abonnement Unibet Coolblue
pi_190487440
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Het is dat ik nu moet gaan slapen, want ik vind het zo fijn om met elkaar nog even terug te blikken op een onvergetelijke tijd. Jullie allemaal reuze bedankt. Heb van iedereen hier wat geleerd. Dus dank, schatten en voor nu trusten :z
Slaap lekker Lavenderr😗
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 23:22:22 #77
388664 crew  Dotteke
pi_190487481
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wanneer de streams of gaan. Ik denk vanaf woensdagochtend. De finale zal dan alleen te zien zijn op tv, net zoals de vorige editie...
Lees net op de tijdlijn van fb dat Wyatt ook gaat woensdag. Wyatt komt tot vrijdag avond niet meer online tikt die. Dus hiermee is al verraden dat we woensdag zoals verwacht niets gaan zien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 16 december 2019 @ 23:23:40 #78
388664 crew  Dotteke
pi_190487517
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Het is dat ik nu moet gaan slapen, want ik vind het zo fijn om met elkaar nog even terug te blikken op een onvergetelijke tijd. Jullie allemaal reuze bedankt. Heb van iedereen hier wat geleerd. Dus dank, schatten en voor nu trusten :z
Ik lig ook al lekker in bed. Nog even lezen hier en dan de lamp
Uit. Slaap Lekker en ook jij bedankt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_190487680
Leipe shit ouwe
pi_190487688
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Ik zal het niet raar vinden als Merel een maagverkleining laat doen overigens.
Dat is nou ook weer overdreven.
pi_190487733
Er zullen veel oud-Utopianen en fans a.s. woensdag staan, denk Gerrit.

Kan wel zijn., maar weet nog van Utopia1, dat na de finale de laatste inwoners met auto's snel het het terrein af reden en niemand te spreken kregen.
Leipe shit ouwe
pi_190487735
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:31 schreef shiitake het volgende:

[..]

Dat is nou ook weer overdreven.
Vind je dat echt? Ik vind het echt iets voor haar. :Y Geen moeite hoeven doen met sporten bv, dan maar zoiets. :Y

Hiske hoopt dat het woensdag nog niet donker is, want ze wil Christel echt zien. :D En ze hoopt ook dat Mariska er is.....met een wijntje.
pi_190487746
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Er zullen veel oud-Utopianen en fans a.s. woensdag staan, denk Gerrit.

Kan wel zijn., maar weet nog van Utopia1, dat na de finale de laatste inwoners met auto's snel het het terrein af reden en niemand te spreken kregen.
Het wordt nu wel anders doordat er familie en fans komen. :Y
pi_190487796
Mooie woorden allemaal ❤️

Ik heb niet zo lang als de meesten hier meegecost, maar zeker niet minder genoten van de goede tijden hier.

Zulke uiteenlopende meningen maar toch veel om dezelfde zaken samen kunnen lachen, ik vond dat echt uniek om mee te maken.
pi_190487821
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Het is dat ik nu moet gaan slapen, want ik vind het zo fijn om met elkaar nog even terug te blikken op een onvergetelijke tijd. Jullie allemaal reuze bedankt. Heb van iedereen hier wat geleerd. Dus dank, schatten en voor nu trusten :z
Slaap lekker Lavender, en jij ook heel erg bedankt :*
pi_190487823
Gerrit vraagt zich af of Utopia ook in Groningen bekend is. Hiske denkt van wel: waarom wel in Den Haag en niet in Groningen? Ze denkt dat het wel meevalt om gewoon rond te kunnen lopen. Maar anderen zeggen dat je eerst bij moet komen. Ze wil gewoon weer lekker auto rijden en overal naar toe. Maar ja, anderen zijn gewoon aan het werk.
pi_190487846
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Ik vind het echt iets voor haar. :Y Geen moeite hoeven doen met sporten bv, dan maar zoiets. :Y

Hiske hoopt dat het woensdag nog niet donker is, want ze wil Christel echt zien. :D En ze hoopt ook dat Mariska er is.....met een wijntje.
Ben het wel met je eens maar
denk dat ze er nog 'te licht' voor is, een maagballon zou een optie kunnen zijn. Beetje sporten en lijnen zou beter zijn.
pi_190487873
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Gerrit vraagt zich af of Utopia ook in Groningen bekend is. Hiske denkt van wel: waarom wel in Den Haag en niet in Groningen? Ze denkt dat het wel meevalt om gewoon rond te kunnen lopen. Maar anderen zeggen dat je eerst bij moet komen. Ze wil gewoon weer lekker auto rijden en overal naar toe. Maar ja, anderen zijn gewoon aan het werk.
Wat een rare redenatie van Gerrit? Zit SBS6 niet op de kabel in Groningen?
pi_190487875
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Vind je dat echt? Ik vind het echt iets voor haar. :Y Geen moeite hoeven doen met sporten bv, dan maar zoiets. :Y

Hiske hoopt dat het woensdag nog niet donker is, want ze wil Christel echt zien. :D En ze hoopt ook dat Mariska er is.....met een wijntje.
Ja maar het is echt niet zo dat je met zo'n maagverkleining ineens superslank wordt. En zo dik is ze nou ook weer niet om zo'n ingrijpende operatie te moeten laten doen. Bij een maagverkleining hoort ook een andere manier van eten en dat moet je ook echt willen. Ik denk dat Merel met sporten al een heel eind komt als ze graag wat kilootjes kwijt wil.
pi_190487880
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 23:41 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Wat een rare redenatie van Gerrit? Zit SBS6 niet op de kabel in Groningen?
:N :N
Twinning = boring
pi_190487910
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 23:04 schreef dakpanlos het volgende:
Hoewel niet heel vaak mee getikt, wel mee gelurkt, wil ik velen van jullie bedanken. Heb vaak moeten lachen en ook soms ontroerd geraakt. Fritsie met zijn weergaloze humor, struis niet te evenaren, braam met persoonlijke inkijkjes, lavender die eens voor me in de bres sprong, zo ook ff en soul. Soury met haar stem, paco en dgk met hun verslagen, en zo heel veel meer...sorry, ik kan jullie niet allemaal opnoemen.
Nogmaals heel erg bedankt,jullie hebben voor velen iets betekend en zeker voor mij
Dakpan.
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Het is dat ik nu moet gaan slapen, want ik vind het zo fijn om met elkaar nog even terug te blikken op een onvergetelijke tijd. Jullie allemaal reuze bedankt. Heb van iedereen hier wat geleerd. Dus dank, schatten en voor nu trusten :z
O+
pi_190487912
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:34 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het wordt nu wel anders doordat er familie en fans komen. :Y
Dat is wel zo ja, ik zag op FB dat ene Mandy a.s. woensdag buiten de poort live op FB gaat.
Leipe shit ouwe
pi_190487914
Off Topic:

Zo, even teruggelezen. En bedankt voor het openen van de teetees. Ik moest er vreselijk om lachen. Verder was ik uiteraard weg (bezoek bij manlief).
Zoals Fritsie al schreef: mij heeft dit ook door een rottijd heen geholpen.
Ik zal het missen, heel erg missen.
Ik heb hier vaak in mijn eentje hardop zitten lachen.
Wat was dat nodig.
De mods allemaal bedankt voor het in het gareel houden van de Cossers🙃
Nog 1 dag of 2 dagen te gaan. Dan zijn we weg😢
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_190487918
omg gerrit bleekt even zijn tanden _O- _O- _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_190487928
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:27 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

En de cos heeft mij in de moeilijkste tijd van m’n leven gesleept
^O^

Hoe gaat het nu met je Fritsie?
pi_190487946
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:41 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ja maar het is echt niet zo dat je met zo'n maagverkleining ineens superslank wordt. En zo dik is ze nou ook weer niet om zo'n ingrijpende operatie te moeten laten doen. Bij een maagverkleining hoort ook een andere manier van eten en dat moet je ook echt willen. Ik denk dat Merel met sporten al een heel eind komt als ze graag wat kilootjes kwijt wil.
Merel denkt ook dat ze met oranje foundation en botox een stuk mooier wordt.....
pi_190487960
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Dat is wel zo ja, ik zag op FB dat ene Mandy a.s. woensdag buiten de poort live op FB gaat.
^O^ Ik wed dat de uitslag voor vrijdag al bekend is. :Y
pi_190487975
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Merel denkt ook dat ze met oranje foundation en botox een stuk mooier wordt.....
Ja dat is waar. Ik snap sowieso niet dat iemand van die leeftijd aan de botox gaat.
pi_190487991
Gerrit: "Hiske, je moet zorgen dat je nog een paar procentjes pakt"

Hiske: "tuurlijk, ik ga winnen"
Leipe shit ouwe
pi_190487995
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:47 schreef shiitake het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Ik snap sowieso niet dat iemand van die leeftijd aan de botox gaat.
Mama vond het een goed idee. Ik vergeet nooit haar opmerking bij binnenkomst van een bezoek: wat zie je er lekker strak uit. :D 8)7

Hiske is aan het rekenen hoeveel procent ze nodig heeft om te winnen. Ze komt er niet echt uit. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')