abonnement Unibet Coolblue
pi_190525544
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Mooi topic ^O^
Zelf zou ik het niet aankunnen in de wetenschap er binnen een paar jaar weer afscheid van te moeten nemen, maar hartstikke goed om te lezen dat er mensen zijn die oude honden nog een paar jaar een goed en liefdevol thuis willen geven _O_ _O_
Dank je dank je

En ja afscheid nemen doet pijn maar ik ben nou eenmaal een sucker voor ouwe big bad motherfuckers

Uiteindelijk geldt voor ze allemaal grote bek klein hartje en dan smelt ik helemaal O+
pi_190678696
Ik begrijp dat het geen match was met je andere hond en de hond weer terug in het asiel is. Soms is het niet anders. Je hebt je best gedaan.
pi_190678910
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 13:54 schreef paarse_galadiool het volgende:
Ik begrijp dat het geen match was met je andere hond en de hond weer terug in het asiel is. Soms is het niet anders. Je hebt je best gedaan.
Dat had ik ook begrepen ja. Jammer wel inderdaad.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190679371
Dat is voor iedereen heel erg verdrietig.
Maar het is zoals het is, respect voor het in elk geval proberen. Ik ken het asiel, het is heel klein met maar een paar dieren en ze zorgen daar uitstekend voor.
pi_190679518
Wij hebben altijd misbakselkatten gehad. Eentje heb ik gevonden met vier weken, heeft het tot m'n verbazing overleefd. Inmiddels 8. Wel raar beest. Een kat met drie poten die nooit haar bek houdt dus als meerdere baasjes versleten heeft. Ze maakt de hele dag lawaai. Ben inmiddels wel wat gewend :+ onze laatste kat is wel normaal. Die was niet meer leuk toen ze kitten af was. :') Dus dan maar hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')