abonnement Unibet Coolblue
pi_190415529
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dezelfde fout gaat hier weer gemaakt worden, maar ze zijn vaak genoeg gewaarschuwd.
Volgend jaar gaat iedereen weer huilen.

Polls zijn bedoeld om te beïnvloeden, niet om te meten.
Wat probeer je nu te zeggen? Dat iedereen hier uitgaat van een nederlaag voor Trump volgend jaar?
pi_190415765
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:49 schreef crystal_meth het volgende:
Trump wil een derde termijn?
GovMikeHuckabee twitterde op donderdag 12-12-2019 om 20:42:14 I'll be on @:seanhannity 2nite @:FoxNews at 9pm ET and will explain how @:realDonaldTrump will be eligible for a 3rd term due to the illegal attempts by Comey, Dems, and media , et al attempting to oust him as @:POTUS so that's why I was named to head up the 2024 re-election. reageer retweet
Jezus, zo openlijk nu al 8)7

Obama mag dan ook dus voor een derde termijn gaan begrijp ik? Geen president werd ooit zo tegengewerkt door de senaat immers. ZIjn benoemingen werden geblokkeerd, al zijn wetsvoorstellen en zelfs de SCOTUS werd 'm ontnomen. Zo erg is bij het Trump nog lang niet. Die wordt alleen maar aangepakt op zijn criminele acties. Ondertussen leven de republikeinen in luilekkerland immers. Kunnen doen wat ze willen m.b.t. wetten en zelfs de wet zelf mogen ze negeren. Tot ze het congres kwijtraakten helemaal en nu eigenlijk nog steeds. Honderden voorstellen worden geblokkeerd en ze vinden 't best.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:40:25 #253
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190415802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Jezus, zo openlijk nu al 8)7

Obama mag dan ook dus voor een derde termijn gaan begrijp ik? Geen president werd ooit zo tegengewerkt door de senaat immers. ZIjn benoemingen werden geblokkeerd, al zijn wetsvoorstellen en zelfs de SCOTUS werd 'm ontnomen. Zo erg is bij het Trump nog lang niet. Die wordt alleen maar aangepakt op zijn criminele acties. Ondertussen leven de republikeinen in luilekkerland immers. Kunnen doen wat ze willen m.b.t. wetten en zelfs de wet zelf mogen ze negeren. Tot ze het congres kwijtraakten helemaal en nu eigenlijk nog steeds. Honderden voorstellen worden geblokkeerd en ze vinden 't best.
Ik ben benieuwd hoe vol de kluis van Mitch McConnell is nu.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:42:38 #254
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_190415835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Jezus, zo openlijk nu al 8)7

Obama mag dan ook dus voor een derde termijn gaan begrijp ik? Geen president werd ooit zo tegengewerkt door de senaat immers. ZIjn benoemingen werden geblokkeerd, al zijn wetsvoorstellen en zelfs de SCOTUS werd 'm ontnomen. Zo erg is bij het Trump nog lang niet. Die wordt alleen maar aangepakt op zijn criminele acties. Ondertussen leven de republikeinen in luilekkerland immers. Kunnen doen wat ze willen m.b.t. wetten en zelfs de wet zelf mogen ze negeren. Tot ze het congres kwijtraakten helemaal en nu eigenlijk nog steeds. Honderden voorstellen worden geblokkeerd en ze vinden 't best.
Dit lijkt mij een uitnodiging aan Obama om gewoon in 2020 weer mee te doen. Goed idee lijkt mij.
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:42:55 #255
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190415838
eliehonig twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 04:12:38 Hypothetical: if Bolton testified, “I spoke to the President directly and he said, ‘Screw Ukraine, either they announce a bogus investigation on the Bidens to help me in the election or else they don’t get foreign aid’” - would Republicans turn on Trump? reageer retweet
Goede vraag. Ik denk dat we het antwoord wel kunnen raden helaas.
pi_190415892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dit lijkt mij een uitnodiging aan Obama om gewoon in 2020 weer mee te doen. Goed idee lijkt mij.
Moet ie wel zijn impeachment gaan overleven die er bijna zeer zeker gaat komen nu de dems de deur openzetten,
pi_190415941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
eliehonig twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 04:12:38 Hypothetical: if Bolton testified, “I spoke to the President directly and he said, ‘Screw Ukraine, either they announce a bogus investigation on the Bidens to help me in the election or else they don’t get foreign aid’” - would Republicans turn on Trump? reageer retweet
Goede vraag. Ik denk dat we het antwoord wel kunnen raden helaas.
Een onzinnige vraag natuurlijk met een uitkomst gebaseerd op aannames.... nouja, in dat opzichte wijkt het niet veel af van de standaard modus operandi van de democraten. Onzinnige hypothetische vragen en bullshit aannames.
pi_190415942
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:45 schreef Refragmental het volgende:
impeachment
Die hele impeachment wordt een fiasco.
pi_190415971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:48 schreef henk38 het volgende:

[..]

Die hele impeachment wordt een fiasco.
Geen idee, alle argumenten gebruikt door de dems nu worden gewoon keihard tegen hun gebruikt bij een eventuele impeachment van Obama
Benieuwd hoe de dems er dan op reageren wanneer ze eens de spiegel wordt voorgehouden.
pi_190416021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:09 schreef henk38 het volgende:

[..]

Je zou het ook kunnen lezen!
Er staat duidelijk in dat de cijfers niet veel zeggen, maar dat het wel duidelijk is dat er iets gaande is wat de democraten toch serieus moeten nemen en dit wordt aangegeven door democratisch strateeg Robin Biro.

Robin Biro is een veteraan van het Amerikaanse leger Airborne Ranger en voormalig regionaal velddirecteur voor president Barack Obama.

Maar ook professor Victor Davis Hanson van het Hoover Institution, gaf eerder al aan dat Kanye West die in 2018 een ontmoeting had met Trump voor verschuiving zou kunnen zorgen onder de zwarte stemmers.
Nee, het zegt geen hol. Jij wil graag dat het wat zegt. Dat in alle andere peilingen de support gewoon onder de 10% ligt negeer je omdat het je niet zint en dat is ook gelijk het problematische aan je postgedrag hier. Je oreert, maar je leest niet en hebt een filter voor je kop zitten dat onwelgevallige informatie weg lijkt te filteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 december 2019 @ 12:59:05 #261
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_190416142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geen idee, alle argumenten gebruikt door de dems nu worden gewoon keihard tegen hun gebruikt bij een eventuele impeachment van Obama
Benieuwd hoe de dems er dan op reageren wanneer ze eens de spiegel wordt voorgehouden.
Zoals welke argumenten dan precies?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_190416341
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, het zegt geen hol. Jij wil graag dat het wat zegt. Dat in alle andere peilingen de support gewoon onder de 10% ligt negeer je omdat het je niet zint en dat is ook gelijk het problematische aan je postgedrag hier. Je oreert, maar je leest niet en hebt een filter voor je kop zitten dat onwelgevallige informatie weg lijkt te filteren.
Ik negeer niks, ik heb toch duidelijk aangegeven dat we niet kunnen vertrouwen op polls, maar dat er wel iets gaande is. Maar zijn jou polls die onder 10% aangeven wel betrouwbaar dan ? en zo ja wie heeft er hier dan een filter voor zijn kop!
Het zint je gewoon niet dat er hier een pro Trumper zit. Ik begrijp dat de overwinningen van rechts pijnlijk kunnen zijn, maar hou het beschaaft.
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:15:02 #263
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_190416411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:10 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik negeer niks, ik heb toch duidelijk aangegeven dat we niet kunnen vertrouwen op polls, maar dat er wel iets gaande is. Maar zijn jou polls die onder 10% aangeven wel betrouwbaar dan ? en zo ja wie heeft er hier dan een filter voor zijn kop!
Het zint je gewoon niet dat er hier een pro Trumper zit. Ik begrijp dat de overwinningen van rechts pijnlijk kunnen zijn, maar hou het beschaaft.
Waar haal jij dan uit dat er "iets gaande" is? Dat word nergens bewezen, alleen geinsinueert.

Ik kan ook wel over van alles en nog wat zeggen dat er "iets gaande" is, maar dan moet je dat nog wel gewoon aantonen.
pi_190416596
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:10 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik negeer niks, ik heb toch duidelijk aangegeven dat we niet kunnen vertrouwen op polls, maar dat er wel iets gaande is. Maar zijn jou polls die onder 10% aangeven wel betrouwbaar dan ? en zo ja wie heeft er hier dan een filter voor zijn kop!
Het zint je gewoon niet dat er hier een pro Trumper zit. Ik begrijp dat de overwinningen van rechts pijnlijk kunnen zijn, maar hou het beschaaft.
Hou eens op met dat geblaat de hele tijd over rechts-links.
pi_190416728
Google heeft meer dan 300 pro Trump YouTube-advertenties verwijderd, maar wil niet zeggen hoe hun beleid werd geschonden.

https://www.dailymail.co.(...)violated-policy.html
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:42:20 #266
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190416851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:35 schreef henk38 het volgende:
Google heeft meer dan 300 pro Trump YouTube-advertenties verwijderd, maar wil niet zeggen hoe hun beleid werd geschonden.

https://www.dailymail.co.(...)violated-policy.html
Ik denk dat ze simpelweg de bronnen zijn nagegaan.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190416916
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:15 schreef Belabor het volgende:

[..]

Waar haal jij dan uit dat er "iets gaande" is? Dat word nergens bewezen, alleen geinsinueert.

Ik kan ook wel over van alles en nog wat zeggen dat er "iets gaande" is, maar dan moet je dat nog wel gewoon aantonen.
Er zijn genoeg bewijzen die aantonen dat Trump zwarte kiezers probeert te trekken. Er zijn ook genoeg bewijzen die aantonen dat er nu veel meer zwarte pro Trumpers actief zijn op het net dan in 2016 en dat is ook een aantal democraten opgevallen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:47:42 #268
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_190416967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:45 schreef henk38 het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg bewijzen die aantonen dat er nu veel meer zwarte pro Trumpers actief zijn op het net dan in 2016
Net viel het enkel jezelf op, nu zijn er ineens 'genoeg bewijzen'.. die je dan weer niet levert.

Weinig feitelijke inhoud..

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 13-12-2019 14:10:19 ]
nee, jij dan!
pi_190416989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze simpelweg de bronnen zijn nagegaan.
Google beschuldigd van 'linkse vooringenomenheid'
https://www.thesun.co.uk/(...)-right-leaning-news/
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:51:28 #270
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190417048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:48 schreef henk38 het volgende:

[..]

Google beschuldigd van 'linkse vooringenomenheid'
https://www.thesun.co.uk/(...)-right-leaning-news/
En het beleid van Google is ook het beleid van Youtube.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190417080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:48 schreef henk38 het volgende:

[..]

Google beschuldigd van 'linkse vooringenomenheid'
https://www.thesun.co.uk/(...)-right-leaning-news/
Nou en? Dan gebruik je toch geen Google?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190417112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:51 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En het beleid van Google is ook het beleid van Youtube.
YouTube is een dochteronderneming van Google
  vrijdag 13 december 2019 @ 13:56:00 #273
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190417136
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:54 schreef henk38 het volgende:

[..]

YouTube is een dochteronderneming van Google
ja en? Dochterondernemeningen hoeven niet het zelfde beleid te voeren, dat bepalen ze zelf.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190417188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:10 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik negeer niks, ik heb toch duidelijk aangegeven dat we niet kunnen vertrouwen op polls, maar dat er wel iets gaande is. Maar zijn jou polls die onder 10% aangeven wel betrouwbaar dan ? en zo ja wie heeft er hier dan een filter voor zijn kop!
Het zint je gewoon niet dat er hier een pro Trumper zit. Ik begrijp dat de overwinningen van rechts pijnlijk kunnen zijn, maar hou het beschaaft.
Ik weet dat er een behoorlijke vervolgingswaan heerst onder Trumpsupporters, maar ik heb een probleem met de lading drogredenen en feitenvrije claims die je hier neerplempt, niet met het feit dat je toevallig fan van Trump bent.
Ik probeer mensen altijd uit te leggen hoe peilingen werken hier, of ze nou fan zijn van Trump of juist van een Democratische kandidaat. Het is een volstrekte drogreden dat we alle peilingen niet kunnen vertrouwen omdat er een outlier is. Dat betekent gewoon dat we die outlier moeten wantrouwen. Ik haal ook niet toevallig wat polls aan, maar kijk gewoon naar de meest recente GE peilingen en die geven allemaal aan dat er geen trendbreuk is in de steun onder zwarte Amerikanen voor Trump, steun die voor de Republikeinen al 50-60 jaar rond de 10% ligt. Juist ook het feit dat die steun zo constant is betekent dat je hier een gevalletje 'extraordinary claims require extraordinary evidence' te pakken hebt. Frank Newport van Gallup legt het hier ook nog even voor je uit.

Ik snap dat je meegaat in het narratiefje dat in conservatieve hoek wordt geconstrueerd op basis van wat selectief bij elkaar geshopte cijfers namelijk dat Trump fantastisch is voor de zwarte bevolking in de VS en voor een Republikein ongekende steun onder de zwarte bevolking zou genieten, maar als je de gehele set aan informatie bekijkt is dat dus vooral wensdenken.

Je loze ad hominems kan ik verder alleen maar weglachen. Dit is ook een stereotype voorbeeld van een bubblepost. Jij zit kennelijk in die conservatieve bubbel waar dit soort narratiefjes worden gepropageerd. Die herkauw je braaf, maar als je dan geconfronteerd wordt met inhoudelijke tegenargumenten dan gooi je het maar op 'je bent gewoon boos / jaloers / whatever!!!'. Dat soort emotionele argumenten zijn een halfslachtige poging om een rationele discussie over hoe hoog de steun van Trump onder zwarte Amerikanen nou werkelijk is te mijden. Dat werkt misschien in een bubbel met jaknikkers, maar hier helaas niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:01:50 #275
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190417255
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet dat er een behoorlijke vervolgingswaan heerst onder Trumpsupporters, maar ik heb een probleem met de lading drogredenen en feitenvrije claims die je hier neerplempt, niet met het feit dat je toevallig fan van Trump bent.
Ik probeer mensen altijd uit te leggen hoe peilingen werken hier, of ze nou fan zijn van Trump of juist van een Democratische kandidaat. Het is een volstrekte drogreden dat we alle peilingen niet kunnen vertrouwen omdat er een outlier is. Dat betekent gewoon dat we die outlier moeten wantrouwen. Ik haal ook niet toevallig wat polls aan, maar kijk gewoon naar de meest recente GE peilingen en die geven allemaal aan dat er geen trendbreuk is in de steun onder zwarte Amerikanen voor Trump, steun die voor de Republikeinen al 50-60 jaar rond de 10% ligt. Juist ook het feit dat die steun zo constant is betekent dat je hier een gevalletje 'extraordinary claims require extraordinary evidence' te pakken hebt. Frank Newport van Gallup legt het hier ook nog even voor je uit.

Ik snap dat je meegaat in het narratiefje dat in conservatieve hoek wordt geconstrueerd op basis van wat selectief bij elkaar geshopte cijfers namelijk dat Trump fantastisch is voor de zwarte bevolking in de VS en voor een Republikein ongekende steun onder de zwarte bevolking zou genieten, maar als je de gehele set aan informatie bekijkt is dat dus vooral wensdenken.

Je loze ad hominems kan ik verder alleen maar weglachen. Dit is ook een stereotype voorbeeld van een bubblepost. Jij zit kennelijk in die conservatieve bubbel waar dit soort narratiefjes worden gepropageerd. Die herkauw je braaf, maar als je dan geconfronteerd wordt met inhoudelijke tegenargumenten dan gooi je het maar op 'je bent gewoon boos / jaloers / whatever!!!'. Dat soort emotionele argumenten zijn een halfslachtige poging om een rationele discussie over hoe hoog de steun van Trump onder zwarte Amerikanen nou werkelijk is te mijden. Dat werkt misschien in een bubbel met jaknikkers, maar hier helaas niet.
duidelijke taal.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:04:55 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190417304
https://www.nbcnews.com/p(...)oved-office-n1101286

Mitch is weer eens voorbarig bezig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190417334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 13:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik probeer mensen altijd uit te leggen hoe peilingen werken hier, of ze nou fan zijn van Trump of juist van een Democratische kandidaat. Het is een volstrekte drogreden dat we alle peilingen niet kunnen vertrouwen omdat er een outlier is. Dat betekent gewoon dat we die outlier moeten wantrouwen. Ik haal ook niet toevallig wat polls aan, maar kijk gewoon naar de meest recente GE peilingen en die geven allemaal aan dat er geen trendbreuk is in de steun onder zwarte Amerikanen voor Trump, steun die voor de Republikeinen al 50-60 jaar rond de 10% ligt. Juist ook het feit dat die steun zo constant is betekent dat je hier een gevalletje 'extraordinary claims require extraordinary evidence' te pakken hebt. Frank Newport van Gallup legt het hier ook nog even voor je uit.

https://news.gallup.com/p(...)ntial-qualities.aspx
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:08:20 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190417363
quote:
Kun je niet gewoon eens inhoudelijk reageren op een inhoudelijke post? Je kunt ook gewoon toegeven dat je fout zat. Scheelt iedereen inclusief jezelf een hoop tijd en jou ook wat gezichtsverlies.
pi_190417373
quote:
Op welke manier is dit een reactie op de uitgebreide post van Monolith?
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:10:09 #280
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190417405
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:08 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Op welke manier is dit een reactie op de uitgebreide post van Monolith?
Misschien moeten we zelf een republikeinse conclusie trekken en dan mee ja-knikken..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190417493
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:08 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Op welke manier is dit een reactie op de uitgebreide post van Monolith?
Ik moet dus lezen hoe polls werken en dat wordt dan uitgelegd door iemand die er in 2016 helemaal naast zat.
pi_190417540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:14 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik moet dus lezen hoe polls werken en dat wordt dan uitgelegd door iemand die er in 2016 helemaal naast zat.
Toen je nog niet eens op dit forum zat? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190417547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:14 schreef henk38 het volgende:

[..]

Ik moet dus lezen hoe polls werken en dat wordt dan uitgelegd door iemand die er in 2016 helemaal naast zat.
Ook al is het volstrekt irrelevant, deze data lijk je ook al niet goed te kunnen interpreteren.

Kijk even wat er staat:

quote:
Has personality and leadership qualities a president should have
Clinton 51
Trump 32

Agree with candidate on issues that matter most to you
Clinton 45
Trump 46
Hey, daar lijken mensen meer te hebben met de standpunten van Trump dan die van Clinton op onderwerpen die ze belangrijk vinden. Zou zich dat heeel misschien vertalen in stemgedrag?
Of zouden mensen zich volledig laten leiden door de mate waarin ze een kandidaat 'presidentieel' achten? Of zouden mensen misschien juist dat gebrek aan 'presidentiële eigenschappen' verfrissend vinden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_190417567
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toen je nog niet eens op dit forum zat? :D
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toen je nog niet eens op dit forum zat? :D
Ik heb het over gallup.
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:20:16 #285
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190417597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:19 schreef henk38 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het over gallup.
lees de reactie van monolith.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:22:19 #286
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190417641
McConnell is de jury aan het riggen ten faveure van Trump. Elke tegenstem betekent dus helemaal niks. Corrupte GOP = corrupte GOP.

McConnell says he'll be in 'total coordination' with White House on impeachment trial strategy
  vrijdag 13 december 2019 @ 14:23:17 #287
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190417658
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:17 schreef Monolith het volgende:

[..]
Hey, daar lijken mensen meer te hebben met de standpunten van Trump dan die van Clinton op onderwerpen die ze belangrijk vinden. Zou zich dat heeel misschien vertalen in stemgedrag?
Of zouden mensen zich volledig laten leiden door de mate waarin ze een kandidaat 'presidentieel' achten? Of zouden mensen misschien juist dat gebrek aan 'presidentiële eigenschappen' verfrissend vinden?
"Verfrissend" misschien, maar nu de wittebroodsweken duidelijk voorbij zijn, denk ik toch echt dat de kiezer nu voor stabiliteit zal kiezen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190417767
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
McConnell is de jury aan het riggen ten faveure van Trump. Elke tegenstem betekent dus helemaal niks. Corrupte GOP = corrupte GOP.

McConnell says he'll be in 'total coordination' with White House on impeachment trial strategy
McConnell schaamt zich sowieso nergens voor:

JasonSCampbell twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 03:27:30 Hannity: "I was shocked that former President Obama left so many [judicial] vacancies and didn't try to fill those positions."Mitch McConnell: "I'll tell you why. I was in charge of what we did the last two years of the Obama administration. [Creepy evil laugh]" https://t.co/revbToN8aZ reageer retweet
  vrijdag 13 december 2019 @ 15:09:46 #289
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_190418402
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:29 schreef archito het volgende:

[..]

McConnell schaamt zich sowieso nergens voor:

JasonSCampbell twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 03:27:30 Hannity: "I was shocked that former President Obama left so many [judicial] vacancies and didn't try to fill those positions."Mitch McConnell: "I'll tell you why. I was in charge of what we did the last two years of the Obama administration. [Creepy evil laugh]" https://t.co/revbToN8aZ reageer retweet
Dus geeft hij toe dat hij de vorige president opzettelijk heeft gehinderd. Dan mag de GOP wel hopen dat er in de toekomst ooit nog met de democraten een deal gemaakt zal worden..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_190419085
Trump is echt bezorgd om de corruptie in Oekraine hoor! :')

rebeccaballhaus twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 14:35:48 New: When Giuliani returned from Kyiv on Sat, Trump called him as his plane was still taxiing & asked: “What did you get?” Giuliani replied: “More than you can imagine.” W/@bykowicz @tggrove on Giuliani doubling down, even as friends urged him to lay low:https://t.co/94GDLJWKzE reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190419096
Lol:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 14:53:02 Record Stock Market & Jobs! reageer retweet
13 minuten later:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 15:06:40 The Wall Street Journal story on the China Deal is completely wrong, especially their statement on Tariffs. Fake News. They should find a better leaker! reageer retweet
De Chinezen hebben de trade deal blijkbaar afgewezen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_190419142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:54 schreef crystal_meth het volgende:
Lol:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 14:53:02 Record Stock Market & Jobs! reageer retweet
13 minuten later:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 15:06:40 The Wall Street Journal story on the China Deal is completely wrong, especially their statement on Tariffs. Fake News. They should find a better leaker! reageer retweet
De Chinezen hebben de trade deal blijkbaar afgewezen...
Goh hoe verrassend :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_190419257
De stemming:


kyledcheney twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 16:06:51 BREAKING: The House Judiciary Committee has voted to charge President Donald Trump with abuse of hour and recommend his impeachment on the House floor.First vote on articles of impeachment since 1998. Second vote , on obstruction of Congress, is underway. reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 16:14:03 It's official: The House Judiciary Committee has just voted along party to approve two articles of impeachment against Trump: Abuse of power and obstruction of Congress. reageer retweet


[ Bericht 32% gewijzigd door Kijkertje op 13-12-2019 16:14:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:43:04 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190419704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 11:20 schreef henk38 het volgende:
Ik weet wel zeker dat het aantal zwarte trump stemmers flink is toegenomen. In 2016 zag je bijna geen zwarte Trump aanhangers die actief waren op youtube, Nu staat het er vol mee.
Ah, ja als het YouTube staat...daar kun je precies zien hoeveel zwarte mensen voor Trump zijn. Had dat gelijk gezegd, want van zulke keiharde feiten heeft men niet terug.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_190419731
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Goh hoe verrassend :')
Maar nu zegt China dat er een deal is...
https://thehill.com/polic(...)phase-one-trade-deal
man man man...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:46:01 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_190419739
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 15:53 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is echt bezorgd om de corruptie in Oekraine hoor! :')

rebeccaballhaus twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 14:35:48 New: When Giuliani returned from Kyiv on Sat, Trump called him as his plane was still taxiing & asked: “What did you get?” Giuliani replied: “More than you can imagine.” W/@:bykowicz @:tggrove on Giuliani doubling down, even as friends urged him to lay low:https://t.co/94GDLJWKzE reageer retweet
Trump gaf zelf in een helikopter-interview aan dat hij van Zalinsky verwachtte dat hij een onderzoek naar de Bidens zou starten. Daar lijkt mij niets vaags aan en een zeer duidelijke bekentenis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vis1980 op 13-12-2019 17:10:27 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_190419796
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 16:45 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Maar nu zegt China dat er een deal is...
https://thehill.com/polic(...)phase-one-trade-deal
man man man...
Misschien hebben de Chinezen op het laatste moment nog wat kunnen afd(w)ingen of zo?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 december 2019 @ 16:57:06 #298
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_190419892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 12:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Moet ie wel zijn impeachment gaan overleven die er bijna zeer zeker gaat komen nu de dems de deur openzetten,
Wie weet is Carter alsnog impeachen wel de volgende stap.
pi_190419943
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 14:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
McConnell is de jury aan het riggen ten faveure van Trump. Elke tegenstem betekent dus helemaal niks. Corrupte GOP = corrupte GOP.

McConnell says he'll be in 'total coordination' with White House on impeachment trial strategy
Eindelijk een eerlijk proces in de Senaat! :{w

Acosta twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 16:47:13 A statement from WH Press Secretary Stephanie Grisham https://t.co/PaslPBnBpN reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 13 december 2019 @ 17:03:18 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190419987
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eindelijk een eerlijk proces in de Senaat! :{w

Acosta twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 16:47:13 A statement from WH Press Secretary Stephanie Grisham https://t.co/PaslPBnBpN reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens benieuwd of de opperrechter mee zal doen aan stemmingen in de Senaat als iets neerkomt op een 50/50 split, wat gezien Collins+Murkowski+Romney best eens zou kunnen. Is daar precedent voor?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')