Nou, kip eten van een bord waar rauwe kip op heeft gelegen is een groter probleemquote:Op dinsdag 10 december 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kip bakken in een pan waar net rauwe kip in heeft gezeten is niet zo handig he?
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, kip eten van een bord waar rauwe kip op heeft gelegen is een groter probleem
Je verhit de pan toch?
Ik weiger.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ok laatste nieuws, Haags gaat dood aan rauwe kip, Bitterbal moet als een dolle gaan neuken om 2 toffeetjes te fokken en Buda wil zich met geld eruit kopen terwijl hij eigenlijk 3 witte kinderen moet maken dus die kan een belastingaanslag verwachten.
Hm, ik kijk liever naar het gedrag en de leefwijze van mensen dan naar de huidskleur. Voor mij zit jij dan in de categorie ‘prima volk’quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen. Begon pas toen ik ouder werd.
Nou mag hopen van niet..quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Ok laatste nieuws, Haags gaat dood aan rauwe kip, Bitterbal moet als een dolle gaan neuken om 2 toffeetjes te fokken en Buda wil zich met geld eruit kopen terwijl hij eigenlijk 3 witte kinderen moet maken dus die kan een belastingaanslag verwachten.
Jouw kinderen zijn driekwart....even denken hoor, ja je moet er eentje nooit boven de 40 kilo laten groeien anders heb je een probleem mannetje.quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het goede aantal kinderen als halfje zijnde
Was niet altijd slecht bedoeld hoor maar wel altijd gevraagd waar ik vandaan kom. Den Haag was niet voldoendequote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik kijk liever naar het gedrag en de leefwijze van mensen dan naar de huidskleur. Voor mij zit jij dan in de categorie ‘prima volk’
5g, aluhoedje opquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef Karzai het volgende:
De veranderingen gaan in een stroomversnelling, straks 5g
Faster and Faster
Maar er heeft toch altijd rauwe kip gezeten in een pan waarin je kip bakt. Namelijk de kip die je baktquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel kruisbesmetting
Ja je verhit het toch als de tering, dat gaat het allemaal wel dood hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel kruisbesmetting
Ik sta ook kleurenblind in de wereld, een van mijn vele leuke eigenschappen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik kijk liever naar het gedrag en de leefwijze van mensen dan naar de huidskleur. Voor mij zit jij dan in de categorie ‘prima volk’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |