abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190398022
Ik snap helemaal niets van deze vrouw. Ze had gewoon kunnen zwijgen, maar nee ze koos ervoor om te zeggen dat ze hadden gezoend (lullig voor Mo want zij en A2 waren toen al samen) tijdens een door hun gekozen rechtzaak zegt ze nu dat er heftig werd gezoend. Er zal meer en meer openbaar worden gemaakt over die avond. Zij werkt zelf bij een roddelfabriek en weet hoe het werkt. Doet ze dit allemaal expres of is ze echt zo dom?
pi_190398115
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:32 schreef Tuttebella het volgende:

Volgens Maasland is er een heftige zoen geweest , daar gaat ze al de fout in André was toen al met Monique.
Daarom wil ze dat ook zo graag benadrukken, alles om te trappen naar Monique.

Er zijn diverse getuigen, dus kan goed ingewreven worden dat Andre Monique toen ook al bedroog met Bridget, ondertekend en wel.

Die verklaringen had Bridget eerst niet maar komen nu alsnog de media in.
pi_190398125
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:04 schreef -river- het volgende:
Ik snap helemaal niets van deze vrouw. Ze had gewoon kunnen zwijgen, maar nee ze koos ervoor om te zeggen dat ze hadden gezoend (lullig voor Mo want zij en A2 waren toen al samen) tijdens een door hun gekozen rechtzaak zegt ze nu dat er heftig werd gezoend. Er zal meer en meer openbaar worden gemaakt over die avond. Zij werkt zelf bij een roddelfabriek en weet hoe het werkt. Doet ze dit allemaal expres of is ze echt zo dom?
Expres. Ze kickt hierop.
  donderdag 12 december 2019 @ 14:21:10 #279
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190398315
Waarom oh waarom heeft Monique zich in hemelsnaam voortgeplant met die gast :')
pi_190398591
Ik heb een directe lijn met Monique (serieus) en zij lacht hier allemaal om. Zij is inmiddels al veel verder dan dat Dre en Bridget ooit zullen zijn, zowel mentaal als lichamelijk.
Er is nog geen ander in het spel, daar heeft ze ook geen behoefte aan, maar ze is zelf ook al maanden klaar met de relatie met Andre (die ze gekscherend ook wel 'de drinker' noemt).
pi_190398606
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:11 schreef Fokkie83 het volgende:
k snap eigenlijk niet eens hoe ze op iemand met zo'n slap karakter heeft kunnen vallen.
Zie mijn eerdere post.
pi_190398676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:49 schreef Annagh het volgende:

dat ze haar bekendheid aan Hazes te danken heeft is niet zo.
Maar ze was nooit het nieuws van de dag.

Fotografen liggen nu op de loer wanneer ze uit eten gaan, naar de rechtbank, hun huis uitlopen of whatever, ze kan zich een soort van ster wanen.

De hele relatie lijkt te drijven op de aandacht die ze genereren. Hoe meer kritiek hoe lekkerder ze het vinden imo.

Wanneer de comments stilvallen blijft er niets meer over van de wat oudere obsessieve fan (geplaagd door rancuneuze gevoelens richting Monique) en de jonge man die probeert in de voetsporen van zijn vader te treden door wat drama aan zijn leven toe te voegen.

Geen berichten meer over Andre en Bridget = einde van hun relatie.
pi_190398745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:02 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Haha ja, mijn verbazing daarover heb ik ook al eens geuit. Verkoopt stadions uit maar ken echt niemand die die muziek leuk vindt.

Ik denk dat de erfenis van pa aan zijn jongste kinderen naast een hoop gedoe en geld ook uit een aanzienlijk deel van zijn fanbase is.

En zijn vorige relatie legde hem wat betreft populariteit ook geen windeieren, inclusief de bijbehorende schattige LIEFDESBABY.
Zouden die stadions ook niet volzitten met mensen die niet voor hun kaartje betaald hebben?

Net als met diw CDs die je blijkbaar ook overal maar bij krijgt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190398989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:37 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik heb een directe lijn met Monique (serieus) en zij lacht hier allemaal om. Zij is inmiddels al veel verder dan dat Dre en Bridget ooit zullen zijn, zowel mentaal als lichamelijk.
Er is nog geen ander in het spel, daar heeft ze ook geen behoefte aan, maar ze is zelf ook al maanden klaar met de relatie met Andre (die ze gekscherend ook wel 'de drinker' noemt).
Dat is fijn om te lezen dan heeft Bridget geen lol van haar gemene speldenprikken die ze in e media vaak doet om Monique te sarren. En hoop dat kleine André hier niet veel van mee krijgt als hij iets ouder is en kan lezen. Hij zag er gister verdrietig uit op de foto op instagram van Antwee. Ik hoop dat Monique en de kleine dre in het huis mogen blijven wonen.
pi_190399042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zouden die stadions ook niet volzitten met mensen die niet voor hun kaartje betaald hebben?

Net als met diw CDs die je blijkbaar ook overal maar bij krijgt.
Bridget kreeg op verzoek ook zomaar tien kaartjes, dus die zullen wel grif uitgedeeld zijn ja, inclusief kettinkje
pi_190399106
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Bridget kreeg op verzoek ook zomaar tien kaartjes, dus die zullen wel grif uitgedeeld zijn ja, inclusief kettinkje
Ja
pi_190399187
quote:
Mooi de beerput heeft ze zelf geopend😂
pi_190399212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:17 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Dat is werk maar ze stond niet vaak in de roddelbladen ze is niet belangrijk om over te schrijven. Maar nu is ze ineens door de Hazes clan belangrijk 8)7
Klopt!
Daarbij krijgt bijv op Instagram zoveel likes waar ze eerst alleen maar van kon dromen.
Hier een foto met Dreetje
https://www.instagram.com/p/B5s_fLSAZV8/?igshid=n3ep8bq9nmhm

En hier een foto toen ze verder niet zo boeiend voor de mens was.
https://www.instagram.com/p/B3r6ry3gmW9/?igshid=yn3gvr5xtva3

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 12-12-2019 15:49:41 ]
pi_190399327
quote:
Lekker dansen dan, met je slip om je enkels.
pi_190399423
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Lekker dansen dan, met je slip om je enkels.
:D
pi_190399431
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Lekker dansen dan, met je slip om je enkels.
:D
Ordinair. ( als het echt waar is )
pi_190399510
https://www.telegraaf.nl/(...)innering-terugkrijgt

Fraaie tante en al deze publicatie is niet erg voor haar zoon. Die Mees zal zich aardig rot voelen. Hopelijk is zijn vader er wel voor hem.
pi_190399520
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:30 schreef -river- het volgende:

[..]

Lekker dansen dan, met je slip om je enkels.
Te bizar voor woorden , en die Hazes deugd ook niet.
pi_190399538
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:22 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Klopt!
Daarbij krijgt bijv op Instagram likes waar ze eerst alleen maar van kon dromen.
Hier een foto met Dreetje
https://www.instagram.com/p/B5s_fLSAZV8/?igshid=n3ep8bq9nmhm

En hier een foto toen ze verder niet meer zo boeiend voor de mens was.
https://www.instagram.com/p/B3r6ry3gmW9/?igshid=yn3gvr5xtva3
Iets aan die vrouw zegt mij dat ze niet deugd , heb haar nooit leuk gevonden maar nu is ze nog meer gezakt
pi_190399548
quote:
Santegoeds heeft veel getuigen ook schriftelijk , lijkt mij beter dat ze haar keutel terug trekt
pi_190399573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:48 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Santegoeds heeft veel getuigen ook schriftelijk , lijkt mij beter dat ze haar keutel terug trekt
Mag hopen dat ze geen gelijk krijgt van de rechter.
Dan gaat ze helemaal af en staat ze nog meer voor gek :')

En wat lult ze nu eigenlijk met 25 jaar lang is er van alles over mij geschreven en daar is ze nu klaar mee? Alsof ze elke week in de roddelbladen stond.
pi_190399575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:42 schreef Za het volgende:

[..]

Maar ze was nooit het nieuws van de dag.

Fotografen liggen nu op de loer wanneer ze uit eten gaan, naar de rechtbank, hun huis uitlopen of whatever, ze kan zich een soort van ster wanen.

De hele relatie lijkt te drijven op de aandacht die ze genereren. Hoe meer kritiek hoe lekkerder ze het vinden imo.

Wanneer de comments stilvallen blijft er niets meer over van de wat oudere obsessieve fan (geplaagd door rancuneuze gevoelens richting Monique) en de jonge man die probeert in de voetsporen van zijn vader te treden door wat drama aan zijn leven toe te voegen.

Geen berichten meer over Andre en Bridget = einde van hun relatie.
Jou laatste zin zou zo maar waarheid kunnen zijn . Er is teveel amok rond haar persoon.
pi_190399595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:10 schreef Za het volgende:

[..]

Daarom wil ze dat ook zo graag benadrukken, alles om te trappen naar Monique.

Er zijn diverse getuigen, dus kan goed ingewreven worden dat Andre Monique toen ook al bedroog met Bridget, ondertekend en wel.

Die verklaringen had Bridget eerst niet maar komen nu alsnog de media in.
Ze jankt over hoe erg voor haar zoon , zij maakt het erg en erger
pi_190399619
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:50 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Mag hopen dat ze geen gelijk krijgt van de rechter.
Dan gaat ze helemaal af en staat ze nog meer voor gek :')

En wat lult ze nu eigenlijk met 25 jaar lang is er van alles over mij geschreven en daar is ze nu klaar mee? Alsof ze elke week in de roddelbladen stond.

Eigenlijk amper stond ze erin behalve als ze weer eens een jonge vlam had
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')