meerquote:
Dat is tegenwoordig allemaal led verlichtingquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ach met die 24/7 stadion lampen boeien die kacheltjes ook geen reet meer
ja ja in het phillips stadion zekerquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig allemaal led verlichting
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig allemaal led verlichting
Dan heb je niet goed op gelet, in de Silo hangen rondom binnen van die grote bakkenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed op gelet, in de Silo hangen rondom binnen van die grote bakken
met allemaal ledlampjes
maar buiten heb je van die heule grote lampenquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed op gelet, in de Silo hangen rondom binnen van die grote bakken
met allemaal ledlampjes
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar buiten heb je van die heule grote lampen![]()
die waar de diertjes last van hadden enzo
nah die roept dus ook elke minuut wat andersquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:49 schreef DaniqueV het volgende:
Merel: zolang er eten op tafel staat, dan blijf ik dooreten hoor
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nah die roept dus ook elke minuut wat anders
dan past 5de of 3de worden goed bij haarquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ah merel vind een doos met een oneven aantal sushis. dat kan niet. dus propt er nog eentje haar mond in
nee was in de keuken, was ook al nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
dus weet waar ik naar terug ga zegt frennie, jeej... SL
iemand gehoord wat ze zei?
ik heb het even terug geluisterd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nee was in de keuken, was ook al nieuwsgierigomdat de anderen er vreemd op reageerde
quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb het even terug geluisterd.
het komt er op neer dat niet alle genodige komen van frennie. van de 10 komen er 6. merel geeft aan heel je utopia tijd al niet. frennie geeft aan dat haar moeder nog aan het zoeken is.
"dus weet waar ik naar terug ga jeej"
Dat rare kind heeft haar hele familie door het slijk gehaald. Logisch dat mensen daar klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp het wel.
Luister het zo meteen wel even terug ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
dus weet waar ik naar terug ga zegt frennie, jeej... SL
iemand gehoord wat ze zei?
ja ik kijk niet rechtstreeks via de echte streams, die word inderdaad opgeslagen voor een bepaalde tijd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]thanks, maar hoe luister je terug dan? neem jij ook streams op?
Oww dat is ideaal dan zegquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik kijk niet rechtstreeks via de echte streams, die word inderdaad opgeslagen voor een bepaalde tijd.
zal je even een dm sturen
die mocht toen de stekker uit een stopcontact verlengsnoer halen van de streamsquote:
Echt he. Ik hoop dat het zwaar tegenvalt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
die merel denkt echt alsof ze als halve madonna naar buiten gaat
alle fans die op haar wachten
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Oh meertje rustig blijven, het liefst ga ik nu al in slaapzak voor de poort liggen.
Hiske: Vergeet niet dat het voor iedereen spannend is.
Merel: Ik moet ook afscheid nemen van de boot.
Dat gaat nog een heel ritueel worden.Afscheid van de boot.Misschien wel traantje persen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Oh meertje rustig blijven, het liefst ga ik nu al in slaapzak voor de poort liggen.
Hiske: Vergeet niet dat het voor iedereen spannend is.
Merel: Ik moet ook afscheid nemen van de boot.
Die denkt ook dat Jessie niet gewoon tussen de fans staat dat kan haast niet......(is ze bang dat zijn kleren van lijf gescheurt worden?)quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
die merel denkt echt alsof ze als halve madonna naar buiten gaat
alle fans die op haar wachten
snap ik, toffie tony zal de shine stelen van merelquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die denkt ook dat Jessie niet gewoon tussen de fans staat dat kan haast niet......(is ze bang dat zijn kleren van lijf gescheurt worden?)
Beter te laat dan nooitquote:
Kijk, op een Utopia markt kan Jessie wel gewoon tussen het schuim rondlopen, maar tijdens de finale?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die denkt ook dat Jessie niet gewoon tussen de fans staat dat kan haast niet......(is ze bang dat zijn kleren van lijf gescheurt worden?)
Zwanger?quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:20 schreef Gladiolio het volgende:
GA.
Wat weet Merel, dat wij niet weten?
Ze is veel te vrolijk.
merel kan heel slecht luisteren. tenzij de zin de volgende woorden bevat: pinpas, geld, kleding, botox, mammaquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl Hiske nog zegt het is voor iedereen een afscheid.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
merel kan heel slecht luisteren. tenzij de zin de volgende woorden bevat: pinpas, geld, kleding, botox, mamma
oowja en ETEN
Gelukkig mislukken al Jessie's projecten dus dat biedt perspectiefquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ha ha. Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uit de oude doos, vandaag precies twee jaar geleden .....![]()
[ afbeelding ]
Johan loopt boos weg - 17 december 2017.
x7pa7qt
Magische woorden voor Merel. Zo kun je haar humeur op peil houdenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
merel kan heel slecht luisteren. tenzij de zin de volgende woorden bevat: pinpas, geld, kleding, botox, mamma
oowja en ETEN
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7pa7qt
Koekebakker, Klootzak. Kijk, dat zijn pas vergaderingenquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7pa7qt
Ja, was mooi, was vlak na een markt die ze toen hadden gehad die dag ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:30 schreef Aggie46 het volgende:
Koekebakker, Klootzak. Kijk, dat zijn pas vergaderingen
Bedankt staat er geloof ikquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:32 schreef Aggie46 het volgende:
En wat zien en horen wij...een hijgende Hiske die lampies in het zand stopt.
[ afbeelding ]
Dat begreep ik. Maar leuk om dat weer terug te zien. Goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was mooi, was vlak na een markt die ze toen hadden gehad die dag ....
Hehe....ik kon het echt niet lezen. Dank je wel.quote:
Ik zeg een duidelijk B en toen ook een Dquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hehe....ik kon het echt niet lezen. Dank je wel.
Ben nu aan het spitten in mijn opnames van 17 december 2016 ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:33 schreef Aggie46 het volgende:
Dat begreep ik. Maar leuk om dat weer terug te zien. Goeie ouwe tijd
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Franny: Gerrit zullen we naar bed gaan?
Gerrit: Nu?
Franny: Nee voordat we gaan slapen?
Gerrit: Tuurlijk.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
Jesus.....en die gaat het presenterenquote:
jaaa hooooooorrrrrquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
volgens billy is het buiten big booming en is iedereen er mee bezig
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:38 schreef DaniqueV het volgende:
Nou nu mogen van mij wel de streams eraf gaan
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
volgens billy is het buiten big booming en is iedereen er mee bezig
quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:38 schreef IkFok het volgende:
Big booming is het buiten zegt Billy. hahahaah
Zit er vreemd uit van de zijkant als ze praat hahaquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:39 schreef schizolientje het volgende:
ook weer opgespoten eendenbekkie
duckfacequote:
billy = utopiaquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:40 schreef IkFok het volgende:
Waarom nou weer die vieze Billy die het gaat presenteren
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:41 schreef juul. het volgende:
Hoe gaat het met Jessie, vraagt Merel
Ja goed, zegt Billie, hij heeft wel een nieuwe vriendin
quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:41 schreef juul. het volgende:
Hoe gaat het met Jessie, vraagt Merel
Ja goed, zegt Billie, hij heeft wel een nieuwe vriendin
Hier idem. Ik dacht dat het filmpje doorliep, Geweldigquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef lonneberga het volgende:
Billy is voor mij utopia,heerlijk dat ze er weer even is.
Hier idem. Dacht dat het filmpje doorliep.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:43 schreef zodeju het volgende:
Whaaa. Zit filmpje te kijken van Johan en ga weer terug naar de streams en dacht hoe kan dat nu ik Zie Billy van het vorige filmpje....tot drie keer opnieuw gedaan totdat ik door had dat ze er nu was toen ik de huidige bewoners hoorde........![]()
![]()
![]()
![]()
ja lekker bedankt hequote:Op dinsdag 17 december 2019 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stop even met oude filmpjes, soort van karma gevoel .....![]()
Ja foeiquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik stop even met oude filmpjes, soort van karma gevoel .....![]()
en morgen weer dusquote:Op dinsdag 17 december 2019 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze is tien minuten binnen en die kut steelt alweer de show ....
Dus dat,quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:45 schreef Bramenstruik het volgende:
nog ff dan, ik had mijn bedankjes nog niet gegeven, bedankt iedereen, het was een echt leuke tijd en soms wat minder, jullie zijn me allemaal dierbaar, als een kroeg, allerlei meningen, je hoef het niet eens te zijn om toch iemand te kunnen waarderen, dat heb ik hier gelukkig vaker gezien, dan niet, en ook dat is gebeurd.
Tot heel snel weer ziens hoop ik, want al met al hadden we toch allemaal wel wat gemeen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |