abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190594852
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:51 schreef jakosi het volgende:

[..]

Per ongeluk quote ipv edit. Zie tekst
pi_190595393
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:

[..]

Overal zitten wel haken en ogen aan, maar haar punt staat wel. Vrouwen denken allemaal dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen en dat is natuurlijk onzin.
Alle vrouwen denken hetzelfde inderdaad.
pi_190595559
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 14:49 schreef jakosi het volgende:

[..]

Klopt ook, alleen sinds de smartphone is het allemaal wel erger geworden. Dit heeft met meerdere dingen te maken: 1) verhoogde standaarden, 2) veel meer keuze, 3) buiten de smartphone veel ander entertainment in huis waardoor een vrouw bij twijfel een date eerder af zal zeggen dan dat ze dat in 1995 of 2005 had gedaan (toen waren er minder alternatieven om jezelf te vermaken), en 4) demografie: er zijn minder vrouwen in de generatie 15-25 dan 25-35 en 35-45.
Maar nog steeds lees ik alleen maar dat mannen gewoon het zielige slachtoffer zijn.

Ik denk dat ik niet de enige vrouw ben die daar allergisch voor is.

En 2,5 jaar vrijgezel geweest... hoefde ik ook niet om te huilen en was ik ook niet zielig.
Kansloos gedoe.

En niks meer te maken met fwb’s ook.
pi_190595608
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar nog steeds lees ik alleen maar dat mannen gewoon het zielige slachtoffer zijn.

Ik denk dat ik niet de enige vrouw ben die daar allergisch voor is.

En 2,5 jaar vrijgezel geweest... hoefde ik ook niet om te huilen en was ik ook niet zielig.
Kansloos gedoe.

En niks meer te maken met fwb’s ook.
Zielig, zielig.. Noem het uitdagingen... die onder vrouwen best eens verpreid mogen worden voor bewustwording tussen de beide seksen. Maar dan heet het allemaal weer 'zielig'.
pi_190595812
Dus het is niet zielig of sneu.. en je wil ook niet klagen.
Maar het zou tof zijn als de andere sekse wat meer begrip had voor jouw uitdagingen.

Wil je nu een mercy-fuck/relatie of gewoon een leuke vrouw?
  zondag 22 december 2019 @ 15:53:01 #156
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_190596005
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat gaat puur over foto's kijken.
Evt een klein stukje nietszeggende tekst erbij.

Je moet erg oppassen dit soort onderzoeken als de hele waarheid aan te nemen.
Het zijn beperkte stukjes van menselijk gedrag, maar niet het hele verhaal.

En dit is niet eens een valide gedragsonderzoek. Het is een statistisch onderzoek van een zeer beperkt stuk aan info.
Er is niet gezorgd voor een brede doorsnede bv. Het gaat enkel om mensen die al gebruik maken van dat middel (die dating site).

Het is niet compleet nietszeggend, het zegt in beperkte mate wat over het gedrag op die site.
Maar nogmaals, het is niet het hele verhaal van menselijk gedrag noch een objectief onderzoek.

Het is bv opvallend dat mannen dus sneller raten als gemiddeld aantrekkelijk, maar minder reageren op de dames die ze als 'kan prima mee door' betitelen.
Verder onderzoek zou nodig zijn om een conclusie te kunnen trekken.
Zijn mannen op dat soort site's eerlijk in hun beoordeling, of zijn ze 'politiek correct'? Willen ze niet kwetsen?
Ligt hier een stukje sociaal gedrag onder? Dat mannen geneigd zijn zachter te zijn voor vrouwen omdat dat ze geleerd hebben te doen? En zijn vrouwen harder voor mannen omdat ze geleerd is dat mannen wel een stootje kunnen hebben?

Het feit uit die data waaruit blijkt dat ondanks de zachtere beoordeling die mannen geven aan vrouwen dat niet leidt tot interesse in die vrouwen is derhalve erg interessant.
Bij vrouwen is dat minder aanwezig in die data. Hun beoordeling is scherper, hun interesse breder.

De beoordelingen in cijfers komen dus niet overeen met het uiteindelijke gedrag.
Dat is pas echt interessant als we het over menselijk gedrag gaan hebben.
Maar we weten te weinig vanuit deze data om daar een conclusie aan te kunnen verbinden.
Wat lul je nou over gedrag!? Het gaat over visueel waarneembare aantrekkelijkheid! Je opent je post er nota bene zelf mee.

Voordat je begint dat uiterlijk niet belangrijk is... In tegendeel. Alle andere zaken (karaktereigenschappen, bezigheden, opleiding, you name it) blijken vrijwel geen invloed te hebben hoe aantrekkelijk we iemand vinden. Ja, ook vrouwen maakt het nauwelijks iets uit. Dat zeggen niet alleen die wiskundepipo's van OKCupid. Dat blijkt ook uit real life wetenschappelijk onderzoek.

En nee, wat je aantrekkelijk vindt is niet persoonlijk. Uiterlijke aantrekkelijkheid is, los van culturele invloeden, volledig universeel. Dat zeg ik niet. Dat is de uitkomst van al het wetenschappelijk onderzoek ernaar.

Ook dat de antwoorden van de mannen maatschappelijk gewenst zou zijn is niet aannemelijk. Het waren anonieme oordelen. Tevens wordt mannen juist verweten dat ze juist weinig sugarcoating toepassen in hun oordeel. Juist daar klagen vrouwen over. Ook hier op FOK!

Dat vrouwen daarna alsnog met in hun ogen minder aantrekkelijke kerels daten is volstrekt logisch. Voor one night stands kunnen vrouwen de 10% knapste kerels samen delen. Echter voor een monogame 1 op 1 relatie is 90% van de vrouwen aangewezen op die 90% minder fantastische mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 22-12-2019 16:00:46 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 22 december 2019 @ 15:53:24 #157
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_190596012
Gewoon bewustwording dat het voor mannen ook niet altijd even makkelijk is. *snif*
Wat begrip. Een begrijpende hand om zijn schouder.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_190596020
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Dus het is niet zielig of sneu.. en je wil ook niet klagen.
Maar het zou tof zijn als de andere sekse wat meer begrip had voor jouw uitdagingen.

Wil je nu een mercy-fuck/relatie of gewoon een leuke vrouw?
Gewoon een leuke vrouw.

Maar ik post hier niet per se om over mn eigen situatie te zeiken, maar ook de dynamiek in zijn algemeenheid. En in z'n algemeenheid is er uiteraard genoeg zielig en sneu te vinden.
pi_190596037
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Detroit het volgende:
Gewoon bewustwording dat het voor mannen ook niet altijd even makkelijk is. *snif*
Een intieme knuffel? :)
pi_190596055
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Detroit het volgende:
Ik bedoel het vatten met het verstand.
pi_190596058
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef jakosi het volgende:

[..]

Gewoon een leuke vrouw.

Maar ik post hier niet per se om over mn eigen situatie te zeiken, maar ook de dynamiek in zijn algemeenheid. En in z'n algemeenheid is er uiteraard genoeg zielig en sneu te vinden.
Mja heel het online dating is een beetje sneu als je het te lang doet.
Je wordt er gewoon niet blij van.

Ook als vrouw niet kan ik je verklappen :)
pi_190596073
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat lul je nou over gedrag!? Het gaat over visueel waarneembare aantrekkelijkheid! Je opent je post er nota bene zelf mee.

Voordat je begint dat uiterlijk niet belangrijk is... In tegendeel. Alle andere zaken (karaktereigenschappen, bezigheden, opleiding, you name it) blijken vrijw geen invloed te hebben hoe aantrekkelijk we iemand vinden. Ja, ook vrouwen maakt het nauwelijks iets uit. Dat zeggen niet alleen die wiskundepippo's van OKCupid. Dat blijkt ook uit real life wetenschappelijk onderzoek.

En nee, wat je aantrekkelijk vindt is niet persoonlijk. Uiterlijke aantrekkelijk is los van culturele invloeden volledig universeel. Dat zeg ik niet. Dat is de uitkomst van al het wetenschappelijk onderzoek ernaar.

Ook dat de antwoorden van de mannen maatschappelijk gewenst zou zijn is niet aannemelijk. Het waren anonieme oordelen. Tevens wordt mannen juist verweten dat ze juist weinig sugarcoating toepassen in oordeel. Daar klagen bijna alle vrouwen over. Ook hier.

Dat vrouwen daarna alsnog met in hun ogen minder aantrekkelijke kerels daten is volstrekt logisch. Voor one night stands kunnen vrouwen de 10% knapste kerels samen delen. Echter voor een monogame 1 op 1 relatie is 90% van de vrouwen aangewezen op die 90% minder fantastische mannen.
Ik kan het niet beter verwoorden.
  zondag 22 december 2019 @ 15:57:18 #163
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_190596077
Ik zie om me heen in ieder geval bijna alleen maar mannen in een relatie, waarbij het echt niet zo is dat dit allemaal modellen zijn. Wel zijn dit gewoon sociale, vriendelijke, grappige gasten.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_190596132
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 15:57 schreef Fretwork het volgende:
Ik zie om me heen in ieder geval bijna alleen maar mannen in een relatie, waarbij het echt niet zo is dat dit allemaal modellen zijn. Wel zijn dit gewoon sociale, vriendelijke, grappige gasten.
Hmm ik ken ook genoeg leuke vrijgezelle mannen.. die wel daten.. maar puntje bij paaltje.. eigenlijk gewoon iedereen afwijzen omdat ze zich prima vermaken zo en iemand wel daadwerkelijk wat bijzonders moet hebben voor ze een relatie ermee willen.

Herkenbaar ook... ook voor mij de reden om lekker vrijgezel te zijn zo lang.
Ik heb geen relatie nodig om mn leven af te maken...

En nu ik dan eindelijk iemand vond die wel “dat ene” heeft.... gaat mijn leven gewoon door en passen we naadloos in elkaars leven.
(Hij was nog iets kieskeuriger dan ik vrees ik _O-)
pi_190596212
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:

[..]

Overal zitten wel haken en ogen aan, maar haar punt staat wel. Vrouwen denken allemaal dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen en dat is natuurlijk onzin.
Voor beide geslachten is het moeilijk om een partner te vinden. Laat staan iemand waarmee je wilt trouwen. Vrouwen krijgen dan weliswaar meer reacties, maar 99 % van die mannen wil alleen maar seks. Netto heb je als vrouw daar ook niks aan, tenzij een batterij aan seksdates je ding is. Gezien de hoeveelheid topics hier worden geopend dat mannen geen afspraakje kunnen krijgen en vrouwen geen serieuze dates, is het toch wel fair om te stellen dat beide geslachten er moeite mee hebben om een serieuze kandidaat te vinden. Nauwelijks reacties krijgen zuigt, veel nutteloze reacties krijgen zuigt even zoveel. Hetzelfde probleem, een andere uitwerking.
  zondag 22 december 2019 @ 16:06:36 #166
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_190596252
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik ken ook genoeg leuke vrijgezelle mannen.. die wel daten.. maar puntje bij paaltje.. eigenlijk gewoon iedereen afwijzen omdat ze zich prima vermaken zo en iemand wel daadwerkelijk wat bijzonders moet hebben voor ze een relatie ermee willen.

Herkenbaar ook... ook voor mij de reden om lekker vrijgezel te zijn zo lang.
Ik heb geen relatie nodig om mn leven af te maken...

En nu ik dan eindelijk iemand vond die wel “dat ene” heeft.... gaat mijn leven gewoon door en passen we naadloos in elkaars leven.
(Hij was nog iets kieskeuriger dan ik vrees ik _O-)
Dat is die 10% van de mannen die zich werkelijk een slag in de rondte moet neuken om al die girl-next-door-vrouwen te voorzien van een paar ons-en met een lekkere vent. It's a dirty job. Ten percent has got to do it ;(
pi_190596260
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Er zijn dus hordes vrouwen die jarenlang achter zulke types aanlopen (niet noodzakelijk jarenlang achter één man maar achter dit soort types mannen aan), hier de mooiste jaren van hun leven aan besteden, en als ze uiteindelijk settelen is dat met een man zoals Fretwork noemt. Maar misschien kunnen ze beter al eerder naar die mannen zoals die Fretwork noemt beginnen te kijken.

Zeker niet alle vrouwen zijn zo, maar die leuke zijn vaak al bezet, en onder vrijgezelle dames van in de 20 zie je dit gedrag juist wel relatief vaak.
  zondag 22 december 2019 @ 16:08:23 #168
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_190596281
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:04 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Voor beide geslachten is het moeilijk om een partner te vinden. Laat staan iemand waarmee je wilt trouwen. Vrouwen krijgen dan weliswaar meer reacties, maar 99 % van die mannen wil alleen maar seks. Netto heb je als vrouw daar ook niks aan, tenzij een batterij aan seksdates je ding is. Gezien de hoeveelheid topics hier worden geopend dat mannen geen afspraakje kunnen krijgen en vrouwen geen serieuze dates, is het toch wel fair om te stellen dat beide geslachten er moeite mee hebben om een serieuze kandidaat te vinden. Nauwelijks reacties krijgen zuigt, veel nutteloze reacties krijgen zuigt even zoveel. Hetzelfde probleem, een andere uitwerking.
Op Tinder krijg je als gemiddeld uitziende man 1 match terug op 114 likes *O*
  zondag 22 december 2019 @ 16:10:30 #169
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_190596362
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 16:07 schreef jakosi het volgende:

[..]

Er zijn dus hordes vrouwen die jarenlang achter zulke types aanlopen (niet noodzakelijk jarenlang achter één man maar achter dit soort types mannen aan), hier de mooiste jaren van hun leven aan besteden, en als ze uiteindelijk settelen is dat met een man zoals Fretwork noemt. Maar misschien kunnen ze beter al eerder naar die mannen zoals die Fretwork noemt beginnen te kijken.

Zeker niet alle vrouwen zijn zo, maar die leuke zijn vaak al bezet, en onder vrijgezelle dames van in de 20 zie je dit gedrag juist wel relatief vaak.
Mijn nicht van boven de 50 is er zo 1. Haar hele leven alleen maar foute kerels gedate. Geen enkele wilde echt settelen. Tja, dat krijg je als je een bitchy semi-lekker wijf bent (en dat ook van je zelf vindt!) _O-
  zondag 22 december 2019 @ 16:13:45 #170
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_190596412
quote:

[..]

Mwoah, ik ben een 20er en zie dit al jaren zo. En dan zat ik ook nog in Enschede of all places.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_190596693
quote:

[..]

Wees eens eerlijk, net als die dames die jij noemt ga jij ook voor de leukste en knapste. Niet voor de dame die net als jou een muurbloempje is. Waarom vindt je dat gedrag bij vrouwen verkeerd ? Nou ja, dat laat wel op zich raden, omdat ze niet met jou willen gaan.
pi_190596853
FwB relaties aangaan met mij is altijd beneficial.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190596879
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2019 16:31 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk, net als die dames die jij noemt ga jij ook voor de leukste en knapste. Niet voor de dame die net als jou een muurbloempje is. Waarom vindt je dat gedrag bij vrouwen verkeerd ? Nou ja, dat laat wel op zich raden, omdat ze niet met jou willen gaan.
Mensen gaan helemaal voor niemand joh, veel te eng om een onbekend persoon van het andere geslacht aan te spreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190596920
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 16:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Op Tinder krijg je als gemiddeld uitziende man 1 match terug op 114 likes *O*
Depends of je in je profiel neerzet dat je alleen op zoek bent naar FwB relatie.
Maar zoiets is denk ik wel redelijk accuraat ja. Laat staan als je ondergemiddeld aantrekkelijk bent.

Maar ik vraag me anderzijds wel af wat de verhouding man/vrouw op Tinder is die lijkt mij vrij nadelig voor de man.
  zondag 22 december 2019 @ 16:53:19 #175
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190597042
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2019 15:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Voordat je begint dat uiterlijk niet belangrijk is... In tegendeel. Alle andere zaken (karaktereigenschappen, bezigheden, opleiding, you name it) blijken vrijwel geen invloed te hebben hoe aantrekkelijk we iemand vinden. Ja, ook vrouwen maakt het nauwelijks iets uit. Dat zeggen niet alleen die wiskundepipo's van OKCupid. Dat blijkt ook uit real life wetenschappelijk onderzoek.

En nee, wat je aantrekkelijk vindt is niet persoonlijk. Uiterlijke aantrekkelijkheid is, los van culturele invloeden, volledig universeel. Dat zeg ik niet. Dat is de uitkomst van al het wetenschappelijk onderzoek ernaar.

Ook dat de antwoorden van de mannen maatschappelijk gewenst zou zijn is niet aannemelijk. Het waren anonieme oordelen. Tevens wordt mannen juist verweten dat ze juist weinig sugarcoating toepassen in hun oordeel. Juist daar klagen vrouwen over. Ook hier op FOK!

Misschien moet je het stuk waar ik op reageerde eens lezen.
Dan weet je wat ik bedoel met gedrag. Het blijken vooral de mannen te zijn die achter de 'top 10' vrouwen aanrennen, vrouwen blijken dat minder te doen (binnen dit statistische en beperkte onderzoek).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')