Hyvesquote:Op maandag 9 december 2019 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor Frans Bauer-gifje in de OP?
Voor de moeder van Karzai. Die is jarig.quote:Op maandag 9 december 2019 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dat voor Frans Bauer-gifje in de OP?
O zoquote:Op maandag 9 december 2019 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor de moeder van Karzai. Die is jarig.
ff fobo gluerenquote:Op maandag 9 december 2019 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom weet ik er ook niks van af.
huehehehehe
Ik was even weg jaquote:Op maandag 9 december 2019 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je wat aan je timing doen Haags
quote:Op maandag 9 december 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
potver ik heb koude voeten. ik ga mijn sloffen aan doen. Hebben jullie mijn sloffen weleens gezien? Ik heb echt kei toffe sloffen. Jullie moeten mijn sloffen zien![]()
OMG ze geven lichtquote:Op maandag 9 december 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
potver ik heb koude voeten. ik ga mijn sloffen aan doen. Hebben jullie mijn sloffen weleens gezien? Ik heb echt kei toffe sloffen. Jullie moeten mijn sloffen zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Er zijn er nog veeeeel meer https://www.google.com/search?q=sloffen+draakquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Over pakjesbezorgers gsproken: Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Hier hebben ze halverwege het jaar de routes van de sorteercentra omgegooid bij PostNL waardoor mijn vaste bezorger na 5+ jaar niet meer hier komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 9 december 2019 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Over pakjesbezorgers gsproken: Ik zag een column van Dolf Jansen op Facebook over pakketbezorgers die een zwaar leven hebben. Ik ben heel blij met mijn pakketbezorger die altijd vrolijk is en nooit moeilijk doet om 's avond nog een keer terug te komen. Dus ik heb een klein kerstpakketje voor hem gemaakt. Nou nog gauw iets bestellen zodat ik hem nog voor de kerst weer tref
Oh wat aardig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van die Spaansequote:Op maandag 9 december 2019 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb, hoe kan het ook anders, PSV sloffen. Die zitten ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |