abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190810315
Dank voor de informatie over de OV fiets allen, ik heb beslist om gewoon met m'n eigen fiets vanavond naar Maastricht te fietsen en dan vannacht terug. Het nadeel ervan is wel dat ik vanavond allerlei zwakzinnigen met vuurwerk zal moeten trotseren, maar het voordeel is dat ik vannacht op een gezonde manier het nieuwe jaar in ga en ik gratis thuis kom :P
  dinsdag 31 december 2019 @ 20:48:05 #202
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190816722
Een jaaroverzicht, wat een goed idee Fles! Hier is het mijne.


JANUARI - Ik was uitgenodigd voor een evenement van een klant waar ik in 2016 tot 2018 heb gewerkt. Daar ben ik met de trein naartoe gegaan, deze FLIRT heeft me toen van Breda naar 's-Hertogenbosch gebracht, waar ik een overstap had.


FEBRUARI - In februari werd de inzet van SNG uitgebreid. Ik heb er een ritje mee gemaakt van Leiden naar Haarlem.


MAART - Het hoogtepunt van de maand maart was het treinentopicnieuwjaarsrondje. Dit jaar zijn we naar het Verenigd Koninkrijk gevlogen, alwaar we over de Forth Rail Bridge zijn gegaan. Via York en Londen zijn we per trein weer naar huis gegaan.


MAART - We blijven nog even in maart: op een frisse maar mooie zondag heb ik de kop van Noord-Holland verkend per trein.


APRIL - Deze maand heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan qua treinen. Daarom hier een plaatje van een 1700 met IC Berlijn.


MEI - Op Bevrijdingsdag ben ik per trein naar Vlissingen gegaan, waar ik een wandelingetje heb gemaakt vanaf het station langs de Oranjedijk. Daarna ben ik via Gouda naar Alphen a/d Rijn gereisd, waar ik de Dinner Train zag staan.


MEI - Twee weken later was het tijd om een andere uithoek van het land te verkennen: Limburg. Na een kort bezoekje aan Kerkrade ben ik in Landgraaf overgestapt op de DrieTweelandentrein naar Aken. Eenmaal daar zag ik deze Schienenbussen staan, een leuke meevaller. Uiteindelijk ben ik via Keulen en Venlo weer naar huis gegaan.


MEI - De maand mei was ook de maand van de landelijke pensioenacties. Station Breda, waar het normaalgesproken hartstikke druk is, was uitgestorven. Een surrealistische ervaring.


JUNI - In juni werd er getest of het toch mogelijk zou zijn om Zwolle Stadshagen te bedienen, ondanks de problemen met de bodem van het Kamperlijntje. Voor mij een mooie reden om dat lijntje eens te bezoeken.


JUNI - Een week later was ik in Oldenzaal verzeild geraakt. Daar kwam net Rail Force One-loc 1829 binnen met een goederentrein vanuit Bad Bentheim. Ik vind dat deze look goed staat op deze locomotief.


JULI - In juli waren er werkzaamheden rond Zwolle, waardoor de materieelinzet een ratjetoe was. Zo reed er ICM en DDZ als sprinters, maar (helaas) ook SNG als intercity. Vanuit Groningen ben ik naar Delfzijl afgereisd, heb ik daar een stukje langs de Eems gewandeld, en ben ik via Leeuwarden weer naar huis gereisd.


AUGUSTUS - In augustus was het weer eens tijd voor een dagje NRW. Via Rheine en Münster ben ik naar Hamm gereisd, om vanaf daar met de nieuwe Rhein-Ruhr-Express naar Dortmund te reizen.


AUGUSTUS - In augustus waren er werkzaamheden rond Naarden-Bussum. De IC Berlijn reed daardoor non-stop van Deventer naar Amsterdam via de Hanzelijn. Onder het genot van een biertje heb ik genoten van het uitzicht op de Oostvaardersplassen.


SEPTEMBER - In september vernam ik via Somda dat het DDM-1 een keer een weekend mocht buitenspelen. Dat was een zeldzaamheid, normaalgesproken werd dat alleen ingezet in wat spitstreinen rond Haarlem.


SEPTEMBER - Nadat mijn ritje met DDM-1 erop zat ben ik naar Twente gegaan om ook nog een ritje te maken in DD-AR.


SEPTEMBER - In de tweede helft van september was het schitterend weer, en ik had zin in een boottochtje. De veerboot 'Bep Glasius', in dienst sinds 1966, heeft mij comfortabel van Enkhuizen naar Stavoren gebracht. Vanaf daar ben ik met de trein weer naar huis gegaan.


SEPTEMBER - En we blijven nog even in september, want een week later was het eindelijk zo ver: de Hoekse Lijn ging weer open. De ombouw van spoor- naar metrolijn duurde ruim twee jaar langer dan gepland, maar op 28 september was het dan eindelijk zo ver, en om dat te vieren kon je gratis meerijden tussen Schiedam Nieuwland en Hoek van Holland Haven.


OKTOBER - In oktober ben ik nog een keertje naar Duitsland gegaan, ditmaal via Enschede.


NOVEMBER - Vol goede moed was ik naar Maastricht afgereisd, met als plan om vanaf daar via de Heuvellandlijn naar Aken te reizen. Helaas ging dat niet door, bij aankomst in Heerlen bleek de spoorlijn naar Herzogenrath te zijn gestremd door een spoorloper.


DECEMBER - Rond kerstmis en de jaarwisseling zijn de dagen kort en is er wat minder te doen. Toch had ik zin in een middagje weg, en heb ik een rondje gemaakt via Den Haag en Arnhem.


Fijne jaarwisseling alvast en gelukkig nieuwjaar *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door James1988 op 31-12-2019 21:00:10 ]
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 31 december 2019 @ 20:58:38 #203
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190816923
Ook leuk *O* Je kunt niet kiezen he :P :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 december 2019 @ 21:06:44 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190817067
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2019 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk *O*
Zeker, heb me prima vermaakt. En m'n Weekend Vrij heeft zich heel goed terugverdiend. :P


quote:
Je kunt niet kiezen he :P :D
Nee echt niet, het is moeilijk kiezen. Ik heb zo veel leuke dingen gezien dit jaar :D
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 31 december 2019 @ 21:09:28 #205
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190817115
Die boot Enkhuizen - Stavoren wil ik ook nog steeds weleens doen :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 31 december 2019 @ 21:21:19 #206
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190817393
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Die boot Enkhuizen - Stavoren wil ik ook nog steeds weleens doen :)
Die veerboot is leuk, zeker doen als het lekker weer is en je de kans hebt. Er is een bar aan boord. :)

Dat ding vaart van april tot oktober, een overtocht duurt 80 minuten. Zie www.veerboot.info voor tijden en prijzen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 december 2019 @ 21:25:21 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190817476
Mooie overzichten :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 21:21 schreef James1988 het volgende:

[..]

Die veerboot is leuk, zeker doen als het lekker weer is en je de kans hebt. Er is een bar aan boord. :)

Dat ding vaart van april tot oktober, een overtocht duurt 80 minuten. Zie www.veerboot.info voor tijden en prijzen.
heb die heel vroeger eens gedaan toen ze aan het loket nog kaartjes verkochten voor uitjes die in het gidsje Eropuit stonden. Een ervan was het openluchtmuseum in Enkhuizen waarbij inbegrepen de trein vanuit Leeuwarden naar Stavoren zat en de overtocht over het IJsselmeer.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_190821873
Gebestewenst allemaal!
Bier.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 januari 2020 @ 10:44:50 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190824277
Gelukkig nieuw jaar allemaal *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_190824639
De beste wensen voor 2020 allen :) Ik zie hierboven een klassiekje staan in Maastricht, dat herinnert me eraan dat ik afgelopen week een gerenoveerde Break in Maastricht heb gezien! Ik dacht dat die niet toegelaten waren in Nederland?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 11:57:12 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190824870
Gelukkig nieuwjaar. Groetjes, station Vught.

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190825227
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 15:22 schreef Peter het volgende:

[..]

Vannacht is er toch niets bemand? :@
De heren bij Utrecht C waren goed aanspreekbaar 👌🏼
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 januari 2020 @ 12:52:31 #213
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190825415
In Leeuwarden is ICMm 4241 op rangeerspoortje 80 (direct links ervan is het spoor naar Harlingen) iets te ver doorgereden :P

OvDRail_Hans twitterde op woensdag 01-01-2020 om 12:24:48 Met de collega's van @ProRail #Incidentenbestrijding in #Leeuwarden. #Hersporen van een treinstel van @NS_online die iets te laat tot stilstand is gekomen. https://t.co/TqINpfOoSG reageer retweet
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 1 januari 2020 @ 13:28:03 #214
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190825833
Nog wat foto's:
Plgleidrmichael twitterde op woensdag 01-01-2020 om 11:52:03 Als Technische Wachtdienst ter plaatsen in #leeuwarden Daar is gisteravond een #trein van #ns ontspoord. Plan van aanpak is in de maak. #hersporen #prorail #incidentenbestrijding https://t.co/nebr1mbb3P reageer retweet
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 1 januari 2020 @ 13:28:34 #215
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_190825843
Gisteravond misschien al gebeurd door de dichte mist?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 januari 2020 @ 13:31:06 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190825877
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:28 schreef greavy het volgende:
Gisteravond misschien al gebeurd door de dichte mist?
klopt. Rond half negen.

Toen zat het rond Leeuwarden pot dicht en was het zicht op sommige momenten minder dan 30 meter
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 1 januari 2020 @ 13:43:25 #217
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_190826051
Mijn vader zei het, die had de kerkklok moeten luiden maar het was zo dicht dat die nog geen 10 meter zag.. Toen is vanwege de veiligheid besloten de kerkklok niet te luiden, want hij kon niet zien waar hij liep (op t platte land, sloten vlak langs de weg ed)
  Redactie Sport woensdag 1 januari 2020 @ 13:48:04 #218
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190826112
Gisteravond is de molen 'Ceres' bij Bovenkarspel Flora afgebrand. Dit was een bekend fotomotief langs de lijn Hoorn-Enkhuizen: https://www.nhnieuws.nl/n(...)olen-in-bovenkarspel


PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:02:25 #219
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_190826250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 13:48 schreef dennistd het volgende:
Gisteravond is de molen 'Ceres' bij Bovenkarspel Flora afgebrand. Dit was een bekend fotomotief langs de lijn Hoorn-Enkhuizen: https://www.nhnieuws.nl/n(...)olen-in-bovenkarspel

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een klotebegin van het jaar... Doden in Arnhem, molen in de fik, zoveel leed, afschaffen dat kutvuurwerk.

Ondanks dat allemaal een goed 2020 gewenst!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_190826647
Leuke jaaroverzichten heren! Allemaal beste wensen, leuke avond/nacht gehad?
  woensdag 1 januari 2020 @ 14:47:10 #221
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_190826747
Ook ik doe nog even mee.

Januari

SSN 01 1075 + waterwagen by Durk Houtsma., on Flickr
6 Januari 2019 - Na een verblijf van een paar weken bij de ZLSM, ging de SSN toch weer terug naar het depot in Rotterdam Noord.
De ZLSM stoomlok was ontspoord, en omdat toevallig de SSN er ook (kort) zou verblijven, werd dat verblijf gelijk iets langer.
Vanaf Kerkrade ging de Railexperts 1251 voor de trein, omdat men niet de gok wilde nemen en kans hebben om alsnog te stranden door verkeerde kolen.

Het vertrek in Simpelveld was uiteraard nog zonder de 1251.

Februari
Februari was een maand dat ik maar weinig fotografeerde. Had zo zijn redenen, de interesse was weg. 3 Dierbaren in korte tijd verloren. Maar toch nog wat geklikt.. De leukste is een opvallende..

RTB V155 met Millet ketelwagen by Durk Houtsma., on Flickr
2 Februari 2019 - Vandaag weer even in de Rotterdamse havens geweest, en daar kwamen wij RTB tegen met één Millet ketelwagen op het kopspoortje op de Oude Maasweg in de Botlek.
Mogelijk moest hier met spoed iets aan gebeuren, want de lok is de gehele tijd ter plaatse gebleven. Onder andere werd een as gewisseld en werden er nieuwe stootbuffers geplaatst. Na de werkzaamheden was de wagen weer meegenomen.
De andere wagens achter de ketelwagen staan hier al wat langer en wachten ook op één of andere reparatie.

Voor ons een mooie treffer zo aan het begin van de dag!

Maart
Deze maand had ik het druk met niet-spoorgerelateerde dingen. Toch werden er 2 tripjes gedaan. Onder andere een foto-avond bij de SGB, en even in de Amsterdamse Westhaven gekeken. Ook een bezoekje aan Peine/Woltorf. De keuze was lastig, maar ik denk dat het toch een foto van Ome Ceesje bij de SGB wordt. Dan is de keuze nog uit alleen de OmC, of samen met de oersik. De laatste werd het.

SGB Oersik met keteltrein & Ome Ceesje by Durk Houtsma., on Flickr
9 Maart 2019 - Vandaag bij de SGB in Goes herleefden oude tijden.
Oersik 122 was in de weer met 2 ketelwagens, terwijl Ome Ceesje zich gereed aan het maken was om de lijn richting 's Gravenpolder op te rijden.

Uiteraard was hier eigenlijk geen sprake van op deze avond, maar was alles in scene gezet. voor de fotografen.

De felle LED-verlichting op de achtergrond komt van de bouwput bij NS-station Goes, waar een overweg verdwijnt en een onderdoorgang komt. Dit weekend was men toevallig ook de fundering aan het plaatsen.

April
April was een drukke maand. Fotodag bij de Chemin fer du Bocq in België, diverse malen de havens in en naar Duitsland.. Dit maakte de keuze niet makkelijker.

TSP 7385 + buurtgoederentrein by Durk Houtsma., on Flickr
13 April 2019 - Bij Purnode komt de caboteur de tunnel uitrijden vanuit Dorinne-Durnal.

Mei
Havens, Engeland en de SGB. Een paar knallers er tussen.. Ik ga voor een foto van een oudgediende uit Engeland, Class60's van Colas Rail.

Colas 56087+56105 met olietrein by Durk Houtsma., on Flickr
16 Mei 2019 - De laatste dag van het korte tripje naar Engeland werd nog gebruikt om de olietrein van Colas Rail tussen Ribble Rail en Lindsey Oil Refinery te klikken, ditmaal dus de lege rit.
Bij Worlaby, gelegen vlak voor Barnetby, werd 1 van de weinige stekken gevonden waar deze trein, die met 2 oudgediende loks reed, redelijk goed voor de zon zou rijden.

Na deze klik werd tevreden ingepakt, en gingen we richting Hull, alwaar 's avonds onze boot naar Rotterdam zou vertrekken.

Juni
De Emslandlinie werd bezocht voor wat museumtreintjes, SSN met een trouw expres naar Noord-Holland, DDM1, en Captrain met een testtrein op de Hoekse Lijn. Het werd de laatste ;-)

CT-102 + Fccpps'n + CT 1796 by Durk Houtsma., on Flickr
29 Juni 2019 - Voor een nieuwe serie testen was CapTrain ingehuurd met een sleepje (beladen) Fccpps'n te pendelen tussen Vlaardingen en Schiedam. Dit om eventuele problemen met het metrosysteem te kunnen vinden.
Er werd in Schiedam maar t/m de aansluiting met de ProRail-sporen gereden, voor de wissels werd weer gekeerd.
Voor ons werd dit de enige klik die gemaakt kon worden, gezien de trein niet verder het nieuwe goederenemplacement op zou rijden en wij op dit tijdstip geen zongeschikte plek konden vinden.

Juli
Een reis naar Altenbeken voor Vivat Altenbeken was het hoogtepunt. Eindelijk kon ik een stoomlok die lang op mijn lijstje stond, afstrepen. Deze lok zou inmiddels ook al aan de kant zijn gezet, vanwege verlopen revisietermijnen..

ETB 44 1486 + CLR 202 327 + Salzlandexpress by Durk Houtsma., on Flickr
7 Juli 2019 - De terugweg van de 44'er was voor ons ook een must-have, en eveneens nu ook weer voor ons de reden om o.a. de 01 1075 en de 78 468 te laten gaan. Wederom kwamen we uit bij Riesel in de bocht.
Nadat we 2 uur eerder een diesel naar Vienenburg hadden geklikt, was het de beurt aan de 44 1486 met ditmaal de V100 aan de stoomlok.
Met veel herrie en ongeveer 5 minuten vertraging kwam de combi dan dichterbij, en kon hier vereeuwigd worden, onderweg voor NostalgieZugReisen naar Goslar.

Augustus + September
Augustus Wel wat geklikt, maar ik laat deze maand vrij voor een bonus. September geen trein geklikt.

Oktober
Mijn lang gekoesterde wens was in vervulling, 6 weken rondreizen door Canada. Niet specifiek voor treinen, maar wel eea kunnen klikken.

CP 8921 + containertrein by Durk Houtsma., on Flickr
7 Oktober 2019 - Nadat ik uitgecheckt had in Canmore, werd er door het Kootenay National Park naar Radium gereden. Voordat ik de Kootenay Parkway op ging, ging ik nog even bij een uitzichtspunt op de Bow Parkway kijken.
Terwijl ik de camera pakte voor een foto van de omgeving, hoorde ik verderop luid getoeter. Een trein dus, en die de overweg naderde waar ik amper 3 minuten eerder gepasseerd was.

Hier een fraai beladen containertrein langs Castle Junction, onderweg in de richting van Lake Louise en Golden. Halverwege de trein liepen de CP 8893 en achterop CP 9822 luid te bulderen, om de trein op snelheid te krijgen en houden

Bonus 1

CREX 1509 + CN 2947 & containertrein by Durk Houtsma., on Flickr
4 Oktober 2019 - Nogmaals een foto vanaf het offroad cartrail pad, maar nu een trein uit de andere richting.
CREX 1509 met de CN 2947 hoorde ik al achter de berg aankomen brullen, en passeert ter hoogte van Snaring richting Jasper en verder. Niet geteld hoeveel wagens het waren, maar het waren er héél véél. De achterste helft was leeg, dus daarom waarschijnlijk geen opdruklok of een lok in het midden.

Bonus 2

CN 3151 + 8911 + 3120 & bonte trein by Durk Houtsma., on Flickr
4 Oktober 2019 - Vandaag werd met de auto rond Jasper verkend. Ook daarbij kwam een 'Mountain trail' aan bod. Deze route is alleen te rijden met een SUV met 4-wielaandrijving. Aanhangers en campers ed zijn verboden. Het pad, eigenlijk geen weg te noemen, gaat dwars door de bergen. Ik heb ook zwarte beren vlakbij gezien..
Terugkomende op de foto: Dit pad volgend kom je na een aantal kilometer bij het spoor uit, met prachtig uitzicht erop. Ik heb dus de auto even geparkeerd, en treintjes afgewacht, waaronder deze trein met 145 wagens aan de haak van allemaal soorten. Het einde van de trein is niet op de foto te zien.
De trein is hier uit Jasper vertrokken in de richting van Hinton en verder.

November
November werden nog diverse haventours gedaan.. De winnaar was voor mij niet zo moeilijk.

Europorte 4004 + Mouttrein by Durk Houtsma., on Flickr
8 November 2019 - De klapper van de dag was de laatste foto van de dag, die veel later genomen werd dan normaal.

Éénmaal per week rijdt Europorte een mouttrein tussen de Antwerpse moutfabriek Boortmalt en Vitry-le-Francois. Vaste tractie is vrijwel altijd een Europorte 4000, een prachtige en sterke machine.
Vandaag kon ik deze machine eindelijk vereeuwigen met een trein, nadat diverse eerdere pogingen al waren mislukt.

Vandaag bij bundel Angola was het stil, totdat Railtraxx binnen kwam met een gersttrein voor Boortmalt. Korte babbel met de bestuurder leerde dat Europorte nog niet vertrokken was bij Boortmalt, en hij moest wachten tot deze vertrokken was. Wachten kon dus beginnen..
Ruim een uur later als gepland - wij liepen al een paar keer te zeggen van "waar blijft die?" - kwam de trein eindelijk achter de loods van een (auto) exporteur vandaan, en met veel gebrul werd ons tegemoet gereden, in vrijwel het allerlaatste zonlicht. Daarna verdween de zon in rap tempo achter de gebouwen.

December
De afsluiter..

NeSa 218 105 + Sonderzug by Durk Houtsma., on Flickr
14 December 2019 - Vandaag even op reis gegaan voor een speciale trein van Goch naar Königswinter, die getrokken zou worden door de 218 105 en vervangen werd door de rode NeSA 218 155. Maar omdat de 218 105 tóch op tijd rijvaardig zou zijn, werd alsnog de 218 105 ingezet voor de trein.

Tussen Geldern en Kerken werd deze trein opgewacht, waar inmiddels een heerlijk zonnetje was ontstaan. Wonderlijk, want drie kwartier daarvoor regende het nog en was het nog enorm bewolkt. Voor ons was dit natuurlijk mooi, en zodoende kon de trein in een fraai zonnetje vastgelegd worden.

Hopelijk hebben jullie genoten.
pi_190827253
Prachtplaten, stuk voor stuk!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 1 januari 2020 @ 16:36:30 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_190827866
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2020 15:38 schreef b2py het volgende:
Prachtplaten, stuk voor stuk!
Vooral van het informatieve commentaar kon door ons genoten worden :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 januari 2020 @ 20:54:02 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190832957
Mooi greavy ^O^
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 januari 2020 @ 20:54:57 #225
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190832989
quote:
10s.gif Op woensdag 1 januari 2020 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
In Leeuwarden is ICMm 4241 op rangeerspoortje 80 (direct links ervan is het spoor naar Harlingen) iets te ver doorgereden :P

OvDRail_Hans twitterde op woensdag 01-01-2020 om 12:24:48 Met de collega's van @:ProRail #Incidentenbestrijding in #Leeuwarden. #Hersporen van een treinstel van @:NS_online die iets te laat tot stilstand is gekomen. https://t.co/TqINpfOoSG reageer retweet
[ afbeelding ]
Ze hebben een 1700-loc gebruikt om het stel weer helemaal op de rails te trekken
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')