abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190438507
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 15:17 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

dat heb ik met homoseks
Wel goed dat je het probeert
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_190438957
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wel goed dat je het probeert
:D _O_ _O- _O-
pi_190439174
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:34 schreef Nielsch het volgende:
Net geland op Schiphol. Deze mensen snappen het echt niet: iedereen kon er gewoon langs en naar z'n vertrekhal, trein of parkeerplek.
Het was ook niet de bedoeling om vluchten onmogelijk te maken, maar publiciteit te genereren voor het aanpakken van de luchtvaart dat in tegenstelling tot alle andere delen van de economie vrolijk meer meer meer mag vervuilen.

Precies wat gelukt is dus. De enige die het niet begrijpt ben jij.
pi_190439248
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wel goed dat je het probeert
hahahhaha
wat hebben we het toch goed met zn allen :')
pi_190439298
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het was ook niet de bedoeling om vluchten onmogelijk te maken, maar publiciteit te genereren voor het aanpakken van de luchtvaart dat in tegenstelling tot alle andere delen van de economie vrolijk meer meer meer mag vervuilen.

Precies wat gelukt is dus. De enige die het niet begrijpt ben jij.
Volgens mij snap je mijn post totaal niet, maar goed
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_190439342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 15:27 schreef isax het volgende:

[..]

Tijd om hulp te zoeken vriend.
Nee ik heb geen hulp nodig, die 5 flessen krijg ik makkelijk alleen op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:13:32 #182
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190443497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het was ook niet de bedoeling om vluchten onmogelijk te maken, maar publiciteit te genereren voor het aanpakken van de luchtvaart dat in tegenstelling tot alle andere delen van de economie vrolijk meer meer meer mag vervuilen.

Precies wat gelukt is dus. De enige die het niet begrijpt ben jij.
Geweldige actie, er verandert alleen helemaal niets. Sterker nog, het kost klauwen met geld en volgend jaar vlieg ik echt niet minder dan dit jaar. Integendeel...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 december 2019 @ 21:51:54 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190444278
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het was ook niet de bedoeling om vluchten onmogelijk te maken, maar publiciteit te genereren voor het aanpakken van de luchtvaart dat in tegenstelling tot alle andere delen van de economie vrolijk meer meer meer mag vervuilen.

Precies wat gelukt is dus. De enige die het niet begrijpt ben jij.
Maar uiteindelijk werd heel schiphol plaza ontruimd en kon er niemand meer in of uit tot de laatste activisten verwijderd waren. Ik ben er de hele dag bij geweest en het was in eerste instantie een leuk feestje dat gedoogd leek te worden, maar op het moment dat het te lang duurde, toch ontruimd werd omdat ze een statement moesten maken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 14 december 2019 @ 21:57:13 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_190444396
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2019 21:51 schreef DJMO het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk werd heel schiphol plaza ontruimd en kon er niemand meer in of uit tot de laatste activisten verwijderd waren. Ik ben er de hele dag bij geweest en het was in eerste instantie een leuk feestje dat gedoogd leek te worden, maar op het moment dat het te lang duurde, toch ontruimd werd omdat ze een statement moesten maken.
Niks geen feestje daar. Ook geen statement. Gewoon verboden gebied voor stinkend tuig...
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 15 december 2019 @ 12:22:50 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190452393
Deze vieze marxisten gaan vandaag weer verder met het saboteren van de economie. Ze hadden gewoon moeten knuppelen, dan waren ze niet teruggekomen....

quote:
Activisten die op Schiphol werden gearresteerd weer vrij: Greenpeace hervat manifestatie vandaag



De actievoerders van Greenpeace die gisteren door de Nederlandse politiedienst marechaussee werden aangehouden zijn weer vrijgelaten. Volgens een woordvoerder werden de laatsten gisterenavon naar huis gestuurd. In totaal hield de marechaussee 25 mensen aan. Die maakt een dossier op over de aanhoudingen. Het Openbaar Ministerie (OM) bepaalt of mensen worden vervolgd.

Een paar honderd demonstranten hadden zich gisterenochtend verzameld in Schiphol Plaza, maar ze hadden geen toestemming om daar actie te voeren. Omdat de meesten, ondanks een oproep daartoe, weigerden te vertrekken, werden ze door marechaussees uit de hal verwijderd. Daarbij zijn de arrestaties verricht.Met de actie wilden de klimaatactivisten een klimaatplan van de luchthaven afdwingen. De manifestatie van Greenpeace wordt vandaag hervat op het plein voor Schiphol Plaza. Mochten er demonstranten terugkeren in Plaza, dan zal er volgens de loco-burgemeester van Haarlemmermeer Jurgen Nobel weer worden ingegrepen.



Activiste Faiza Oulahsen van Greenpeace sprak de actievoerders toe en gaf aan dat ze mogelijk gearresteerd konden worden. “Vroeg of laat komen we terug. We gaan door. Desnoods bezetten we een landingsbaan,” liet Oulahsen weten. Greenpeace betreurt het ingrijpen ‘ten zeerste’, aldus de milieuorganisatie in een eerste reactie. “Dit is een vreedzaam protest.” Ter afscheiding is door de marechaussee een lint om de groep gespannen.

De actievoerders haakten de armen in elkaar om verwijdering lastig te maken. “We are peaceful, what are you,” roepen activisten, terwijl ze één voor één uit de kring worden gehaald. “Wij zijn hier, we doen het voor de kinderen,” klonk het uit de groep, die zeker wilde weten dat hun protest gehoord werd.

Klimaatplan
De actievoerders eisten een klimaatplan van Schiphol. Ze willen minder vluchten, geen Lelystad Airport (een luchthaven die onderdeel is van Schiphol Group, red.) , korte afstandsvluchten vervangen door de trein en een eerlijke prijs voor het vliegen. Op de vliegtickets zit nu namelijk geen belasting.

Schiphol liet eerder weten hard te werken aan de verduurzaming van de luchtvaart. Daarbij claimt de luchthaven klimaatneutraal te zijn.

https://www.hln.be/nieuws(...)ie-vandaag~a0c5cf72/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')