Hoi maatquote:Op maandag 9 december 2019 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders zeggen: vergeef je Bloes?
quote:Op maandag 9 december 2019 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor deze ene keer, omdat ik net even uitgebreid zit te snacken als een soort COS mevrouwtjequote:Op maandag 9 december 2019 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik tof van jequote:Op maandag 9 december 2019 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[..]
Voor deze ene keer, omdat ik net even uitgebreid zit te snacken als een soort COS mevrouwtje
Ze zijn best lief hoor, misschien even wennenquote:Op maandag 9 december 2019 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je vrienden van dit topic zijn een beetje onaardig jegens mij
Dit zeg ik dus ook elke keer, maar ze blijven wegrennen en de politie bellenquote:Op maandag 9 december 2019 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn best lief hoor, misschien even wennen
Die rooie deed vooral onaardigquote:Op maandag 9 december 2019 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks lief, dat weet jij ook wel. Zeg m dat ie hier echt niet hoeft te gaan lopen modereren en zeg erbij dat we yv. kennen, dat helptquote:Op maandag 9 december 2019 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt het nu al gezegd en dat klopt als een bus.quote:Op maandag 9 december 2019 23:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niks lief, dat weet jij ook wel. Zeg m dat ie hier echt niet hoeft te gaan lopen modereren en zeg erbij dat we yv. kennen, dat helpt
Je komt als geroepen, zie je die man daar in het blauw, die wil de positie van Appeltje innemen, pikken we dat???quote:
Tuulijk, deze mooie groene ogen kenne niet jokkenquote:Op maandag 9 december 2019 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij hebt het nu al gezegd en dat klopt als een bus.
Ik ken die man nog niet. Ik vind Appeltje wel lief en dat valt met deze nog maar te bezien.quote:Op maandag 9 december 2019 23:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je komt als geroepen, zie je die man daar in het blauw, die wil de positie van Appeltje innemen, pikken we dat???
quote:Op maandag 9 december 2019 23:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niks lief, dat weet jij ook wel. Zeg m dat ie hier echt niet hoeft te gaan lopen modereren en zeg erbij dat we yv. kennen, dat helpt
Mmm Appeltje was vreselijk, maar dat wil nog niet zeggen dat we zomaar haar plaatsje laten inpikken. We hebben gewoon nog 7 mods overquote:Op maandag 9 december 2019 23:30 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ken die man nog niet. Ik vind Appeltje wel lief en dat valt met deze nog maar te bezien.
uto stopt toch al bijnaquote:Op maandag 9 december 2019 23:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je komt als geroepen, zie je die man daar in het blauw, die wil de positie van Appeltje innemen, pikken we dat???
Uto wel godzijdankl, maar dit is de SC van Uto en die gaat gewoon door, misschien moet de oude Geuzennaam weer terug RLS-SC. maar dat is het dan ook welquote:
Oh fijn.quote:Op maandag 9 december 2019 23:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Uto wel godzijdankl, maar dit is de SC van Uto en die gaat gewoon door, misschien moet de oude Geuzennaam weer terug RLS-SC. maar dat is het dan ook wel
O ja, als je door de commissie van wijze mannen en een enkele vrouw komt, zekerquote:Op maandag 9 december 2019 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh fijn.
Dan zou ik deze sc er zeker wel bij kunnen doen om te modereren!
Ho ho ho echt niet we hebben Lavenderr en Gert en wij willen Mooie als 3e mod puntquote:Op maandag 9 december 2019 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh fijn.
Dan zou ik deze sc er zeker wel bij kunnen doen om te modereren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |