Morgen is het zaterdag de 14de, big dealquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:00 schreef goldback het volgende:
Net als zoveel dagen in het leven een kut dag.
Tot nu toe is alles goed gegaan vandaag.quote:
Godverquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles goed gegaan vandaag.
en mijn combi magnetron staat lekker te ruiken huppelkutje maakt Lasanja.
we hadden hem al 2 keer gebruikt van de week maar haar pistoletjes gingen zo verbranden en dat ruikt het hele huis stonk. van de week weer zelf kwam er rook uit ik was bij mijn zoon en toen belde ze, dat goedkope kutding en meer gescheld, zegt zoon heb je al het plastic wel verwijderd, zij kijken en BAM zat er nog een kartonnetje aan de zijkant die de oven verwarmt
Voor een aantal mensen vast een fantastische dagquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:00 schreef goldback het volgende:
Heksenbrouwsels...Nah wel heel fijn toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:03 schreef Toverheks het volgende:
oh veeg me op eerst zat ze maar goedkoop rotding en nu is ze er z\o happy mee ze maakt lekkere dingen ja kookkunsten hebben ze van mij![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tot nu toe is alles goed gegaan vandaag.
en mijn combi magnetron staat lekker te ruiken huppelkutje maakt Lasanja.
we hadden hem al 2 keer gebruikt van de week maar haar pistoletjes gingen zo verbranden en dat ruikt het hele huis stonk. van de week weer zelf kwam er rook uit ik was bij mijn zoon en toen belde ze, dat goedkope kutding en meer gescheld, zegt zoon heb je al het plastic wel verwijderd, zij kijken en BAM zat er nog een kartonnetje aan de zijkant die de oven verwarmt
heerlijk dat zij kookt heb er zo een bloedje hekel aan snap ook niet dat zoon zo hoog opgeklommen is, misschien volgend jaar een mooie ster ik gun het hem zoquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heksenbrouwsels...Nah wel heel fijn toch?
ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk dat zij kookt heb er zo een bloedje hekel aan snap ook niet dat zoon zo hoog opgeklommen is, misschien volgend jaar een mooie ster ik gun het hem zo
kijk dat is fijnquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdag de 14de, big deal
Heb jij dan zo een kutlevenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:00 schreef goldback het volgende:
Je bent een heks qua karakter?quote:
Die serie heb ik bij hard gelachen en gejankt. En After live is ook een aanraderquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:12 schreef Toverheks het volgende:
Speciaal voor Yv, maar andere mogen ook kijken op Netflix, voor de 40 keer deze week alles weer gezien echt heerlijk wat een acteurs en Ricky G. ben groot fan
Ach ja, heerlijk, ik vind zijn personage zo enorm goed.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:12 schreef Toverheks het volgende:
Speciaal voor Yv, maar andere mogen ook kijken op Netflix, voor de 40 keer deze week alles weer gezien echt heerlijk wat een acteurs en Ricky G. ben groot fan
Die heb ik ook al 3 keer gezien echt maar DEREK is toch wel topperdetop, net als de engelse Shamless uk die was ook briljantquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die serie heb ik bij hard gelachen en gejankt. En After live is ook een aanrader
Ja ja rustig maar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heb ik ook al 3 keer gezien echt maar DEREK is toch wel topperdetop, net als de engelse Shamless uk die was ook briljant
De amerikaanse versie is bagger echt hoef je niet te volgen ze kunnen geen engelse humor nadoen
en van deze serie wat ik zo knap vind veel humor maar ook waarheid soms na een aflevering denk je , ja het is echt zo maar deze serie heb ik zo vaak gezien maar gaat niet vervelenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja, heerlijk, ik vind zijn personage zo enorm goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |