Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikelquote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
Het is heel simpel. Men is Brexitmoe en Corbyn is nog minder populair dan mijn naamgenoot. Liever de leugens van Boris dan Corbyn en dat zegt genoeg....
quote:Take away Brexit, and Johnson is a run-of-the-mill conservative whose policy agenda, instincts, and world view, as opposed to his personality, verge on the dull; a member and defender of the establishment whose wish is to climb atop it, not rip it down. Corbyn is the opposite: a populist who believes in the inherent corruption of the established order, at home and abroad; a man who sees conspiracy and injustice everywhere. Only one of these descriptions comes close to the U.S. president.
Wat leerde je allemaal dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikel)
Ja, ik heb ook zin in dingen.quote:
Corbyn is ook pro Brexit, zijn partij niet. De Brexit komt er wel, dan kun je het beter zsm doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikel)
Labour wilde geloof ik nog een referendum houden over Brexit. Iets wat de EU niet meer wilde. Geloof ik, weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:04 schreef derLudolf het volgende:
Corbyn is ook pro Brexit, zijn partij niet. De Brexit komt er wel, dan kun je het beter zsm doen.
Kun je ook zien aan de koers van de pond
Nou meer van: -jeej- de hoofdpijn is minder, en ik heb nu WEL zin in koffiequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zin in dingen.
Wat let je om koffie te pakken, zetten, kopen of halen? (afhankelijk van waar je bent)
Sowieso levert Johnson betere, hilarische TV en krantenvulling op dan Corbyn. En uiteindelijk is dat toch wat politiek inhoud. Kantenvulling. De belastingdruk verhoogt zichzelf toch wel automatisch, daar heb je geen politici voor nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Labour wilde geloof ik nog een referendum houden over Brexit. Iets wat de EU niet meer wilde. Geloof ik, weet ik niet zeker.
En de mensen zijn Brexit moe en willen het nu maar eens gedaan hebben. En dan is Johnson de betere keus.
Ik dacht net: ik heb zin in koffie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zin in dingen.
Wat let je om koffie te pakken, zetten, kopen of halen? (afhankelijk van waar je bent)
Uhmp? Zei ie dat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik dacht net: ik heb zin in koffie.
En collega staat op: uhmp? Koffie zwart?
Ja graag
goed gedaan dusquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:26 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.
Ik heb dinsdag één van mijn twee banen opgezegd. En nu valt pas op hoe moe, gefrustreerd en gestresst ik ben.Emotioneel incontinent ook.
Was dus een goede keus.
Joh wat fijn. Dat geeft de burger moed!quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een kerstdiner met mijn werk, en ik ben helemaal trots. Angst, eten, grote groep mensen, over het algemeen niet mijn favoriete omgeving. Maar ondanks best wat periodes van spanning, ben ik gewoon tot tien uur gebleven. En het was nog best gezellig ook.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een kerstdiner met mijn werk, en ik ben helemaal trots. Angst, eten, grote groep mensen, over het algemeen niet mijn favoriete omgeving. Maar ondanks best wat periodes van spanning, ben ik gewoon tot tien uur gebleven. En het was nog best gezellig ook.
Mijn andere baan wordt op termijn uitgebreid, ik weet nog niet welke termijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joh wat fijn. Dat geeft de burger moed!
En wat een beslissing @:Zilverberg. Maar duidelijkwel een goede. Blijft het nu bij 1 baan of zoek je er toch nog iets bij (of uitbreiding?)
Je kunt dus nu even goed bijkomen dus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn andere baan wordt op termijn uitgebreid, ik weet nog niet welke termijn.
Meestal is bij dat soort bijeenkomsten veel te veel etenquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:58 schreef Myraela het volgende:
Was wel een beetje onhandig opgezet allemaal. En maar weinig eten. Uiteindelijk wel voldoende, maar als ik niet op dieet was geweest was ik nog langs de BurgerKing gegaan.
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Meestal is bij dat soort bijeenkomsten veel te veel etenIk neem wel aan dat het allemaal gezond was?
En super fijn dat het goed ging. En dat je bent gegaan
Nu doe je een Krea'tje. Ik weet niet of je sarcastisch of serieus bentquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:38 schreef Myraela het volgende:
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |