Je bent niet de enige.quote:Op maandag 16 december 2019 13:06 schreef mazaru het volgende:
Ik ga me met de dag meer aan Hiske ergeren![]()
Ik kan die stem niet meer horen!!
Ik ook, kan toch niet zo zijn dat een experiment gaat eindigen met iemand die eigenschappen heeft van iemand die zich almachtig voelt en ver boven anderen vindt staan.quote:Op maandag 16 december 2019 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap het gevoel wel. Ik zou er geen cent aan uitgeven, maar ik gun het haar ook niet.
Yep. Daar wordt de rest van de week mee gevuld. Er gebeurd verder geen hol meer.quote:Op maandag 16 december 2019 13:09 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn nu een verplicht dingetje aan het doen, flashbacks inpraten.
Of dat al de uren die ze in bed hebben doorgebracht procentueel wordt berekend en ze daar puntenaftrek voor krijgen. Dan staan Gerrit en vieze frannie in de minquote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op gooi er een zwarte brief in, geef ze een opdracht. wie het meeste doet verdiend 3 punten ofzo
In 1 stonden ze op het balkon ook z.g herinneringen op te halen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Yep. Daar wordt de rest van de week mee gevuld. Er gebeurd verder geen hol meer.
Klopt, verplichte dingetjes.quote:Op maandag 16 december 2019 13:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
In 1 stonden ze op het balkon ook z.g herinneringen op te halen.
En op tv werden de beelden erbij gehaald.
ER was stukken spannender!quote:Op maandag 16 december 2019 13:11 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op gooi er een zwarte brief in, geef ze een opdracht. wie het meeste doet verdiend 3 punten ofzo
Reken daar maar niet op hoor. Die heeft denk ik een héél ander lijstje samengesteld.quote:Op maandag 16 december 2019 13:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Jessie kan weer een vinkje zetten achter 1 van zijn punten op zijn lijst waarin hij gefaald heeft.
Die is een heel leger aan het op trommelen, gaat goed komen.quote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar je geen zorgen meisje, Toffe tony, gaat voor jou regelen dat iedereen op jou stemt.
10.000 Flyers verspreid en nu maar zien wat het verschil wordt.quote:Op maandag 16 december 2019 13:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar je geen zorgen meisje, Toffe tony, gaat voor jou regelen dat iedereen op jou stemt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |