Moet ik m verwijderen? ja hè, oké, sorryquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef Laysa het volgende:
Maar goed.
Waar gaan we het over hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Moet ik m verwijderen? ja hè, oké, sorry
Ja, sorry, ik ben een man, zo volwassen als een vrouw word ik nooit.quote:
Dat het daar volle maan was!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef Laysa het volgende:
Maar goed.
Waar gaan we het over hebben?
Oja!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat het daar volle maan was!
[ link | afbeelding ]IMG_20191212_170748
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
Ach RLS-SC heeft altijd bestaan tussen de rls-en door ook, het is op een gegeven moment Uto geworden, dat had natuurlijk met bekendheid kweken te maken, althans daar ga ik vanuit. Ze zien maar wat ze er verder mee doen, ik ga in elk geval niet naar die oude van dagen sc op 40+ (zoals je daar nu zit, je haren bijna wit, zo vriendelijk en zacht)
Mooiquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat het daar volle maan was!
[ link | afbeelding ]IMG_20191212_170748
hahahahaha gekkiequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kreeg een DM dat Haks er is dus dat ik snel moet gaan posten?
Altijd weer die BloesBloes he, stookt het hele zooitje hier op, als ik hem eens tegenkom sla ik hem in mekaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als BloesBloes komt moeten we altijd allemaal snel offline. Ik weet eigenlijk niet waarom.
Ik hou 'm voor je vastquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Altijd weer die BloesBloes he, stookt het hele zooitje hier op, als ik hem eens tegenkom sla ik hem in mekaar
Die durft nergens te verschijnen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:10 schreef Toverheks het volgende:
Ja dat is een top idee dan neem ik mijn honkbal knuppel en een bal mee...……………..
dubbele betekenis, anders doet hij een TR naar Yv en dan weet je het wel
Jah.. er zitten overalquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach. Jezus, ik ook met m'n grote bek...... Er zijn ook hele lieve ouden van dagen hoor
Kan iemand deze pestkop van mijn rug plukken, we pesten niet op FOK, dat is verboten!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als BloesBloes komt moeten we altijd allemaal snel offline. Ik weet eigenlijk niet waarom.
Hou je kop en geef me je zakgeld, bolle!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kan iemand deze pestkop van mijn rug plukken, we pesten niet op FOK, dat is verboten!
Niemand weet ook hoe ik ben, ik weet het zelf niet eens meer... zo oud ben ik alquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vind jou een geweldige poster, niemand die gelooft dat jij al zo oud bent
of dement... dat kan ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand weet ook hoe ik ben, ik weet het zelf niet eens meer... zo oud ben ik al
Ik heb alleen maar bitcoinquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou je kop en geef me je zakgeld, bolle!
Ik had een ad rem antwoord, maar die plaats ik maar niet, dan heb ik weer ruzie met de halve cos en ik vind 40+ wel genoegquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Klopt, ik heb eigenlijk ook het liefst oerdegelijk, zwart geld......
Ja die is goed!quote:
Ik kom nooit in de Cos... nooit Uto gevolgd ook.... maar een heleboel Uto's zitten nu in 40 plusquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik had een ad rem antwoord, maar die plaats ik maar niet, dan heb ik weer ruzie met de halve cos en ik vind 40+ wel genoeg
Emancipatie gejank, dat nummer is van Led, afblijven stelletje Dolle Mina'squote:
Het is roetveeg geld, hor!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Was een tribute aan de band.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Emancipatie gejank, dat nummer is van Led, afblijven stelletje Dolle Mina's
Er komen hier af en toe compleet losgeslagen mongeaulen voorbij. Misschien daarom?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de Cos... nooit Uto gevolgd ook.... maar een heleboel Uto's zitten nu in 40 plus
ik weet niet waarom ze niet hier in posten eigenlijk
was niet gezellig hiero ?
was jij ''vroeger'' niet iemand anders.... Jian ofzoiets... die had ook een Ava me die vent..quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Led genoot ervan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Emancipatie gejank, dat nummer is van Led, afblijven stelletje Dolle Mina's
zoals ik?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er komen hier af en toe compleet losgeslagen mongeaulen voorbij. Misschien daarom?
Tis allemaal begonnen toen o.a. Scrutinizer het aan de stok kreeg met de mods en toen is weggegaan naar 40+ met anderen uit de SC, met de mededeling dat ie nooit meer zou terugkomen. Als ik het me goed herinner was dat nog met Pietje als mod.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom nooit in de Cos... nooit Uto gevolgd ook.... maar een heleboel Uto's zitten nu in 40 plus
ik weet niet waarom ze niet hier in posten eigenlijk
was niet gezellig hiero ?
Scherp, ditquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was jij ''vroeger'' niet iemand anders.... Jian ofzoiets... die had ook een Ava me die vent..
ben de naam effe kwijt
Wie is Pietje?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis allemaal begonnen toen o.a. Scrutinizer het aan de stok kreeg met de mods en toen is weggegaan naar 40+ met anderen uit de SC, met de mededeling dat ie nooit meer zou terugkomen. Als ik het me goed herinner was dat nog met Pietje als mod.
Oh!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis allemaal begonnen toen o.a. Scrutinizer het aan de stok kreeg met de mods en toen is weggegaan naar 40+ met anderen uit de SC, met de mededeling dat ie nooit meer zou terugkomen. Als ik het me goed herinner was dat nog met Pietje als mod.
Ja, je weet het nog, maar mijn notesboek was vol en toen moest ik een ander account, alhoewel ik Jian nog steeds hebquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was jij ''vroeger'' niet iemand anders.... Jian ofzoiets... die had ook een Ava me die vent..
ben de naam effe kwijt
oh.... ken ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoel mongeaulen zoals SmetjeDie is echt volledig aan de sos
ah.... grappig dat ik dat nog weetquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, je weet het nog, maar mijn notesboek was vol en toen moest ik een ander account, alhoewel ik Jian nog steeds heb
Je raar is datquote:
‘We’ waren niet meer gewenstquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er komen hier af en toe compleet losgeslagen mongeaulen voorbij. Misschien daarom?
Nee man! Doe normaal. Dat is pas sinds een jaar ofzo?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het verhaal van de SC, niet over Utopia praten, want dat was zo ongezellig. Was al snel na de start. En users die van de rel waren als er "vreemden" mee kwamen praten. Lijkt nog steeds het geval.quote:
Niet is al veel langer kijk het maar na, het zal nog ergens in de FB van RLS zwervenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee man! Doe normaal. Dat is pas sinds een jaar ofzo?
Piet was in elk geval al jaren weg. Het was onder de huidige mods.
Ik kan me geen mod heugen met die nick.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat was zijn naam hoor... in ieder geval zijn Fok Naam
Mwah, ik herinner het me net iets anders.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het verhaal van de SC, niet over Utopia praten, want dat was zo ongezellig. Was al snel na de start. En users die van de rel waren als er "vreemden" mee kwamen praten. Lijkt nog steeds het geval.
Ver voor jouw tijd, stond ook nog een nummer achter. Pietjepuk873 oidquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik kan me geen mod heugen met die nick.
Minder drinken. Of meer. Één van de twee.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat kan. Jij hebt het over een latere periode dan ik.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwah, ik herinner het me net iets anders.
Ow, die.....gauw vergeten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd, stond ook nog een nummer achter. Pietjepuk873 oid
]ik vergis me...quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar toen werden we de Cos nog niet uitgejengeld door de mods.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat kan. Jij hebt het over een latere periode dan ik.
Goeie ava.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
]ik vergis me...
het was Pietje Puk
[ afbeelding ]
RLS / [RLS] SC#1182 - PietjePuk en de Via Gladiola
2011.....toen bestond Utopia nog niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
]ik vergis me...
het was Pietje Puk
[ afbeelding ]
RLS / [RLS] SC#1182 - PietjePuk en de Via Gladiola
PietjePuk007quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd, stond ook nog een nummer achter. Pietjepuk873 oid
Nee, toen was door users en later door mods. Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar toen werden we de Cos nog niet uitgejengeld door de mods.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
2011.....toen bestond Utopia nog niet.
Goeie ouwe tijd. DGK en zulks. Overal hysterische wijven en een kotsende Jaap.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
2011.....toen bestond Utopia nog niet.
ik wist het ook niet meer zekerquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde 007 zeggen, maar dat leek me zo voor de hand liggen dat het onmogelijk was.
Jaapquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd. DGK en zulks. Overal hysterische wijven en een kotsende Jaap.
Ik word er emotioneel van
De Elite verjagen en het dan raar vinden dat je COS naar ze apemoer gaatquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, toen was door users en later door mods. Dat klopt.
Elite.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Elite verjagen en het dan raar vinden dat je COS naar ze apemoer gaat
Hey, ik Cos ook nog wel eens, en quinoa is goor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Vergeleken met die quinoa gorgelende, verzakte stofkutten die momenteel COSsen was Brian op de avond dat Amanda met Huub lag te nuecqseksen al Elite. Overigons.
oh Studio Vlemix vond ik ook niks aanquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:10 schreef BloesBloes het volgende:
Wat waren ze toen nog heerlijk onwetend![]()
RLS / [RLS SC #1595] Gert:Jian is geen God
Goede vergelijking ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Vergeleken met die quinoa gorgelende, verzakte stofkutten die momenteel COSsen was Brian op de avond dat Amanda met Huub lag te nuecqseksen al Elite. Overigons.
Liever quinoa dan een stofkut, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey, ik Cos ook nog wel eens, en quinoa is goor.
Nee joh, gaat nog jaren door volgens Freaky.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat Utopia is bijna afgelopen, toch?
en dan komt iedereen naar 40 plusquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat Utopia is bijna afgelopen, toch?
Nou ja, die is binnen een paar seconden schoongepoetst. Quinoa zit nog dagen tussen je tanden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liever quinoa dan een stofkut, eerlijk gezegd
Ik sta bekend om mijn accuratesse met betrekking tot actuele vergelijkingen en metaforen. Een beetje zoals Chriet Titulaer.quote:
>>>ELITE<<<quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, die is binnen een paar seconden schoongepoetst. Quinoa zit nog dagen tussen je tanden.
En die is haske dood.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn accuratesse met betrekking tot actuele vergelijkingen en metaforen. Een beetje zoals Chriet Titulaer.
Maar dan moeten ze meerdere pagina’s openenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef FANN het volgende:
Maar er is ook een Koffiechat![]()
GC / [KSC #10866] Alzheimer light is geen pretje
Je hebt wel gelijk, het speelde zich later af, ik weet niet meer hoe ik erbij kom dat het eerder was, wellicht een eerder akkefietje met Pietje.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, die is binnen een paar seconden schoongepoetst. Quinoa zit nog dagen tussen je tanden.
En ik COS ook af en toe en quinoa is lekker.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey, ik Cos ook nog wel eens, en quinoa is goor.
dat is te moeilijk?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze meerdere pagina’s openen
Ik moet toch iets hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het speelde zich later af, ik weet niet meer hoe ik erbij kom dat het eerder was, wellicht een eerder akkefietje met Pietje.
Staat los van het feit dat je eens moet stoppen met die ziekelijke gelijkhebberigheid van je
Ik wil gewoon een SC met Gert als mod, verdomme.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef FANN het volgende:
Maar er is ook een Koffiechat![]()
GC / [KSC #10866] Alzheimer light is geen pretje
Hij modt VBL toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een SC met Gert als mod, verdomme.
hmmmquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een SC met Gert als mod, verdomme.
Maar heb je een stofkut?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
En ik COS ook af en toe en quinoa is lekker.
...zeuren over de COS en Utopia...quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en? Wat is je punt? Steeds zeuren over de Cos en Utopia. Wat doe je hier dan?
kan je niet een foto makenvanmijn schilderijtje.... voor mijn archief..... ik ben alles kwijtquote:
Dankzij mijn zojuist gevonden superpower!quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je hebt toch notes, haske veel
Dat doe ik niet. Ik stel je een vraag. Maar die is te moeilijk?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...zeuren over de COS en Utopia...
Het is een beetje weird als je zelf het antwoord al geeft...
in mijn PM.....quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je niet een foto makenvanmijn schilderijtje.... voor mijn archief..... ik ben alles kwijt![]()
ook en stukkie van mijn hersenenmaar dat merk je niks van
Ik gaf antwoordquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik stel je een vraag. Maar die is te moeilijk?
Neem je dat aan, ja?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ok. De rest van Fok is deaud, neem ik dan maar aan.
Daarom, ik ben graag behulpzaam.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is goed dat je het er even bij zegt, anders was het misschien onduidelijk
Oh, is dat wat het isquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom, ik ben graag behulpzaam.
Was een lieverd onze pietjepukquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
Pietje Puk. Goeie moden aardige vent.
Maar ik kende "vroeger" in mijn optiek goede en mindere mods en op dit moment ken ik nog steeds goede en mindere modsquote:[quote]Op zondag 15 december 2019 07:58 schreef Punkman het volgende:
Wat ik moeilijk vind is om te lezen hoe alles vroeger beter was.
En dat klopt ook wat mij betreft, vroeger mocht een stuk meer.
[knip]
Wat mij wel verbaasd is dat mensen soms nog in 2008 leven, waar er nog niet zoveel haken en ogen aan internet zaten.
Mootiequote:Op zondag 15 december 2019 09:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook een grapje, ook sarcastisch bedoeld.
Maar was ook de laatste keer.
Namens Gizmo en mij was dit ook het laatste, bedankt voor de leuke woorden.
Maar klaar is ook klaar.
En dat heb je ook duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 15 december 2019 10:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Maar ik kende "vroeger" in mijn optiek goede en mindere mods en op dit moment ken ik nog steeds goede en mindere mods![]()
Tsja ....
Ja, schuif het maar op mootie, nah, die kon je ook niet laten liggen he.quote:
Dank je, ik zeg het nu nog ik blauw.quote:Op zondag 15 december 2019 14:06 schreef Soulraven het volgende:
Ik had een hele tekst getypt, hond springt tegen me op, raakt de telefoon en weg is het.![]()
Ik denk dat het belangrijkste wat ik wil zeggen hier op neerkomt: Waren de dingen op fok "vroeger" anders? Natuurlijk, maar dingen veranderen in het leven, zo ook fok. In het verleden blijven hangen word niemand gelukkiger van.
Net als iedereen zijn de mods ook mensen, en ja die maken ook weleens beslissen die misschien anders hadden gekund, is dat reden voor alle walgelijke dingen die mods dagelijks naar het hoofd gesmeten krijgen? En toch stonden mijn collega mods Lav, Giz, Punk ook elke dag weer op om dit subforum te helpen. Ik kan alleen met met respect spreken over hoeveel werk en tijd zij in dit subforum en de users gestoken hebben, zelfs al voor ik erbij was, en ik hoop dat sommige users ook eens naar hun eigen gedragingen kijken ipv altijd maar dat vingertje te wijzen naar een ander.
Soms is zwijgen beter....quote:Op zondag 15 december 2019 14:06 schreef Soulraven het volgende:
Ik had een hele tekst getypt, hond springt tegen me op, raakt de telefoon en weg is het.![]()
Ik denk dat het belangrijkste wat ik wil zeggen hier op neerkomt: Waren de dingen op fok "vroeger" anders? Natuurlijk, maar dingen veranderen in het leven, zo ook fok. In het verleden blijven hangen word niemand gelukkiger van.
Net als iedereen zijn de mods ook mensen, en ja die maken ook weleens beslissen die misschien anders hadden gekund, is dat reden voor alle walgelijke dingen die mods dagelijks naar het hoofd gesmeten krijgen? En toch stonden mijn collega mods Lav, Giz, Punk ook elke dag weer op om dit subforum te helpen. Ik kan alleen met met respect spreken over hoeveel werk en tijd zij in dit subforum en de users gestoken hebben, zelfs al voor ik erbij was, en ik hoop dat sommige users ook eens naar hun eigen gedragingen kijken ipv altijd maar dat vingertje te wijzen naar een ander.
Ik zeg dit met regelmaat, maar meestal moet ik dan onmiddellijk de synagoge verlaten.quote:Op zondag 15 december 2019 14:06 schreef Soulraven het volgende:
In het verleden blijven hangen word niemand gelukkiger van.
Praat je nu over jezelf in de derde persoon?quote:Op zondag 15 december 2019 14:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat deed ie al, niemand zat te wachten op het wederom opstoken van het vuurtje.
Vergeten om te loggen naar een kloontjequote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Praat je nu over jezelf in de derde persoon?
Zo nodigquote:Op zondag 15 december 2019 14:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Praat je nu over jezelf in de derde persoon?
Het overkomt de beste van ons, Bloesje. Geeft echt niet. Als ze écht van je houdt mag je het straks gewoon nog een keer proberenquote:
Niet met mij beginnen nu Schnitzel, ga maar tegen een boom aan pissen of tegen je hondquote:Op zondag 15 december 2019 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vergeten om te loggen naar een kloontje
Hehe, geen dierenmishandeling waar ik bij benquote:Op zondag 15 december 2019 14:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet met mij beginnen nu Schnitzel, ga maar tegen een boom aan pissen of tegen je hond
Ik zit hier onschuldig koffie te drinken en grapjes te verzorgen voor de meelezers, zodat het niet enkel drama is.quote:Op zondag 15 december 2019 14:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet met mij beginnen nu Schnitzel, ga maar tegen een boom aan pissen of tegen je hond
Ik heb nieteens een hondquote:Op zondag 15 december 2019 14:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hehe, geen dierenmishandeling waar ik bij ben
Dat zou je wel willenquote:Op zondag 15 december 2019 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit hier onschuldig koffie te drinken en grapjes te verzorgen voor de meelezers, zodat het niet enkel drama is.
Je mag me negeren, hoor. Als je wil
Die daarachter kijkt echt zo van "Was ik dat maar"quote:Op zondag 15 december 2019 14:34 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland wereldkampioen handbal en die ouwe vent maar lebberen
quote:
Geweldig gedaan van die meidenquote:Op zondag 15 december 2019 14:34 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland wereldkampioen handbal en die ouwe vent maar lebberen
was het ookquote:
was niet mijn bedoeling hoor.... ik heb géén idee wie hier mods zijn of het leuk ik in UTO verderquote:Op zondag 15 december 2019 07:58 schreef Punkman het volgende:
Wat ik moeilijk vind is om te lezen hoe alles vroeger beter was.
En dat klopt ook wat mij betreft, vroeger mocht een stuk meer.
Wat mij wel verbaasd is dat mensen soms nog in 2008 leven, waar er nog niet zoveel haken en ogen aan internet zaten.
Termen als cyberbullying was nog onbekend.
Wat is er een hoop veranderd.
En met het nieuwe AVG, jeetje...
Iedere keer die voorwaarden checken en akkoord gaan met cookies.
Maar het is wat het is, het internet van 2008 is niet het internet van 2019.
Zo ook met de posten die je plaatst, als je denkt dat je nog het zelfde mag posten als in 2008, nou nee.
Dus als je zegt: "ik post nog net zo als toen, maar krijg ineens notes..." dan ligt het ook aan jou.
Je kan niet meer posten anno 2008.
Er is teveel veranderd.
Dit is 2019, welkom, en neen, posten als toen kan niet meer.
En zwarte piet mocht toen ook nog.
Had je snel je popcorn weggezet?quote:
Mijmeren mag natuurlijk altijd, dat is heel wat anders.quote:Op zondag 15 december 2019 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
was het ook
[..]
was niet mijn bedoeling hoor.... ik heb géén idee wie hier mods zijn of het leuk ik in UTO verder
maar zoals je weet mijmeren oude mensen wel vaker over vroeger![]()
dawast eigenlijk
[..]
Had je snek je popcorn weggezet?![]()
Warme Choco hiero
Tuinbonen en theequote:Op zondag 15 december 2019 15:28 schreef FANN het volgende:
[..]
was het ook
[..]
was niet mijn bedoeling hoor.... ik heb géén idee wie hier mods zijn of het leuk ik in UTO verder
maar zoals je weet mijmeren oude mensen wel vaker over vroeger![]()
dawast eigenlijk
[..]
Had je snel je popcorn weggezet?![]()
Warme Choco hiero
Maakt niet meer uit.quote:Op zondag 15 december 2019 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is deze https://fokstatic.nl/s/kuzu.png
[ afbeelding ]
is geen fok smiley
Nee joh, lekker hier blijven.quote:Op zondag 15 december 2019 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé..... ik moet effe dingen doen.....
wie weet tot later.... of niet......
Sasha had een topic gemaakt waar je je eten als een smiley kan neerzetten...quote:
andere dingenquote:Op zondag 15 december 2019 15:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee joh, lekker hier blijven.
Tuinbonen en dingen in thee.
Hieroquote:Op zondag 15 december 2019 15:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Sasha had een topic gemaakt waar je je eten als een smiley kan neerzetten...
maar ik weet niet meer waar![]()
[ afbeelding ]
een béétjequote:Op zondag 15 december 2019 15:50 schreef Punkman het volgende:
Oh, god, jij hebt een leven naast fok!?
Zolang ik maar niet meer aan de ketting hoef.quote:Op zondag 15 december 2019 15:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, kwam even kijken. TT triggerde me.
Mwah je schijnt al een hele tijd braaf te zijn. En nu zou het crewbash zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 15:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet meer aan de ketting hoef.
Ja prima, en geen crewbash meer. Feel free.quote:Op zondag 15 december 2019 16:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah je schijnt al een hele tijd braaf te zijn. En nu zou het crewbash zijn.![]()
Maareh, tijd geleden. Alles goed verder?
quote:Op zondag 15 december 2019 16:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja prima, en geen crewbash meer. Feel free.
En met jullie?
Ja ik denk, ik pak nu snel ff mijn kans.quote:Op zondag 15 december 2019 16:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vind je lekker he?
Doe ff snel dan nu ik nog een kleurtje heb.
En dan weer terug in de kelder?quote:Op zondag 15 december 2019 16:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik denk, ik pak nu snel ff mijn kans.
Je plekkie is nog vrij hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 16:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vind je lekker he?
Doe ff snel dan nu ik nog een kleurtje heb.
quote:Op zondag 15 december 2019 16:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan weer terug in de kelder?
Wel een laptop met wifi toch?
Gizmo kom is in dit topic jou naam staat onder mijn laatste post, ben jij degene die veegtquote:Op zondag 15 december 2019 17:07 schreef Verida het volgende:
Ik vraag me toch werkelijk af waar ik nog over mag praten in de slowchat? Inside grapjes met mods mogen wel....zie boven de kettingen en het keldertje....
Die heb je van mij, en ja dat mag.quote:Op zondag 15 december 2019 17:08 schreef Verida het volgende:
Grapjes en sarcasme schijnen hier wel te mogen.
dus ik zeg het er even bij: de volgende tekst is een sarcastisch grapje "welkom in veegtopia "
Veger hierquote:Op zondag 15 december 2019 17:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gizmo kom is in dit topic jou naam staat onder mijn laatste post, ben jij degene die veegt
Niet alleen Giz, maar mij post was dom en abominabel wat ik begreep?quote:Op zondag 15 december 2019 17:09 schreef Toverheks het volgende:
Okme Punk excuus.
Ik zie dat Gizmo mijn post bewerkt
1 van de ja.quote:Op zondag 15 december 2019 17:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gizmo kom is in dit topic jou naam staat onder mijn laatste post, ben jij degene die veegt
Het is inderdaad triest dat er zoveel mods nodig zijn op dit subforum.quote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef Verida het volgende:
met drie blauwen aan het werk in de slowchat van een subforum......
Wat vervelend weer, we doen gewoon mee en het moet weer naar het negatieve getrokken worden ,quote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef Verida het volgende:
met drie blauwen aan het werk in de slowchat van een subforum......
tja, ik denk dat we dan van mening verschillen over het "nodig zijn"quote:Op zondag 15 december 2019 17:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is inderdaad triest dat er zoveel mods nodig zijn op dit subforum.
Vegen is werken.quote:Op zondag 15 december 2019 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie geen blauwen werken maar gewoon posten.En zo hoort het te zijn.
doe dan gewoon mee, maar veeg niet als het je niet helemaal aanstaat.quote:Op zondag 15 december 2019 17:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat vervelend weer, we doen gewoon mee en het moet weer naar het negatieve getrokken worden ,
Dat was op verzoek.quote:
Ik heb niks geveegd.quote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
doe dan gewoon mee, maar veeg niet als het je niet helemaal aanstaat.
Een user mag ook zeggen wat die wil, maar een normale manier, is dat zoveel gevraagd ?quote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ik denk dat we dan van mening verschillen over het "nodig zijn"
want je kunt ook hier niets meer zeggen wat eventueel enigszins tegen een mod zou zijn gericht. In de fb kun je dit niet meer kwijt, wordt direct geveegd. Een mod mag daarentegen wel, zowel in de COS als hier in de SC zijn ei kwijt over het feit dat een mod vindt dat de mods zo tegengewerkt worden en dat hun reactie ( als user geplaatst) automatisch als kwaadwillend wordt gezien.....
Maar goed, dat is slechts mijn mening.
Er is een verschil tussen feedback richting mods en bashen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, ik denk dat we dan van mening verschillen over het "nodig zijn"
want je kunt ook hier niets meer zeggen wat eventueel enigszins tegen een mod zou zijn gericht. In de fb kun je dit niet meer kwijt, wordt direct geveegd. Een mod mag daarentegen wel, zowel in de COS als hier in de SC zijn ei kwijt over het feit dat een mod vindt dat de mods zo tegengewerkt worden en dat hun reactie ( als user geplaatst) automatisch als kwaadwillend wordt gezien.....
Maar goed, dat is slechts mijn mening.
waar moet ik nog meer mee komen dan?quote:Op zondag 15 december 2019 17:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb niks geveegd.
Kom dan met iets waar ik iets mee kan
Dat er überhaupt een beeld is van zwart vs blauw is jammer. We zijn tenslotte allemaal users, wij met een paar extra knopjes omdat we er vrijwillig voor hebben gekozen om een forum waar we van houden te ondersteunen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:18 schreef mootie het volgende:
Maar laten we wel wezen, wat er nu speelt werd niet veroorzaakt door een zwarte.
Dan zijn wij al 4 topics verder lijkt me.quote:Op zondag 15 december 2019 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
waar moet ik nog meer mee komen dan?
er wordt gewoon geveegd, van meerdere users, waaronder mijn persoontje. Dat is dan toch niet gewoon meedoen?
overleg dat als mods onder elkaar even wat je veegt en wat niet.
Dat beeld hebben jullie echt zelf gecreeerd, daar was nooit sprake van.quote:Op zondag 15 december 2019 17:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een beeld is van zwart vs blauw is jammer. We zijn tenslotte allemaal users, wij met een paar extra knopjes omdat we er vrijwillig voor hebben gekozen om een forum waar we van houden te ondersteunen.
1 post van jou is geveegd, de rest staat van jou staat er nog.quote:Op zondag 15 december 2019 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
waar moet ik nog meer mee komen dan?
er wordt gewoon geveegd, van meerdere users, waaronder mijn persoontje. Dat is dan toch niet gewoon meedoen?
overleg dat als mods onder elkaar even wat je veegt en wat niet.
Degene die vandaag geveegd heeft in de cos ben ik. En er is duidelijk terug te lezen waarom, in zo'n 3 waarschuwingen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:21 schreef Verida het volgende:
Ik ben gewoon zat van het rucksichtlos vegen. Gewoon hele conversaties laten verdwijnen. Ik heb al eerder gevraagd of er gewoon even een editreden gegeven kon worden
Nu verdwijnt er gewoon van alles, nooit meer terug te vinden, en voor het ook is het allemaal pais en vree en dat is het gewoon niet
De laatste MODS hier kregen van sommige users niet eens een kans om MOD te zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat beeld hebben jullie echt zelf gecreeerd, daar was nooit sprake van.
En ook meerdere waarschuwingen helpen niet.quote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Degene die vandaag geveegd heeft in de cos ben ik. En er is duidelijk terug te lezen waarom, in zo'n 3 waarschuwingen.
En als iets geveegd word, is het natuurlijk met reden dat het niet terug te vinden is, anders heeft vegen weinig zin.
En dat ben ik dus niet met je eens. Zet dan gewoon even een edit reden.quote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Degene die vandaag geveegd heeft in de cos ben ik. En er is duidelijk terug te lezen waarom, in zo'n 3 waarschuwingen.
En als iets geveegd word, is het natuurlijk met reden dat het niet terug te vinden is, anders heeft vegen weinig zin.
Wel, Toen Urb mod werd was het wtf, toen hij weg ging een beste, pullup, ook, hell zelfs DKuP. Maar in het begin kreeg nooit iemand een kans.quote:Op zondag 15 december 2019 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat beeld hebben jullie echt zelf gecreeerd, daar was nooit sprake van.
Als er 3x gepost is "Kappen nu met dat gehak op elkaar", is dat mijns inziens indicatie zat.quote:Op zondag 15 december 2019 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat ben ik dus niet met je eens. Zet dan gewoon even een edit reden.
Dan heeft het volgens mij veel meer zin, is het ook begrijpelijker voor degene die meelezen.
maar dit heb ik al eerder aangegeven of gevraagd, zou ook meegenomen worden naar achter, is mij gezegd
Laat ik het anders zeggen, voor UTO was die kloof er niet.quote:Op zondag 15 december 2019 17:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel, Toen Urb mod werd was het wtf, toen hij weg ging een beste, pullup, ook, hell zelfs DKuP. Maar in het begin kreeg nooit iemand een kans.
is hier in de sc vanmiddag gezegd dat er gekapt moest worden? Ik heb het nu niet over de COS, maar over hierquote:Op zondag 15 december 2019 17:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als er 3x gepost is "Kappen nu met dat gehak op elkaar", is dat mijns inziens indicatie zat.
We kunnen niet bij pagina's vol elk berichtje gaan editten met reden. Dat is gewoon en ondoenlijke hoeveelheid werk.
Ik was weer vervelend in de Cos. Wilde een antwoord op een enorm simpele vraag.quote:Op zondag 15 december 2019 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
is hier in de sc vanmiddag gezegd dat er gekapt moest worden? Ik heb het nu niet over de COS, maar over hier
In de sc heb ik 1 berichtje geveegd. En er kan altijd even een dm gestuurd worden met "he wat doe ik fout".quote:Op zondag 15 december 2019 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
is hier in de sc vanmiddag gezegd dat er gekapt moest worden? Ik heb het nu niet over de COS, maar over hier
Nee, in de tijd van DGK was alles zo gemoedelijk en zo ontopic en nooit vals naar Lieke,Huub en Brain toe.quote:Op zondag 15 december 2019 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, voor UTO was die kloof er niet.
En met bepaalde mods was hij er ook niet.
Viel toch mee, er was iemand om de schuld te gevenquote:Op zondag 15 december 2019 17:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In de sc heb ik 1 berichtje geveegd. En er kan altijd even een dm gestuurd worden met "he wat doe ik fout".
Had eerlijk gezegd ook mijn handen vol hier vandaag. Dan glipt er ook wel eens ff iets tussendoor, geef ik ook toe
Daar gaat het dus niet over.quote:Op zondag 15 december 2019 17:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, in de tijd van DGK was alles zo gemoedelijk en zo ontopic en nooit vals naar Lieke,Huub en Brain toe.
Het was zo veel beter.![]()
![]()
![]()
Mijn god, wat daar gezegd werd, is nog terug te lezen.![]()
![]()
![]()
Holy shit, daar is uto heilig bij.
Kijk en daar ga je dus helaas fout Mootie. Dat heeft niks met de schuld geven te maken. Als je constant kritiek hebt op anderen, hebben anderen dat ook op jou.quote:Op zondag 15 december 2019 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Viel toch mee, er was iemand om de schuld te geven
we doen gewoon mee pppffftt geloof je het zelf jij posten vanmorgen een hele lap en daar reageerde ik op. laat deze post staan ajbquote:Op zondag 15 december 2019 17:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat vervelend weer, we doen gewoon mee en het moet weer naar het negatieve getrokken worden ,
En daar ben ik het totaal mee oneens. Als ik op een nette manier kritiek geef is het niet ineens ok als iemand mij hysterisch gaat afblaffen zonder reden.quote:Op zondag 15 december 2019 17:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je dus helaas fout Mootie. Dat heeft niks met de schuld geven te maken. Als je constant kritiek hebt op anderen, hebben anderen dat ook op jou.
Dan kan ik niet jou gaan beschermen voor andermans kritiek en die van jou wel toestaan. Zo zit het niet in elkaar.
Nee, daar gaat het totaal niet over.quote:Op zondag 15 december 2019 17:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, toch?
Niet zo grof, veel vriendelijker?
Over het algemeen hou ik nog steeds van de uto users, anders zat ik hier niet.quote:
mist een stukje respect, als er eentje is die respect vertoond ben ik het wel ja ik heb een mening maar daar is FOK voor bedoeldm iedereen zijn eigen mening, en dan voor dom weg gezet te worden nou die vlieger gaat bij mij niet op. ook deze post ajb laten staanquote:Op zondag 15 december 2019 17:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen feedback richting mods en bashen.
Een mod post oprecht zijn mening, en het word direct neergehaald als "zichzelf ophemelen en treurnis" nergens zit daar feedback in.
Er mist helaas gewoon een stukje respect, en wij als mods kunnen daar vaak heel weinig van aantonen. Wij mogen tenslotte niet "lekken".
Dat “ff bashen” was niets anders dan een heel oud grapje tussen Punkman, Notturna en mij. Waren overigens ook nog anderen bij betrokken. Het was gewoon een geintje, verwijzend naar oude tijden, overigens nog ver voordat Punk mod was.quote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef Verida het volgende:
ach "ff bashen " zeggen en daar lekker over doorgaan mag dan wel, maar welkom in veegtopia zeggen mag dan niet.
schiet mij maar lek,
Wie noemt je dom? Ik niet iig.quote:Op zondag 15 december 2019 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mist een stukje respect, als er eentje is die respect vertoond ben ik het wel ja ik heb een mening maar daar is FOK voor bedoeldm iedereen zijn eigen mening, en dan voor dom weg gezet te worden nou die vlieger gaat bij mij niet op. ook deze post ajb laten staan
Maar dat komt omdat blauw meer met de tijd mee moet gaan, in mijn vervloekte stukje door heks.quote:Op zondag 15 december 2019 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het totaal niet over.
Het ging even over de kloof tussen blauw en zwart, en die was vroeger lang niet zo groot.
Dat is jouw mening, ik denk daar echt anders over. Er zijn zat mods waar je wel leuk mee kunt posten.quote:Op zondag 15 december 2019 17:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat blauw meer met de tijd mee moet gaan, in mijn vervloekte stukje door heks.
Je kan niet meer posten zoals in 2008, maar dat komt maar niet door.
het "probleem" is dat een dergelijk grapje gewoon mag blijven staan, zonder dat daar iets van wordt gezegd.quote:Op zondag 15 december 2019 17:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat “ff bashen” was niets anders dan een heel oud grapje tussen Punkman, Notturna en mij. Waren overigens ook nog anderen bij betrokken. Het was gewoon een geintje, verwijzend naar oude tijden, overigens nog ver voordat Punk mod was.
Ik zie het probleem even niet.
Dit is inderdaad een groot ding. Wij bedenken de regels ook niet. En zullen het ook lang niet áltijd eens zijn met hoe de boel draait.quote:Op zondag 15 december 2019 17:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat blauw meer met de tijd mee moet gaan, in mijn vervloekte stukje door heks.
Je kan niet meer posten zoals in 2008, maar dat komt maar niet door.
Het verschil zit hem er in dat zo'n grapje dus niet respectloos gemaakt word.quote:Op zondag 15 december 2019 17:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het "probleem" is dat een dergelijk grapje gewoon mag blijven staan, zonder dat daar iets van wordt gezegd.
En andere dingen, die in de ogen van meelezers net zozeer "zonder respect naar de mod" zijn, worden weggeveegd.
maar dit vegen hangt enorm aan de kont van dit subforum,
Ben je gekquote:Op zondag 15 december 2019 17:40 schreef notturna het volgende:
@:Punkman wil je mijn opmerking over ff bashen verwijderen. Heb al weer spijt dat ik hier kom.
tja.... dat is dus niet voor iedereen duidelijk.quote:Op zondag 15 december 2019 17:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het verschil zit hem er in dat zo'n grapje dus niet respectloos gemaakt word.
Ik vermaak me wel een paar deuren verderop.quote:
Er werd niets van gezegd, juist omdat alle betrokkenen weten dat het een grapje is.quote:Op zondag 15 december 2019 17:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het "probleem" is dat een dergelijk grapje gewoon mag blijven staan, zonder dat daar iets van wordt gezegd.
En andere dingen, die in de ogen van meelezers net zozeer "zonder respect naar de mod" zijn, worden weggeveegd.
maar dit vegen hangt enorm aan de kont van dit subforum,
Nee, dat is de wet zijn/haar mening, en daar heb je je maar aan te houden. Ik, Jij, iedereen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik denk daar echt anders over. Er zijn zat mods waar je wel leuk mee kunt posten.
De wet? Wat?quote:Op zondag 15 december 2019 17:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, dat is de wet zijn/haar mening, en daar heb je je maar aan te houden. Ik, Jij, iedereen.
Niemand staat boven de wet, en de wetten om internet zijn heeeeeeel wat veranderd na 2008.
Het is naïef om te denken dat de regels voor internet van 2008 nog gelden, en jij wilt dat graag geloven.
Soms gebeurt het dat ik een opmerking tussen users ook niet begrijp. Als ik dan wel zie dat de betreffende users het wel prima lijken te vinden, dan zal het wel goed zijn. Dan ga ik me daar niet druk over maken. Dan zal het wel iets zijn dat ik niet begrijp op dat moment.quote:Op zondag 15 december 2019 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
tja.... dat is dus niet voor iedereen duidelijk.
waarschijnlijk wel voor het groepje wat dit grapje snapt, maar voor een simpele ziel als meelezer dus niet.
Er is heel wat gebeurd in de topics van utopia, ook in de feedback de disclaimer enz.quote:Op zondag 15 december 2019 17:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soms gebeurt het dat ik een opmerking tussen users ook niet begrijp. Als ik dan wel zie dat de betreffende users het wel prima lijken te vinden, dan zal het wel goed zijn. Dan ga ik me daar niet druk over maken. Dan zal het wel iets zijn dat ik niet begrijp op dat moment.
een topic als : klachten over de UTO crew, met totaal geen reacties erin, maar wel haast 2000 keer gelezen.....quote:Op zondag 15 december 2019 17:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soms gebeurt het dat ik een opmerking tussen users ook niet begrijp. Als ik dan wel zie dat de betreffende users het wel prima lijken te vinden, dan zal het wel goed zijn. Dan ga ik me daar niet druk over maken. Dan zal het wel iets zijn dat ik niet begrijp op dat moment.
Geloof me, ik heb heel wat meegekregen van wat er speelt. Hou ik me ook lekker buiten verder.quote:Op zondag 15 december 2019 17:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is heel wat gebeurd in de topics van utopia, ook in de feedback de disclaimer enz.
Ik kan me voorstellen dat je het niet helemaal begrijpt als je hier even achteloos in de Slowchat komt ouwenelen met wat maatjes van weleer.
Probeer je me nu ergens van te beschuldigen?quote:Op zondag 15 december 2019 17:48 schreef Verida het volgende:
[..]
een topic als : klachten over de UTO crew, met totaal geen reacties erin, maar wel haast 2000 keer gelezen.....
is toch wel heel bijzonder in een subforum lijkt mij.
Gek, in ieder subfora is in de FB het zelfde gezeik over dit.quote:Op zondag 15 december 2019 17:43 schreef mootie het volgende:
Ik geloof zelf dat de mods hier veel te snel in de verdediging en modmodus schieten. Bij de minst of geringste opmerking onstaat er heisa.
Dat ken ik van andere subfora totaal niet.
nee, helemaal niet.quote:Op zondag 15 december 2019 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Probeer je me nu ergens van te beschuldigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |