Durf ik uit mijn hoofd niet te zeggen. Een Engels aandoende naam. Iets van landwind of zoiets volgens mij. Had gegoogled en het was in ieder geval Chinees.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:41 schreef Dries4Ever het volgende:
Jammer maar helaas, je hebt de opdracht goedgekeurd. Achteraf kijk je een koe in de kont, volgende keer beter opletten
welk merk ligt er op?
Ja blijkbaar. Ik had vertrouwen in deze garage, maar dat blijkt dus een lelijke vergissing.quote:
Met zo'n beunhaas valt niet te onderhandelen lijkt me. En waarom zou je hem ook nog de marge op nieuwe banden gunnen. Landsail bandjes hebben een verkoopprijs van rond de ¤40 per stukquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:22 schreef MoriniStylr het volgende:
Misschien kan je nog aan de garagist voorleggen dat als je nieuwe banden bij hem er onder laat zetten, dat hij de montagekosten achterwege laat.
Ik heb redelijk brede banden, dat maakt het wel iets duurder misschien. Maar ik had graag een paar tientjes bijgelegd voor normale banden. Want nu moet ik er zoals het er naar uit ziet 38 tientjes bijleggen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:14 schreef Filosoofert het volgende:
Vindt iemand 100 e per band veel?
Ik had voor 75 ps vredesteins erop liggen...
Ik kan me niet voorstellen dat mensen 2e hands banden kopen van een Chinees merk, daarbij wil ik deze garage echt geen omzet meer gunnen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:22 schreef MoriniStylr het volgende:
Misschien kan je nog aan de garagist voorleggen dat als je nieuwe banden bij hem er onder laat zetten, dat hij de montagekosten achterwege laat
Verlies nemen, niet meer naar terug gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb redelijk brede banden, dat maakt het wel iets duurder misschien. Maar ik had graag een paar tientjes bijgelegd voor normale banden. Want nu moet ik er zoals het er naar uit ziet 38 tientjes bijleggen.
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen 2e hands banden kopen van een Chinees merk, daarbij wil ik deze garage echt geen omzet meer gunnen.
Hoe gevaarlijk is het denk je?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
En dan de keuze maken of je hiermee wil blijven doorrijden of niet...
Als je zelf al merkt dat je minder grip hebt dan kan je daar op anticiperen door rustiger te gaan rijden, meer afstand te houden, etc.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk is het denk je?
De EU heeft regels voor hoe krom een komkommer mag zijn, dus ik ga ervan uit dat er nog wel iets van een veiligheids eis is voor autobanden in de EU?
Zou er niet aan beginnen. Knal je een keer een afrit af als het regent, komt je achterkant je voorbij of gaat je voorkant er vandoor...quote:En helpt het vervangen van de helft van de banden?
Bogo garantie?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De naam is dus wel spot-on.
Dit is natuurlijk een naaistreek van jewelste. Zou dit toch even bij Bovag melden.
BochtOmGarantieOmquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een mannetje die weet dat hij mij niet moet naaien..
Mogen Bovag bedrijven dit soort dubieuze banden eigenlijk überhaupt wel verkopen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Zou dit toch even bij Bovag melden.
Nou kan mij niet voorstellen dat ze er blij mee zijn. Dat geld voor die banden is gewoon regelrechte oplichting.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:10 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mogen Bovag bedrijven dit soort dubieuze banden eigenlijk überhaupt wel verkopen?
Alleen profieldiepte is van belang voor de wet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:10 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mogen Bovag bedrijven dit soort dubieuze banden eigenlijk überhaupt wel verkopen?
Wat heb je er mee gedaan? Je verlies genomen en iets anders gekocht?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:34 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Alleen profieldiepte is van belang voor de wet.
Ik heb ze ook een keer gehad, levensgevaarlijk bij regen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |