abonnement Unibet Coolblue
pi_190916715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:49 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Dit dus.

Het is overigens precies hetzelfde wat ik van mijn Turkse(!) maat steeds weer hoor.

Maar helaas :

Ook al zou de lokale transgender zwarte imam uit Marokko, lid van GroenLinks, met een dubbel paspoort wonende in Rotterdam aan de alarmbel trekken en zeggen dat de situatie met de immigratie uit de hand loopt, dan nog zijn er mensen die dan zouden verkondigen dat ook die lokale transgender zwarte imam uit Marokko, lid van GroenLinks, met een dubbel paspoort wonende in Rotterdam het helemaal verkeerd begrijpt en zich te veel zorgen maakt.

Met andere woorden :voor de policor kliek is het nooit genoeg, feiten worden steevast tegengesproken en (selectief) ontweken en ontkend.
In Amerika hebben ze een term voor mensen met een kleurtje die niet meegaan in de policor: uncle Tom. Een handige manier om zwarte mensen die voor zichzelf nadenken weg te zetten als domme verraders zodat je ze vrolijk kan negeren als "anti racist".
pi_190916721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zoals het er staat.
Waar zat hij naast?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:31:08 #153
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190916945
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waar zat hij naast?
De cijfers waarop hij zijn boekje over tien jaar paars had geschreven klopten achteraf niet. Hij had het bijvoorbeeld over een minimale werkgelegenheidsgroei tot 61% maar dat bleek 74%.

Klein voorbeeldje, maar dat waren echt speerpunten van Fortuyn waar achteraf niets van klopte. Als ik dan zo'n meisje precies dezelfde fouten zie maken begrijp ik niet waarom niemand daar vooraf ingrijpt. Ik vind het bijzonder dom.
Dit, dus.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:37:05 #154
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190917030
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:31 schreef Buitendam het volgende:

De cijfers waarop hij zijn boekje over tien jaar paars had geschreven klopten achteraf niet.
Als jij er dan zelf 20% naast zit, komt dat de geloofwaardigheid van je uitspraken niet ten goede.

Het was namelijk 'De puinhopen van acht jaar Paars'. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:39:43 #155
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190917063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als jij er dan zelf 20% naast zit, komt dat de geloofwaardigheid van je uitspraken niet ten goede.

Het was namelijk 'De puinhopen van acht jaar Paars'. :)
Als ik 1 op de 6 woorden verkeerd heb zit ik er 20% naast? Prima rekenwerk, Hans.
Dit, dus.
pi_190917066
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom doen mensen allerlei boude beweringen zonder onderbouwing in dit topic?
Tjah.

In dit topic roept @Lord_Vetinari dat Wilders en Baudet geroepen hebben dat Laura H opgehangen moet worden. Reactie #3(!)

Wat natuurlijk echt bullshit is. Maar ik heb nu al meerdere maken gevraagd om een bron, maar telkens word mijn vraag weg gemoddereerd (waarom?), terwijl zijn bewering gewoon blijft staan.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190917152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als ik 1 op de 6 woorden verkeerd heb zit ik er 20% naast? Prima rekenwerk, Hans.
_O- :W

Maar Pimmetje zat er dus iets naast met wat cijfertjes. Een beetje zoals onze staatsrekenaars dat ook ieder jaar doen. Ik zie de doodzonde niet. De grote lijnen van zijn verhaal die zijn volgens mij nog steeds actueel en dat is 20 jaar later best een prestatie.
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Tjah.

In dit topic roept @:Lord_Vetinari dat Wilders en Baudet geroepen hebben dat Laura H opgehangen moet worden. Reactie #3(!)

Wat natuurlijk echt bullshit is. Maar ik heb nu al meerdere maken gevraagd om een bron, maar telkens word mijn vraag weg gemoddereerd (waarom?), terwijl zijn bewering gewoon blijft staan.
De moderatie op fok is toch wel een hele bijzondere black box waarin voor mij iig zeer onvoorspelbare dingen gebeuren en je ook nooit iets van feedback krijgt.
pi_190917163
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

_O- :W

Maar Pimmetje zat er dus iets naast met wat cijfertjes. Een beetje zoals onze staatsrekenaars dat ook ieder jaar doen. Ik zie de doodzonde niet. De grote lijnen van zijn verhaal die zijn volgens mij nog steeds actueel en dat is 20 jaar later best een prestatie.
[..]

De moderatie op fok is toch wel een hele bijzondere black box waarin voor mij iig zeer onvoorspelbare dingen gebeuren en je ook nooit iets van feedback krijgt.
Lol, ik zie nu dat ik daarvoor een note heb gekregen. 8)7
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:48:02 #159
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190917220
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als ik 1 op de 6 woorden verkeerd heb zit ik er 20% naast? Prima rekenwerk, Hans.
Het verschil tussen 10 jaar en 8 jaar benaderd wel de 20%.

Daarnaast komt het woord 'werkegelegenheidsgroei' in het hele stuk niet voor. Het woord 'werkgelegenheid' komt drie keer en de lettercombinatie 'groei' komt 16 keer voor in het boekje, maar in al die gevallen wordt er niet gerept over 'werkgelegenheidsgroei'. Dus je stelling dat e.e.a niet correct was behoeft onderbouwing. Tot dat moment is het wat los geklater van jouw zijde.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:49:09 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190917238
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

_O- :W

Maar Pimmetje zat er dus iets naast met wat cijfertjes. Een beetje zoals onze staatsrekenaars dat ook ieder jaar doen. Ik zie de doodzonde niet. De grote lijnen van zijn verhaal die zijn volgens mij nog steeds actueel en dat is 20 jaar later best een prestatie.
[..]

Met de grote lijnen praat je over een heel groot vaag gebied. Dan heb je altijd gelijk.

Op het moment dat Fortuyn zijn boekje over Paars uitbracht werd Kok uitgenodigd om de volgende editie The Econnomist op de cover te staan. Reden was dat Nederland in die Paarse kabinetsperiode volgens dat tijdschrift de grootste groei op het gebied van werkgelegenheid had gemaakt.

Fortuyn claimde het tegenovergestelde omdat zijn cijfers voor geen meter klopte. Het was een simpele praatjesmaker, niets meer. Ik snap niet dat dat blonde meisje in de OP op dezelfde voet verder gaat.
Dit, dus.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:51:38 #161
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190917273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het verschil tussen 10 jaar en 8 jaar benaderd wel de 20%.

Daarnaast komt het woord 'werkegelegenheidsgroei' in het hele stuk niet voor. Het woord 'werkgelegenheid' komt drie keer en de lettercombinatie 'groei' komt 16 keer voor in het boekje, maar in al die gevallen wordt er niet gerept over 'werkgelegenheidsgroei'. Dus je stelling dat e.e.a niet correct was behoeft onderbouwing. Tot dat moment is het wat los geklater van jouw zijde.
In plaats van dat je nu het digitale stuk gaat doorzoeken kun je het beter gewoon lezen, liefst inclusief de noten. Kun je met andere cijfers gaan vergelijken.
Dit, dus.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:52:17 #162
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190917281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:51 schreef Buitendam het volgende:

...

Zonder onderbouwing geen verhaal.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:54:00 #163
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190917308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze een term voor mensen met een kleurtje die niet meegaan in de policor: uncle Tom. Een handige manier om zwarte mensen die voor zichzelf nadenken weg te zetten als domme verraders zodat je ze vrolijk kan negeren als "anti racist".
Zoiets als bounty dus.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:55:15 #164
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190917339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Zonder onderbouwing geen verhaal.
Een fout van maar liefst 14% aan de kant van Fortuyn wat betreft de groei in werkgelegenheid is een onderbouwing toch?
Dit, dus.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 11:57:36 #165
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190917374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Een fout van maar liefst 14% aan de kant van Fortuyn wat betreft de groei in werkgelegenheid is een onderbouwing toch?
Nee, dat is een holle kreet van jou, zonder onderbouwing. Wijs eerst maar eens aan waar het staat in het pamflet 'De puinhopen van ACHT jaar Paars'.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:01:30 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190917429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, dat is een holle kreet van jou, zonder onderbouwing. Wijs eerst maar eens aan waar het staat in het pamflet 'De puinhopen van ACHT jaar Paars'.
Ik denk dat je het niet helemaal snapt. Fortuyn verzamelt gegevens en cijfers om een pamflet te schrijven. Dat pamflet geeft aan hoe ontzettend slecht het kabinet paars was. Achteraf bleek dat zijn cijfers niet klopte en dat hele pamflet dus waardeloos was. Gebouwd op foutieve informatie.

Of Fortuyn zijn bronnen in dat pamflet geeft opgenomen durf ik te betwijfelen.
Dit, dus.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:07:12 #167
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190917503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet helemaal snapt. Fortuyn verzamelt gegevens en cijfers om een pamflet te schrijven. Dat pamflet geeft aan hoe ontzettend slecht het kabinet paars was. Achteraf bleek dat zijn cijfers niet klopte en dat hele pamflet dus waardeloos was. Gebouwd op foutieve informatie.

Of Fortuyn zijn bronnen in dat pamflet geeft opgenomen durf ik te betwijfelen.
Als hij zijn bronnen niet noemt, hoe weet jij dan dat het pamflet op die gegevens gebaseerd is?

Dus nog steeds: geen onderbouwing, geen verhaal.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:13:07 #168
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190917587
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Als hij zijn bronnen niet noemt, hoe weet jij dan dat het pamflet op die gegevens gebaseerd is?

Dus nog steeds: geen onderbouwing, geen verhaal.
Die stonden dus weer wel genoemd in The Economist. Fortuyn wilde daar achteraf trouwens ook nooit op reageren, brak ie het interview af :D

Maargoed, terug naar wat mijn punt was: waarom grijpt niemand bij Fvd in als zo'n griet wat staat te blaten over zaken die nergens toe doen zoals groeiend okselhaar. Ik begrijp daar niets van.
Dit, dus.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:19:20 #169
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190917669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:13 schreef Buitendam het volgende:

Die stonden dus weer wel genoemd in The Economist.
Zeg jij.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:21:47 #170
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190917715
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Zeg jij.
:')

Ik heb het vermoeden dat het niet lang meer duurt voor je overgaat in 'wat je zegt bent je zelf.'
Dit, dus.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:22:30 #171
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_190917728
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:')

Ik heb het vermoeden dat het niet lang meer duurt voor je overgaat in 'wat je zegt bent je zelf.'
Niet nodig. Je hebt geen verhaal, dus hoef ik er ook niet aan te referen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_190918574
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 11:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze een term voor mensen met een kleurtje die niet meegaan in de policor: uncle Tom. Een handige manier om zwarte mensen die voor zichzelf nadenken weg te zetten als domme verraders zodat je ze vrolijk kan negeren als "anti racist".
pi_190919778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 13:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stoer.
pi_190919809
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 12:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:')

Ik heb het vermoeden dat het niet lang meer duurt voor je overgaat in 'wat je zegt bent je zelf.'
Je hebt al wat basisdingetjes fout gehad en dan wil je van anderen dat ze jouw stukken gaan opzoeken. Hoe volwassen is dat?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 15:13:30 #175
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190919928
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je hebt al wat basisdingetjes fout gehad en dan wil je van anderen dat ze jouw stukken gaan opzoeken. Hoe volwassen is dat?
Het gaat mij meer om het feit dat je zo veel jaren na die kletsmajoor nog steeds dezelfde fouten ziet. Of je die percentages die ik gaf nu gelooft of niet, vind ik niet zo relevant.
Dit, dus.
pi_190919991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het gaat mij meer om het feit dat je zo veel jaren na die kletsmajoor nog steeds dezelfde fouten ziet. Of je die percentages die ik gaf nu gelooft of niet, vind ik niet zo relevant.
Wat specifiek is dan wat Eva zo verkeerd doet? Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze nog geen rela met een lieve, sterke en slimme glazenmaker heeft.
pi_190920031


[ Bericht 100% gewijzigd door Glazenmaker op 07-01-2020 15:21:24 ]
  dinsdag 7 januari 2020 @ 15:27:06 #178
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190920108
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat specifiek is dan wat Eva zo verkeerd doet? Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze nog geen rela met een lieve, sterke en slimme glazenmaker heeft.
Dat gelul over groeiend okselhaar kon jij volgen? Dat zijn zaken waar jij je wel in kan vinden op een politieke bijeenkomst?

Het is van een zo bedroevend laag niveau dat het bijna cabaret wordt.
Dit, dus.
pi_190920196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat gelul over groeiend okselhaar kon jij volgen? Dat zijn zaken waar jij je wel in kan vinden op een politieke bijeenkomst?

Het is van een zo bedroevend laag niveau dat het bijna cabaret wordt.
Speciaal voor jou de speech maar eens gekeken.

Logisch verhaal met een grapje tussendoor. Ik weet niet welke partij jij aanhangt, maar ook daar zal vast een grapje gemaakt worden af en toe. Dit kwalificeren als cabaret slaat nergens op. Als er al iets kut was is het haar langzame presentatie. Kon dit alleen volhouden op 1,75 snelheid.
pi_190920281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Speciaal voor jou de speech maar eens gekeken.

Logisch verhaal met een grapje tussendoor. Ik weet niet welke partij jij aanhangt, maar ook daar zal vast een grapje gemaakt worden af en toe. Dit kwalificeren als cabaret slaat nergens op. Als er al iets kut was is het haar langzame presentatie. Kon dit alleen volhouden op 1,75 snelheid.
Valse tegenstellingen en stro-poppen.

Dat 'het feminisme' wegloopt met massa-immigratie is gewoon onzin. Er is namelijk niet zoiets als 'het feminisme' met een eenduidige mening. Zelfs mbt vrouwenrechten bestaan er vele nuances binnen mensen en groepen die zichzelf (gedeeltelijk) als feministisch identificeren. En dat doet het ook mbt immigratie.

Ze is voornamelijk bezig met het beschrijven van een specifiek stereotype, dat stereotype bepaalde standpunten toekennen, om zichzelf en de blanke man daar vervolgens als slachtoffer van neer te zetten, en te concluderen dat het hartstikke slecht is. Iets waar haar publiek maar al te graag aan wilt.

Terwijl jij, ik, Eva, en de meeste zelf-identificerende feministen gewoon dezelfde gelijkwaardigheids-principes hanteren.

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 07-01-2020 16:45:28 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_190920333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Stoer.
En geheel waar.

Ook al zien dit soort mensen zelf in dat ze fout zitten : toch blijven volhouden.

Bijna gaan geloven in hun eigen selectieve achterlijkheid.
pi_190921182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Valse tegenstellingen en stro-poppen.

Dat 'het feminisme' wegloopt met massa-immigratie is gewoon onzin. Er is namelijk niet zoiets als 'het feminisme' met een eenduidige mening. Zelfs mbt vrouwenrechten bestaan er vele nuances binnen mensen en groepen die zichzelf (gedeeltelijk) als feministisch identificeren. En dat doet het ook mbt immigratie.

Ze is voornamelijk bezig met het beschrijven van een specifiek stereotype, dat stereotype bepaalde standpunten toekennen, om zichzelf en de blanke man daar vervolgens als slachtoffer van neer te zetten, en te concluderen dat het hartstikke slecht is. Iets waar haar publiek maar al te graag aan wilt.
Welke valse tegenstellingen?

In een speech van effectief 5 minuten kan niemand alle nuances van problemen weergeven. Maar wat jij hier doet is minstens net zo vals. Voor iedere moderne feminist die jij kan vinden met een hekel aan immigratie, kan ik er 5 vinden die alles wat ook maar ruikt naar rechtse opvattingen daarover verafschuwen.

Ze is bezig met het beschrijven van mensen die meelopen in een optocht. Ik lees dagelijks joop waar ze ook vergelijkbare opvattingen hebben en ik kan je zo wat artikelen geven waarin ze oproepen blanke mannen direct te discrimineren. Niet via een of ander quotum, maar gewoon met een piemelstraf. Gisteren nog een met gratis collegegeld voor vrouwen en mannen moeten dat betalen. Als die lui met hun communistische vlaggetjes hun zin krijgen zijn blanke mannen de lul.

Persoonlijk hoop ik dat aangeboren kenmerken snel ophouden met overheidsbeleid te bepalen, tenzij daar een goede medische reden voor is. Ik hoef namelijk niet per se een uitstrijkje ofzo.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:53:08 #183
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190921214
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Welke valse tegenstellingen?

In een speech van effectief 5 minuten kan niemand alle nuances van problemen weergeven.
Dat maakt die speech dan ook van een ongelofelijk grote stompzinnigheid.
Dit, dus.
pi_190921298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 16:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat maakt die speech dan ook van een ongelofelijk grote stompzinnigheid.
Het idee van een speech is volgens mij altijd vooral grote lijnen en nuance voor later.

Zie je zoiets voor je?

quote:
We moeten een einde maken aan dakloosheid!! Een woning voor iedereen! Maar mensen die niet vrijwillig meewerken aan het krijgen van een woning nemen we daar niet in mee. Ook zijn er wat drugsgebruikers die een gevaar vormen voor hun omgeving, dus die zullen niet allemaal een eigen woning krijgen, maar opvang in een speciale instelling. We twijfelen nog een beetje of we Polen ook meteen een woning moeten geven vanwege de aanzuigende werking. We hopen dit binnen 4 jaar voor elkaar te krijgen, maar er zijn nog wel wat problemen met stikstof en bouwbesluiten. Enz enz enz.
Inspirerend toch?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:00:23 #185
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190921307
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Speciaal voor jou de speech maar eens gekeken.

Hahaha, dit is wel een mooie onzinspeech. Gewoon wat standpunten en daden van 'het moderne feminisme' (want dat bestaat ook echt op die manier :')) verzinnen en daar je dan over opwinden :') niveautje hoor. Waar was dit? En dat klapvee, doen die ook Zondag met Lubach?

Edit: Dan nog even over de vorm; veel gekunstelde taal en het gebruik van 'zij is'-verwijzingen (omdat het dan slimmer klinkt?), zoals in Waarom is het geen probleem voor de moderne feministen? Zij is ... - is dat nou de retorische school van Baudet, holle frasen, lange zinnen en grammaticaal op (en over) je tenen lopen om slimmer over te komen?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:04:35 #186
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190921354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 16:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het idee van een speech is volgens mij altijd vooral grote lijnen en nuance voor later.

Zie je zoiets voor je?
[..]

Inspirerend toch?
Het idee van een speech is iets zinnigs vertellen. Wat zij doet is lucht verplaatsen met haar mond.
Dit, dus.
pi_190921436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het idee van een speech is iets zinnigs vertellen. Wat zij doet is lucht verplaatsen met haar mond.
Dan kan ze zo aan de slag bij D66 en Groenlinks.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:32:52 #188
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190921841
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan kan ze zo aan de slag bij D66 en Groenlinks.
Die zullen vast ook een paar van dit soort heldere lichtjes in de partij hebben. Ik hoop dat zij vaker speeches gaat doen, want het is wel entertainend moet ik zeggen :D
Dit, dus.
pi_190922059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die zullen vast ook een paar van dit soort heldere lichtjes in de partij hebben. Ik hoop dat zij vaker speeches gaat doen, want het is wel entertainend moet ik zeggen :D
Nou Rob Jetten en Jesse Klaver zijn bijna dagelijks op tv om lucht te verplaatsen zonder zinnige dingen te zeggen.

Daar lopen er overigens wel meer van rond in Den Haag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:49:07 #190
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_190922117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou Rob Jetten en Jesse Klaver zijn bijna dagelijks op tv om lucht te verplaatsen zonder zinnige dingen te zeggen.

Daar lopen er overigens wel meer van rond in Den Haag.
Inderdaad. Wilders die uit de euro wil, dan gaat Baudet even in het Latijn de kamer toespreken. Het is maar raar volk, die politici.
Dit, dus.
pi_190922666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:00 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hahaha, dit is wel een mooie onzinspeech.
Zei Eva Vlaardingenbroek dit? (ik ga niet de video bekijken)
"Moderne feministen voelen niets meer voor Europa!"

Lijkt me een onzin.... die een agressieve ideologie van zogenaamd heel erg pro-europa zijn moet verhullen
pi_190924029
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Valse tegenstellingen en stro-poppen.

Dat 'het feminisme' wegloopt met massa-immigratie is gewoon onzin. Er is namelijk niet zoiets als 'het feminisme' met een eenduidige mening. Zelfs mbt vrouwenrechten bestaan er vele nuances binnen mensen en groepen die zichzelf (gedeeltelijk) als feministisch identificeren. En dat doet het ook mbt immigratie.

Ze is voornamelijk bezig met het beschrijven van een specifiek stereotype, dat stereotype bepaalde standpunten toekennen, om zichzelf en de blanke man daar vervolgens als slachtoffer van neer te zetten, en te concluderen dat het hartstikke slecht is. Iets waar haar publiek maar al te graag aan wilt.

Terwijl jij, ik, Eva, en de meeste zelf-identificerende feministen gewoon dezelfde gelijkwaardigheids-principes hanteren.
Zelfs Germaine Greer heeft zich gedistantieerd van het huidige feminisme. Daarnaast leeft een groot deel van die stroming in een fantasiewereld waarin het feminisme en de islam uitstekend harmonieren en zelfs de hoofddoek of nog veel grotere stukken stof feministisch kunnen zijn.

Het is die stroming waar we mee te maken hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190924411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:

Daarnaast leeft een groot deel van die stroming in een fantasiewereld waarin het feminisme en de islam uitstekend harmonieren en zelfs de hoofddoek of nog veel grotere stukken stof feministisch kunnen zijn.
En je gelooft zelf graag in deze onzin over feministen ?
pi_190924985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 20:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En je gelooft zelf graag in deze onzin over feministen ?
Natuurlijk, als ik zichzelf progressief noemende vrouwen de hoofddoek en zelfs de burka zie promoten zonder dat die door dolle mina's de stad uitgejaagd worden dan weet ik wel hoe laat het is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190925318
Niet doen

[ Bericht 96% gewijzigd door Straatcommando. op 07-01-2020 21:34:11 ]
  woensdag 8 januari 2020 @ 07:57:10 #196
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_190931303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs Germaine Greer heeft zich gedistantieerd van het huidige feminisme. Daarnaast leeft een groot deel van die stroming in een fantasiewereld waarin het feminisme en de islam uitstekend harmonieren en zelfs de hoofddoek of nog veel grotere stukken stof feministisch kunnen zijn.

Het is die stroming waar we mee te maken hebben.
Even heel flauw doen, maar als je de (simpelste) definitie van feminisme pakt: "beweging die strijdt voor gelijke rechten van vrouwen"

Dan is het toch heel logisch dat een vrouw zegt: "Ik bepaal zelf wel wat ik draag! Een man hoeft mij niet te vertellen dat ik wel/ geen een hoofddoek op mag."

Beide uitspraken zijn 'feministisch'. :*

Dat het niet 'jouw' feminisme is, prima. In essentie zijn beiden 'waar'. Dat is eigenlijk ook het stomme aan de hele discussie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:03:27 #197
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_190931830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heel veel dingen.

Advertenties, topless zonnen, de muziek (zelfs Nederlandstalig, dat op nummer één kwam).

De status quo is de VVD. Niet de flower power hippies.
En dit hang je op aan de VVD? :') Ik heb niks met de VVD en hun afbraakbeleid. Maar de toegenomen preutsheid heeft 2 oorzaken die niks maar dan ook niks met de VVD te maken hebben.

1. in de jaren 90 had niemand een mobieltje met camera, je kunt nu op elk punt op elk moment vastgelegd worden. Vooral jonge meiden zijn daar bang voor.
2. De toenemende invloed van de islam op straat/in de openbare ruimte. Vrouwen worden veel sneller lastig gevallen als ze luchtig gekleed gaan want het zijn toch maar kechs.
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:33:52 #198
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_190932170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 20:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Natuurlijk, als ik zichzelf progressief noemende vrouwen de hoofddoek en zelfs de burka zie promoten zonder dat die door dolle mina's de stad uitgejaagd worden dan weet ik wel hoe laat het is.
Dit dus, ik ben echt altijd flabbergasted als ik weer van die zogenaamde feministen zie koketteren met de islam. Als linkse rakker van het oude stempel walg ik van dat soort domme figuren. :r
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:35:35 #199
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_190932201
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Even heel flauw doen, maar als je de (simpelste) definitie van feminisme pakt: "beweging die strijdt voor gelijke rechten van vrouwen"

Dan is het toch heel logisch dat een vrouw zegt: "Ik bepaal zelf wel wat ik draag! Een man hoeft mij niet te vertellen dat ik wel/ geen een hoofddoek op mag."

Beide uitspraken zijn 'feministisch'. :*

Dat het niet 'jouw' feminisme is, prima. In essentie zijn beiden 'waar'. Dat is eigenlijk ook het stomme aan de hele discussie.
Probleem is alleen dat deze eeuwenoude frame niet opgaat. Veelal is het helemaal geen vrije keuze van de vrouw, maar een opgelegde "keuze" door hun man/vader/broer/omgeving. :Z
  woensdag 8 januari 2020 @ 09:44:53 #200
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_190932339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:
Probleem is alleen dat deze eeuwenoude frame niet opgaat. Veelal is het helemaal geen vrije keuze van de vrouw, maar een opgelegde "keuze" door hun man/vader/broer/omgeving. :Z
Alleen het woord 'veelal' is al genoeg om aan te geven dat het wel degelijk opgaat. ;) Zonder waardeoordelen overigens.

Het leven is (gelukkig) niet zo simpel. *O*

Je zult dus eerst 'feminisme' beter moeten omschrijven, voor je dingen kunt zeggen over 'het feminisime'... Of beter ... Commentaar geven daar waar het hoort en het niet ophangen aan een idee of uitspraak die altijd 'waar' is.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')