Hoezo niet?quote:Op zondag 15 december 2019 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga misschien ook een keer voor een motorrijbewijs. Al weet ik niet of het verstandig is.
Nou soms kijk ik van die filmpjes van motorrijders en hoe vaak ze wel bijna niet van de weg worden gereden. Heb jij dat niet?quote:Op zondag 15 december 2019 13:56 schreef DW457 het volgende:
[..]
Heb je vooral zelf in de hand. Het is bovenal vooral erg leuk!
Vriendin van me had nieuwe motor, lekker stukje rijden met een groepje, kwam ze ten val bij een afrit en bleef haar voet achter tussen twee paaltjes van de vangrail, zelden zo hard iemand horen schreeuwen.quote:
Tsja, als alles gewoon goed gaat is het filmpje niet leuk, hé. Zo moet je het ook zien.quote:Op zondag 15 december 2019 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou soms kijk ik van die filmpjes van motorrijders en hoe vaak ze wel bijna niet van de weg worden gereden. Heb jij dat niet?
quote:Op zondag 15 december 2019 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van me had nieuwe motor, lekker stukje rijden met een groepje, kwam ze ten val bij een afrit en bleef haar voet achter tussen twee paaltjes van de vangrail, zelden zo hard iemand horen schreeuwen.
Holleederquote:Op zondag 15 december 2019 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou wel een scooter willen. Geen motor of zo
Er is niet een soort haat van autorijders richting motorrijders? Want dat gevoel kreeg ik wel een beetje :pquote:Op zondag 15 december 2019 13:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tsja, als alles gewoon goed gaat is het filmpje niet leuk, hé. Zo moet je het ook zien.
Iedereen maakt wel eens wat mee, zowel in de auto als op de motor als op de fiets....het verkeer is gewoon niet altijd zonder gevaar. Maar heb het op de motor zeker niet extra veel ofzo.
Scooter is chill hoor. Of van die motorscooters.quote:Op zondag 15 december 2019 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou wel een scooter willen. Geen motor of zo
Nope. Ik rij ook heel veel tussen de files door en daar merk ik juist het tegenovergestelde: mensen maken ruimte voor me.quote:Op zondag 15 december 2019 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is niet een soort haat van autorijders richting motorrijders? Want dat gevoel kreeg ik wel een beetje :p
Eensquote:Op zondag 15 december 2019 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scooter is chill hoor. Of van die motorscooters.
Dan laat dat verklein woord maar wegquote:
Zou het aan je rijstijl kunnen liggen?quote:Op zondag 15 december 2019 13:59 schreef bitterbal het volgende:
Maar hoe vaak ik wel niet bijna wordt aangereden op de scooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |