enge uiquote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dan was nadat Dot een donatie voor een of anders iets had gedaan
Dat denk ik altijd bij een winnaar. Degene die van mij mag winnen wint nooit....quote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef PTLe het volgende:
Als het einde er is en we weten de winnaar denken we allemaal misschien waar heb ik al die tijd naar gekeken .
It's too long overdue.quote:Op maandag 9 december 2019 12:08 schreef VitaSackville het volgende:
Vind toch dat als je inzet van Jessie vergelijkt met wie dan ook,dit een geval is van: Barbertje moet hangen
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in !quote:Op maandag 9 december 2019 13:32 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd bij een winnaar. Degene die van mij mag winnen wint nooit....
En luttele 10 man/vrouw.quote:Op maandag 9 december 2019 13:33 schreef mcspicy het volgende:
Ik hoor nog steeds het applaus toen Lex ging stemmen
quote:Op maandag 9 december 2019 13:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zal woensdag heel wat meer zijn als hij wegvaart!
Boeit niet. Het duurt nog even. Dit, Jessie met zijn grote bek eruit, zou opzienbarender zijn dan het nog langer gezeik van hem (tegen inwoners).quote:Op maandag 9 december 2019 12:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt mij echt geen gelopen koers dat Jessie vertrekt, die goser maakt meer TV dan Mylene ....
nee had Dot niet gedaan, was iemand van hier die zgn op Dot haar naam een bestelling deed, weet niet wiequote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Whatever will be wil be.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee had Dot niet gedaan, was iemand van hier die zgn op Dot haar naam een bestelling deed, weet niet wie
Zijn meer mensen die Fikkie hetenquote:Op maandag 9 december 2019 13:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee had Dot niet gedaan, was iemand van hier die zgn op Dot haar naam een bestelling deed, weet niet wie
ow echtquote:Op maandag 9 december 2019 13:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Zijn meer mensen die Fikkie heten
Was Dot niet. Just saying.quote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef DeKenau het volgende:
[..]
nee hier werd duidelijk onze Dotteke mee bedoeld, in combinatie met snotkokerquote:Op maandag 9 december 2019 13:38 schreef DeKenau het volgende:
[..]
[..]
Zijn meer mensen die Fikkie heten
De voedselbankers moeten ook nog komen.quote:Op maandag 9 december 2019 13:30 schreef MariaElena2018 het volgende:
De groupies komen als oh het terrein op onder het mom van nageltjes lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |