abonnement Unibet Coolblue
pi_190414096
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat dat niet kan? Ik zeg alleen dat ik het nogal ongepast vind om te zeggen in het bijzijn van iemand die letterlijk half opgevreten is terwijl je zelf geen schrammetje hebt. En dan vooral het benadrukken hoe zwaar dat trauma wel niet is.
En ik zeg nergens dat volgens jou dat niet kan ;)

In het kader van de zaak die nog altijd loopt is het raadzaam om het verhaal wel zo te brengen als dat ook de impact is.

Daarbij vind ik het weer ongepast van jou om de uitspraken van een slachtoffer (want dat is Esther ook) te gaan kwalificeren :P
pi_190414155
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dit vat het wel heel goed samen inderdaad ^O^
Fokker heeft wel al een beroepsverbod opgelegd gekregen.

In 2014 is de fokkerij ontmanteld, 11 dieren zijn ingeslapen en de rest in beslag genomen.

De zaak die nu nog loopt betreft de schadevergoeding.
  vrijdag 13 december 2019 @ 11:45:49 #53
3542 Gia
User under construction
pi_190414858
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:34 schreef vosss het volgende:

Beetje een belediging voor die Yuki dit of ben ik nou gek? Ok dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten geloof ik best, maar om dan te roepen dat je er een heel zwaar trauma aan over gehouden hebt vind ik ook weer zo wat. Ik bedoel dat kind wat aangevallen werd durft niet eens meer met blote armen te lopen of te zwemmen.

Als er iemand een trauma heeft is zij het wel. -O-
Voor zover op haar fb te zien is, ziet ze er goed uit. Ook op de onderarmen is niets te zien.

Snap wel dat in een bikini lopen, of mouwloos, niet echt fijn is.

Wil niets bagatelliseren of zo; want vreselijk wat er gebeurd is.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je je schaamt voor zichtbare littekens.

Maar het is een mooie meid, die gezien mag worden.
pi_190415786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:03 schreef epicbeardman het volgende:
Dit zie je dus 13 katten nooit doen he.. honden zijn niet te vertrouwen! ookal zegt het baasje hij is heel lief en doet niets
Ligt eraan hoe groot die katten zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:02:22 #55
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_190416201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:03 schreef epicbeardman het volgende:
Dit zie je dus 13 katten nooit doen he.. honden zijn niet te vertrouwen! ookal zegt het baasje hij is heel lief en doet niets
Je hebt de TV-serie De ontembare Angelique niet gezien vroeger?
Non possumus non loqui
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:22:19 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190417640
Zoals ik al zei ik ben ooit uit het niets door een kat aangevallen en dat was fucking scary. Die beesten interesseert het blijkbaar niets hoe groot je bent en vliegen je letterlijk aan en dan ook zwaar agressief. Om nog maar niet te spreken van de hele bedreigende geluiden die ze daarbij maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')