abonnement Unibet Coolblue
pi_190467508
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb de finale nog niet gezien, ging het niet live kijken, duurt me veel te lang. Maar het staat nu nog niet op rtl xl. Wel staat er al een korte clip online met een titel waarin de winnaar gespoilerd wordt. Ze leren het ook nooit daar he, wat een debielen.
Je. Mist. Niks. :N
Mon 'en!
pi_190467536
Dit topic lezende, ga ik de finale ook niet meer kijken. Wat een bagger seizoen was het.
  zondag 15 december 2019 @ 22:43:32 #103
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190467677
Zoals ik al dacht, Shary Ann roemloos ten onder. Wat een muts.

Mooi voor Hugo! Eva was mijn favoriet, ze heeft het super goed gedaan.
  zondag 15 december 2019 @ 22:45:35 #104
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190467726
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hugo heeft het hele seizoen niets anders laten zien dan een terechte Robinson zijn :Y Voor de samensmelting was hij sterk in de proeven en sterk op het eiland (dingen doen ipv luieren), en na de samensmelting heeft hij al die tijd op dat eiland kunnen blijven zitten omdat hij elke keer de proeven bleef winnen. Hugo is de enige die alles gewonnen heeft vanaf de samensmelting.
Precies. Hugo deed tenminste nog wat echte proeven, zeker die halve finale proef, boerin Bertie zat 30 dagen met haar duim in haar reet.
pi_190467756
Hugo gewonnen dus?

Ben net thuis en ik heb aardig wat op O-) zo ff terugkijken denk ik
pi_190467790
Die belgen tegen nederlanders kan wel weer interessant worden.

Een beetje hoe het vroeger ging hopelijk.
De tijd met Ernst-Paul.

Vind het de laatste jaren gewoon jammer dat het overleven maar een bij-dingetje is geworden.

Ze krijgen over het algemeen veel te veel ivm vroeger, de camerabeelden zijn ook vooral van proefjes/complotjes ipv overleven zelf.

Bear Grill’s The Island komt nog het meest in de buurt
  zondag 15 december 2019 @ 22:53:49 #107
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190467915
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:46 schreef Legoblokje het volgende:
Hugo gewonnen dus?

Ben net thuis en ik heb aardig wat op O-) zo ff terugkijken denk ik
:Y met aardaig wat op is de finale wel om aan te zien...maar dan ook net :P B:)B
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator zondag 15 december 2019 @ 23:27:33 #108
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190468869
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:48 schreef Pap89 het volgende:
Die belgen tegen nederlanders kan wel weer interessant worden.

Een beetje hoe het vroeger ging hopelijk.
De tijd met Ernst-Paul.

Vind het de laatste jaren gewoon jammer dat het overleven maar een bij-dingetje is geworden.

Ze krijgen over het algemeen veel te veel ivm vroeger, de camerabeelden zijn ook vooral van proefjes/complotjes ipv overleven zelf.

Bear Grill’s The Island komt nog het meest in de buurt
Ik heb wel een beetje dat gevoel ja dat het dat gaat zijn.

Vorig jaar zijn de Belgen weer gestart met hun eigen ER met onbekenden, het seizoen met NL-onbekenden beviel ons ook, en om kosten weer te besparen zoals voorheen dan samen die opnameperiode doen. De presentatie is iig tof :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_190469610
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zoals ik al dacht, Shary Ann roemloos ten onder. Wat een muts.

Mooi voor Hugo! Eva was mijn favoriet, ze heeft het super goed gedaan.
Wat een farce die Shary Ann.. Onterecht in de finale staan, door hulp bij de rekensom. En dan een veel simpelere puzzel niet kunnen maken :')

Hugo *O*
pi_190470075
Gênant om te zien hoe dit zo ontzettend falende programma door de makers en kandidaten tot mythische proporties wordt opgeklopt.

Ooit met EPH was het zo mooi, alleen de openingstune refereert nog aan die tijd.
  maandag 16 december 2019 @ 02:34:52 #111
2651 svann
night-hawk
pi_190470598
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:53 schreef Prisha het volgende:
:Y met aardaig wat op is de finale wel om aan te zien...maar dan ook net :P B:)B
Wel een beetje een genante vertoning met eigenlijk gewoon te weinig materiaal.
Niet echt overtuigend. Jammer wel.
* zonder wat op
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 02:44:14 #112
368283 ato
pi_190470639
Gelukkig Hugo heeft gewonnen en Eva tweede. Alhoewel ik dacht tijdens het kogel schieten, Eva mag ook winnen. 2 leuke mensen die volgens mij ook in het wekelijke leven vrienden zijn.
Ik heb het net terug gekeken :P
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 02:45:02 #113
368283 ato
pi_190470645
Finale hadden zij voor mij wel nog spannender kunnen maken.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 16 december 2019 @ 02:47:07 #114
368283 ato
pi_190470650
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Finale, en dan met name de eindproef zat technisch waardeloos in elkaar. Moeilijk te zien wie er raak schoot. Weinig close up's van de borden. Onmogelijke positie om op te richten ook zo van boven. Tja vind je het gek dat je dan al je kogels er door slaat. Spanningseffect was daarmee waardeloos. Punt.
Dit bedoel ik.
Life can be a bitch, so like it..
pi_190470735
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 00:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wat een farce die Shary Ann.. Onterecht in de finale staan, door hulp bij de rekensom. En dan een veel simpelere puzzel niet kunnen maken :')

Hugo *O*
Die V in de code had ze ook niet ontcijferd uiteindelijk.
pi_190471402
Lol de finale was een prima metafoor voor het matige seizoen.

Zul je zien dat ze nu opeens een ring winnen, ik hoop 't niet.

Had Hugo een leuker seizoen gegund.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 16 december 2019 @ 08:16:31 #117
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190471472
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 23:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje dat gevoel ja dat het dat gaat zijn.

Vorig jaar zijn de Belgen weer gestart met hun eigen ER met onbekenden, het seizoen met NL-onbekenden beviel ons ook, en om kosten weer te besparen zoals voorheen dan samen die opnameperiode doen. De presentatie is iig tof :Y
Ja de nieuwe versie met Vlamingen was echt vet... Helaas dit jaar inderdaad geen Belgische Expeditie, vrees ik, aangezien NL vs BE op Vier wordt uitgezonden. Domper, ik had gehoopt op en Videoland editie met onbekenden EN een van onze zuiderburen.
  maandag 16 december 2019 @ 08:34:53 #118
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_190471571
Overall is Hugo natuurlijk de terechte winnaar. Alleen slaat die finale natuurlijk helemaal nergens op. Het begon al toen Hugo begon met zwemmen naar het vlot. De opdracht was peddelen. Eva deed dit gewoon netjes. Als Hugo niet was gaan zwemmen was hij nooit als eerste aan de proef met de kogels begonnen. Daarnaast Shary-An gewoon even buitspel zetten (ook al duurde het zo lang) slaat natuurlijk nergens op. Had dit van tevoren gemeld of zo.
pi_190471628
Wat een stomme finale zeg. :') Tekenend voor dit seizoen. Matige laatste proef, waarbij het uiteindelijk van puur geluk afhangt wie wint. Want met zo'n ding van zo'n afstand kun je niet eens fatsoenlijk richten... Verder rare plottwists (shootout, uitsluiting SA etc.). En dan ook nog SA die 2 uur doet over een puzzel van 8 stukjes _O- echt finale onwaardig. :')
Ook een matige show: finalisten (die al wisten wie won) die geforceerd opkwamen, kandidaten die 1,5 uur voor lul zaten waarvan de meesten niet eens aan het woord kwamen, en veel te veel gelul er om heen (tja uitmelken tot en met he :{ ).

Samengevat: matig seizoen, stomme finale, terechte winnaar (Hugo _O_ ).
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_190471941
Wat een aanfluiting dit einde. Al was het beter dan vorig jaar, qua gewauwel en door moeten spoelen.

Ik snap dat ze keuzes moesten maken, bijvoorbeeld door SA af te laten vallen. Dat had naar mijn idee te maken met het weer, ze moesten die proef stoppen. En dan zou het helemaal unfair zijn als SA op haar gemak een hele nacht aan de puzzel kon denken en dan ineens naar boven lopen en 2 keer raak gooien.

Maar dat hele shootout geneuzel werd wederom onterecht gewonnen door Hugo. Na weken in luxe met genoeg eten en een hangmat was hij uiteraard de fitste. Breekt nog even de regels met zwemmen en voila.

Had gewoon onbeperkt kogels gegeven, en dan 5 achter elkaar gooien zodat je kan gaan mikken. Maar dat zal wel te duur zijn geweest voor RTL. Ze hebben vast veel te weinig kogeltjes ingekocht, en ze konden ze niet uit de zee vissen.

Al met al tegenvallend, had liever Eva zien winnen maar Hugo is ook prima. Maak me er weinig druk om.

Oh en wat ook ergerlijk was in de finale, ze deden net of ze de Mol waren _O- Alsof heel Nederland al wekenlang opzoek was naar ‘de winnaar’.
  maandag 16 december 2019 @ 09:27:11 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190472002
Volgens mij waren die "kogels" van de shoot-out gewoon golfballen, ze stuiterden ook lekker op het water.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 december 2019 @ 09:31:12 #122
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190472038
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:21 schreef GereDathan het volgende:
Wat een aanfluiting dit einde. Al was het beter dan vorig jaar, qua gewauwel en door moeten spoelen.

Ik snap dat ze keuzes moesten maken, bijvoorbeeld door SA af te laten vallen. Dat had naar mijn idee te maken met het weer, ze moesten die proef stoppen. En dan zou het helemaal unfair zijn als SA op haar gemak een hele nacht aan de puzzel kon denken en dan ineens naar boven lopen en 2 keer raak gooien.

Maar dat hele shootout geneuzel werd wederom onterecht gewonnen door Hugo. Na weken in luxe met genoeg eten en een hangmat was hij uiteraard de fitste. Breekt nog even de regels met zwemmen en voila.

Had gewoon onbeperkt kogels gegeven, en dan 5 achter elkaar gooien zodat je kan gaan mikken. Maar dat zal wel te duur zijn geweest voor RTL. Ze hebben vast veel te weinig kogeltjes ingekocht, en ze konden ze niet uit de zee vissen.

Al met al tegenvallend, had liever Eva zien winnen maar Hugo is ook prima. Maak me er weinig druk om.

Oh en wat ook ergerlijk was in de finale, ze deden net of ze de Mol waren _O- Alsof heel Nederland al wekenlang opzoek was naar ‘de winnaar’.
Hoezo heeft Hugo onterecht gewonnen? Eva heeft er toch ook maar 1 goed gehad. Alle drie de onderdelen was Hugo eerder klaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 16 december 2019 @ 09:32:17 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190472051
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 08:34 schreef Sunri5e het volgende:
Overall is Hugo natuurlijk de terechte winnaar. Alleen slaat die finale natuurlijk helemaal nergens op. Het begon al toen Hugo begon met zwemmen naar het vlot. De opdracht was peddelen. Eva deed dit gewoon netjes. Als Hugo niet was gaan zwemmen was hij nooit als eerste aan de proef met de kogels begonnen. Daarnaast Shary-An gewoon even buitspel zetten (ook al duurde het zo lang) slaat natuurlijk nergens op. Had dit van tevoren gemeld of zo.
SA is gewoon uit haar lijden verlost. Ze was al 2 uur bezig met een puzzel van 9 stukjes. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190472068
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Hoezo heeft Hugo onterecht gewonnen? Eva heeft er toch ook maar 1 goed gehad. Alle drie de onderdelen was Hugo eerder klaar.
Hij begon beter uitgerust en beter gevoed, dankzij zijn luxe positie die hij met ‘padvindersproefjes’ (vergeet even wie het woord riep haha) veilig stelde.

Maar belangrijker, als je met een bootje moet peddelen van A naar B dan moet je peddelen. En niet zwemmen. Want dan hadden ze wel gezegd dat je moest zwemmen van A naar B. In dat geval had Eva eerder geweest en eerder raak kunnen gooien, en de uitslag dus anders geweest. Hugo faalde compleet op dit onderdeel van de proef, en kwam er mee weg. En dat maakt hem een onterechte winnaar.
pi_190472073
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:27 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij waren die "kogels" van de shoot-out gewoon golfballen, ze stuiterden ook lekker op het water.
Nog triester dan dat er niet voldoende waren.
pi_190472092
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

SA is gewoon uit haar lijden verlost. Ze was al 2 uur bezig met een puzzel van 9 stukjes. :')
En ze moest ook van het water af ivm het extreme weer. Hoewel ik er geen voorstander van ben denk ik dat dit wel een juiste beslissing van de productie was. Veiligheid gaat voor.
  maandag 16 december 2019 @ 09:39:12 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190472127
Stomme RTL }:|

Ik kijk ER nooit live, maar altijd meteen er na op RTL XL. Het stond er echter om 23:00 nog steeds niet op. En toen ik in de app ging zoeken op de aflevering, stond er al wel een filmpje van 2 min met als titel HUGO WINT. Ja, en bedankt he...............
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 december 2019 @ 09:40:25 #128
111260 Charmian
a little joy
pi_190472135
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Stomme RTL }:|

Ik kijk ER nooit live, maar altijd meteen er na op RTL XL. Het stond er echter om 23:00 nog steeds niet op. En toen ik in de app ging zoeken op de aflevering, stond er al wel een filmpje van 2 min met als titel HUGO WINT. Ja, en bedankt he...............
Je hebt serieus niets gemist!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 16 december 2019 @ 09:40:53 #129
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_190472139
Producenten zijn laks geworden van alles ging mis.
Peter van der Vorst moet gaan ingrijpen.
pi_190472150
Jammer inderdaad dat het finalespel niet goed uitgedacht was. Het halve finalespel was dan nog beter geweest als finalespel.
  maandag 16 december 2019 @ 09:44:37 #131
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190472164
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:36 schreef GereDathan het volgende:

[..]

En ze moest ook van het water af ivm het extreme weer. Hoewel ik er geen voorstander van ben denk ik dat dit wel een juiste beslissing van de productie was. Veiligheid gaat voor.
Ja, ik zie een hoop zuur gezanik ''niet eerlijk voor Shary An, waarom moest ze stoppen'', ''waarom mocht Hugo gaan zwemmen'', waarom dit, waarom dat, maar blijkbaar mist iedereen dat het gruwelijk kloteweer was. Ze hebben niet voor niets de opname stopgezet die dag.
pi_190472179
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Stomme RTL }:|

Ik kijk ER nooit live, maar altijd meteen er na op RTL XL. Het stond er echter om 23:00 nog steeds niet op. En toen ik in de app ging zoeken op de aflevering, stond er al wel een filmpje van 2 min met als titel HUGO WINT. Ja, en bedankt he...............
En je was nog wel zo lyrisch over het eerste seizoen wat je keek.

Een les voor altijd, dit soort programma’s (net als WIDM en HHB) kan je prima terugkijken op de finale na. Want je lees altijd ergens wie er wint. Gewoon opnemen en 45 min later gaan kijken.
pi_190472193
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, ik zie een hoop zuur gezanik ''niet eerlijk voor Shary An, waarom moest ze stoppen'', ''waarom mocht Hugo gaan zwemmen'', waarom dit, waarom dat, maar blijkbaar mist iedereen dat het gruwelijk kloteweer was. Ze hebben niet voor niets de opname stopgezet die dag.
Daarom heb ik begrip voor wat er rond SA gebeurde, dat kan je vooraf niet bedenken. Maar dat zwemmen en te weinig kogels vind ik echt amateuristisch.
  maandag 16 december 2019 @ 09:48:03 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190472200
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

En je was nog wel zo lyrisch over het eerste seizoen wat je keek.
Ik ga de finale ook nog wel kijken, want Hugo *O* En dit is niet t eerste seizoen wat ik kijk hoor ;) Vorige 2 ook gekeken, en de allereerste paar seizodnen voordat ze BN'ers gebruikten ook.

quote:
Een les voor altijd, dit soort programma’s (net als WIDM en HHB) kan je prima terugkijken op de finale na. Want je lees altijd ergens wie er wint. Gewoon opnemen en 45 min later gaan kijken.
Ik kan niet opnemen :P
Maar normaliter staat t er altijd 30 min na de aflevering op. Alleen besefte me dat dat nu wel anedrs is, want live. De rest is volledig opgenomen en kan natuurlijk meteen in de app. |:(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190472211
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ga de finale ook nog wel kijken, want Hugo *O* En dit is niet t eerste seizoen wat ik kijk hoor ;) Vorige 2 ook gekeken, en de allereerste paar seizodnen voordat ze BN'ers gebruikten ook.
[..]

Ik kan niet opnemen :P
Maar normaliter staat t er altijd 30 min na de aflevering op. Alleen besefte me dat dat nu wel anedrs is, want live. De rest is volledig opgenomen en kan natuurlijk meteen in de app. |:(
Dan dus gewoon live kijken volgende keer, hoe klote dat ook is met gewauwel en reclames. Maar dan word je in ieder geval niet gespoilerd.
  maandag 16 december 2019 @ 09:49:28 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190472215
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:40 schreef Charmian het volgende:

[..]

Je hebt serieus niets gemist!
Jawel, een beetje de spanning wie er zou gaan winnen. Al dacht ik al wel dat "os Huug" zou winnen.
Ik vind t echt zo DOM om de clip van de winnaar eerder in je app te knallen (incl spoiler titel) dan de afleveting zelf :(
Dan kun je zeggen "Had je live moeten kijken", sure, maar raar is t wel :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 december 2019 @ 09:50:52 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190472232
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dan dus gewoon live kijken volgende keer, hoe klote dat ook is met gewauwel en reclames. Maar dan word je in ieder geval niet gespoilerd.
Prima. maar dan is t alsnog behoorlijk stom om in je "programma gemist" folder van je app (die er dus is, als je t programma gemist hebt, hence the name) eerder een winnaar-clip te knallen dan de finale zelf :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190472241
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Prima. maar dan is t alsnog behoorlijk stom om in je "programma gemist" folder van je app (die er dus is, als je t programma gemist hebt, hence the name) eerder een winnaar-clip te knallen dan de finale zelf :D
Dat is zeker. Welkom in de TV wereld. Daar zijn ze al jaren zo dom als wat. Daar gaan jij en ik niets aan veranderen ;)
  maandag 16 december 2019 @ 09:58:18 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190472308
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is zeker. Welkom in de TV wereld. Daar zijn ze al jaren zo dom als wat. Daar gaan jij en ik niets aan veranderen ;)
*stampvoet* JAMAAR!

Al merk ik dat ik t minder erg vind voor de finale te zijn gespoilerd dan voor afleveringen in t seizoen voor de eiland raad uitslagen. Daar ging t allemaal prima, maar dat zou ik erger hebben gevonden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190472385
Ik vind sowieso het hele seizoen ER dit jaar belabberd in beeld zijn gebracht. Kan er niet helemaal de vinger op leggen maar vooral "traagheid" komt in me op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Prisha op 16-12-2019 10:18:53 ]
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator maandag 16 december 2019 @ 10:05:43 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190472386
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 08:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja de nieuwe versie met Vlamingen was echt vet... Helaas dit jaar inderdaad geen Belgische Expeditie, vrees ik, aangezien NL vs BE op Vier wordt uitgezonden. Domper, ik had gehoopt op en Videoland editie met onbekenden EN een van onze zuiderburen.
Ik idd ook, jammer dat we ons dan toch weer per se met de Belgen moeten mengen.
Maar ik hoop dat dit voor RTL een uitprobeersel is om vervolgens in de loop van komende jaren juist onze versie met ‘bekenden’ uit te faseren.
Het nadeel aan BE vs NL is dat je na de samensmelting die 2 kampen sowieso blijft houden en het dan eveneens al lang niet meer om ‘de echte Robinson’ gaat.

Van de Belgen leren ze wel goeie tv maken iig, ze zouden voor WIDM ook eens een seizoen met onbekenden met de Vlamingen mee moeten lopen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Moira op 16-12-2019 10:14:18 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 16 december 2019 @ 10:17:06 #142
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190472484
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 10:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik idd ook, jammer dat we ons dan toch weer per se met de Belgen moeten mengen.
Maar ik hoop dat dit voor RTL een uitprobeersel is om vervolgens in de loop van komende jaren juist onze versie met ‘bekenden’ uit te faseren.
Het nadeel aan BE vs NL is dat je na de samensmelting die 2 kampen sowieso blijft houden en het dan eveneens al lang niet meer om ‘de echte Robinson’ gaat.

Van de Belgen leren ze wel goeie tv maken iig, ze zouden voor WIDM ook eens een seizoen met onbekenden met de Vlamingen mee moeten lopen.
Dat is altijd een nadeel van land vs land. Dan worden toch eerst de spelers van het andere land weggestemd dan iemand van je eigen land waar je wellicht meer een hekel aan hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190472604
Dat BE vs NL is niet seizoen 21 toch, aangezien dit Videoland only is?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_190472659
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Prima. maar dan is t alsnog behoorlijk stom om in je "programma gemist" folder van je app (die er dus is, als je t programma gemist hebt, hence the name) eerder een winnaar-clip te knallen dan de finale zelf :D
Plus dat het de 3e keer is dit seizoen dat de aflevering veel later dan 10 uur er op stond.
Die van gister had ik opgenomen met Ziggo en half uur later begonnen met kijken.

Maar 2 afleveringen gehad dit seizoen die pas de volgende dag ergens er op stonden bij mij.

Videoland heb ik onder andere om terug te kunnen kijken. Dus ik vind het raar dat ER dan pas zoveel uur na de echte aflevering er op staat.
  maandag 16 december 2019 @ 10:45:29 #145
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_190472755
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

SA is gewoon uit haar lijden verlost. Ze was al 2 uur bezig met een puzzel van 9 stukjes. :')
Tsja. Al had ze er een dag over gedaan maar daarna wel 2 keer raak geschoten dan had ze volgens de geldende regels wel gewonnen.
  maandag 16 december 2019 @ 10:47:49 #146
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190472780
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:45 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tsja. Al had ze er een dag over gedaan maar daarna wel 2 keer raak geschoten dan had ze volgens de geldende regels wel gewonnen.
Dat zou toch wel het meest trieste zijn als dat het geval zou zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190472809
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:05 schreef Prisha het volgende:
Ik vind sowieso het hele seizoen ER dit jaar belabberd in beeld zijn gebracht. Kan er niet helemaal de vinger op leggen maar vooral "traagheid" komt in me op.
Dat vind ik ook! Toen ik de leader zag van de finale, vroeg ik me ineens af of ik Jaap in 2019 voorbij had zien komen. En Dolly Dots-mevrouw.. Ik wéét dat ze erin zaten, maar het voelt als zes jaar geleden ;)
Mon 'en!
  maandag 16 december 2019 @ 10:52:29 #148
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190472827
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:51 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat vind ik ook! Toen ik de leader zag van de finale, vroeg ik me ineens af of ik Jaap in 2019 voorbij had zien komen. En Dolly Dots-mevrouw.. Ik wéét dat ze erin zaten, maar het voelt als zes jaar geleden ;)
Dat heb ik steeds met Dionne. :')

Oh ja, die deed ook mee. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190472895
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat heb ik steeds met Dionne. :')

Oh ja, die deed ook mee. :')
Ik kan me die hele Dionne niet meer herinneren :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 16 december 2019 @ 10:58:13 #150
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190472912
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 10:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik kan me die hele Dionne niet meer herinneren :D
Ja, dat dus. Ze ging huilen en deed niks meer bij die ene opdracht dat ze moest klimmen en klauteren met dat touw om ruimte aan haar teamleden te geven.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')