Beste mensen,
Ben een weekje weg! Let goed op de club en hou hem hoog!
Ik reken erop dat PalinG en Miracle in de tussentijd mijn missie t.a.v. Bianca voortzetten. Als ik terug ben hoop ik dat ze genomineerd zal zijn ![]()
Tot volgende week zaterdag! ![]()
Groeten, Tinkerbell
He Tink, dat is beloofd. De Club zal blijven draaien en Bi moet eruit, wie weet wat er gebeuren gaat, maar wij doen ons best.
Geniet van de vakantie!
Ik maak eerst maar ff thee...
Voordat echt iedereen op bed ligt, neem hier nog even een afzakkertje. (tip van de week)
En omdat het vanavond hier zo rustig is geweest: Een gratis drankje voor iedereen die vanaf nu tot zonsopgang langwipt.
* PalinG zet een relaxed plaatje op en brengt de stemming erin
Er zijn borrels, er is wijn, bier, koffie en fris... Warme snacks en van die noooten. Neem wat je wilt!
Als ik niet gelijk antwoord dan ben ik wellicht in slaap gevallen in de kelder, want daar ga ik nu heen om een goed wijntje te halen.
Kom maar ff in het kantoortje van Torp, daar heb ik voor de gelegenheid een pc neergezet met een decoder voor stream 4.
De fiets is trouwens net voor 2250 gld. verkocht. Tja...
Neem ff een kopje koffie mee, heb net een verse pot gezet, staat op de bar...
Om donderdag nog ff te vieren heb ik ook nog verse vlaai gehaald. Helemaal vergeten! Staat nog op de sofa bij de haard. Kun jij die ff snijden, ik lus wel een stuk. Jij ook?
*HeerKoen zoekt even naar de vorkjes
Hier heb je een groot stuk vlaai, hij moet op.
* PalinG wordt bang van zichzelf en beseft dat het nu echt niet lang meer mag duren voordat Bi het huis uit gaat
Bi wordt genaait met die fiets, die stomme
Zzz...Zzz...Zzz...Zzz...Zzz...Zzz
*de rest van de club is ook totaal uitgestorven
Nou dan doe ik de lichten en de muziek maar even aan en schenk ook maar een biertje voor mezelf in. Ben benieuwd of er nog iemand komt vanavond.
[Dit bericht is gewijzigd door HeerKoen op 09-12-2000 22:33]
* HeerKoen pakt de microfoon en roept dat het van 23.00 tot 24.00 happyhour is
[Dit bericht is gewijzigd door HeerKoen op 09-12-2000 23:09]
Wel een beetje vreemd om op de bar van een bijna verlaten club te zitten schaken. En dat nog wel op zaterdagavond.
Nou ZJ het blijft hier wel heel rustig. Als je nog een biertje wil moet je dat zlef maar even tappen. Ik ga kijken of het ergens anders iets bruisender is.
Als je weggaat kun je de sleutel gewoon onder de deurmat leggen.
Shit, ben ik idd in slaap gevallen, had ik al voorspeld...
Gauw boven kijken, of er nog iemand is. Helaas, ben al te laat. Heeee, de mat ligt scheef.
* PalinG kijkt er onder en vindt de sleutel...
Ik ga maar ff in het BB huis kijken...
Tot strax (?!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |