Het is hier voornamelijk plat, er is geen zee, geen grote stad.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:02 schreef BloesBloes het volgende:
Yv. Yv. we hebben het programma voor vandaag nog niet ontvangen. Wat wordt het; De expositie "de geheimen van het weefgetouw" in het Drents Museum of "Zelf Kaas maken" in Assen?
Maakt ons niet uit, we vinden het allebei leuk
Ja, klopt. Heb dan de neiging om weer topics te gaan openen op BNW.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open dan topics mens, het is er op sterven na dood en daar maak je Lav erg verdrietig mee.
Ow verhip.quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Giz je zit in de SC niet in de COS
Graag gedaanquote:
Ja voor wie het interessant vind inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2019 15:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zijn ze hier ook weer op de hoogte.
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja voor wie het interessant vind inderdaad
Kan gebeuren, kan iedereen over komen..quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja.
Zit te streamen schema in te vullen en had totaal niet gezien dat ik in de SC zat.
Jah.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan gebeuren, kan iedereen over komen..![]()
Goh wat een jolijt, maare effe serieus, effe zei ik, hèquote:Op dinsdag 10 december 2019 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is hier voornamelijk plat, er is geen zee, geen grote stad.
Er zijn boeren. En platteland en paarden met een dekentje. Oh en schapen!! En suffe eenden die niet gevoerd willen worden.
We zijn naar Gieten geweest!!! Daar is donderdag een kerstmarkt!
Vanmiddag gaat er geknutseld worden. Ja dat kan hierallemaal van die zaag en timmer dingen. Er moet een vliegtuig komen.
Je snapt dat opa de klos is want de kleine man moet nog 3 worden en is nog niet echt een grote hulp.
En vanavond is er foebal en kan ik eindelijk netflixen![]()
Dat zwemparadijs hier is wel enorm cool
Je bedoelt vast dat het onverwarmd is?quote:Op dinsdag 10 december 2019 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is hier voornamelijk plat, er is geen zee, geen grote stad.
[knip]
Dat zwemparadijs hier is wel enorm cool
Wie?quote:
Wie?!quote:
Je kan die posts gewoon vegen hoor, doe je normaal ook met onzin die niet in een topic thuishoort.quote:Op dinsdag 10 december 2019 15:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zat te COSsen in de SC.![]()
Er is weer een stemming in Utopia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |