abonnement Unibet Coolblue
pi_190438745
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 14:49 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Je roept dat Trumps grootste kwaliteit het slechtste in zijn tegenstanders naar boven halen is. Dat is meer dan de helft van de bevolking van de VS.

Is dat jouw wereldbeeld? Wil jij serieus dat mensen zich zo slecht mogelijk gedragen? Dat mensen zo verdeeld worden dat samenwerken onmogelijk wordt? Dat haat en nijd de norm wordt?
Zoals de meeste trump trolls neem ik aan dat hij niet in staat is zo ver door te denken. Daarmee bedoel ik iets als oorzaak gevolg doorzien. Hij herhaalt meestal gewoon wat dombo narratieven. Dan wordt uitgelegd dat het niet klopt en een paar posts later begint het weer van voor af aan.
pi_190440413
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Zoals de meeste trump trolls neem ik aan dat hij niet in staat is zo ver door te denken. Daarmee bedoel ik iets als oorzaak gevolg doorzien. Hij herhaalt meestal gewoon wat dombo narratieven. Dan wordt uitgelegd dat het niet klopt en een paar posts later begint het weer van voor af aan.
Je hebt waarschijnlijk gelijk.

Zo af en toe wil ik toch iets meer van ze weten. Eigenlijk zou ik het niet moeten doen maar ik ben toch nieuwsgierig naar hun gedachtegang.

Eerder vandaag heb ik bijvoorbeeld geleerd dat de VVD links is.

Ik hoop altijd dat wanneer ze zo iets uit moeten schrijven dat ze zien dat het ridicuul is.
pi_190440877
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Want een impeachment moet een aanval van 2 kanten zijn? Waarom blijf je trouwens roepen dat er geen bewijs is, heb je de hearings niet gezien? Daarnaast heeft Trump zelf aangegeven dat het hem ging over een onderzoek naar de Biden's, niet om zogenaamde corruptie in Oekraïne.
Post truth hè. Trum fans geloven wat ze willen geloven. Honderden scholars zijn het eens met het onder ede verkregen bewijs. De hele entourage van Trump is ontslagen, zit in de gevangenis of worden beschermd om onder ede te getuigen en fans kunnen gewoon zeggen "geen bewijs". Want dat willen ze geloven. Dus is het zo.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_190440894
VVD is links, natuurlijk :D

Merci @Beathoven voor verdere toelichting.
pi_190441231
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:09 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Je hebt waarschijnlijk gelijk.

Zo af en toe wil ik toch iets meer van ze weten. Eigenlijk zou ik het niet moeten doen maar ik ben toch nieuwsgierig naar hun gedachtegang.

Eerder vandaag heb ik bijvoorbeeld geleerd dat de VVD links is.

Ik hoop altijd dat wanneer ze zo iets uit moeten schrijven dat ze zien dat het ridicuul is.
Ja eens ik ben ook wel nieuwschierig juist naar waarom mensen anders denken dan ik. Maar op een gegeven moment als ze keer op keer dezelfde dingen herhalen houdt dat ook een keer op. Ik bedoel hoe vaak kunnen we hetzelfde rondje gaan bij bijvoorbeeld dit impeachment gebeuren.
  zaterdag 14 december 2019 @ 19:33:01 #56
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_190441520
Vraagje als lurker die hier vooral zijn info weghaalt: wat zijn geschikte Twitter accounts om te volgen?

Bias voor één van beide zijden vind ik niet erg.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_190441534
Was deze al voorbij gekomen?
https://www.politico.com/(...)er-wall-obama-084540

Een rechter in Texas blokkeert het verschuiven van geld naar financiering voor de grensmuur op basis van wetgeving die bedoeld was om de macht van Obama in te perken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190442276
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 20:00:00 Kentucky lawmakers have asked the incoming attorney general to investigate former Republican Gov. Matt Bevin's spree of pardons, including one for a convicted killer whose family contributed to Bevin. https://t.co/a31WzRctKu reageer retweet
Bevin, who lost to Democrat Andy Beshear last month in a close race, has issued more than 400 pardons since the Nov. 5 election, according to the Kentucky Secretary of State's office.

The fallout from Bevin's pardon-granting binge widened as two Democratic lawmakers called on Attorney General-elect Daniel Cameron to appoint a special prosecutor or a bipartisan team to investigate some of the ex-governor's pardons. Cameron takes office next week.

“Gov. Bevin's pardons show what is a shocking lack of judgment and potentially an abuse of our system of justice," Senate Minority Floor Leader Morgan McGarvey told reporters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190442694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
kylegriffin1 twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 20:00:00 Kentucky lawmakers have asked the incoming attorney general to investigate former Republican Gov. Matt Bevin's spree of pardons, including one for a convicted killer whose family contributed to Bevin. https://t.co/a31WzRctKu reageer retweet
Bevin, who lost to Democrat Andy Beshear last month in a close race, has issued more than 400 pardons since the Nov. 5 election, according to the Kentucky Secretary of State's office.

The fallout from Bevin's pardon-granting binge widened as two Democratic lawmakers called on Attorney General-elect Daniel Cameron to appoint a special prosecutor or a bipartisan team to investigate some of the ex-governor's pardons. Cameron takes office next week.

“Gov. Bevin's pardons show what is a shocking lack of judgment and potentially an abuse of our system of justice," Senate Minority Floor Leader Morgan McGarvey told reporters.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen een slechte verliezer, maar ook een gevaarlijke gek, die Bevin.
pi_190442859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vraagje als lurker die hier vooral zijn info weghaalt: wat zijn geschikte Twitter accounts om te volgen?

Bias voor één van beide zijden vind ik niet erg.
Degene die hier het meest gequote worden?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 14 december 2019 @ 22:26:22 #61
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190445126
ryanstruyk twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 20:04:32 GRAHAM: "I am trying to give a pretty clear signal I have made up my mind. I'm not trying to pretend to be a fair juror here... I will do everything I can to make it die quickly." https://t.co/j6jX45SSXG reageer retweet
Ook Graham zou niet de eed kunnen zweren zonder dan te liegen.
pi_190447474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:39 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Degene die hier het meest gequote worden?
Dezelfde man die op youtube een fragment laat zien van een talking face en dan aan de kijkers met een ondergemiddeld IQ uitlegt wat ze zojuist hebben gehoord.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 15 december 2019 @ 01:30:37 #63
408813 crew  trein2000
pi_190449309
realDonaldTrump twitterde op zondag 15-12-2019 om 01:10:12 Hard to believe that @FoxNews will be interviewing sleazebag & totally discredited former FBI Director James Comey, & also corrupt politician Adam “Shifty” Schiff. Fox is trying sooo hard to be politically correct, and yet they were totally shut out from the failed Dem debates! reageer retweet
Ik vind dit heel eng. Het is alsof Rutte gaat stampvoeten dat de Telegraaf Klaver niet mag interviewen. Zelfs voor Trump vind ik dit een vrij extreme actie.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator zondag 15 december 2019 @ 01:34:37 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190449337
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 01:30 schreef trein2000 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 15-12-2019 om 01:10:12 Hard to believe that @:FoxNews will be interviewing sleazebag & totally discredited former FBI Director James Comey, & also corrupt politician Adam “Shifty” Schiff. Fox is trying sooo hard to be politically correct, and yet they were totally shut out from the failed Dem debates! reageer retweet
Ik vind dit heel eng. Het is alsof Rutte gaat stampvoeten dat de Telegraaf Klaver niet mag interviewen. Zelfs voor Trump vind ik dit een vrij extreme actie.
Het is al vanaf dag een heel eng met Trump. Maar zolang de Republikeinen het allemaal prachtig vinden zal het niet ophouden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190450145
Democraat Van Drew, sinds november 2018 lid van het Huis van Afgevaardigden namens New Jersey en daar voor 10 jaar senator in New Jersey, loopt over naar de Republikeinen:

https://www.hln.be/nieuws(...)ublikeinen~a4a324ae/

Maakt natuurlijk niet uit voor de impeachment, maar wel opvallend en een duidelijk signaal dat niet elke democraat juicht om de impeachmentprocedure.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 15 december 2019 @ 08:18:01 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190450276
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 07:44 schreef Hanca het volgende:

Maakt natuurlijk niet uit voor de impeachment, maar wel opvallend en een duidelijk signaal dat niet elke democraat juicht om de impeachmentprocedure.
Het is vooral een signaal dat deze kerel denkt meer kans te maken als Republikein in zijn district. Met impeachment zelf heeft het niets te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190450290
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 01:30 schreef trein2000 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 15-12-2019 om 01:10:12 Hard to believe that @:FoxNews will be interviewing sleazebag & totally discredited former FBI Director James Comey, & also corrupt politician Adam “Shifty” Schiff. Fox is trying sooo hard to be politically correct, and yet they were totally shut out from the failed Dem debates! reageer retweet
Ik vind dit heel eng. Het is alsof Rutte gaat stampvoeten dat de Telegraaf Klaver niet mag interviewen. Zelfs voor Trump vind ik dit een vrij extreme actie.
Ja top van Fox eigenlijk:)

Mooie speech van Fox host en journalist Chris Wallace gezien die fanmail gelezen heeft waarin men hem 'the voice of reason' noemde en hij dit erg vond omdat vroeger redenatie de standaard in de journalistiek was en dit pas sinds niet zo lang geleden ineens niet meer de maatstaf lijkt. Hij deed gewoon z'n werk.

In begin '90 was het CNN maar Fox 'news' is voor mij inmiddels bij verre het meest degelijke instituut in de Amerikaanse journalistiek op TV. Het heeft de slag met z'n populistische draak (Tucker, Hannity etc) die het naar de afgrond wilde trekken al lang gewonnen en mist een laag gespeelde verontwaardigheid en show waar ze bij andere zenders mee kampen.

Inmiddels lijkt Fox news daardoor bij degelijk rechts en zelfs bij links ontzettend populair te worden omdat ze hun raketten op Trump en corrupte republikeinen blijven afvuren. Het zelfreinigend vermogen is daarmee enorm.

Wat Trump nog niet is gelukt is de media op de knieen krijgen zoals Erdogan in Turkije deed; integdeel. Het is de hoop dat dat 'm dat ook nooit meer gaat lukken. Dan is het hoofdstuk 'eng' wel begonnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 15-12-2019 08:42:04 ]
pi_190450307
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2019 08:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het is vooral een signaal dat deze kerel denkt meer kans te maken als Republikein in zijn district. Met impeachment zelf heeft het niets te maken.
Dan had hij nog wel even kunnen wachten, hij zit er net een jaar. En je kunt niet negeren dat deze man een democraat in hart en nieren was, je zit niet voor niets al 17 jaar namens die partij in vertegenwoordigende functies. Blijkbaar zijn er zulke democraten die tegen impeachment zijn (want die impopulariteit bij de democraten in zijn ditrict heeft natuurlijk alles met zijn houding tegen de impeachmentprocedure te maken). Natuurlijk zijn die in de minderheid, maar dit is wel de groep waar Pelosi bang voor was en waarom ze de impeachmentprocedure niet wilde starten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 15 december 2019 @ 08:45:52 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190450399
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 08:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dan had hij nog wel even kunnen wachten, hij zit er net een jaar. En je kunt niet negeren dat deze man een democraat in hart en nieren was
Blijkbaar niet als hij zo makkelijk overstapt. Ook zonder impeachment waren zijn nummers bizar slecht bij Democraten. Het gaat alleen maar om het feit dat Trump dik won in zijn district in 2016 en hij daar meer kansen ziet om te blijven zitten.

Je blaast dit nogal op terwijl het niets anders is dan een cynische politieke move zoals we die zo vaak zien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport zondag 15 december 2019 @ 09:08:05 #70
426493 crew  PippenScottie
pi_190450538
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 19:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vraagje als lurker die hier vooral zijn info weghaalt: wat zijn geschikte Twitter accounts om te volgen?

Bias voor één van beide zijden vind ik niet erg.
Met Kyle Griffin, George Conway en Daniel Dale ben je al een heel eind.
For shits en giggles kan je ook Rick Wilson doen.
  zondag 15 december 2019 @ 09:38:58 #71
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_190450841
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 01:30 schreef trein2000 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 15-12-2019 om 01:10:12 Hard to believe that @:FoxNews will be interviewing sleazebag & totally discredited former FBI Director James Comey, & also corrupt politician Adam “Shifty” Schiff. Fox is trying sooo hard to be politically correct, and yet they were totally shut out from the failed Dem debates! reageer retweet
Ik vind dit heel eng. Het is alsof Rutte gaat stampvoeten dat de Telegraaf Klaver niet mag interviewen. Zelfs voor Trump vind ik dit een vrij extreme actie.
Ik vind het vooral wonderlijk dat er mensen zijn die dit gedrag ok vinden en blijven verdedigen.
pi_190451817
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 09:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik vind het vooral wonderlijk dat er mensen zijn die dit gedrag ok vinden en blijven verdedigen.
De media monddood maken en uitschakelen is een wens van iedere dictator in spé. Er zijn in zo'n situatie genoeg belangen. Je ziet dat hoger- en low level management onder dictaturen vaak wel content zijn omdat het ze ook een vrijbrief geeft om het eigen personeel net zo te behandelen met de skepter. Maximale winst en macht voor minimale rechten. Net als dat je in Turkije naar voorbeeld van Erdogan mini Erdogans zag zul je ook mini Trumps krijgen. En die macht is heerlijk voor de gemiddelde nobody.
  zondag 15 december 2019 @ 15:40:23 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190456807
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_190460637
Welke journalist is opgesloten of uitgesloten of whatever onder Trump bewind?
  zondag 15 december 2019 @ 18:40:44 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_190460983
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:29 schreef Chivaz het volgende:
Welke journalist is opgesloten of uitgesloten of whatever onder Trump bewind?
Je hebt op zich die vijf die vermoord zijn nadat Trump meermaals journalisten the enemy of the people noemde en daarna werden er ook nog leuke filmpjes op Trump rallies verspreid van Trump die journalisten vermoordde.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190461205
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2019 08:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]
Je blaast dit nogal op terwijl het niets anders is dan een cynische politieke move zoals we die zo vaak zien.
Ik blaas niks op, ik haal een Belgische krant aan die dit bericht (die vonden het belangrijk genoeg) en verder geef ik aan dat dit nou de mensen zijn waar Pelosi bang voor was, de vraag is hoe groot dat deel in het electoraat is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 15 december 2019 @ 19:33:14 #77
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190462145
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:48 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik blaas niks op, ik haal een Belgische krant aan
En vervolgens blaas je wat er daar staat op, met een verkeerde interpretatie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190463605
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2019 19:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En vervolgens blaas je wat er daar staat op, met een verkeerde interpretatie.
Ik blaas niks op. Ik meld alleen wat. Reageer niet zo geprikkeld. Natuurlijk zal hij geen superlinkse democraat zijn, maar dat zijn een hoop (potentiële) stemmers ook niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_190466613
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 18:29 schreef Chivaz het volgende:
Welke journalist is opgesloten of uitgesloten of whatever onder Trump bewind?
Ze hebben hun eigen ramen ingooit door tijdens de verkiezen met bergen fake news te komen. Youtube staat nog vol met hun leugens. Neem nou alleen al de berichten dat Clinton ruimschoots zou winnen.

[ Bericht 9% gewijzigd door trein2000 op 15-12-2019 22:11:46 ]
pi_190466643
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:10 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ze hebben hun eigen ramen ingooit door tijdens de verkiezen met bergen fake news te komen. Youtube staat nog vol met hun leugens. Neem nou alleen al de berichten dat Clinton ruimschoots zou winnen.
Ah, de befaamde "ze".

[ Bericht 18% gewijzigd door trein2000 op 15-12-2019 22:12:14 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 15 december 2019 @ 22:12:11 #81
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190466660
Een verwachting een leugen noemen. :D

Ben je ook zo iemand die boze brieven gaat schrijven naar de weerman als het weer anders blijkt dan verwacht werd?
pi_190466705
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een verwachting een leugen noemen. :D

Ben je ook zo iemand die boze brieven gaat schrijven naar de weerman als het weer anders blijkt dan verwacht werd?
Wil je beweren dat ze niet hebben gelogen ? en dat Duitse Journalisten niet hun excuus hebben aangeboden voor de leugens ?
  zondag 15 december 2019 @ 22:14:55 #83
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190466725
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef henk38 het volgende:

[..]

Wil je beweren dat ze niet hebben gelogen ? en dat Duitse Journalisten niet hun excuus hebben aangeboden voor de leugens ?
Ik wil beweren dat mensen die een modelletje maken waar wat cijfers uit komen niet hebben gelogen. Sowieso wat gek trouwens om als Trumpfan een hekel aan leugens te hebben natuurlijk, maar zo rollen de Trumptrolls.
pi_190466807
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef henk38 het volgende:

[..]

Wil je beweren dat ze niet hebben gelogen ? en dat Duitse Journalisten niet hun excuus hebben aangeboden voor de leugens ?
Ik wilde je hetgeen EWK zegt nog even uitleggen in mijn vorige post maar door de edit van trein mocht dat niet meer van de software. Dus nog maar een poging.

Een leugen is een aantoonbaar onjuiste uitspraak en eigenlijk ook nog één waarvan degene die hem doet weet dat deze onjuist is. Een voorspelling over iets dat in de toekomst ligt is per definitie niet aantoonbaar juist of onjuist.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190466877
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik wil beweren dat mensen die een modelletje maken waar wat cijfers uit komen niet hebben gelogen. Sowieso wat gek trouwens om als Trumpfan een hekel aan leugens te hebben natuurlijk, maar zo rollen de Trumptrolls.
Ik vind het ook gek dat mensen Trump voor leugenaar uitmaken, maar het niet erg vinden dat de media waarna ze kijken niks anders doet dan liegen.
  zondag 15 december 2019 @ 22:19:06 #86
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190466882
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik wilde je hetgeen EWK zegt nog even uitleggen in mijn vorige post maar door de edit van trein mocht dat niet meer van de software. Dus nog maar een poging.

Een leugen is een aantoonbaar onjuiste uitspraak en eigenlijk ook nog één waarvan degene die hem doet weet dat deze onjuist is. Een voorspelling over iets dat in de toekomst ligt is per definitie niet aantoonbaar juist of onjuist.
Je kunt trouwens ook wel liegen met voorspellingen, zoals dat het voorspeld zou zijn dat de tax cut onder de streep zou leiden tot meer belastinginkomsten, wat niet door bewijs ondersteund werd.

Daar is hier echter geen sprake van, het waren gewoon niet zulke goede modellen in een aantal gevallen en op staatsniveau een aantal polls die een verkeerd beeld schetsten... Garbage in-> garbage out.
pi_190467000
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik wilde je hetgeen EWK zegt nog even uitleggen in mijn vorige post maar door de edit van trein mocht dat niet meer van de software. Dus nog maar een poging.

Een leugen is een aantoonbaar onjuiste uitspraak en eigenlijk ook nog één waarvan degene die hem doet weet dat deze onjuist is. Een voorspelling over iets dat in de toekomst ligt is per definitie niet aantoonbaar juist of onjuist.
Dus mijn voorbeeld over die polls noem jij geen goed voorbeeld omdat het om een vermoedelijk voorspelling gaat. Oke, zou kunnen, maar durf je ook te beweren dat ze niet gelogen hebben ?
pi_190467068
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:23 schreef henk38 het volgende:

[..]

Dus mijn voorbeeld over die polls noem jij geen goed voorbeeld omdat het om een vermoedelijk voorspelling gaat. Oke, zou kunnen, maar durf je ook te beweren dat zie niet gelogen hebben ?
"Zie niet gelogen hebben"?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190467128
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

"Zie niet gelogen hebben"?
Als je dit leest komt er niet in je op, zou die misschien "ze" bedoelen ?
pi_190467308
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:26 schreef henk38 het volgende:

[..]

Als je dit leest komt er niet in je op, zou die misschien "ze" bedoelen ?
Het kon "die" of "ze" zijn met verschillende betekenissen dus. Mijn eerste bezwaar is tegen "ze". De media zijn een pluriforme verzameling tv-zenders, kranten, tijdschriften en websites. "Ze" is dan ook een zinloze classificatie. We hebben in de OP een mooi overzichtje van meer en minder betrouwbare bronnen. Belangrijk is daarbij ook nog dat een fatsoenlijk medium feitelijke onjuistheden rectificeert. Daar verschillen kwaliteitsmedia ook van bijvoorbeeld activistische pulpblogjes en -websites.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190467574
Overal zie je dat journalisten en de media liever hun mening verkondigen dan dat ze zich aan de feiten houden en dat is heel triest.
pi_190467645
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:39 schreef henk38 het volgende:
Overal zie je dat journalisten en de media liever hun mening verkondigen dan dat ze zich aan de feiten houden en dat is heel triest.
Je verkiest de monoloog weer eens boven de discussie. Geen bijzonder sterke monoloog overigens. Dit soort geneuzel komt vaker voorbij en niet zelden snappen mensen die het roepen het verschil tussen een nieuwsartikel en een opiniestuk niet eens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190467832
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 22:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je verkiest de monoloog weer eens boven de discussie. Geen bijzonder sterke monoloog overigens. Dit soort geneuzel komt vaker voorbij en niet zelden snappen mensen die het roepen het verschil tussen een nieuwsartikel en een opiniestuk niet eens.
Dus 95% van de Amerikanen snappen het gewoon niet.
https://www.thewrap.com/f(...)of-media-poll-finds/
pi_190467836
Bovendien was de discussie over de media al lang geleden naar BNW verplaatst en is er later een link in de OP geplaatst waar je je bronnen kunt checken op betrouwbaarheid (met dank aan resp. Euribob en Capricia) zodat deze niet steeds opnieuw gevoerd hoeft te worden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190468074
Ik zal de discussie dan ook wel even laten voor wat hij is, want ik ga weer in herhaling vallen onder pluriformiteit en het continu college geven over basale concepten wordt ook een beetje vermoeiend. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190468112
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Monolith het volgende:
Ik zal de discussie dan ook wel even laten voor wat hij is, want ik ga weer in herhaling vallen onder pluriformiteit en het continu college geven over basale concepten wordt ook een beetje vermoeiend. :P
Lijkt me beter en zeker als 95% van de mensen het toch niet snapt.
pi_190468151
Amash wellicht ook Impeachment Manager? :P

rachaelmbade twitterde op zondag 15-12-2019 om 19:38:54 SCOOP: 30 freshman House Democrats are trying 2 draft Rep. @JustinAmash (I) as an impeachment manager 4 the Senate trial of TrumpPelosi makes the call, but these Dems want a bipartisan showing & Amash is among the most conservative members in the Househttps://t.co/oua44qujW0 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190468263
Ik ben zeker bereid toe te geven dat de inspecteur-generaal ernstige misbruiken van FISA heeft vastgesteld waarvan ik me niet bewust was.

pi_190468573
En wat zegt CNN. "In short no spying, no political bias, no witch hunt, no traitors. Just human beings doing their best." On the Justice Department inspector general report describing the FBI's Russia probe as "justified and unbiased,"

https://twitter.com/CNN/status/1204229545810964482
  zondag 15 december 2019 @ 23:39:23 #100
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190469064
Oh, een valse tegenstelling. Wat schattig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')