abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7864588
ben toch benieuwd.. vind mijzelf niet een slechte zoener. althans, meestal heb ik wel wat alcohol op wat de situatie wel verbeterd.. maar ik heb vrijdagavond voor het eerst met een bepaald meisje gezoend.. de spanning maakte veel goed. maar toch was het zoenen niet echt je van het (we probeerden dezelfde kant op te gaan met onze tongen, etc.)..

ik heb best wel vertrouwen dat het beter gaat worden, maar ik ben toch wel bang dat zij hier conclusies uit gaat trekken ofzo..
zou het kunnen zijn dat zij het WEL als een goede zoen ziet??? en HOE belangrijk is eigenlijk de eerste zoen?..

beetje vaag allemaal, maar hoop gewoon niet dat dit 'de rest' in de weg gaat zitten ofzo..

pi_7864721
je geeft het zelf al aan, de spanning maakt veel goed...

de eerste zoen met mijn huidige vriendin vond ik geweldig , ook al kon ik toen nog niet 'goed' zoenen

Lachen is gezond :D!
pi_7864783
Het ligt er heel erg aan wat voor "relatie" je met haar hebt.
  zondag 12 januari 2003 @ 23:44:43 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7864811
Na de eerste zoen van een niet nader te noemen ex, had ik m'n halve mond kapot ze beet best wel.. Nog geen 3 weken later zoende ze zo goed dat het me meer deed dan de dingen die ik met andere exen had gedaan
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7864855
Hmn... mijn eerste zoen was helemaal neit slecht of smerig of whatever... Het was voor mijn toemalig vriendje ook de eerste keer...

*natuurtalent is*

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_7864863
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:43 schreef -roys- het volgende:
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, zo ervaar ik het ook in ieder geval...

[Dit bericht is gewijzigd door Vanquish op 12-01-2003 23:54]

zondag 12 januari 2003 @ 23:47:02 #7
44425 bluebellyfluff
Hi Greg Flores :)
pi_7864871
Slecht zoenen is volgens mij een kwestie van smaak, maar over het algemeen willen meisjes het liever rustiger dan snel (in het begin dan) en niet helemaal ondergelebberd (=spetter pieter pater) willen worden.
En ook wat variatie in de tongbeweging kan ook geen kwaad, improviseer wat en kijk wat JIJ lekker vind, dan vind zij het ook vast lekker. En streel of kriebel haar in haar nek en armen enzo

de eerste zoen is in ieder geval NIET belangrijk tenzij het een vakantieliefde ofzo is en dan meteen wegloopt....

[Dit bericht is gewijzigd door bluebellyfluff op 12-01-2003 23:48]

fluff for life
pi_7864872
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:44 schreef MrTorture het volgende:
Na de eerste zoen van een niet nader te noemen ex, had ik m'n halve mond kapot ze beet best wel.. Nog geen 3 weken later zoende ze zo goed dat het me meer deed dan de dingen die ik met andere exen had gedaan
Maar zegt dat wat over je ex over over de andere exen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 12 januari 2003 @ 23:47:17 #9
26777 MrTorture
pi_7864883
Bij mijn allereerste zoen, was m'n vriendin destijds (naja, meer dan zoenpartner was ze niet) te eigenwijs om haar kauwgum uit haar mond te halen wat een natte plakbende werd dat zeg
Vis een optie?
  zondag 12 januari 2003 @ 23:47:59 #10
26777 MrTorture
pi_7864901
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:47 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Maar zegt dat wat over je ex over over de andere exen

Beiden. Bij de betreffende ex ben ik er achter gekomen wat ik miste bij die exen die na 5 minuten al met de benen uitmekaar lagen...
Vis een optie?
pi_7865048
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:43 schreef -roys- het volgende:
nou.. nog geen.. zit er wel aan te komen denk ik.. was ook niet superslecht ofzo, maar had wel het gevoel dat er iets miste.. hoop gewoon niet dat zij dat gevoel heeft (ik heb haar gisteren ook wel weer gesproken hoor, en alweer wat afgesproken -oefensessie nummer 2 -)...
pi_7865104
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:34 schreef zoentje2 het volgende:
maar toch was het zoenen niet echt je van het (we probeerden dezelfde kant op te gaan met onze tongen, etc.)..
Denk je niet een beetje teveel na over/tijdens het zoenen?
Volgens mij wel en daardoor word je onzeker.

Gewoon gaan met die banaan en niet zoveel denken.
Dan is het ook veel leuker.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7865117
Volgens mij moet iedereen in princiepe leren zoenen.....

dus niets raars...

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  maandag 13 januari 2003 @ 00:04:03 #14
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_7865248
Daar maak ik nou echt geen enkel punt van, zoenen is toch wel tof. En ik heb geen idee of ik het goed of slecht kan, maar een beetje tongverstrengelen kan ik best wel waarderen. En met mijn vriendin weet ik wel welke kant zij op gaat en waar ik dan heen ga hoor.

Je weet wat ze zeggen......Oefening baart kunst

I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')