Die weet dat Mylene het gaat afleggenquote:
Brandon ook met zijn 'ik kijk wie er het meest voor Utopia heeft gedaan"quote:Op maandag 9 december 2019 17:46 schreef yaello het volgende:
Gerrit kan nu opeens wel finalewaardig denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ontspringt nu de dans.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]dit is de tweede keer stemmen al vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Ben je nou zo dom of doe je maar alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
En geeft ze altijd toequote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gelukkig maakt Merel nooit fouten.
Ohquote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is de tweede keer stemmen al vandaag
had ik niet verwachtquote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is mij iets te toevallig.....Gerrit op Mylene?
Jessie staat vast bij de poortquote:Op maandag 9 december 2019 17:48 schreef Sambalbaai het volgende:
He bah, Mariska en Mylene op de bank.![]()
Sukkels.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
Iedereen daar haat Merel en ze zit niet op de bank.
Tuurlijk
walgelijk mensquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Hypocriete Hiske. Die zal wel trots zijn op zichzelf.
Dit is hem ingefluisterd, kan haast niet anders...quote:
Ja joh, Gerrit's doel was in ieder geval om Jessie eruit te kicken, die maakte in zijn hoofd meer kans op de winst. Meneer kan nu weer denken aan wie finalewaardig isquote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit is mij iets te toevallig.....Gerrit op Mylene?
Echt klopt van geen kant, of Gerrit wult meertje nog even martelen de k okmende weken maar daar is tie te zwak voor Denk ikquote:
Dat he?quote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
Tuurlijk
Hartstikke cool en sportief.quote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
verdomme heb ik het gemist hoe was jessie eronder
Heel rustig, geen poepvlek of kneus gehoordquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Alle deuren ingetraptquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heel rustig, geen poepvlek of kneus gehoord
wat zei gerr : positief op maris?quote:Op maandag 9 december 2019 17:51 schreef yaello het volgende:
Myl weer lekker onrustig, moet weten waar ze aan toe is
Rustig, hij gaf nog wat raad aan Merel, en vertrokquote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Yep.... als hij 1 aan Merel had gegeven had ze ook op de bank gezeten.quote:
hij wist het nog niet geloof ik, maar aan z'n stemmen te zien zal dat wel het meest logisch zijnquote:Op maandag 9 december 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat zei gerr : positief op maris?
Er zijn filmpjes.quote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
Ja daarom vind ik het zo vreemd de volle 3 op haar. Het verhaaltje klopt nietquote:Op maandag 9 december 2019 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep.... als hij 1 aan Merel had gegeven had ze ook op de bank gezeten.
Nee, deze had ik ook niet aan zien komen eerlijk gezegdquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had Merel graag op de bank gehad, maar ja zoveel geluk op een dag kan je niet hebben he
Neee ze had er 8 inplaats van 11quote:
Verdomme, ik wilde die dikke pleuris heks eruit.quote:Op maandag 9 december 2019 17:47 schreef spapaars het volgende:
Merel kan lekker tactisch stemmen.
En zo is ze niet genomineerd.
Nee, dat bedacht ik me ook.quote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer had Merel graag op de bank gehad, maar ja zoveel geluk op een dag kan je niet hebben he
Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2quote:Op maandag 9 december 2019 17:50 schreef renevanlaaren het volgende:
ik wel. Die gozer gooit iedereen onder de bus. Noem eens 1 persoon aan wie hij trouw is gebleven?quote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, deze had ik ook niet aan zien komen eerlijk gezegd
Ik las dat de pijnstilling helpt nu.quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Angelique61 het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn, dat Cees niet zo goed gaat, daarom Jessie en morgen Mariska naar huis?
Helder dus Merel gaat morgen helaas .quote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee ze had er 8 inplaats van 11
Maris had er 3 op Merel
De pijnbestrijding bij Cees is aangeslagen. Het gaat dus wel weer.quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Angelique61 het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn, dat Cees niet zo goed gaat, daarom Jessie en morgen Mariska naar huis?
idee heb ik ookquote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Angelique61 het volgende:
Ja dat klopt ook inderdaad......quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik las dat de pijnstilling helpt nu.
Ja nu je het zegt. Of het was weer de stagiaire die is vergeten om het bericht helemaal aan te passenquote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef spapaars het volgende:
Op de website hadden ze nog over morgen beslissen (Jessie/Myléne)
Ze zijn dus aan het improviseren.
Merel heeft er 6 en mariska 7 en Mylene 8quote:
Wie weet, maar wel raar om het dan op deze manier te doen en ze niet gewoon naar Cees te laten gaan.quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Angelique61 het volgende:
Nee Merel zit niet op de bank, die had "maar" 6 stemmen,quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Helder dus Merel gaat morgen helaas .
Heel vaag dit. Ik hoopte dat Merel zou worden afgestraft voor die schoppartijquote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef mcspicy het volgende:
Tuurlijk
quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier staan alle filmpjes: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
Daar ging het allemaal te snel voor, denk ik.quote:Op maandag 9 december 2019 17:56 schreef zodeju het volgende:
Hebben ze nu ook hun stemmen achter door moeten geven.
Kloptquote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee ze had er 8 inplaats van 11
Maris had er 3 op Merel
Ze zijn onderweg.quote:Op maandag 9 december 2019 17:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen mensen bij de poortvoor jessie
live feed ?
Dat zou de goden verzoeken zijn.quote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Ah ik had Mariska verkeerd.quote:Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel heeft er 6 en mariska 7 en Mylene 8
gevoel heb ik ook, Dat de familie heeft geprotesteerd bij het uitmelken, de kaarten, het opnemen van de rap enz/quote:Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
idee heb ik ook
en dat buiten het programma te houden
Wie zijn onderweg?quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ik had Mariska verkeerd.
Dit moet em wezen.
Tnx.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 december 2019 17:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ik had Mariska verkeerd.
Dit moet em wezen.
Tnx.![]()
[ afbeelding ]
Romy is onderweg heurquote:Op maandag 9 december 2019 17:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen mensen bij de poortvoor jessie
live feed ?
Hadden ze danquote:Op maandag 9 december 2019 17:58 schreef Verida het volgende:
[..]
gevoel heb ik ook, Dat de familie heeft geprotesteerd bij het uitmelken, de kaarten, het opnemen van de rap enz/
maar dat ze we de wil van Cees respecteren dat hij nog afscheid wil nemen van Jessie en Maris
Heb je ff linkje in mijn dm waar ik dat kan vinden als het zover isquote:
Een soort Franny, maar dan anders. Werd ook bespeeld. Te stom om dat ook te beseffen. Net zo stom als die Billy. Sorry voor je dochter. Ik vind Romy verder leuk, maar ze moet zorgvuldiger haar vrienden kiezen. Ze krijgt potdorie nu een kind. Moet je wel verstandige keuzes maken.quote:Op maandag 9 december 2019 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Romy is onderweg heur
[ afbeelding ]
eeuh ze zijn nu met 7 en hebben net genomineerd. dat is geen hogere wiskundequote:Op maandag 9 december 2019 18:00 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Je weet dat we dit met 6 personen gaan doen.
Die weet ook al meer
Je kan van alles verzinnen he? Het is gelulquote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/302284057148179/?fref=nf
Te laat.quote:Op maandag 9 december 2019 18:01 schreef puzziepie het volgende:
Ik zou niet meer van stream veranderen
ze hadden ze ook gewoon urenlang buiten beeld kunnen houden, dat is wel eerder gebeurd.quote:Op maandag 9 december 2019 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Hadden ze dan
Jessie niet naar de ‘tandarts’ laten gaan en Mariska ‘bloedprikken’.
Mensen weg laten stemmen lijkt me nogal rigoreus.
He verdorie, moet je weer lid van worden natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2019 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/groups/302284057148179/?fref=nf
Kan ook met 5quote:Op maandag 9 december 2019 18:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeuh ze zijn nu met 7 en hebben net genomineerd. dat is geen hogere wiskunde
Of ze kan niet tellen. Rekenen kan ze sowieso niet.quote:Op maandag 9 december 2019 18:00 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Je weet dat we dit met 6 personen gaan doen.
Die weet ook al meer
quote:Op maandag 9 december 2019 18:01 schreef puzziepie het volgende:
Mss dat Antpq er is? Die zet hem over op YT.quote:Op maandag 9 december 2019 18:02 schreef yaello het volgende:
[..]
He verdorie, moet je weer lid van worden natuurlijk
Als je dan leuke streams wilt gaan zien is Maris naar huis en de rest in de stress voor het etentjequote:Op maandag 9 december 2019 18:01 schreef puzziepie het volgende:
Yep.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als je dan leuke streams wilt gaan zien is Maris naar huis en de rest in de stress voor het etentje![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat snap je toch niet he, ik had echt verwacht dat hij op Merel zou gaanquote:Op maandag 9 december 2019 17:53 schreef mcspicy het volgende:
Gerrit stemmen op Mylene waar hij heel goed mee kan.
![]()
![]()
Geld overmaken naar mama natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Met wie is Merel nu weer aan het chatten?
Ik zie niets meer dat scheeltquote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als je dan leuke streams wilt gaan zien is Maris naar huis en de rest in de stress voor het etentje![]()
[ afbeelding ]
Die durft vast niet beide koppen van het monster af te hakken.quote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat snap je toch niet he, ik had echt verwacht dat hij op Merel zou gaan
Ik heb alleen beeld op haarquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de tweede nominaties van vandaag .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties op stream 2 - 9 december 2019.
x7oyk03
Oja, zou zij de pinpas hebben?quote:Op maandag 9 december 2019 18:04 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Geld overmaken naar mama natuurlijk
quote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef Angelique61 het volgende:
Pppfff van streams gewisseld nu geen beeld meer..........
Franny wordt voorgekookt om volgende nominatie op Merel te gaanquote:Op maandag 9 december 2019 18:04 schreef mcspicy het volgende:
Franny: Ze heeft me net al voor dingen uitgemaakt weer
Ik laat stream3 er lekker opstaan als ik dat zo hoor...quote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef Angelique61 het volgende:
niet op de bankquote:Op maandag 9 december 2019 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit heeft al spijt dat hij merel net op de bank heeft gezet volgens mij
Daar lijkt het wel op. Hij zegt enorm getwijfeld te hebben.quote:Op maandag 9 december 2019 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Dat was ook stom van hemquote:Op maandag 9 december 2019 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Was ook een vreemde move....quote:Op maandag 9 december 2019 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit heeft al spijt dat hij merel niet op de bank heeft gezet volgens mij
Dat was ook echt heel dom van Gerrit.quote:Op maandag 9 december 2019 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Een hele rare beslissingquote:Op maandag 9 december 2019 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Had hij het nu kunnen doen, de 2e ronde.quote:Op maandag 9 december 2019 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
pbquote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef Angelique61 het volgende:
En toen deed hij het dus niet.quote:Op maandag 9 december 2019 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had hij het nu kunnen doen, de 2e ronde.
Vandaag ff niet.quote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss dat Antpq er is? Die zet hem over op YT.
Welk kanaal ben jij aan het kijken? 2 of 4?quote:Op maandag 9 december 2019 18:08 schreef mcspicy het volgende:
Gerrit noemt nog even alle minpunten van Merel op.maar niet op haar stemmen.
Mylene blijft uiteindelijk de puppet waar iedereen mee speelt.quote:Op maandag 9 december 2019 18:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie wel teleurstelling bij Mylene...
1quote:Op maandag 9 december 2019 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welk kanaal ben jij aan het kijken? 2 of 4?
Die gaat samen met Brandon uitmaken wie de winnaar wordt..quote:Op maandag 9 december 2019 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske heeft het goed gespeeld tot dusverre.
Klopt, maar die gaat er nu uit...quote:Op maandag 9 december 2019 18:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Mylene blijft uiteindelijk de puppet waar iedereen mee speelt.
Gebeurt veel op het moment. Ook regelmatig ineens geen geluid meer.quote:Op maandag 9 december 2019 18:03 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:11 schreef zodeju het volgende:
Wilde even van streams verwisselen maar dat ging niet dus dacht sluit af en start opnieuw.......zwart geen streams meer.pb
Ik denk dat ze Mylene nog 1 keer als puppet gaan gebruiken.quote:Op maandag 9 december 2019 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar die gaat er nu uit...
Die keuze op Mylene is ook niet te verklaren op dit moment.quote:
Ben benieuwd hoeveel er staan en ook hoeveel oud utopianenquote:
pbquote:Op maandag 9 december 2019 18:11 schreef yaello het volgende:
[..]
Heb jij de oplossing?? Dan heb ik ook interessen in je pb haha
Mag ik ook?quote:
Heel dom, een medestander wegstemmen. Snappen ze het spel eigenlijk wel?quote:Op maandag 9 december 2019 18:13 schreef DaSteeg het volgende:
Mariska en Mylene zullen het toneel verlaten volgens Ger.
Hij had wel de kans maar heeft het niet gedaan. (op Merel stemmen)
Dat denk ik, Mylene is een dankbare en niet rancuneuze puppet en daar maakt Hiske dankbaar gebruik van.quote:Op maandag 9 december 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
of morgen alsnog Mylene erin houden en maris eruit....
En Mylene is nog steeds de speelbal.quote:Op maandag 9 december 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
of morgen alsnog Mylene erin houden en maris eruit....
Hij heeft er wel een soort van spijt vanquote:Op maandag 9 december 2019 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die durft vast niet beide koppen van het monster af te hakken.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 9 december 2019 18:12 schreef mcspicy het volgende:
Met de volgende exit gaan er ook 3 stemmen tegen Merel naar huis
ze liet zich bespelen/gebruiken, heb haar zelf tegen Jessie horen zeggen : stem maar op mijquote:Op maandag 9 december 2019 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En Mylene is nog steeds de speelbal.
Ze dacht dat ze dat alleen van Jessie was, maar de hele groep deed en doet het.
Niet rancuneus? Ligt aan de persoon.quote:Op maandag 9 december 2019 18:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat denk ik, Mylene is een dankbare en niet rancuneuze puppet en daar maakt Hiske dankbaar gebruik van.
quote:Op maandag 9 december 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Stemming 1
[ afbeelding ]
Stemming 2
[ afbeelding ]
Maar ondertussen was ze wel pislink omdat ze ‘gebruikt’ werd.quote:Op maandag 9 december 2019 18:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liet zich bespelen/gebruiken, heb haar zelf tegen Jessie horen zeggen : stem maar op mij
Denk dat ze stiekem hoopte zo naar de finale te gaan en dat is haar gelukt
He he, hij heeft door hoe niet consequent hij eigenlijk isquote:Op maandag 9 december 2019 18:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet door;; ik stuur jessie dr wel voor weg
en meroll laat ik zitten
hits; enige wat je kan doen
morgen in je speech zeggen
Ze snapt niks van zichzelf. Ik moet haar nietquote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ondertussen was ze wel pislink omdat ze ‘gebruikt’ werd.
Ik snap niks van Mylene.
En daar heeft ze een goed punt.quote:Op maandag 9 december 2019 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft de battels voor Jessie gevoerd, zegt Hiske, hou daar wel rekening mee
Lol Merel dacht op het sterkste paard te wedden.quote:Op maandag 9 december 2019 18:18 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft de battels voor Jessie gevoerd, zegt Hiske, hou daar wel rekening mee
die gaat morgen naar huisquote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef Dark het volgende:
Maris moet het hele hoofdgerecht alleen doen, ze kan geeneens vlees bakken op inductie....
Ja, en nu is ze der pinpas kwijtquote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol Merel dacht op het sterkste paard te wedden.
Mariska als die blijft denk ik.quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze der pinpas kwijt
Ben wel heel benieuwd wie de financiën nu gaat doen
Hiske is een smeerpijpquote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske is haar keuze aan het verdedigen. Eerder zei ze dat Jessie het in mensen hun gezicht zei, maar dat Merel eigenlijk een groot aandeel in had (haar precieze woorden weet ik niet meer zo goed), maar nu zegt ze dat andersom, om Merel weer recht te praten, want nu heeft ze die nodig voor haar plan.
quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Wie het hele spektakel gemist heeft, nu geen filmpjes wil luisteren omdat ze niets van de streams willen missen
Heb het een beetje opgeschreven
UTO / Streamverslagen UTO2 #2
Tablet doet t bij mij nietquote:Op maandag 9 december 2019 18:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mobiel of app streams op tablet doen het nog wel.
Webbrowser inderdaad niet switchen van stream als je nog beeld hebt.
Oh ik ben niet de enige met een storing?quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
Wie het hele spektakel gemist heeft, nu geen filmpjes wil luisteren omdat ze niets van de streams willen missen
Dat mens kletst haar eigen keuzes steeds maar goed. Al schijten ze op haar kop.quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske is haar keuze aan het verdedigen. Eerder zei ze dat Jessie het in mensen hun gezicht zei, maar dat Merel eigenlijk een groot aandeel in had (haar precieze woorden weet ik niet meer zo goed), maar nu zegt ze dat andersom, om Merel weer recht te praten, want nu heeft ze die nodig voor haar plan.
Top van je.quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
PC gaat prima.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef freaky40 het volgende:
Streams op de app zijn down, grijs vlak.
Speculaas van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat het nu echt slecht gaat met Cees en Jessie en Mariska er daarom vandaag al uit gaan?quote:Op maandag 9 december 2019 17:54 schreef spapaars het volgende:
Op de website hadden ze nog over morgen beslissen (Jessie/Myléne)
Ze zijn dus aan het improviseren.
Nee, is al tigx geopperd.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Speculaas van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat het nu echt slecht gaat met Cees en Jessie en Mariska er daarom vandaag al uit gaan?
Echt, bah....quote:
Ik zou echt dolgraag Hiske in haar bek schijten, met liefde.....quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat mens kletst haar eigen keuzes steeds maar goed. Al schijten ze op haar kop.
Cees heeft pijnbestrijding gehad die nu wel aanslaat.quote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Speculaas van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat het nu echt slecht gaat met Cees en Jessie en Mariska er daarom vandaag al uit gaan?
Daar kom ik net achter.quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je niet wisselt van stream wel ja
quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik zou echt dolgraag Hiske in haar bek schijten, met liefde.....
Pijnbestrijding stelt het overlijden uit?quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Cees heeft pijnbestrijding gehad die nu wel aanslaat.
speculaasze we vanaf vanm al overquote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb ik dan niet gelezen. Thanksquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 18:23 schreef mcspicy het volgende:
In 2 uur tijd de hele bitcoinkoers naar een nulpunt.
![]()
![]()
Jij was toch ook een overtuigde niet fan die dacht dat dit nooit zou gebeuren?quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en nu is ze der pinpas kwijt
Ben wel heel benieuwd wie de financiën nu gaat doen
Je kan hier toch gewoon tikken wat dan je oplossing is of juist niet.quote:
Dat niet. Maar wel de aanvraag c.q. het uitvoeren van euthanasiequote:Op maandag 9 december 2019 18:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Pijnbestrijding stelt het overlijden uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |