Gister allemaal nieuw binnen gekomen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef Aggie46 het volgende:
Merel is weer aan het uitpakken. Kleding met de kaartjes er nog aan een chagerijnig gezicht
[ afbeelding ]
Die wou er 6 op Gerrit doen,mocht niet van de febo.Moest toch echt op Merelquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frutsel snapt het nog niet helemaal, duurt lang
Dat denk ik ook Freaky, dat het dit keer een vrouw is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:00 schreef freaky40 het volgende:
'De winnaar van Utopia is een vrouw, en die vrouw is Billy Bakker!'....Merel...
Past ook wel in het plaatje.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Freaky, dat het dit keer een vrouw is.
Een golddigger,een parasietquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan zou een doortrapte pester winnen ?
Je hebt gelijk, dis is de Cos, maar wat wil je dan, dat we tot in den treure beschrijven wat er op de streams gebeurt waar dus geen ene moer gebeurt, alleen maar om de tijd te doden tot er stemmingen plaats vinden.quote:
Ze stopte ook een briefje in haar bhquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef Aggie46 het volgende:
Merel is weer aan het uitpakken. Kleding met de kaartjes er nog aan een chagerijnig gezicht
[ afbeelding ]
Als die straks wint moet ze de kosten van alle gegapte kleding van het prijzengeld afhalen.Dan blijft er niet veel meer over.Dan wint ze een prijzenpot van 13 euro.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:59 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren de handdoeken van Jessie, zei ze. Een uur geledenquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is ongelooflijk hoeveel meuk die verzameld heeft
En ze heeft gister ook nog 'n finale jurkje besteld en laarsen die moet nog binnen komenquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gister allemaal nieuw binnen gekomen.
Kind weet van geen ophouden
Waar je je druk om kunt maken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:05 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Als die straks wint moet ze de kosten van alle gegapte kleding van het prijzengeld afhalen.Dan blijft er niet veel meer over.Dan wint ze een prijzenpot van 13 euro.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dis is de Cos, maar wat wil je dan, dat we tot in den treure beschrijven wat er op de streams gebeurt waar dus geen ene moer gebeurt, alleen maar om de tijd te doden tot er stemmingen plaats vinden.
Afgelopen week ook. Ik hoorde haar zeggen: en deze is voor mij (geen idee wat) en stopte iets in haar jaszak.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze stopte ook een briefje in haar bh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |