Ik vind het een tóp TTquote:
En je koopt natuurlijk, want straks wil iedereen plaggen.. en de prijs stijgt astronomisch...quote:Op woensdag 11 december 2019 21:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze staan hier op iedere hoek:psssst pssst plagg'n steuk'n?
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)quote:Op woensdag 11 december 2019 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hutten bouwenhet is - 10 ofzo.
Ouder en kind bootcamp:think not
Banen zwemmen:nope
En nog meer van dat soort sportieve dingen.
Ik heb de airhockeytafels ontdekt, kijk, daar heeft een mens wat aan.
Ik dacht biljartenquote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)
Airhockey is voor ouden van dagen
Ik weiger!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aah, kom op het is nog maar een dagje, gooi jezelf nog één keer in de strijd (ben je volgende week ook meteen lekker rustig)
Airhockey is voor ouden van dagen
Ik ga binnenkort sjoelen hoorquote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjoelen.. met klimaatneutrale houten sjoelschijven
Sterker nog, over hun eigen TT zeggen ze het nogquote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef BloesBloes het volgende:
Kaaap, mijn TT is gekaapt. In de Cos zeggen ze altijd, sorry, kies maar een andere als je dat wil, maar daar is hier natuurlijk weinig kas op"
Ja, maar dit is Yvonne, die haaibaai, wat denk jezelf?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterker nog, over hun eigen TT zeggen ze het nog‘Als iemand een betere weet, verander hem dan maar.’
Nou vooruit, wat moet het worden.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:53 schreef BloesBloes het volgende:
Kaaap, mijn TT is gekaapt. In de Cos zeggen ze altijd, sorry, kies maar een andere als je dat wil, maar daar is hier natuurlijk weinig kas op"
UTO / [UTO SC#2628] ikke?!quote:Op woensdag 11 december 2019 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Even wennen dit, zonder mijn username in de TT.
Oh,quote:
quote:Op woensdag 11 december 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou vooruit, wat moet het worden.
Ik ben wel milder hier in Drenthe.
"Sausage Fingers strikes again"quote:Op woensdag 11 december 2019 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Even wennen dit, zonder mijn username in de TT.
"Sausage Fingers strikes agian"quote:Op woensdag 11 december 2019 22:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
"Sausage Fingers strikes again"
Ja, koop er maar een brood voor ....quote:Op woensdag 11 december 2019 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Sausage Fingers strikes agian"
FTFY
Hoe dan!quote:
Dankjewel, ik waardeer dit verlate verjaardagscadeau ten zeerstequote:Op woensdag 11 december 2019 22:16 schreef Leandra het volgende:
UTO / [UTO SC#2628] Sausage Fingers strikes agian
Heb je hem weer met zijn bolle gothic.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:18 schreef BloesBloes het volgende:
Hebben jullie dit gezien trouwens,
Eindelijk mijn symfonische metal queen op Nederlandse tv en ze kan echt alles;
Baggerprog dat beste zangers maar Floor is okequote:Op woensdag 11 december 2019 22:18 schreef BloesBloes het volgende:
mmm 5 miljoen views from all over the world al.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn bolle gothic.
Ik ging ook alleen maar kijken omdat jij zei dat ze daar in zatquote:Op woensdag 11 december 2019 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Baggerprog dat beste zangers maar Floor is oke
Ik had het over Henk Poort.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
mmm 5 miljoen views from all over the world al.
Hier Nightwish in een uitverkocht Wembley
Ssssst, verwonder u slechts ....
Ja ik hou Floor voor jou in het gaatje elke keer als ze op tv komt zal ik ff met mijn bezemsteel zwaaienquote:Op woensdag 11 december 2019 22:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ging ook alleen maar kijken omdat jij zei dat ze daar in zat
Ik vind het muziek voor rebelse 16 jarige meisjes met een neusringetje, maar dat anderen het leuk vinden stoort me niet.quote:Op woensdag 11 december 2019 22:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, want die zingt normaal Gothic. Luister and just take it like a man!
Ik ben wel benieuwd of die hoempapa radiostations hier die wereldband kunnen blijven negeren ten faveure van Boef, Ali B en Gerard Blowding .....quote:Op woensdag 11 december 2019 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ik hou Floor voor jou in het gaatje elke keer als ze op tv komt zal ik ff met mijn bezemsteel zwaaien
Ik heb geen neusringetjequote:Op woensdag 11 december 2019 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het muziek voor rebelse 16 jarige meisjes met een neusringetje, maar dat anderen het leuk vinden stoort me niet.
Nee, ik wil er liever één zoals jij met zo'n bedeltje van een worstje eraanquote:Op woensdag 11 december 2019 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat, of een eikelpiercing met een belletje.
Ik heb liever kaarsverlichting, dat drupt zo lekkerquote:Op woensdag 11 december 2019 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Of tepelpiercings met led-verlichting.
Dat is geen bedeltje, lul, dat is mijn worstjequote:Op woensdag 11 december 2019 22:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, ik wil er liever één zoals jij met zo'n bedeltje van een worstje eraan
Je zit te spammen hè, je wil zo snel mogelijk van die TT afquote:Op woensdag 11 december 2019 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is geen bedeltje, lul, dat is mijn worstje![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat inhoud van DM’s niet gepost mocht worden
Waarom zou ik van een naamtopic TT af willen?quote:Op woensdag 11 december 2019 22:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je zit te spammen hè, je wil zo snel mogelijk van die TT af
Ik weet het niet, persoonlijk vind ik het wel een geuzennaam, een beetje zoals Laysa the Hunquote:Op woensdag 11 december 2019 22:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik van een naamtopic TT af willen?![]()
![]()
Ga me niet vertellen dat je haar nu pas ontdekt, of denkt dat Nightwish haar eerste band wasquote:Op woensdag 11 december 2019 22:18 schreef BloesBloes het volgende:
Nooit.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:05 schreef yvonne het volgende:
Kunnen jullie je paginanummering op 999 zetten zoals iedereen
Wat ben je tegendraadsquote:
Jau lig ik al in bedquote:
Alles op 1 paginaquote:Op woensdag 11 december 2019 23:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef één goede reden voor je voorstel...
Overzicht volledig weg.quote:
Nee, ik juist niet ik ken Floor al lang en Nightwish al in de tijd dat Tarja nog de zangeres was. Alleen veel Nederlanders kennen het niet, terwijl de rest van de wereld die band maar al te goed kent en ik wijt dat aan die flutmedia hier.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je haar nu pas ontdekt, of denkt dat Nightwish haar eerste band was![]()
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Overzicht volledig weg.
Gewoon zeven pagina’s met de lapo op de laatste, zodat je je altijd een beetje genaaid voelt dat je een hele pagina aan moet klikken voor één kutpost.
Dit. Ik scroll me een vaginale infectie op mobielquote:Op woensdag 11 december 2019 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Plus dat het nu mobiel al bijna niet te doen is met al dat verspringen en dergelijke, maar dan helemaal niet.
Mobiel vind ik 50 posts per pagina sowieso de max.
DAN IS HET GOEDquote:Op woensdag 11 december 2019 23:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, ik juist niet ik ken Floor al lang en Nightwish al in de tijd dat Tarja nog de zangeres was. Alleen veel Nederlanders kennen het niet, terwijl de rest van de wereld die band maar al te goed kent en ik wijt dat aan die flutmedia hier.
Heerrrrrlijkquote:Op woensdag 11 december 2019 22:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
mmm 5 miljoen views from all over the world al.
Hier Nightwish in een uitverkocht Wembley
Ssssst, verwonder u slechts ....
ZO IS DAT!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2019 01:50 schreef NZ het volgende:
@:Ian_Nick
Bewaard
Aan jou heb ik watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 01:50 schreef NZ het volgende:
@:Ian_Nick
Bewaard
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Nou dan gaan we dat eens proberenquote:Op donderdag 12 december 2019 07:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
yvonne
Ik doe aan handboogschieten en dat bevalt me best.
quote:Op donderdag 12 december 2019 01:41 schreef NZ het volgende:
[..]
ZO IS DAT!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op donderdag 12 december 2019 08:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk bespottelijk dat de “tering!” smiley geen onderdeel van de standaard selectie is. Zulks een praktische, flexibele, veel voorkomende emotionele uitdrukking vakkundig samengevat in één heldere weergave.
[ afbeelding ]
Dat verspringen is idd echt wel kut.quote:Op woensdag 11 december 2019 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Plus dat het nu mobiel al bijna niet te doen is met al dat verspringen en dergelijke, maar dan helemaal niet.
Mobiel vind ik 50 posts per pagina sowieso de max.
Ik heb 1 keer op mobiel geprobeerd. Vind het niet te doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat verspringen is idd echt wel kut.
Is het momenteel ook niet. De pagina verspringt steeds. Er is steeds een fout waardoor de pagina niet goed laad.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer op mobiel geprobeerd. Vind het niet te doen.
Ipad gaat nog wel om mee te lurken, maar het liefst gewoon de pc aan.
Maar nou vind ik sowieso internetten op mobiel niet te doen.
Ah ok.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is het momenteel ook niet. De pagina verspringt steeds. Er is steeds een fout waardoor de pagina niet goed laad.
Oh weet jij nog hoe het topic met Utopia herinneringen heette hebben we samen gevoegd met Memory lane?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat verspringen is idd echt wel kut.
Ik moest 1,5 uur in de auto en daarna veels te lang op een plek en daarna weer 1,5 uur in de auto.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:57 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een redelijk vast koffiemoment, dus dat overkomt me dan eigenlijk weer niet, behalve als ik dat moment overgeslagen heb, en ook gewoon hoofdpijn krijgen als er niet voor de middag koffie gedronken is hè
Nee, dan is het tricky.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moest 1,5 uur in de auto en daarna veels te lang op een plek en daarna weer 1,5 uur in de auto.
Dat zijn momenten dat ik even geen koffie kan nemen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Koffie net een hoop slagroom elke avond tegenwoordig
Ik ook. Maar dan de slagroom op een kasteeltje. Ken je die gebakjes?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Koffie net een hoop slagroom elke avond tegenwoordig
Nee show us the goodsquote:Op donderdag 12 december 2019 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan de slagroom op een kasteeltje. Ken je die gebakjes?
Oh dat is zo'n gedoe maar ik ga het proberen.quote:
Omg wat heb ik daar nu een trek in.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n gedoe maar ik ga het proberen.
https://www.coopgebak.nl/marsepeinen-kasteeltjes
Gelukt!
Zo lekker he? Mierzoetquote:Op donderdag 12 december 2019 19:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omg wat heb ik daar nu een trek in.
Stil,quote:
ik heb nog steeds geen hunebed gezien.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is vast wel een Coop tussen de hunebedden.
Ieuw Marsepein...quote:Op donderdag 12 december 2019 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n gedoe maar ik ga het proberen.
https://www.coopgebak.nl/marsepeinen-kasteeltjes
Gelukt!
Ik ben er ook niet gek op neequote:Op donderdag 12 december 2019 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ieuw Marsepein...
Gelukkig, ik lust ze niet
Lijken ook wel een beetje op ''bouwsteentjes''quote:Op donderdag 12 december 2019 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn familie walgt er ook van en ze begrijpen niet dat ik er zo dol op ben.
Ja, daar lijken ze op en die zijn me ook aangeraden om die eens te proberen maar dat is het net niet wmbquote:Op donderdag 12 december 2019 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lijken ook wel een beetje op ''bouwsteentjes''
Die zijn idd mega smerigquote:Op donderdag 12 december 2019 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar lijken ze op en die zijn me ook aangeraden om die eens te proberen maar dat is het net niet wmb
Gevulde speculaasquote:Op donderdag 12 december 2019 20:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Marsepein ben ik geen liefhebber van, maar spijs is
Nee post eens een plaatjequote:Op donderdag 12 december 2019 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan de slagroom op een kasteeltje. Ken je die gebakjes?
Money makes the world go round en voor 15 euro kan alles!quote:Op donderdag 12 december 2019 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou ik mijn username kunnen aanpassen naar MarsepIan_Nick?
Ach elk grote is hetzelfde wat moet je met een hunebedquote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen hunebed gezien.
Die dingen schijnen ook nogal schuw en kieskeurig te zijn.....quote:Op donderdag 12 december 2019 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen hunebed gezien.
Is het ookquote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al gezien ziet er heerlijk juit
Als er maar niet van die groene stukjes in zitten, want die vind ik zo vies. Ben ff kwijt hoe dat ook alweer heet.quote:
Je bedoeld spijs?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er maar niet van die groene stukjes in zitten, want die vind ik zo vies. Ben ff kwijt hoe dat ook alweer heet.
Nee, spijs vind ik heerlijk maar die groene stukjes vind ik echt smeig. Gelukkig zit het er niet altijd in en anders pulk ik ze eruit. En nee, het is niet uit iemands neusquote:
Ja, dat bedoel ik! Het is een soort fruitquote:Op donderdag 12 december 2019 22:38 schreef franka het volgende:
Je bedoeld denk ik gedroogd fruit en dan die groene. Zit vaak op banketstaaf. net als gesuikerde sinaasappelschil.
Ja joh, wel mooi overwinteren, een zege tegen Man U in Engeland was ook een godswonder geweest, alhoewel 4-0 hard is. Toch goed gedaan hoor van die kaaskoppenquote:
Sukade? Dat is echt goor inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er maar niet van die groene stukjes in zitten, want die vind ik zo vies. Ben ff kwijt hoe dat ook alweer heet.
Vind ik ook. Trots op onze Teun.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja joh, wel mooi overwinteren, een zege tegen Man U in Engeland was ook een godswonder geweest, alhoewel 4-0 hard is. Toch goed gedaan hoor van die kaaskoppen
Já! Zo heet het. Zat me suf te piekeren, dus bedankt!quote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sukade? Dat is echt goor inderdaad.
Haha, graag gedaan. Vind het zelf ook heel vies en daarom staat het in mijn geheugen gegrift.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Zo heet het. Zat me suf te piekeren, dus bedankt!
Gember vind ik nog viezer. Gelukkig heb je dat niet veel meer in koeken en ander gebak of brood.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Zo heet het. Zat me suf te piekeren, dus bedankt!
Gember vind ik dan wel weer lekker.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gember vind ik nog viezer. Gelukkig heb je dat niet veel meer in koeken en ander gebak of brood.
Dat lust ik ook niet. Zo bitter.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gember vind ik nog viezer. Gelukkig heb je dat niet veel meer in koeken en ander gebak of brood.
Ik lust echt heel veel, ben net een kliko, maar gember.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gember vind ik dan wel weer lekker.
Gember vond ik vroeger ook vies, maar dat ben ik op de een of andere manier lekker gaan vinden.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik lust echt heel veel, ben net een kliko, maar gember.![]()
![]()
cOMSAT aNGELS o+quote:
Inpakken is a bitch, hoe kan die auto nou voller zijn dan toen we vertrokken?quote:
Je moet dat hunebed ook niet mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inpakken is a bitch, hoe kan die auto nou voller zijn dan toen we vertrokken?
Whehehehequote:Op vrijdag 13 december 2019 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet dat hunebed ook niet mee naar huis nemen.
Teveel gegeten?quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inpakken is a bitch, hoe kan die auto nou voller zijn dan toen we vertrokken?
Welnee, nou, verder puzzelenquote:
Ik nog steeds en zag ze vaker live, maar goed..... wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
cOMSAT aNGELS o+
mAN WAT WAS IK SAAR VROEGER FAN VAN.
Ik dank voor de uitnodiging ...quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:08 schreef Toverheks het volgende:
En wat eten we vanavond, lekker met een knoflooksausje erbij en stokbroodje
https://www.telegraaf.nl/(...)aaid-met-penisvissen
Nou, gewoon nog meer muziek plaatsen uit die tijd, voor m'n 'oh ja' ervaring.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik nog steeds en zag ze vaker live, maar goed..... wat doe ik hier eigenlijk?
Ik doe niks op verzoek.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, gewoon nog meer muziek plaatsen uit die tijd, voor m'n 'oh ja' ervaring.
Ik vraag het hartstikke lief!quote:
En ik kan daar zeer weinig mee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vraag het hartstikke lief!
Zeker voor mijn doen
Nou da's fijn, ik nog veel minder.quote:
En degenen die dat posten krijgen van mij de grote lulkoek award, en welverdiend, stelletje schapen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ja die award kan je niet meer ontgaan
Wat kun jij piepen zeg, tering.quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet, context.....
Nou, gefeliciteerd ermee.quote:
Mo is eik een vrouw en altijd zwangerquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk als ik vragen mag? Of is het een act?
Ja nee, da's een tikje te oud, meer de jaren daarna.quote:
of ongesteldquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mo is eik een vrouw en altijd zwanger
Minstens 5x, echt te erg. @FreshFruitquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:41 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel keer zijn jullie je mobiel kwijt op een dag?
Na de file gaan we weer naar de bewoonde wereld.
Ik was hem laatst zelfs kwijt terwijl hij in mijn broekzak zatquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:41 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel keer zijn jullie je mobiel kwijt op een dag?
Na de file gaan we weer naar de bewoonde wereld.
Oh das apartquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was hem laatst zelfs kwijt terwijl hij in mijn broekzak zat
quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Minstens 5x, echt te erg. @:Freshfruit
ik ben niet de enige dusquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jammer. Dat vond ik echt leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:04 schreef Appeltje het volgende:
Worden er nog wel eens liedjes geraden in deze SC?
Zullen we weet een poging wagen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, jammer. Dat vond ik echt leuk.
Dat heb ik met de leesbril op mijn kop.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een leesbril gekocht, maar vind het niks zo'n ding .. Zie zonder goed genoegquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik met de leesbril op mijn kop.
Ik ben een kat joh.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:19 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Met kwispelen, likken of poepen?
Baardaap heeft sinds kort lenzen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook een leesbril gekocht, maar vind het niks zo'n ding .. Zie zonder goed genoeg
Ja OK ... dat had ik vroeger in den beginne ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap heeft sinds kort lenzen.
Ik zit ook op de grens van wel of geen leesbril, maar ze maken de teksten op verpakkingen en gebruiksaanwijzingen gewoon te klein!quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook een leesbril gekocht, maar vind het niks zo'n ding .. Zie zonder goed genoeg
Heb nog lenzenquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK ... dat had ik vroeger in den beginne ook
Dat straalt er vanaf.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Mooie beestjes Mo, ze hebben het goed bij je!
Wil je dat in dm doen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Mooie beestjes Mo, ze hebben het goed bij je!
Mijne zijn geboren in Maasbree.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef Appeltje het volgende:
Mijn kwispelende katten komen uit Limboland, moederpoes lijkt op jouw poezen.
hap hap happertjes op Appelquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:25 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zeg he het is hier toch veroorloofd om slow te chatten?
Schildpad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:24 schreef Appeltje het volgende:
Mijn kwispelende katten komen uit Limboland, moederpoes lijkt op jouw poezen.
ja das heel kus en ook in slecht gecombineerde kleurenquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:22 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik zit ook op de grens van wel of geen leesbril, maar ze maken de teksten op verpakkingen en gebruiksaanwijzingen gewoon te klein!
Zoiets.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:26 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Waarom niet, is er een dm verbod (stikstofquotum overschreden?)
Dit zijn twee zusjes, en vreselijk lief en trouw, en luisteren ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mij laten vertellen dat dat de oerpoezen zijn.
Ik heb net aan mijn schildpad gevraagd of ze luistert en ze reageerde positief.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit zijn twee zusjes, en vreselijk lief en trouw, en luisteren ook.
Nee hoor, je een achterlijk imago aanpraten. Dat is zo sneu igquote:
Dat heb je al eens verteld, poezen die luisteren zijn wel bijzonder want meestal luistert de eigenaar naar de poezenquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit zijn twee zusjes, en vreselijk lief en trouw, en luisteren ook.
Ik ga voor die award hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor, je een achterlijk imago aanpraten. Dat is zo sneu ig
Nou succes ermeequote:
Zeker toeval dat je binnenvalt nu....quote:
We zijn een team.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:30 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat heb je al eens verteld, poezen die luisteren zijn wel bijzonder want meestal luistert de eigenaar naar de poezen
Nee die staat in myat. Ik lees dat wel. Hoezo ?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker toeval dat je binnenvalt nu....
Vul het zelf in.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die staat in myat. Ik lees dat wel. Hoezo ?
Eindelijk wat echte, oprechte liefde in dit topicquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor, je een achterlijk imago aanpraten. Dat is zo sneu ig
Ok je bent wat para. Meer kan ik er niet van maken. Succes met de billenquote:
Lekkerrrr.....quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok je bent wat para. Meer kan ik er niet van maken. Succes met de billen
Ja zekersquote:
Die van mij blijven er vrij rustig onder.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Komt een rot tijd aan voor de huisdieren, stomme vuurwerk
Mijn huisdieren gaven er geen klap om.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Komt een rot tijd aan voor de huisdieren, stomme vuurwerk
Die leken op jou?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn huisdieren gaven er geen klap om.
Ja ik denk het wel. Geen aandacht krijgen en negerenquote:
2 van mijn poezen zijn doodsbenauwd voor vuurwerk de overige 3 maken zich er niet druk om. Maar ik hou wel alle poezen binnen op oudjaarsdag/nachtquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij blijven er vrij rustig onder.
Maar idd ik haat vuurwerk.
Ik heb binnenpoezen op 5 hoog, en ben thuis met O&N.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
2 van mijn poezen zijn doodsbenauwd voor vuurwerk de overige 3 maken zich er niet druk om. Maar ik hou wel alle poezen binnen op oudjaarsdag/nacht
In UTO ben je altijd welkomquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb binnenpoezen op 5 hoog, en ben thuis met O&N.
Die van mij komen wel buiten, de oudste bijna niet meer. Komen met van alles thuis van kikker tot vlindersquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb binnenpoezen op 5 hoog, en ben thuis met O&N.
Sinds altijd. Je vond het altijd een kut sub forum. Maar ja je moet wat he?quote:
Ga toch weg joh, je hebt het over de COS, ik kom hier al jaren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds altijd. Je vond het altijd een kut sub forum. Maar ja je moet wat he?
OK je had vrienden, dat gaat rap achteruitquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, je hebt het over de COS, ik kom hier al jaren.
Ja, daar zat ik op te wachten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
OK je had vrienden, dat gaat rap achteruit
Doe dan ook maar geen DM's meerquote:
Ahhhquote:
Ik heb geen idee joh.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:48 schreef Appeltje het volgende:
Volgens mij maakt Mo nog steeds vrienden?
Hier in de stad niet iig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:49 schreef Appeltje het volgende:
Iemand nog een boer tegengekomen vandaag?
Ja net nog Mo heet iequote:Op vrijdag 13 december 2019 17:49 schreef Appeltje het volgende:
Iemand nog een boer tegengekomen vandaag?
Moest vandaag naar Apeldoorn en Utrecht maar op de matrixborden stond al aangegeven dat Boeren zich op P1 bij de Arena stonden, niks op de snelweg gezien.quote:
Ja, dat is ook zoietsquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik met de leesbril op mijn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |