He Suirad, ja het is leeg hier. Misschien moeten we even lawaai maken, dan komen de mensen vanzelf.
HALLO HALLO
*DE HERDERTJES LAGEN BIJ NACHTE
*NOEL, NOEL
*O THE WEATHER OUTSIDE IS BRIGHTFUL, AND THE FIRE IS SO DELIGHTFULL, AND SINCE WE HAVE NO PLACE TO GO, LET IS SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW
He, gezellig zo even zingen, maar of dat klanten trekt?
*RUDOLPH THE RED NOSE RAINDEER
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 06-12-2000 23:02]
Simba, wat wil je drinken? Of pak maar wat, ik ben druk met de vakliteratuur..![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-12-2000 23:20]
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-12-2000 23:16]
* Tinkerbell kijkt onschuldig
Is PalinG er niet?
*LET IT SNOW, LET IT SNOW LET IT SNOW!
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-12-2000 23:18]
Hoe is't allen saam?
Simba, doe mij ook wat te drinken, melk is oke. En Tink m'n slaperige engel, hoe heb je vanacht geslapen. Ik heb je dat vanochtend helaas vergeten te vragen. De hele dag elkaar misgelopen, nu eindelijk raak.
De taart begon idd al te ruiken.
Maar onze noten zijn nog prima, heb ze net nog geproefd.
Ik heb heerlijk geslapen PalinG en mooi gedroomd ![]()
Weet je zeker dat je de rijm-pepernoten wil eten? Ze zijn volgens mij bij jou nog niet uitgewerkt!
Plots zie ik je lopen, je was naar 't toilet. Meid, wat zit je haar leuk! Hoe doe je dat toch steeds?
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 06-12-2000 23:55]
* Tinkerbell heeft ineens geen woorden, terwijl ze normaal gesproken zo uitgesproken eigenwijs is
Alsjeblieft Paling, lekker glaasie melk.
Ik zal de schaal met hapjes maar midden op de bar zetten, Kunnen we allemaal zo pakken.
Ik heb alleen mosterd en ketchup erbij.
Voor de speciale BB-dip-saus moet we Qt maar eens vragen om het recept in de keuken achter te laten. ![]()
(edit: )Ik reageer een beetje traag, was ff een "koekie" kwijt ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 07-12-2000 00:03]
Kom Tink, laat je niet kisten. Ookal schrijven Simba en ik je naam niet correct, dwz. beide te kort
We bedoelen het goed en genieten van je gefladder.
Tink kan ik snappen, maar net die laatste letter? Daar kan ik over vallen, die hoofdletter G, die steekt nogal nouw.
* PalinG geeft Simba onbedoeld een snauw
Ik weet niets dat rijmt op pijp!
Maar je bent toch goed zoals je bent? ![]()
Nog een glaasje melk overigens? En ik geloof dat Simba is afgedropen...
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 07-12-2000 00:28]
Jij dan een glaasje melk? Het moet op, hoor!
Hoe moet het eigenlijk met de bestellingen nu Torp weg is? Ik ga ook op vakantie! Iemand moet het doen! Miracle is ook al ondergedoken..
Even snel een glaasje melk en dan ben ik weer weg. Goed te zien dat de zaak op rolletjes loopt. Helaas even geen gemudlichkeit voor mij hier aan de bar.
iig veel plezier allemaal en tot snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |