quote:Op maandag 9 december 2019 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
Jessie, je bent de zwakste schakel, goodday
hihiquote:Op maandag 9 december 2019 12:38 schreef freaky40 het volgende:
Morgen zwarte enveloppe: Beste Utopianen. Jullie hebben gisteren jullie stem mogen uitbrengen. Jullie stem is eigenlijk een positieve stem gebleken want de inwoners waarop jullie gisteren een stem op hebben uitgebracht zijn de eerste 2 finalisten! Met vriendelijke groet, Talpa (Febo voor intimi)
Dat dus, beter wordt het niet.quote:Op maandag 9 december 2019 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jessz over zn zelfbeeld
hij kan dan niet loslaten een soort hond
. jess
je gaat morgen lkkr naar ALmere
alle crdits zijn wel op nu
zelf vekloot knul
allemaal zelf gedaan
opgeboud en afgebrokken
Oww ..Ian ken ik nietquote:Op maandag 9 december 2019 12:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
NetMijn IQ is te laag, wat zal Ian lachen
Waarom zou ik? Ik vind het prima zoals het gaat. Jessie met 12 stemmen op de bank en morgen naar huis.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 12:41 schreef Dark het volgende:
Mylene - Merel geeft me vorige stemmingen allemaal complimenten, dat ik het zo goed doe en nu loopt ik rond met zo'n smoel....ze spreekt zichzelf gewoon tegen.
Uhhh, morgen zwarte envelop.. De pot gaat woensdag mee naar de voedselbank en jullie hebben tot vrijdag de tijd om het terrein op te ruimen... En je mag alleen de spullen meenemen die je van huis hebt meegekregen. Alle extra gekochten spullen gaan naar de kringloop... Hoooihoooiquote:
Ik ben voor ...quote:Op maandag 9 december 2019 12:42 schreef zodeju het volgende:
Bij gelijk spel mogen alle twee hun koffers pakken.
Hiske zegt dat het enkele dagen kan duren.quote:Op maandag 9 december 2019 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij gelijk spel mogen alle twee hun koffers pakken.
quote:Op maandag 9 december 2019 12:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik vind het prima zoals het gaat. Jessie met 12 stemmen op de bank en morgen naar huis.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |