Morgen is het zaterdag de 14de, big dealquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:00 schreef goldback het volgende:
Net als zoveel dagen in het leven een kut dag.
Tot nu toe is alles goed gegaan vandaag.quote:
Godverquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles goed gegaan vandaag.
en mijn combi magnetron staat lekker te ruiken huppelkutje maakt Lasanja.
we hadden hem al 2 keer gebruikt van de week maar haar pistoletjes gingen zo verbranden en dat ruikt het hele huis stonk. van de week weer zelf kwam er rook uit ik was bij mijn zoon en toen belde ze, dat goedkope kutding en meer gescheld, zegt zoon heb je al het plastic wel verwijderd, zij kijken en BAM zat er nog een kartonnetje aan de zijkant die de oven verwarmt
Voor een aantal mensen vast een fantastische dagquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:00 schreef goldback het volgende:
Heksenbrouwsels...Nah wel heel fijn toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:03 schreef Toverheks het volgende:
oh veeg me op eerst zat ze maar goedkoop rotding en nu is ze er z\o happy mee ze maakt lekkere dingen ja kookkunsten hebben ze van mij![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hadden hem al 2 keer gebruikt van de week maar haar pistoletjes gingen zo verbranden en dat ruikt het hele huis stonk. van de week weer zelf kwam er rook uit ik was bij mijn zoon en toen belde ze, dat goedkope kutding en meer gescheld, zegt zoon heb je al het plastic wel verwijderd, zij kijken en BAM zat er nog een kartonnetje aan de zijkant die de oven verwarmt
heerlijk dat zij kookt heb er zo een bloedje hekel aan snap ook niet dat zoon zo hoog opgeklommen is, misschien volgend jaar een mooie ster ik gun het hem zoquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heksenbrouwsels...Nah wel heel fijn toch?
ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk dat zij kookt heb er zo een bloedje hekel aan snap ook niet dat zoon zo hoog opgeklommen is, misschien volgend jaar een mooie ster ik gun het hem zo
kijk dat is fijnquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdag de 14de, big deal
Heb jij dan zo een kutlevenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:00 schreef goldback het volgende:
Je bent een heks qua karakter?quote:
Die serie heb ik bij hard gelachen en gejankt. En After live is ook een aanraderquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:12 schreef Toverheks het volgende:
Speciaal voor Yv, maar andere mogen ook kijken op Netflix, voor de 40 keer deze week alles weer gezien echt heerlijk wat een acteurs en Ricky G. ben groot fan
Ach ja, heerlijk, ik vind zijn personage zo enorm goed.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:12 schreef Toverheks het volgende:
Speciaal voor Yv, maar andere mogen ook kijken op Netflix, voor de 40 keer deze week alles weer gezien echt heerlijk wat een acteurs en Ricky G. ben groot fan
Die heb ik ook al 3 keer gezien echt maar DEREK is toch wel topperdetop, net als de engelse Shamless uk die was ook briljantquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die serie heb ik bij hard gelachen en gejankt. En After live is ook een aanrader
Ja ja rustig maar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heb ik ook al 3 keer gezien echt maar DEREK is toch wel topperdetop, net als de engelse Shamless uk die was ook briljant
De amerikaanse versie is bagger echt hoef je niet te volgen ze kunnen geen engelse humor nadoen
en van deze serie wat ik zo knap vind veel humor maar ook waarheid soms na een aflevering denk je , ja het is echt zo maar deze serie heb ik zo vaak gezien maar gaat niet vervelenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja, heerlijk, ik vind zijn personage zo enorm goed.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en van deze serie wat ik zo knap vind veel humor maar ook waarheid soms na een aflevering denk je , ja het is echt zo maar deze serie heb ik zo vaak gezien maar gaat niet vervelen
Kinderen zijn vreselijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh jééquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind Ricky Gervais juist zeer irritant, niks grappigs aan in mijn ogen.
Vind jou ook mega irritant en jij hebt niks grappigs in dat hele maffe lijf van jequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Humbug, ouwe Scroogequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
lief hequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over z'n hond
Ik vind Ricky Gervais echt enorm goed, en idd, gaat nooit vervelen.
Wacht, zijn er nieuwe Derek afleveringen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over z'n hond
Ik vind Ricky Gervais echt enorm goed, en idd, gaat nooit vervelen.
alle series staan op Netflix, en op YouTube de scene`s die fout gingen echt je gaat stukquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wacht, zijn er nieuwe Derek afleveringen?
Bowie met Ricky Gervais was geweldig.
zet maar nieuwe danquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:39 schreef Laysa het volgende:
Jullie leiden me af en nu is de koffie koud.
Je kent mijn lijf... knap.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind jou ook mega irritant en jij hebt niks grappigs in dat hele maffe lijf van je
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind jou ook mega irritant en jij hebt niks grappigs in dat hele maffe lijf van je
oh oke je hoeft niks te vertellen maar vind het kut voor jequote:
quote:
File, ongeval, blablabla.quote:
Je had ook gewoon na het ontbijt met gierende banden moeten vluchtenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
File, ongeval, blablabla.
Echt hoor, het schiet niet op.
Je vergeet het waterparadijs en speelparadijs, ah toe, nog een laatste keerquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je had ook gewoon na het ontbijt met gierende banden moeten vluchten
Oh, wat triest.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:44 schreef Toverheks het volgende:
een gepantserde BMW is dus niet echt gepansterd, kind van 4 op de achterbank maar papa neer geknald gisteren in Amstelveen
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het waterparadijs en speelparadijs, ah toe, nog een laatste keer
Wedden, later als kleinzoon groot is vertel je hem Oma vond het een geweldige week met jou, we gaan het nog eens dik overdoenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet het waterparadijs en speelparadijs, ah toe, nog een laatste keer
Kind trauma for life , godsammequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:44 schreef Toverheks het volgende:
een gepantserde BMW is dus niet echt gepansterd, kind van 4 op de achterbank maar papa neer geknald gisteren in Amstelveen
Die gast stond overigens buiten die gepantserde wagen.quote:
Stiekem was dat zwemparadijs erg leuk, die glijbanenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wedden, later als kleinzoon groot is vertel je hem Oma vond het een geweldige week met jou, we gaan het nog eens dik overdoen
Ja ze mogen elkaar echt van mij afknallen, hoofden op de stoep of granaten ergens leggen, maar doe het niet als er een kind bij is dat is zo fout, en Allah ziet alles hequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, wat triest.
Voor dat kind wel ja, die had geen keus.
Dan krijgt het kind er toch wat van mee of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast stond overigens buiten die gepantserde wagen.
Toverheksen bestaan niet en die jij noemt ook niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ze mogen elkaar echt van mij afknallen, hoofden op de stoep of granaten ergens leggen, maar doe het niet als er een kind bij is dat is zo fout, en Allah ziet alles he
Fijne vader dan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan krijgt het kind er toch wat van mee of niet?
Klopt met Shameless maar van The Office vond ik de Amerikaanse versie veel beter (that's what she said)quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heb ik ook al 3 keer gezien echt maar DEREK is toch wel topperdetop, net als de engelse Shamless uk die was ook briljant
De amerikaanse versie is bagger echt hoef je niet te volgen ze kunnen geen engelse humor nadoen
Pff kwam ook al ongeluk tegen onderweg bah..quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
File, ongeval, blablabla.
Echt hoor, het schiet niet op.
Nee hebben ze ook gejat de Amerikanen, is van Rick G geschreven. al doet Ricky het goed in Amerika hij mag weer de Emmy`s prestenterenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:49 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt met Shameless maar van The Office vond ik de Amerikaanse versie veel beter (that's what she said)
Dat zegt ze toch niet, laat ze elkaar lekker afknallen, maar niet met kinderen erbij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dus granaten leggen is OK?
Wie spoort hier niet? Jij dus.
Kan niet wachten, hij zeikt ze echt afquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hebben ze ook gejat de Amerikanen, is van Rick G geschreven. al doet Ricky het goed in Amerika hij mag weer de Emmy`s prestenteren
Als je zo een vader hebt, heb je gewoon pech.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet, laat ze elkaar lekker afknallen, maar niet met kinderen erbij.
Gaodverquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:44 schreef Toverheks het volgende:
dat zeg jij zijn niet mijn woorden, of Allah God of Jezus wel of niet bestaat iedereen moet geloven wat hij of zij wilt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toverheksen bestaan niet en die jij noemt ook niet.
LEZEN IS OOK EEN KUNSTquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dus granaten leggen is OK?
Wie spoort hier niet? Jij dus.
Ga je gang en geloof.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg jij zijn niet mijn woorden, of Allah God of Jezus wel of niet bestaat iedereen moet geloven wat hij of zij wilt.
Ik geloof niet maar mijn oma zei altijd geloven kost niks
Vond de Engelse Office geen hol aan terwijl ik de Engelse humor leuker vind dan de Amerikaansequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hebben ze ook gejat de Amerikanen, is van Rick G geschreven. al doet Ricky het goed in Amerika hij mag weer de Emmy`s prestenteren
Heerlijk en dan die tandjes van hem hahaaha lijkt wel af en toe de duivel zelfquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan niet wachten, hij zeikt ze echt af
Jij gelooft alleen in Bastet?quote:
Ik hou niet van amerikaanse humor, ze kunnen niet tippen aan de engelse, ik hou ook van kostuum drama`s uit engeland, zoals Victoria ea.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:54 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vond de Engelse Office geen hol aan terwijl ik de Engelse humor leuker vind dan de Amerikaanse
Wat is bastetquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jij gelooft alleen in Bastet?
Past ook wel bij jou.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hou niet van amerikaanse humor, ze kunnen niet tippen aan de engelse, ik hou ook van kostuum drama`s uit engeland, zoals Victoria ea.
Ja kostuumdrama 's zijn ook mooi, alhoewel ik liever zelf een spijkerbroek draag.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hou niet van amerikaanse humor, ze kunnen niet tippen aan de engelse, ik hou ook van kostuum drama`s uit engeland, zoals Victoria ea.
Ik geloof in de waarheid.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:55 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jij gelooft alleen in Bastet?
Past ook wel bij jou.
Die ga ik kijken lijkt me goedquote:
Van Wikipediaquote:
Das inderdaad een aanraderquote:
Dat is alles wat Muffertje inj zich heeftquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Van Wikipedia
Bastet
Bastet (oorspronkelijk: Bast, ook Pakhet, Ubasti en Bubastet) was in de Egyptische mythologie een vruchtbaarheidsgodin, voorgesteld als een kat. In haar oudste vorm kon ze ook zijn weergegeven met een leeuwinnenhoofd en een ankh. Het is de godin van vreugde, dans, muziek, feest, leven en warmte.
Ik ben een hedonist, niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Van Wikipedia
Bastet
Bastet (oorspronkelijk: Bast, ook Pakhet, Ubasti en Bubastet) was in de Egyptische mythologie een vruchtbaarheidsgodin, voorgesteld als een kat. In haar oudste vorm kon ze ook zijn weergegeven met een leeuwinnenhoofd en een ankh. Het is de godin van vreugde, dans, muziek, feest, leven en warmte.
Dacht dat jij wel zou geloven in een godin van de muziek, vreugde, dans, leven etc in de hoedanigheid van een kat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geloof in de waarheid.
Niet in sprookjes.
Vruchtbaarheid ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is alles wat Muffertje inj zich heeft
Je bent gewoon zeer arrogant en irritantquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een hedonist, niets meer en niets minder.
Ja, alleen noem ik dat hedonist.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:01 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel zou geloven in een godin van de muziek, vreugde, dans, leven etc in de hoedanigheid van een kat?
Ook dat.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je bent gewoon zeer arrogant en irritant
Ik vind dat zeker wel van toepassing op Moquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is alles wat Muffertje inj zich heeft
gelukkig pak van mijn heksenhart dat je het zelf ook in zietquote:
Ben het met je eens, al is Merchant wel een topvent.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:54 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vond de Engelse Office geen hol aan terwijl ik de Engelse humor leuker vind dan de Amerikaanse
Het laat mij Siberisch koud eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:02 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik vind dat zeker wel van toepassing op Mo
Zoals ik al zei, vind dat wel bij Mo passenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het laat mij Siberisch koud eigenlijk.
Zat je maar lekker in Siberquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het laat mij Siberisch koud eigenlijk.
Ben geen hond die je commando's kan geven, ben een eigenwijze kat.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:05 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vind dat wel bij Mo passen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zat je maar lekker in Siberie zonder wifi
Heb je al je 9 levens nog?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben geen hond die je commando's kan geven, ben een eigenwijze kat.
Zeker weten.quote:
Jouw waarheid ...quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geloof in de waarheid.
Niet in sprookjes.
Ook opgenomen in Rainham Hall, daar woont m'n zoonquote:
*Bam*quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zat je maar lekker in Siberie zonder wifi
Brand je Advent kaars al?!quote:
Oh dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:51 schreef Laysa het volgende:
20 x ''Komt allen ten zamen'' MOETEN luisteren vanmiddag.
Vond mn nichtje mooi.
En het is nog niet eens kerst.
Oh dat heb ik me nooit gerealiseerdquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik brand geen kaarsen.
Slecht voor de longentjes
Het is dat ik daarna weigerde om op MIJN telefoon het nog een keer af te spelen..Anders was ik nog erger de sjaakquote:
En huisdieren......Slecht voor de diertjes.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh dat heb ik me nooit gerealiseerd
Gevaarlijk ook: staarten die door vlammetjes zwiepen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En huisdieren......Slecht voor de diertjes.
Ook!quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Gevaarlijk ook: staarten die door vlammetjes zwiepen.
Ik ben bang dat je spoken ziet, welke hatelijkheden?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:47 schreef yvonne het volgende:
Echt serieus, is er ergens een tamtam ofzo, zo gauw als het ook maar even gezellig is komen uit alle hoeken en gaten allerlei hatelijkheden. Lijkt wel afgesproken werk, sjezus. Doe eens lief goddomme, we zitten in de heilige weken
Oké één hatelijkheid: Jezus, wat een crap!quote:
Ik heb juist het idee dat er een tamtam is dat elke keer wanneer ik hier post iedereen z'n mond houdt en wanneer ik het dan net opgeef en wat anders ga doen, ik daarna zie dat ik 100 postst heb gemist en iedereen de grootste lol heeft.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:47 schreef yvonne het volgende:
Echt serieus, is er ergens een tamtam ofzo, zo gauw als het ook maar even gezellig is komen uit alle hoeken en gaten allerlei hatelijkheden. Lijkt wel afgesproken werk, sjezus. Doe eens lief goddomme, we zitten in de heilige weken
wauw in Engeland dus, hebben ze daar ook waterglijbanen kan je met kleinzoon het ff dunnetjes overdoenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook opgenomen in Rainham Hall, daar woont m'n zoon
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is dat ik daarna weigerde om op MIJN telefoon het nog een keer af te spelen..Anders was ik nog erger de sjaak
Witte wieven dan, streekgebonden hè.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je spoken ziet, welke hatelijkheden?
Je komt gewoon laat joh...niks met jou te maken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat er een tamtam is dat elke keer wanneer ik hier post iedereen z'n mond houdt en wanneer ik het dan net opgeef en wat anders ga doen, ik daarna zie dat ik 100 postst heb gemist en iedereen de grootste lol heeft.
Want hoezo waaromquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En huisdieren......Slecht voor de diertjes.
Flikken ze dus ook bij jouquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat er een tamtam is dat elke keer wanneer ik hier post iedereen z'n mond houdt en wanneer ik het dan net opgeef en wat anders ga doen, ik daarna zie dat ik 100 postst heb gemist en iedereen de grootste lol heeft.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
en dan heb je KerstVakantiequote:Op vrijdag 13 december 2019 20:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het moet gewoon nog kerst worden...Nog anderhalve week oppassen
Tis geen idee, dat doen ze gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, Nederland is daar echt heel goed in juist. Britten beginnen onze parken te ontdekkenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wauw in Engeland dus, hebben ze daar ook waterglijbanen kan je met kleinzoon het ff dunnetjes overdoen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flikken ze dus ook bij joubij mij gaan ze met zijn alle dmen van heks is er weer niets zeggen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis geen idee, dat doen ze gewoon
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je komt gewoon laat joh...niks met jou te maken.
Oh oke, ik keek net doc van RTLZ kerstinkopen, die britten zijn helemaal doorgeslagen geven een fortuin uit zelf de arme brittenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, Nederland is daar echt heel goed in juist. Britten beginnen onze parken te ontdekken
en 1e kerstdag...En dan hopelijk niet meer allen te zamen....Was het nu in de Gloooooooooooohooooooooooooohooooooooooooohooooooooooooria en excelsis deo geweest had ik het nog wel 5 x aangekundquote:
Nietus ........quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Flikken ze dus ook bij joubij mij gaan ze met zijn alle dmen van heks is er weer niets zeggen
Nee met Maraja Carey zit je geramd, nu al tig keer gehoord pffftttquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
en 1e kerstdag...En dan hopelijk niet meer allen te zamen....Was het nu in de Gloooooooooooohooooooooooooohooooooooooooohooooooooooooria en excelsis deo geweest had ik het nog wel 5 x aangekund
Daar zeg je wat. Geen echte kaarsen hier dit jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Gevaarlijk ook: staarten die door vlammetjes zwiepen.
ja maar die vind ik zelfs nog te doenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee met Maraja Carey zit je geramd, nu al tig keer gehoord pfffttt
Geef mij maar Wham dat vind ik nu wel een lekker kerstnummertjequote:Op vrijdag 13 december 2019 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar die vind ik zelfs nog te doen
Sheila Equote:Op vrijdag 13 december 2019 20:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zeg niks in dit Sheila-topic, zou niet durven!
Ja dat is echt eng hoor, volkomen gestoord.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh oke, ik keek net doc van RTLZ kerstinkopen, die britten zijn helemaal doorgeslagen geven een fortuin uit zelf de arme britten
Oehquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geef mij maar Wham dat vind ik nu wel een lekker kerstnummertje
Ja oké, maar ik kan er niks aan doen, Laysa is meestal de aanstichtster. En als je niet meedoet dan heb je geen leven meer hierquote:
Wacht ik zal Haks ff bellen om je immens valse beweegredenen toe te lichten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik kan er niks aan doen, Laysa is meestal de aanstichtster. En als je niet meedoet dan heb je geen leven meer hier
Uiteraard.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een hedonist, niets meer en niets minder.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik kan er niks aan doen, Laysa is meestal de aanstichtster. En als je niet meedoet dan heb je geen leven meer hier
Ja die vind ik ook altijd wel lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Muffertje is hem gesmeerd naar Siberië en daar hebben ze geen wifiquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook altijd wel lekker.
Hallo, ik ben shiitake aan het #MeToo-enquote:
Leuk! Succesquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, ik ben shiitake aan het #MeToo-en
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hallo, ik ben shiitake aan het #MeToo-en
Weet je nog die foto met lavendelblaadjes? Geen indruk gemaakt dus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let maar niet op haar, wat is je cupmaat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, lage verwachtingen en niet te kieskeurig, precies mijn type.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Van alles. Ik heb een hele brede smaak.
Ik heb harde getallen nodig, vrouwmens!quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Weet je nog die foto met lavendelblaadjes? Geen indruk gemaakt dus.
C is altijd een goed antwoord, de werkelijkheid is vervolgens een (hele) kleine of (hele) grote C.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb harde getallen nodig, vrouwmens!
Of meer een letter, eigenlijk
Duidelijk een FOK! veteraan, dit.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
C is altijd een goed antwoord, de werkelijkheid is vervolgens een (hele) kleine of (hele) grote C.
Ja, dat is wel even wennenquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik mijn oudste hier "the kid" noemde...
Ondertussen heeft ie zelf een kind
Ach wat zegt een letter nou.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb harde getallen nodig, vrouwmens!
Of meer een letter, eigenlijk
Je hebt gelijk, wat wij met elkaar hebben valt niet samen te vatten met een simpele aanduiding van massa.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wat wij met elkaar hebben valt niet samen te vatten met een simpele aanduiding van massa.
Heb je die foto’s van shiitake gezien?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef BloesBloes het volgende:
Get a room please, hitsige tieners
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:21 schreef BloesBloes het volgende:
Get a room please, hitsige tieners
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:46 schreef shiitake het volgende:
Terug naar de kerstnummers dan maar.![]()
Ik vind deze wel leuk. Met Bing Crosby (herinner ik me nog van vroeger van 'White Christmas') en David Bowie (vroeger vond ik 'm niet zo, maar ben hem pas later gaan waarderen en vond hem ook steeds aantrekkelijker worden naarmate hij ouder werd. Helaas te vroeg overleden).
WHAM!quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij is ook maar een normale manquote:Op zaterdag 14 december 2019 01:11 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn huisarts meezingt![]()
YouTube is echt een ontdekkingsreis op zich, je komt de mooiste maar ook de meest debiele filmpjes tegen.quote:
Neuh, meer een aandachtshoerige emo die vooral wil laten weten hoe rebels en tegendraads hij is. Maar ik kan dat goed waarderenquote:Op zaterdag 14 december 2019 07:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die hele kutkerst kan mij gestolen worden.
Zeikmuziek, kutfilms en neppe gezichten.
En bomen horen in het bos.
Doe dus niet mee aan al die onzin, ben ik nu ongezellig?
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 07:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee hoor, gewoon een beetje dwarsquote:Op zaterdag 14 december 2019 07:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ga mijn desondanks niet vervelen hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:08 schreef formule het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een beetje dwars
Ik ben oud hè, dus ik wil respectquote:Op zaterdag 14 december 2019 12:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach, kan iedereen gebeuren, een korte ban van een week of zo lijkt mij dan ook ruim voldoende
Ja, vraag het haar zelf, ik kijk wel uit, ze is nu in destroyer-mode en geloof me het is terecht dit keerquote:
Iedereen mag een mening hebben!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, vraag het haar zelf, ik kijk wel uit, ze is nu in destroyer-mode en geloof me het is terecht dit keer
U2 houdt niet van vrouwen met een grote mondquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben!
Ik vraag me nu ineens af waarom ik dat eigenlijk niet mag
Je moet gewoon een leren bonden met die vrouwen. Kijk als Gea zegt, bah wat onbeschoft van die merel, dan zeg jij hoezo? Fout, je moet gewoon iets zeggen in de trend van "inderdaad, wat een vies dik kutmokkel" en als U2 eens wat zegt dat ga je reageren met een lach- of kusjes smiley. Moet jij kijken, in een week tijd ben je de meest leuke user van de Cos en willen ze zelfs dat je mod wordt, gegarandeerdquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen mag een mening hebben!
Ik vraag me nu ineens af waarom ik dat eigenlijk niet mag
Moet ik gaan klieken? Nie leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je moet gewoon een leren bonden met die vrouwen. Kijk als Gea zegt, bah wat onbeschoft van die merel, dan zeg jij hoezo? Fout, je moet gewoon iets zeggen in de trend van "inderdaad, wat een vies dik kutmokkel" en als U2 eens wat zegt dat ga je reageren met een lach- of kusjes smiley. Moet jij kijken, in een week tijd ben je de meest leuke user van de Cos en willen ze zelfs dat je mod wordt, gegarandeerd
Ben ik net klaar mee. Fucking vogels met hun veertjes en zaadjes buiten de bak gooienquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ga Fucking stofzuigen ervan. Tis hier een bende!
Ja oké, maar verder nog wat nieuws of zo?quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:34 schreef Laysa het volgende:
Ik ga Fucking stofzuigen ervan. Tis hier een bende!
Mmmmmmmmmmmmmmmmneeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja oké, maar verder nog wat nieuws of zo?
Het slaat ook nergens op. Maar dit zal Soul ook wel weghalen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn....Ik snap het ook niet Maz
Mooie beeldspraak, dat je de dames vogels noemt is goed gevondenquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ben ik net klaar mee. Fucking vogels met hun veertjes en zaadjes buiten de bak gooien
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mooie beeldspraak, dat je de dames vogels noemt is goed gevonden
Een veegforum! Een vast topic waar users iets mogen schrijven wat dan geveegd mag worden door afkickende mods!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten vast op zoek naar nieuwe subfora voor onze mods. Asiel aanvragen voor ze.
Ze mogen bij mij thuis komen stofzuigenquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een veegforum! Een vast topic waar users iets mogen schrijven wat dan geveegd mag worden door afkickende mods!
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze mogen bij mij thuis komen stofzuigen
Genoeg haar nog steeds!quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:55 schreef Laysa het volgende:
Vandaag heb ik het zelf gedaan en ik heb nog maar een kat dus makkie.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Genoeg haar nog steeds!
Win haart ook als een malle. Heb er zelfs mijn nieuwe jas op aangepast.
Django was een halve ragdoll. Die was ook zo erg. Domino gelukkig een stuk minder.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn zwarte wollen jas was echt een drama. Nu een beetje camel/beige. Perfect.
Welnee, we zitten hier goed.quote:
Dat sla ik over ik ga meteen bannen. Heb ik zooooo gemist.quote:
Ja snap ik...Je was ws snel uitgeband in dat achterland...quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat sla ik over ik ga meteen bannen. Heb ik zooooo gemist.
Weet je hoe donker het daar was. Niks lichtvervuilingquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja snap ik...Je was ws snel uitgeband in dat achterland...
Bizar hé!quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je hoe donker het daar was. Niks lichtvervuiling
Laat me met rustquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat sla ik over ik ga meteen bannen. Heb ik zooooo gemist.
Het was volle maanquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bizar hé!
dus jullie hebben samen romantisch naar de sterren gekeken?
Jou toch niet lief hoekelemoekje van mequote:
Hoeft niet hoor. Zwart is ook een mooie kleurquote:Op zaterdag 14 december 2019 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten vast op zoek naar nieuwe subfora voor onze mods. Asiel aanvragen voor ze.
Ik was nog wel van plan om mn alu hoedje op te zetten en je te bezoeken, maar....quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Zwart is ook een mooie kleur
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:35 schreef mootie het volgende:
Ik moet ineens aan die keer denken dat iemand het op de heupen kreeg en de hele Fb leegbezemde.
Jij samen met Mootie met zijn 2e de nieuwe mods als UTO afgelopen is, LEES YV alleen deze 2 de rest mag weer zwart.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Zwart is ook een mooie kleur
Van wat ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij samen met Mootie met zijn 2e de nieuwe mods als UTO afgelopen is, LEES YV alleen deze 2 de rest mag weer zwart.
Van een nieuw sub forum als dat gebagger dat UTO heet afgelopen isquote:
Op BNW zitten twee nieuwe mods. Daar moet ik me niet meer mee bemoeien, die redden het primaquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was nog wel van plan om mn alu hoedje op te zetten en je te bezoeken, maar....
Er zal vast wel weer een nieuwe RLS komen hoor Heksie. Geloof het echtquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van een nieuw sub forum als dat gebagger dat UTO heet afgelopen is
quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op BNW zitten twee nieuwe mods. Daar moet ik me niet meer mee bemoeien, die redden het prima.
Al zal BNW wel altijd mijn favoriete subforum blijven en ik lees er nog graag mee.
Door jou had ik dat ronde huis helemaal gevolgdquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op BNW zitten twee nieuwe mods. Daar moet ik me niet meer mee bemoeien, die redden het prima.
Al zal BNW wel altijd mijn favoriete subforum blijven en ik lees er nog graag mee.
Dan meld ik me ook aan als MODquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een nieuwe RLS komen hoor Heksie. Geloof het echt
Leuk was dat he? Best spannend ook. Als je daar komt voel je ook dat er iets geheimzinnigs is. Een bepaalde sfeer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
Door jou had ik dat ronde huis helemaal gevolgd
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Van een nieuw sub forum als dat gebagger dat UTO heet afgelopen is
Ik bleef maar lezen en ja werd steeds spannederquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk was dat he? Best spannend ook. Als je daar komt voel je ook dat er iets geheimzinnigs is. Een bepaalde sfeer.
Volgens mij is mod zijn op BNW iets voor bejaarden, als je gepensioneerd bent kan je daar de rest van je jaren slijten in alle rustquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk was dat he? Best spannend ook. Als je daar komt voel je ook dat er iets geheimzinnigs is. Een bepaalde sfeer.
Er waren tijden dat het heel druk was op BNW. Met markante users zoals bijvoorbeeld Bankfurt en Ticker. Jammer genoeg is het de laatste jaren stil geworden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij is mod zijn op BNW iets voor bejaarden, als je gepensioneerd bent kan je daar de rest van je jaren slijten in alle rust
Volgens mij verveelt Tjakka (of zoiets) zich zo de kolere daar dat ie hier komt postenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er waren tijden dat het heel druk was op BNW. Met markante users zoals bijvoorbeeld Bankfurt en Ticker. Jammer genoeg is het de laatste jaren stil geworden.
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Volgens mij verveelt Tjakka (of zoiets) zich zo de kolere daar dat ie hier komt posten
Jaaaaaaaaaaa Heks voor MODquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan meld ik me ook aan als MOD
Deze kan toch gewoon blijven?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:08 schreef BloesBloes het volgende:
Ach RLS-SC heeft altijd bestaan tussen de rls-en door ook, het is op een gegeven moment Uto geworden, dat had natuurlijk met bekendheid kweken te maken, althans daar ga ik vanuit. Ze zien maar wat ze er verder mee doen, ik ga in elk geval niet naar die oude van dagen sc op 40+ (zoals je daar nu zit, je haren bijna wit, zo vriendelijk en zacht)
Mooie titel!quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, Gespuis-SC klinkt als muziek in mijn oren
... en nieuwe rls(achtige) programma's zullen zich aandienenquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:17 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat UTO nog wel even na zal pruttelen.
Anders maken we er zelf een.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
... en nieuwe rls(achtige) programma's zullen zich aandienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |