Vrouwen vinden de gemiddelde man wel aantrekkelijk, stel je niet zo aan.quote:Op zondag 22 december 2019 09:41 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk, maar jij geeft hem wel gelijk met je opmerking ookal vind je hem een neanderthaler. Wij zijn homo sapiens, een zoogdier, en handelen als zodanig.
Vrouwen vinden de gemiddelde man niet aantrekkelijk, en mannen vinden de gemiddelde vrouw wel aantrekkelijk.
Sowieso.. als je gaat kijken...quote:Op zondag 22 december 2019 10:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vrouwen vinden de gemiddelde man wel aantrekkelijk, stel je niet zo aan.
Berekent dat dat je haar in de kroeg gaat versieren, misschien niet. Maar als je er gemiddeld uitziet en een leuk karakter hebt blijf je niet single omdat vrouwen je niet zien staan.
Inb4quote:Op zondag 22 december 2019 10:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Sowieso.. als je gaat kijken...
“knappe vrouw met lelijke vent” komt beduidend vaker voor dan “knappe vent met lelijke vrouw”.
Dus dat hele gehuil slaat nergens op
Precies, vrouwen vinden mannen geweldig. Doe normaal, nuchter, práát (daar gaat het bij veel fokkers mis), vriendelijk en er zijn een heleboel vrouwen in je geïnteresseerd. Zie het overal om me heen.quote:Op zondag 22 december 2019 10:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Berekent dat dat je haar in de kroeg gaat versieren, misschien niet. Maar als je er gemiddeld uitziet en een leuk karakter hebt blijf je niet single omdat vrouwen je niet zien staan.
Als je heel je leven vrijgezel bent... kun je ook flink gespaard hebben hoor...quote:
https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/quote:Op zondag 22 december 2019 10:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Daar staat ook dat mannen dat extremer doen, maar dat het gecompenseerd wordt doordat vrouwen 80% below average beschouwen.quote:Op zondag 22 december 2019 10:56 schreef jakosi het volgende:
[..]
https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/
Zoals eerder gezegd, dit is een statistisch goed uitgevoerd onderzoek.
Ik wil ook niet teveel zeiken, maar een sociale dynamiek blootleggen. Ben met genoeg mooie vrouwen naar bed geweest en relaties gehad. Het probleem is tegenwoordig vooral dat je ze op oudere leeftijd minder vanzelf tegenkomt en dan zijn vrouwen wel erg makkelijk in afwijzen, ze willen geen tijd meer steken in je leren kennen.quote:Op zondag 22 december 2019 11:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Daar staat ook dat mannen dat extremer doen, maar dat het gecompenseerd wordt doordat vrouwen 80% below average beschouwen.
Wat mij betreft is een dating site niet anders dan de kroeg, uiteraard krijgen de knapste mensen daar de meeste aandacht. Dat is namelijk alles wat je van ze kan zien.
Een truc die ik kan aanraden: probeer slechtziende knappe vrouwen te scoren die te trots zijn voor een bril
Joh, wie heeft daar nou echt echt nog tijd en energie voor na een bepaalde leeftijd?quote:Op zondag 22 december 2019 11:56 schreef jakosi het volgende:
[..]
Ik wil ook niet teveel zeiken, maar een sociale dynamiek blootleggen. Ben met genoeg mooie vrouwen naar bed geweest en relaties gehad. Het probleem is tegenwoordig vooral dat je ze op oudere leeftijd minder vanzelf tegenkomt en dan zijn vrouwen wel erg makkelijk in afwijzen, ze willen geen tijd meer steken in je leren kennen.
Kwestie van prioriteiten stellen. Feminist Norah Vincent schrijft dit ook in haar goede boek, zij verbaast zich na het experiment dat zij heeft gedaan (een jaar lang als man door het leven gaan) dat mannen en vrouwen überhaupt nog bij elkaar komen, zo hard vond zij de wereld gezien als man. Dit experiment heeft haar eigen denken over genderzaken ook veranderd.quote:Op zondag 22 december 2019 12:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Joh, wie heeft daar nou echt echt nog tijd en energie voor na een bepaalde leeftijd?
Sowieso zijn zat al gesetteld, of uit elkaar en ze weten al heel duidelijk waarnaar ze op zoek zijn. Als je daar niet in past heb je bij voorbaat al pech.
Dus omdat zij dat vindt moeten wij dat maar doen... ik heb niets te klagen dus ik hou het lekker zo.quote:Op zondag 22 december 2019 12:05 schreef jakosi het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen. Feminist Norah Vincent schrijft dit ook in haar goede boek, zij verbaast zich na het experiment dat zij heeft gedaan (een jaar lang als man door het leven gaan) dat mannen en vrouwen überhaupt nog bij elkaar komen, zo hard vond zij de wereld gezien als man. Dit experiment heeft haar eigen denken over genderzaken ook veranderd.
Dan is het goed toch, alleen er zijn wel veel vrouwen in mijn omgeving die wel klagen, en die zouden wel bij zichzelf ten rade kunnen gaan.quote:Op zondag 22 december 2019 12:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dus omdat zij dat vindt moeten wij dat maar doen... ik heb niets te klagen dus ik hou het lekker zo.
Zie ook wel aan de topics hier dat jullie het lastig hebben. Ben wel blij dat ik geen kerel ben.
Waarover precies?quote:Op zondag 22 december 2019 12:17 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dan is het goed toch, alleen er zijn wel veel vrouwen in mijn omgeving die wel klagen, en die zouden wel bij zichzelf ten rade kunnen gaan.
Dat er zo weinig leuke mannen zijn, maar daar is dus de dynamiek actief die ik (op de vorige pagina?) heb beschreven.quote:
Technisch onmogelijk natuurlijk om als vrouw echt als man door het leven te gaan.quote:Op zondag 22 december 2019 12:05 schreef jakosi het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen. Feminist Norah Vincent schrijft dit ook in haar goede boek, zij verbaast zich na het experiment dat zij heeft gedaan (een jaar lang als man door het leven gaan) dat mannen en vrouwen überhaupt nog bij elkaar komen, zo hard vond zij de wereld gezien als man. Dit experiment heeft haar eigen denken over genderzaken ook veranderd.
Overal zitten wel haken en ogen aan, maar haar punt staat wel. Vrouwen denken allemaal dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen en dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 22 december 2019 12:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Technisch onmogelijk natuurlijk om als vrouw echt als man door het leven te gaan.
Er wordt zo bizar veel hormonaal bepaald dat je dat nooit kunt benaderen door andere kleding te dragen en te doen alsof.
Vrouwen denken dat dan ook helemaal niet, maar hey, we komen van andere planeten en zullen elkaar nooit helemaal begrijpen.quote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
[..]
Overal zitten wel haken en ogen aan, maar haar punt staat wel. Vrouwen denken allemaal dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen en dat is natuurlijk onzin.
En dat mannen denken dat alle vrouwen het zo makkelijk hebben is net zulke onzin.quote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
[..]
Overal zitten wel haken en ogen aan, maar haar punt staat wel. Vrouwen denken allemaal dat het voor mannen net zo makkelijk is als voor vrouwen en dat is natuurlijk onzin.
En ik heb inmiddels gezien wat voor verschil die hormonen echt maken... dat is wel meer dan een paar haken en ogen. Onvergelijkbaar.quote:Op zondag 22 december 2019 13:00 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat gaat puur over foto's kijken.quote:Op zondag 22 december 2019 10:56 schreef jakosi het volgende:
[..]
https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/
Zoals eerder gezegd, dit is een statistisch goed uitgevoerd onderzoek.
Dank.quote:Op zondag 22 december 2019 13:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat gaat puur over foto's kijken.
Evt een klein stukje nietszeggende tekst erbij.
Je moet erg oppassen dit soort onderzoeken als de hele waarheid aan te nemen.
Het zijn beperkte stukjes van menselijk gedrag, maar niet het hele verhaal.
En dit is niet eens een valide gedragsonderzoek. Het is een statistisch onderzoek van een zeer beperkt stuk aan info.
Er is niet gezorgd voor een brede doorsnede bv. Het gaat enkel om mensen die al gebruik maken van dat middel (die dating site).
Het is niet compleet nietszeggend, het zegt in beperkte mate wat over het gedrag op die site.
Maar nogmaals, het is niet het hele verhaal van menselijk gedrag noch een objectief onderzoek.
Klopt ook, alleen sinds de smartphone is het allemaal wel erger geworden. Dit heeft met meerdere dingen te maken: 1) verhoogde standaarden, 2) veel meer keuze, 3) buiten de smartphone veel ander entertainment in huis waardoor een vrouw bij twijfel een date eerder af zal zeggen dan dat ze dat in 1995 of 2005 had gedaan (toen waren er minder alternatieven om jezelf te vermaken), en 4) demografie: er zijn minder vrouwen in de generatie 15-25 dan 25-35 en 35-45.quote:Op zondag 22 december 2019 13:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En dat mannen denken dat alle vrouwen het zo makkelijk hebben is net zulke onzin.
Mannen zijn nou eenmaal geen vrouwen en andersom.
Homoseksualiteit is ook een optie als het andere geslacht zo extreem bevooroordeeld is.
Ik word gewoon een beetje moe van al dat gejammer dat mannen het zo zwaar hebben en vrouwen zo makkelijk.
Get a grip... leef je leven en geniet.
Dan is het helemaal zo zwaar niet
quote:Op zondag 22 december 2019 14:49 schreef jakosi het volgende:
[..]
Klopt ook, alleen sinds de smartphone is het allemaal wel erger geworden. Dit heeft met meerdere dingen te maken: 1) verhoogde standaarden, 2) veel meer keuze, 3) buiten de smartphone veel ander entertainment in huis waardoor een vrouw bij twijfel een date eerder af zal zeggen dan dat ze dat in 1995 of 2005 had gedaan (toen waren er minder alternatieven om jezelf te vermaken), en 4) demografie: er zijn minder vrouwen in de generatie 15-25 dan 25-35 en 35-45, waarvan tegenwoordig ook een groter deel uit traditionele culturen die minder tot niet beschikbaar zijn voor NL mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |