quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:36 schreef Filosoofert het volgende:
Ik was afgelopen weekend bij een maat van mij en ik voelde dat er een stinkerd aan zat te komen. Ik dacht: "ik ga zo thuis wel".
Onderweg naar huis kreeg ik vrijwel meteen buikpijn, die met de minuut erger werd.
Gelukkig ben ik momenteel 2 huizenbezitter en was hrt nieuwe huis veel dichterbij. Heb de auto ook echt scheef en precies voor de deur op de stoep geknald, toen naar binnen gerend en meteen die pot afgevuld.
Het liep echt goor langs mijn billen af
Toen bleek dat er nog geen toiletpapier hing...
Gelachen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:36 schreef Filosoofert het volgende:
Ik was afgelopen weekend bij een maat van mij en ik voelde dat er een stinkerd aan zat te komen. Ik dacht: "ik ga zo thuis wel".
Onderweg naar huis kreeg ik vrijwel meteen buikpijn, die met de minuut erger werd.
Gelukkig ben ik momenteel 2 huizenbezitter en was hrt nieuwe huis veel dichterbij. Heb de auto ook echt scheef en precies voor de deur op de stoep geknald, toen naar binnen gerend en meteen die pot afgevuld.
Wat heb je als alternatief gebruikt?quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:36 schreef Filosoofert het volgende:
Ik heb mijn broek uitgedaan, onderbroek "gewoon" aangetrokken, toen naar boven gelopen en gaan douchen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat heb je als alternatief gebruikt?
#dtv
Was jij dat afgelopen vrijdag? Met je kartonnen zak en je wou even in de onbemande cabine poepen ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:18 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij was het een keer dat ik diarree had. Ik zat in een sprinter zonder toilet in de ochtendspits, wat een hel! Als ik me niet genoeg focuste stonk heel de volle sprinter naar diaree en zou alles vanuit mijn proekspijpen op de vloer vallen, the horrorhet scheelde een haartje. Ik voelde het gevecht in mijn maag: meer maagkramp of juist ontspannen. Ontspannen betekent dat alles eruit komt, maar bij iedere kramp is het besef dat de ontlasting nóg wateriger werd, dus een tikkende tijdbom. Ik had nog 2 stops te gaan en nog meer dan een kwartier te lopen voordat ik mijn eindbestemming zou bereiken. Ik kon dit echt niet volhouden en koos ervoor om de eerste halte uit te stappen. Volgens de conducteur was daar geen toilet. Ik rende als een gek naar buiten en vond redelijk dichtbij ergens veel bomen en bosjes. Gelukkig was het nog donker en waren er op die plek geen stationgangers.
Wat waren jullie ergste noodsituaties mbt een grote boodschap?
Ik was even weggezwommen en had het sowieso tussen de vissen gedumpt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef DjVero het volgende:
Een paar jaar terug in Thailand met vrienden en vrouw. Alleen maar zuipen en pittig eten, naja, dan weet je wel hoe je darmen er op een gegeven moment aan toe zijn. Na twee dagen steeds heftige diarree ging het de derde dag weer een beetje en besloten we een snorkeltochtje te maken.
Nauwelijks aangekomen op onze snorkelplek begon de buikpijn weer. Lag ik daar in de oceaan, te drijven tussen de mooiste vissen. Ik kon het nauwelijks meer houden en ik stond heel even op het punt om het daar maar in het water te doen, maar bang dat de tropische kleuren van de vissen zouden veranderen in een Hollands bruin toch maar mijn Thaise vrouw gevraagd of zij wilde vertellen aan de schipper dat ik wel hele erge aandrang had en of hij mij naar het eilandje iets verderop, zo'n 200 á 300 meter, wilde brengen met de longtailboat. Ondertussen verging ik van de pijn.
Afijn, afgezet op het eiland. De 100 meter sprint naar het WC-hokje die daarop volgde zou Usain Bolt jaloers op zijn.
Gehaald?
Nee!
Net op het moment dat ik in het hokje stond en mijn zwembroek naar beneden wilde doen, spoot alles eruit.
Wat een drama.
Nog een geluk bij een ongeluk dat ze in Thailand van die anale douches hebben en geen WC-papier, waardoor ik wel alles goed schoon kon maken. Lekker de diarree richting een putje spuiten.... Die Thai hebben overigens wel een komische middag gehad.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:31 schreef Banaanvragen het volgende:
Toen ik mijn huis te koop had staan en we een openhuizendag hadden, het hele huis was aan kant, en ik kreeg me toch een partij aandrang. tijdje proberen op te houden, hopen dat er even niemand zou zijn, maar er bleven maar mensen komen.
op een gegeven moment stond er een mannetje of 8/10 binnen en ik kon het echt niet meer houden, dus heb echt een gigantische dampende bolus gelegd, meurde een partji daar werd je gewoon niet goed van. maarjah, het kon echt niet langer binnen blijven.
hal stonk een kwartier naderhand nog steeds, en maar mensen die de deur van dat kleine kamertje open bleven trekken om even te kijken, om hem vervolgens snel weer dicht te doen.
Huis wel verkocht gelukkig, niet aan de mensen die op dat moment binnen waren maar aan een stel wat later op de dag kwam.
Geef ons details. Wat gebeurde er? Ging het mis? Hoe ging het mis? Wat ging er door je heen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ooit in het vliegtuig vlak voor het opstijgen diarree gekregen.
Ramp.
Toen bleek dat de winkel al om 20:00 uur dicht was en ik dus tot daags erna moest wachten met mijn grote boodschappenquote:Ergste moment dat je een grote boodschap moest doen
Wow, ongemakkelijkquote:Op maandag 20 januari 2020 10:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Koninginnedag, Amsterdam, een jaar of 10 geleden. Stampensvolle stad waar je eerst ellenlang moest zoeken naar een WC en als je er eindelijk eentje gevonden hebt nog een hele tijd in de rij moet staan. Eenmaal aan de beurt.... lukte het niet. En de mensen in de rij maar schreeuwen en bonzen dat ik moest opschieten.. wat natuurlijk averrechts werkt. Veel mensen dronken of onder invloed van drugs ook natuurlijk. Op een gegeven moment (paar minuutjes maar) gingen ze er personeel erbij halen om de deur open te doen want iedereen was fucking ongeduldig en "dit kon écht niet". Toen maar eieren voor m'n geld gekozen en m'n broek weer omhoog gedaan terwijl ik de deur met man en macht dicht probeerde te houden aan mijn kant. Uiteindelijk nog urenlang opgehouden tot we weer terug gingen naar het station.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |