Online kan je niks aanpaasen zelf?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:31 schreef Hi_flyer het volgende:
Doorgaand ticket. Ik probeer nu Lufthansa te bellen, maar blijkbaar ben ik niet de enige. Na het keuzemenu gebeurt er helemaal niets...
Je zou ook in kunnen loggen op de site van Frankfurt met je boekingscode en/of vluchtnummer.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:31 schreef Hi_flyer het volgende:
Doorgaand ticket. Ik probeer nu Lufthansa te bellen, maar blijkbaar ben ik niet de enige. Na het keuzemenu gebeurt er helemaal niets...
Volgens de voorwaarden niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:45 schreef Chunees het volgende:
hoe kan ik mijn voornaam wijzigen bij klm?
dus ja ja wil ik wijzigen in nee ja.
Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat de wijziging betreft. Als het een erg kleine wijziging is en ook een logische vergissing is, henkjan moet zijn Henk-Jan dan zal men daar niet moeilijk over doen, het gaat immers duidelijk om dezelfde persoon.quote:
In mijn ervaring, bedraagt de reactietijd op WhatsApp momenteel 32 uur. Ik zou ervoor zorgen dat je ruim voor vertrektijd van de vlucht iets schriftelijk/elektronisch hebt staan waarin je de voucher aanvraagt om bovengenoemde reden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:41 schreef boriq het volgende:
Ik zou vanavond via Kuala Lumpur met KLM/Malaysia Airlines naar Auckland vliegen en daar maandag aankomen, vanwege de 14 dagen dat je in self-quarantaine (vanaf maandag 00:00 )moet blijven mijn vriendin en ik in Nederland. Nu krijg ik KLM op geen enkele manier aan de telefoon (lijn is bezet) en ik ga niet uit van een snelle reactie op whatsapp of twitter. Kan ik nadat de vlucht vertrokken is (maar wij niet meegegaan zijn) ook nog een refund aanvragen?
Dus een email of iets dergelijks? Of is een bericht op Whatsapp genoeg?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
In mijn ervaring, bedraagt de reactietijd op WhatsApp momenteel 32 uur. Ik zou ervoor zorgen dat je ruim voor vertrektijd van de vlucht iets schriftelijk/elektronisch hebt staan waarin je de voucher aanvraagt om bovengenoemde reden.
Ik werk niet bij KLM, dus een garantie kan ik je niet geven. Momenteel zie ik geen specifieke policy online staan voor Nieuw Zeeland. Hun algemene beleid momenteel is of een voucher (12 maanden geldig) of vertrekdatum wijzigen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:14 schreef boriq het volgende:
[..]
Dus een email of iets dergelijks? Of is een bericht op Whatsapp genoeg?
En een refund is alleen als voucher mogelijk?
Een aantal hebben je loyalty al verlengd met een jaar (Cathay e.a.). Andere zullen nog wel even afwachten en het over 1-2 maanden ook doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:04 schreef Shivo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de maatschappijen hun frequent flyer programmas gaan aanpassen. Op twee na zijn al mijn trips in de eerste paar maanden gecanceled en het is onwaarschijnlijk dat ik dat nog kan inhalen. Velen met mij. Raken we nu onze status kwijt? Lijkt me ook niet in het voordeel van de maatschappij, nauwelijks klanten in de hoogste categorieen.
Hebben ze niet aangegeven. Ze geven je gratis de mogelijkheid tot verplaatsing voor de maand van April dus daar kan je gebruik van maken. Gewoon wachten tot je e-mail krijgt van ze.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:37 schreef Sunri5e het volgende:
Ryanair heeft alle vluchten gecanceld. Ik had er een geboekt voor 25 april tot 28 april. Ik kan alleen niet zien tot wanneer ze alles eruit hebben gegooid. Iemand een idee? En heeft iemand een idee hoe het dan zit met het hotel dat wij geboekt hebben?
Als het geen pakket is wel inderdaad. Ik heb mijn hotel eind april ook geannuleerd en krijg al mijn geld terug (was onder normale omstandigheden ook het geval geweest trouwens). Wat betreft mijn vlucht wacht ik gewoon af.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:47 schreef RipCity het volgende:
Wat heeft je hotel ermee te maken? Staat toch los van je vlucht?
Das wel iets om je druk over te maken jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:04 schreef Shivo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de maatschappijen hun frequent flyer programmas gaan aanpassen. Op twee na zijn al mijn trips in de eerste paar maanden gecanceled en het is onwaarschijnlijk dat ik dat nog kan inhalen. Velen met mij. Raken we nu onze status kwijt? Lijkt me ook niet in het voordeel van de maatschappij, nauwelijks klanten in de hoogste categorieen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |