ik heb best wel vertrouwen dat het beter gaat worden, maar ik ben toch wel bang dat zij hier conclusies uit gaat trekken ofzo..
zou het kunnen zijn dat zij het WEL als een goede zoen ziet??? en HOE belangrijk is eigenlijk de eerste zoen?..
beetje vaag allemaal, maar hoop gewoon niet dat dit 'de rest' in de weg gaat zitten ofzo..
de eerste zoen met mijn huidige vriendin vond ik geweldig , ook al kon ik toen nog niet 'goed' zoenen
*natuurtalent is*
quote:Ik denk dat je daar gelijk in hebt, zo ervaar ik het ook in ieder geval...
Op zondag 12 januari 2003 23:43 schreef -roys- het volgende:
Het ligt er heel erg aan wat voor "relatie" je met haar hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door Vanquish op 12-01-2003 23:54]
de eerste zoen is in ieder geval NIET belangrijk tenzij het een vakantieliefde ofzo is en dan meteen wegloopt....
[Dit bericht is gewijzigd door bluebellyfluff op 12-01-2003 23:48]
quote:Maar zegt dat wat over je ex over over de andere exen
Op zondag 12 januari 2003 23:44 schreef MrTorture het volgende:
Na de eerste zoen van een niet nader te noemen ex, had ik m'n halve mond kapotze beet best wel.. Nog geen 3 weken later zoende ze zo goed dat het me meer deed dan de dingen die ik met andere exen had gedaan
quote:Beiden. Bij de betreffende ex ben ik er achter gekomen wat ik miste bij die exen die na 5 minuten al met de benen uitmekaar lagen...
Op zondag 12 januari 2003 23:47 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Maar zegt dat wat over je ex over over de andere exen
quote:nou.. nog geen.. zit er wel aan te komen denk ik.. was ook niet superslecht ofzo, maar had wel het gevoel dat er iets miste.. hoop gewoon niet dat zij dat gevoel heeft (ik heb haar gisteren ook wel weer gesproken hoor, en alweer wat afgesproken -oefensessie nummer 2
Op zondag 12 januari 2003 23:43 schreef -roys- het volgende:
Het ligt er heel erg aan wat voor "relatie" je met haar hebt.
quote:Denk je niet een beetje teveel na over/tijdens het zoenen?
Op zondag 12 januari 2003 23:34 schreef zoentje2 het volgende:
maar toch was het zoenen niet echt je van het (we probeerden dezelfde kant op te gaan met onze tongen, etc.)..
Gewoon gaan met die banaan en niet zoveel denken.
Dan is het ook veel leuker.
dus niets raars...
Je weet wat ze zeggen......Oefening baart kunst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |