abonnement Unibet Coolblue
pi_190438221
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 14:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Otten heeft hier natuurlijk een cruciale fout gemaakt: de VVD bloedt zetels vanwege A: Klaas Dijkhoff en zijn zelfverrijking en B: slappe houding bij oa stikstofdebat.

Otten was al kansloos bij de volgende TK verkiezingen, want hij of zijn lijsttrekker worden uitgenodigd bij geen enkel debat met 0 zetels. En nu genereert hij alleen negatieve aandacht en de rechtsconservatief die weg wil bij VVD maar FVD niet ziet zitten, slaat hem ook over.

Ik hoop dat Susan Teunissen (op wie ik heb gestemd) straks terugkomt en Otten lekker niets krijgt. Straks verdwijnt hij van het toneel, net als Hero Brinkman, Joram van Klaveren, en Hilbrand Nawijn. Intussen staat FVD mooi weer bij de top in de peilingen.
„Ik sloot mij mede bij het Forum voor Democratie (FvD) aan omdat het een partij was met ruimte voor discussie en debat”, zegt Teunissen. „Van dat laatste is geen sprake meer.”
https://www.telegraaf.nl/(...)mijn-zetel-eis-ik-op

En ze heeft toen ook haar lidmaatschap opgezegd.
Geen idee wat nu de status is.
Definitely not CIA
pi_190438229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:13 schreef capricia het volgende:

[..]

„Ik sloot mij mede bij het Forum voor Democratie (FvD) aan omdat het een partij was met ruimte voor discussie en debat”, zegt Teunissen. „Van dat laatste is geen sprake meer.”
https://www.telegraaf.nl/(...)mijn-zetel-eis-ik-op

En ze heeft toen ook haar lidmaatschap opgezegd.
Geen idee wat nu de status is.
Met een beetje geluk stapt ze over naar GO als ze naar Europa zou mogen. _O_
  zaterdag 14 december 2019 @ 16:15:26 #53
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190438243
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2019 10:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het is ook typerend welk menstype in Baudet z'n praatjes trapt.
Hij begint anders wel gelijk te krijgen met dat die hele klimaathysterie belachelijk veel geld gaat kosten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 14 december 2019 @ 16:20:44 #54
408813 crew  trein2000
pi_190438300
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:02 schreef TTSS het volgende:

[..]

Waarom leg je de schuld zo geforceerd bij Baudet? Henk Otten is niet verkozen omdat hij Henk Otten is, maar omdat hij bij FvD zat, en een standpunt verkondigde dat hij nu volledig aan de kant heeft gezet. Dit is ongelofelijk ondemocratisch en redelijk bizar. Baudet daarentegen volgt nu de lijn die hij ook voor de verkiezingen had. Voor dit onderwerp is het volledig irrelevant of Baudet een moeilijke narcist is, dat zal best. Feit is dat Otten voor de verkiezingen A zegt, en nu het tegenovergestelde van A doet - dat is kiezersbedrog.
Dit verhaal gaat op bij anonieme volksvertegenwoordigers als een Van Kooten en een Kuzu/ozturk in hun PvdA tijd. Niet in de kwestie FvD, FvD was Otten én Baudet. Die zetels zijn net zo veel van hem als van Baudet.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_190438306
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:14 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Met een beetje geluk stapt ze over naar GO als ze naar Europa zou mogen. _O_
Ze schijnt ruzie te hebben met zowel Baudet als Otten (en ook met Cliteur, trouwens), dus dat zit er ook niet in. Ze is gewoon zwaar teleuurgesteld in het volledige gebrek aan democratie in het FvD en dat kan ik goed begrijpen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_190438313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Hij begint anders wel gelijk te krijgen met dat die hele klimaathysterie belachelijk veel geld gaat kosten.
Ehm, nee?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_190438341
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:21 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ze schijnt ruzie te hebben met zowel Baudet als Otten (en ook met Cliteur, trouwens), dus dat zit er ook niet in. Ze is gewoon zwaar teleuurgesteld in het volledige gebrek aan democratie in het FvD en dat kan ik goed begrijpen.
Oh, ik wist helaas niet dat ze ook ruzie had met Otten ;(
  zaterdag 14 december 2019 @ 16:26:02 #58
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190438358
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:21 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ehm, nee?
Blijkbaar heb je de aangekondigde grootse plannen van de EU de afgelopen week gemist.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190438384
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:26 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je de aangekondigde grootse plannen van de EU de afgelopen week gemist.
Nee, hoor. Die zijn alleen helemaal niet zo onbetaalbaar en komen zeker niet in de orde van grootte die Baudet steeds roept.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 14 december 2019 @ 16:28:44 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190438399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, hoor. Die zijn alleen helemaal niet zo onbetaalbaar en komen zeker niet in de orde van grootte die Baudet steeds roept.
Laten we over een paar jaar maar weer kijken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 14 december 2019 @ 16:40:29 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190438583
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Hij begint anders wel gelijk te krijgen met dat die hele klimaathysterie belachelijk veel geld gaat kosten.
Grappig dat jij het klimaathysterie noemt terwijl onze leefomgeving naar de tering gaat.
Resistance is futile.
  zaterdag 14 december 2019 @ 17:23:32 #62
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190439549
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Grappig dat jij het klimaathysterie noemt terwijl onze leefomgeving naar de tering gaat.
Overtrokken gedoe.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 14 december 2019 @ 17:25:02 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190439585
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:00 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Hoe is dat anders dan mensen die het niet met jouw visie eens zijn uitmaken voor alt-right?
Nee hoor. Ik heb Klopkoek nog nooit voor alt right uitgemaakt
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 17:29:49 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190439714
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 12:30 schreef Selqae het volgende:

[..]

Pssst? Vertel eens wat het FvD verkiezingsprogramma te melden had over stikstof of andere uitstoot?

Want je kan geen "verrader" zijn van een standpunt wat er nooit was, volgens mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190447805
Het scheldwoord landverrader is meer populair geworden de laatste jaren.
Vooral veel geroepen vanuit rigide rechtse hoek naar iemand aan hun linkerzijde.
Die hebben te weinig fatsoen om hun agressie te relativeren en dan vlucht
men weg in demonisering van de 'vijanden' .
  maandag 16 december 2019 @ 06:59:42 #66
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_190471115
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 10:19 schreef -Chakotay- het volgende:
Met het laatste beetje gezonde verstand dat je nog in je hebt, zou je het toch met mij eens moeten zijn en kunnen vaststellen dat wat volksloeder Otten heeft geflikt, echt alles behalve democratisch is? Het is de reinste vorm van huichelarij en verraad.
Dit groepje dwazen van 3 hebben hun zetels te danken aan de FvD, gaan na de breuk als 3-mans fractie verder en trekt een compleet eigen koers/plan, die bijna lijnrecht tegenover de koers van het FvD staat. Dit kan je in al zijn eenvoud stellen, nadat Otten zijn steun heeft toegezegd omtrent de nieuwe omstreden stikstofwet.

Nou mensen, dat hele debacle en onenigheid tussen Baudet en Otten is hiermee wat mij betreft teniet gedaan.
Als een groep prutsers als een groep Otten tot dergelijke acties in staat zijn, dan weet je dat ze liegen... zuiver liegen en geen knip voor de neus waard zijn.
Otten wil pragmatisch samenwerken met andere partijen, Baudet wil liever de intellectueel uithangen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_190473353
Iedereen die het ooit met Sjerrie eens was een nu niet meer is een landverrader _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 16 december 2019 @ 12:43:16 #68
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190474606
Otten is gewoon gekozen door de Provinciale Statenleden van de FvD. Dat zijn ongeveer 100 mensen. Daar zit weinig landverraderigs in. Het is ook niet zo alsof de FvD daadwerkelijk met een programma die verkiezingen in ging, allesbehalve zelfs - hun kracht bestond uit het niet hebben van standpunten, zowel provinciaal als nationaal. Dus, dit topic :') :')
  maandag 16 december 2019 @ 12:46:29 #69
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190474654
Rechts zou zoveel serieuzer genomen worden als ze eens ophielden met iedereen die niet een voorstander is van een dictatuur in Nederland te kwalificeren als ‘landverrader’.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_190475524
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2019 11:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik leg de schuld bij Baudet omdat hij als partijleider gefaald heeft om zijn club bij elkaar te houden. Dan kun je wel wijzen naar Otten en kiezersbedrog roepen maar uiteindelijk is het Baudet die de kiezers hier teleurstelt.

Als partijleider heb je meer verplichtingen dan een beetje roeptoeteren over je verkiezingsprogramma.
Otten was toch ook gewoon deel van de partijleiding? Deden ze dat niet met zn 3en?
"Pools are perfect for holding water"
pi_190475554
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb Klopkoek nog nooit voor alt right uitgemaakt
:D

Het moet iemand ook wel compleet aan realiteitszin ontbreken om uitgerekend die user voor zo iets uit te maken.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 december 2019 @ 13:39:55 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190475627
Als iemand een landverrader is, is dat Baudet wel. Eerst een echt sterk plan hebben en constructief te werk gaan, om vervolgens compleet de PVV kant op te gaan met dom populistisch lullen en alle bruggen met andere partijen opblazen. Kan het Otten niet kwalijk nemen dat ie zijn biezen heeft gepakt om iig nog wat van het oude verhaal in leven te houden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190475745
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Als iemand een landverrader is, is dat Baudet wel. Eerst een echt sterk plan hebben en constructief te werk gaan, om vervolgens compleet de PVV kant op te gaan met dom populistisch lullen en alle bruggen met andere partijen opblazen. Kan het Otten niet kwalijk nemen dat ie zijn biezen heeft gepakt om iig nog wat van het oude verhaal in leven te houden.
Ja, voor mijn gevoel volgt Otten het oorspronkelijke plan méér dan Baudet dat doet. Ik overweeg hem absoluut voor de volgende verkiezingen, maar helaas verwacht ik er niet veel van.

Hij heeft nu natuurlijk ook de beeldvorming al tegen.
pi_190476018
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:36 schreef probeer het volgende:

[..]

:D

Het moet iemand ook wel compleet aan realiteitszin ontbreken om uitgerekend die user voor zo iets uit te maken.
Hoefijzer model. Als je klopkoek niet zo goed kent kun je extreem links best verwarren met alt-right.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_190476063
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Als iemand een landverrader is, is dat Baudet wel. Eerst een echt sterk plan hebben en constructief te werk gaan, om vervolgens compleet de PVV kant op te gaan met dom populistisch lullen en alle bruggen met andere partijen opblazen. Kan het Otten niet kwalijk nemen dat ie zijn biezen heeft gepakt om iig nog wat van het oude verhaal in leven te houden.
Eens. Bovendien kun je ook stellen dat door Henk Otten de coalitie over rechts kan gaan ipv links om een meerderheid te halen. Of is dat wat de FvD fanboys liever hadden gezien?
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')