Van míj wel, maar ik ben dan ook volledig vergeten wat Kiekenkot is.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:34 schreef Leandra het volgende:
Oe, zeemeermintepels, dat mag wel in het kiekenkot toch?
Meh...het was leuk geweest om yvonne nog met andere namen te laten komenquote:Op woensdag 11 december 2019 19:34 schreef Leandra het volgende:
Oe, zeemeermintepels, dat mag wel in het kiekenkot toch?
Ik ook, alleen de naam komt me nog bekend voor.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van míj wel, maar ik ben dan ook volledig vergeten wat Kiekenkot is.
Ik heb dit dagelijks met collega's en medewerkersquote:Op woensdag 11 december 2019 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, alleen de naam komt me nog bekend voor.
Beetje dat je op een feestje staat en iemand begint een heel verhaal af te steken over Rogier, alsof Rogier zo ongeveer je broer is maar op z'n minst een hele goede bekende.
En dat je alleen maar denkt van "Rogier? Rogier? Ik ken toch helemaal Rogier? Toch?" En dat je hoopt dat je even later wel weet welke Rogier, maar dat je echt geen Rogier blijkt te kennen.
Oh, dat was de naam die jullie zochten?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Meh...het was leuk geweest om yvonne nog met andere namen te laten komen
Ik wist de naam...De rest zat er telkens net naast.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat was de naam die jullie zochten?
Maar welke Rogier dan?!!!
quote:Op woensdag 11 december 2019 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dit dagelijks met collega's en medewerkers![]()
En dat iemand dan al tien minuten een verhaal staat te vertellen en ik daarná moet vragen: "Ja, nee, inderdaad. Één vraag: wie is Maarten?"
Ik zal dit maar even laten gaan.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wist de naam...De rest zat er telkens net naast.
Meh. Ik ben beschikbaar voor nieuwe uitdagingen of hoe die LinkedIn rochelstatus dan ook gaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je hebt dus collega's en medewerkers, fijn, toch goed opgedroogd dan
Ja, maar wat is het en waarom zochten we het?quote:Op woensdag 11 december 2019 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wist de naam...De rest zat er telkens net naast.
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zit je prima
Of bestaat kiepenkot nog?
Kan ook zijn dat dat helemaal niet zo heette
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben groot voorstander van kippen als gezelschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |