En ook oma geworden Lazio gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 december 2019 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gaat hard.... daarna verhuisd, getrouwd.... man, man, man.
yvonne en ik hebben niet heel veel nodig om mee te werken.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:01 schreef Laysa het volgende:
Ik echt gewoon een heel topic terug zoeken...was het maar 1 bladzijde
Ik begin het ook te vermoeden, hij is net weg en nu mis ik twee pennenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rogier zoekt het maar lekker uit, het is toch een eikel.
Geen flauw idee wat het is maar als jij het zegt zal het wel kloppenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:22 schreef Toverheks het volgende:
Het heten kiekenkot en ik heb daar een geweldige tijd gehad dat wilde ik ff kwijt
Ik ben maar één kind waard!?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Soneal heet immers al deels Ian, dus dat lijkt me voldoende.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben maar één kind waard!?Rogier had gelijk over jou.
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus, wtf is dat Kiekenkot toch?
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En ook oma geworden Lazio gefeliciteerd
Ik wilt ff me eigen er staat Lazio heb ik helemaal niet getikt wat vaagquote:Op woensdag 11 december 2019 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En ook oma geworden Lazio gefeliciteerd
Gewoon een forum, waar haks het naar dr zin had met andere mensen die afgeleid was van DGKquote:Op woensdag 11 december 2019 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat dus, wtf is dat Kiekenkot toch?
Zonder mij?quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon een forum, waar haks het naar dr zin had met andere mensen die afgeleid was van DGK
Ah.... hoor je dat Schnitzel? We werden er buiten gehouden!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon een forum, waar haks het naar dr zin had met andere mensen die afgeleid was van DGK
Ah ja...gewoon op het tabletje typenquote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb zo een aanraakten voor je toetsenbord op mijn tablet gekocht maar ik krijg vreemde woorden
quote:Op woensdag 11 december 2019 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je was niet in the picture toentertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |