Wie is er nog meer fan? Meldt je hier!
wereldbekende "reclamebord" op Times Square, New York.
overzicht van alle smaken http://www.nissinfoods.com/cup.htm
[Dit bericht is gewijzigd door bluebellyfluff op 12-01-2003 23:30]
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:29 schreef ZixS het volgende:
bah, die dingen zijn ranzig
Zeg nou zelf, die bovenste foto, ziet er niet uit.
2 stukjes videotape in vloeistof die rooieg eruit ziet,
afgemaakt met een kwakje
[Dit bericht is gewijzigd door Bauhaus op 12-01-2003 23:48]
quote:Waar haal je ze eigenlijk? Wil het wel eens proberen.
Op zondag 12 januari 2003 23:41 schreef Poepoog het volgende:
Tssss... Jullie zijn het geeneens waard. Spaar de topic-ruimte aub voor echte fans
quote:Probeer ze en je bent verkocht.
Op zondag 12 januari 2003 23:47 schreef Marsipulamus het volgende:[..]
Waar haal je ze eigenlijk? Wil het wel eens proberen.
In ieder geval bij toko's en zo, grotere AH's en Konmars. Let wel de Nederlandse zijn niet zo echt goddelijk, en hebben de niet-gelovigen waarschijnlijk niet zo bekoord als de "echte" die hun waarschijnlijk zo had kunnen bekeren.
quote:das de surprise
Op zondag 12 januari 2003 23:38 schreef Marsipulamus het volgende:
Lijkt wel of er een condoom in ronddobbert!
quote:Tss als je de naam weet, moet je het ook kunnen herkennen. Het is idd Nori.
Op zondag 12 januari 2003 23:53 schreef Bushmaster het volgende:
Die nederlandse immitaties zijn prut, net opgewarmde spaghettiWat zijn die groene strookjes. Nori?
quote:Ik ken nori alleen van sushi maken
Op zondag 12 januari 2003 23:55 schreef Poepoog het volgende:[..]
Tss als je de naam weet, moet je het ook kunnen herkennen. Het is idd Nori.
quote:Nee je hebt verschillende smaken & soorten Nori. De Nori die je voor sushi gebruikt kan inderdaad wat donkerder van kleur zijn, of soms zelfs ietwat donkerrood. Trouwens zo vaak word Nori er niet ingekegeld, wel in de echte Ramen maar niet in de Cup Noodle, nu ik er over denk.
Op maandag 13 januari 2003 00:02 schreef Bushmaster het volgende:[..]
Ik ken nori alleen van sushi maken
, en vond deze nogal erg groen (kan ook aan de foto liggen). Had net zo goed bewerkte pak soy kunnen zijn
quote:Ehh...Ramen kan toch ook overal vandaan komen (Japan, Korea, Taiwan, Thailand, Fillipijnen, indonesie etc.). Dan is die toch altijd anders?
Op maandag 13 januari 2003 00:04 schreef Poepoog het volgende:[..]
Nee je hebt verschillende smaken & soorten Nori. De Nori die je voor sushi gebruikt kan inderdaad wat donkerder van kleur zijn, of soms zelfs ietwat donkerrood. Trouwens zo vaak word Nori er niet ingekegeld, wel in de echte Ramen maar niet in de Cup Noodle, nu ik er over denk.
quote:Het woord "Ramen" is volgens mij zo en zo gewoon Japans. Je hebt idd. ook veel soorten Noodles uit andere landen, maar op een paar na vind ik die ze hier in instant vorm verkopen gewoon echt om te
Op maandag 13 januari 2003 00:08 schreef Bushmaster het volgende:[..]
Ehh...Ramen kan toch ook overal vandaan komen (Japan, Korea, Taiwan, Thailand, Fillipijnen, indonesie etc.). Dan is die toch altijd anders?
Heb hier nog 5 pakjes Ramen liggen, moet spoedig weer wat over laten komen.
Je wordt hier met die noodles vet opgelicht.. 1,29 voor zo'n bekertje ofzo. Ramen in de US 9 pakjes voor 1 dollar..
Maar iig, je hebt aan mij een lid voor je nissinfanclub erbij
quote:Die pakjes zijn ook nog wel te doen hier hoor! Ze zijn in de toko's en zo wel te betalen. De bekers blijven gewoon duur.
Op maandag 13 januari 2003 23:27 schreef Millitia het volgende:
*meldt*Heb hier nog 5 pakjes Ramen liggen, moet spoedig weer wat over laten komen.
Je wordt hier met die noodles vet opgelicht.. 1,29 voor zo'n bekertje ofzo. Ramen in de US 9 pakjes voor 1 dollar..
Maar iig, je hebt aan mij een lid voor je nissinfanclub erbij
lekkere snack , maar vol word je er echt niet door
Overigens zijner wel lekkere andere varianten
Koreaanse Ramen is veel lekkeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |