Nee dat kan nu al.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is maandag al een stemming maar de telefoonlijnen blijven gewoon open voor je favoriet. Dus maandag stemming door de paspoorthouders.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee dat kan nu al.
Ow het is niet donderdag maar woensdag dat die lijnen sluiten.
Nieuw vermoeden: Woensdag 10 uur lijnen dicht streams op zwart, 12 uur finale stemming inwoners en vrijdag in de uitzending.
Er komen meerdere fases aan. SMS'ers hebben langere tijd om te stemmen dan PS.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus mensen die stemmen via hun telefoon hebben langere de tijd ook best krom
Tja ik gun het die andere nietquote:Op woensdag 11 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Awww het wordt erger en erger, Brandon gaat dus winnen![]()
![]()
![]()
Ik heb ook op hem gestemd.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
![]()
![]()
Ja ik Gerrit dan maar, maar ik snap het ding verders wel jaquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ik gun het die andere niet
Die betalen daar wel ¤1,- voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus mensen die stemmen via hun telefoon hebben langere de tijd ook best krom
dat is zo, maar ik denk dat ik andere criteria hanteer, maar snap echt wel waar het vandaan komtquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ook op hem gestemd.
Ik heb van hem het minste last en hij heeft in elk geval nog echt gebouwd en veel geholpen.
Merel er uit had beter geweestquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vnd het jammer Marisje eruit
Ja, ik vrees t ergste...zo onbeduidende onverstaanbare brave Brandsonquote:Op woensdag 11 december 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
![]()
![]()
ondanks Marisje haar gelieg, kon ze ook heel eerlijk zijn, jammer dat ze er te laat in kwam, want ze groeide, topwijffiequote:
Het is niet zo dat ik Brandon top vind, maar ik vind de anderen nog minder.quote:Op woensdag 11 december 2019 15:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is zo, maar ik denk dat ik andere criteria hanteer, maar snap echt wel waar het vandaan komt
Ja precies dat dus Gizmoquote:Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ook op hem gestemd.
Ik heb van hem het minste last en hij heeft in elk geval nog echt gebouwd en veel geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |