Nee, dat is niet leuk met die herrie damequote:Op zaterdag 14 december 2019 00:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Das toch leuk, ik vind Will geweldig
Saaierdquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk met die herrie dame
Rock. Metal. En oude muziekquote:
Nee. Ik niet. Nu wel (zeker)quote:
Geen idee. Je hebt gewoon niks ingevuld hier. Maar ik vermoedde het. En toen je "xxxxxxxx, dame" niet tegensprak...quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:30 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow... ik heb vaak een mannenavatar, in games speel ik ook vaak een man
Ik ga toch niks invullen hier, ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Je hebt gewoon niks ingevuld hier. Maar ik vermoedde het. En toen je "xxxxxxxx, dame" niet tegensprak...
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:36 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga mezelf toch niet Princess huppeldepup noemen? Dat past zo niet bij mij![]()
We raken echt verver offtopic nu. Oh wacht, we linken het gewoon aan Lando Norris, die is daar ook goed in
Zoem en nattekat zijn op vakantie tot februari.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:47 schreef IxCalypso het volgende:
We hebben 4 pagina's volgeluld over niet het Formule 1 Café. Ik vind dat dat mag blijven staan én een applausje verdiend in een topic zoals dit
Andere mods kunnen niks aanpassen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zoem en nattekat zijn op vakantie tot februari..
Geloof me dat is nogal een dingetje.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Andere mods kunnen niks aanpassen?
Een dingetje, kunnen jullie dat wel of niet?quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geloof me dat is nogal een dingetje..
Maar was maar een geintje verder, ik gun het ze wel.
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Een dingetje, kunnen jullie dat wel of niet?
Meestal is het niet nodig gelukkig. Laten we het daarbij houden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat is het dingetje dan, dat is toch alleen maar handig voor mods als ze dat wel kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |