Ja, mondelinge overeenstemming bereikt. Contract zou woensdag getekend worden.quote:Op maandag 16 december 2019 15:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het vorige week al verkocht was. Wat zegt je makelaar? En nu?
Godsakke ! Dat meen je niet...quote:Op maandag 16 december 2019 15:37 schreef Tink89 het volgende:
En dan trekt je koper zich terug omdat hij op meerdere huizen een bod gedaan heeft...![]()
We twijfelen dus behoorlijk nu... Aan de ene kant denk ik 'prima, het is verkocht voor meer dan we in gedachten hadden en doooooor' en aan de andere kant denk ik 'toch maar weer bezichtigingen, opnieuw alles netjes maken enz.'. Maar we krijgen vrijdag ook de sleutel van het nieuwe huis en eigenlijk wil ik me gewoon heel graag daarop focussen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:55 schreef Gieliovd het volgende:
Mooie ellendeling, waar is de rechtmatigheid van een mondelinge overeenkomst gebleven?
Soms is het beter om je "verlies" te nemen en nu door te pakken met optie B maar als de markt ook zo absurd is bij jullie, wellicht toch weer op de markt.
Ja, al snap ik het ergens in deze bizarre markt ook wel weer...quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:01 schreef SQ het volgende:
Jeetje tink, dat suckt! Wat een bijzondere aankooptactiek ook
Ik bedoel een echte makelaar, en geen internetmakelaar waarbij je bijna alles zelf doet. Ik kan me zo voorstellen dat Tink geen puf/tijd heeft om weer zelf rondleidingen te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:50 schreef SQ het volgende:
Waarom zou de huidige makelaar niet fatsoenlijk zijn
Onze makelaar doet alles, behalve de bezichtigingen. Dus we doen niet bijna alles zelf. Bovendien gaat het me niet om de bezichtiging, maar om het weer helemaal opruimen van mijn huis en de verhuisdozen enzo. Daar zit veel meer werk in...quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik bedoel een echte makelaar, en geen internetmakelaar waarbij je bijna alles zelf doet. Ik kan me zo voorstellen dat Tink geen puf/tijd heeft om weer zelf rondleidingen te doen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:18 schreef BE het volgende:
Stel nou dat de eerste koper er niet was geweest, dan hadden jullie zeer waarschijnlijk het bod van Plan B geaccepteerd toch?
Ik zou me de ellende en het risico niet nog eens op de hals halen. Verkocht is verkocht.
Dit inderdaad. Het is een dure actie van die niet-koper maar jullie kunnen je energie wel ergens anders in steken momenteel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:18 schreef BE het volgende:
Stel nou dat de eerste koper er niet was geweest, dan hadden jullie zeer waarschijnlijk het bod van Plan B geaccepteerd toch?
Ik zou me de ellende en het risico niet nog eens op de hals halen. Verkocht is verkocht.
Goed zo! Afsluiten nu. Door met de leukere dingenquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef Tink89 het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk. Net akkoord gegeven voor plan B
Gefeliciteerd met je verkochte huis!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef Tink89 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef Tink89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |