Zeker niet, maar dat dat 120 keer op één dag gebeurdquote:Op woensdag 25 december 2019 20:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Op zich geen vreemd verschijnsel als ik even naar mijn eigen kijkgedrag op flickr (en ook andere sites) kijk. Ik vind meestal de alleraardigste dingen en ideeën als ik naar iets specifieks op zoek ben en na dat te hebben aangetroffen nog even kijk wat diegene verder nog in zijn stream heeft zitten.
En dan vind je nog wel eens watNiet alleen foto's, ook groepen waarvan je het bestaan nog niet wist en van waaruit je dan weer verder doorneust en weer van allerhande blije verrassingen vindt waarnaar je eigenlijk helemaal niet op zoek was.
Wow. Ik ben al blij met 600 views per dagquote:Op zondag 29 december 2019 11:37 schreef derLudolf het volgende:
Ik had tweede kerstdag een nieuwe topdag, 10.500 views. Laten we zeggen dat 7500 views waren zonder daar verder iets voor te doen. In de loop van de avond nog wel een foto upgeload en het en der een commentaar rondje gedaan om te kijken hoe hoog ik maximaal zou kunnen komen
In september probeerde ik nog op één dag >4000 views te hebben, inmiddels zit ik over oktober, november een december daar gemiddeld al boven.
Zoals al gezegd, ik mik ook niet echt op hoge aantallen maar elke view meer is er weer eentje en het is zoals ik al eerder aangaf gewoon wel leerzaam om te kijken hoe iemand nou precies bij mijn plaatjes uit weet te komen.quote:Op zondag 29 december 2019 16:48 schreef derLudolf het volgende:
Dat is niet veel met ca. 5500 uploads.
Ik heb er nu 470.
De Tamron 17-50 groep zorg ook al best lang voor een aantal views van mijn foto's, terwijl ik die lens al ruim anderhalf jaar niet meer gebruik.quote:Op maandag 30 december 2019 12:48 schreef Ouwesok het volgende:
Vandaag lijkt het erop dat er iemand geinteresseerd is in een Tamron 185D
[ afbeelding ]
Ik kan er weinig systeem in ontdekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:19 schreef derLudolf het volgende:
Hoe dan ook, misschien ook maar es proberen wat er gebeurt met de views als ik niets plaats maar wel reageer
Leverde nou niet echt veel meer bezoekers had ik het idee. Nu is dat twee dagen doen misschien ook niet representatief.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:19 schreef derLudolf het volgende:
Hoe dan ook, misschien ook maar es proberen wat er gebeurt met de views als ik niets plaats maar wel reageer
Ik denk dat we de gezamenlijke conclusie kunnen trekken dat er niet direct een systeem in lijkt te zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leverde nou niet echt veel meer bezoekers had ik het idee. Nu is dat twee dagen doen misschien ook niet representatief.
Weer experimentje, twee foto's geupload. Eentje zit in 120 groepen de andere (iets betere, althans vind ik zelf) slechts in select aantal (37) groepen. Groepen die me normaliter veel views opleverden, volgens de statistieken.
Een uur verder heeft eerst genoemde 170 views en de tweede 37Ik snap er niets meer van.
Was dat niet in december ofzo? Volgens mij was ik daar te laat voorquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had een foto in de 'Your best shot of 2019'-groep gezet (was aangekondigd in een mail van Flickr) en die heeft toch 1000 views opgeleverd.
Wowquote:
Enige overeenkomst die ik zie is dat het geen groepen met comment codes / "awards" zijn, daarom plaats ik alle foto's eerst in maximaal 25 groepen en probeer het te variëren als ik meerdere foto's upload.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:53 schreef Ouwesok het volgende:
Eenmaal in die inExplore group kun je weer gaan analyseren of er overeenkomsten zijn tussen de foto's die in de pool zitten.
Onder andere welke groups je veel terugziet en of die enig raakvlak hebben met je plaatjes of de tags die worden gebruikt en uiteraard in hoeverre die weer aansluiten bij je plaatjes.
Vooralsnog hou ik mijn exploortje van afgelopen week even bij een gevalletje stom toeval. Zo geweldig was dat plaatje nou ook weer niet.
Ik zag er zelf nog niet een begin van een systeem in.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enige overeenkomst die ik zie is dat het geen groepen met comment codes / "awards" zijn, daarom plaats ik alle foto's eerst in maximaal 25 groepen en probeer het te variëren als ik meerdere foto's upload.
Sommige foto's in Explore zaten ook gewoon niet in een groep.
Bij mij is het weer helemaal teruggekakt tot een paarhonderd bekijks per dag, het effect van die ene explore is daarmee weer helemaal verdwenen.quote:Op maandag 18 mei 2020 14:01 schreef derLudolf het volgende:
Halverwege de dag (aantal bezoekers gaat van 02:00 tot 01:59uur) en 5100 bezoekers.
's Avonds is het meestal drukker. Nieuw recordje?
Bij mij is er niks speciaals te zien. Views kabbelen een beetje voort. Hopelijk binnenkort wat meer tijd en energie om er weer eens wat actiever in te zitten.quote:Op donderdag 8 december 2022 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Bijzonder. Hebben er meer mensen ineens veel views gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |