Geen idee, weet alleen dat ze tegen hem heeft gezegd dat hij niet zoveel moet snuiven, zijn neus ophalen of wat dan ook, maar weet niet dat ze iets over snotkoker heeft gezegd. Ze heeft ook gezegd dat ze zelf ook last heeft ervan.quote:Op maandag 9 december 2019 13:24 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Was het niet zijn moeder die dat vertelde?
Uiteindelijk verliezen we allemaalquote:Op maandag 9 december 2019 13:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die gaat winnen, ik zie het in mijn glazen bolletje
Eens, maar er was één verschilletje..Er waren er enkelen bij die hier gingen trollen en dat was en is dan ook weer niet de bedoeling lijkt mij. Maar goed, genoeg daarover...Toch.quote:Op maandag 9 december 2019 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap die hele overtrokken reacties niet. Ik post op meerdere fora. Je denkt toch niet dat iemand zich moet verantwoorden dat hij of zij op een ander forum dan Fok post?
quote:Op maandag 9 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Je glazen bolletje liegt heksje....Middag trouwens..
kan allemaal ineens blijkbaarquote:Op maandag 9 december 2019 13:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
helemaal niks dus. laat ze lekker. fok is niet t enige forum
quote:Op maandag 9 december 2019 13:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteindelijk verliezen we allemaal
Wat de een trollen noemt, noemt de ander gewoon een mening. Maar laten we er inderdaad maar over ophouden.quote:Op maandag 9 december 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar er was één verschilletje..Er waren er enkelen bij die hier gingen trollen en dat was en is dan ook weer niet de bedoeling lijkt mij. Maar goed, genoeg daarover...Toch.![]()
quote:Op maandag 9 december 2019 13:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nee ik had eren nieuwe gekregen van Ome Aliexpress en je weet wel, wat uit China komt
Wat MOET... moet.... zal ze denken.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat de een trollen noemt, noemt de ander gewoon een mening. Maar laten we er inderdaad maar over ophouden.![]()
Dat dank je en hoop je maar.quote:Op maandag 9 december 2019 13:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat MOET... moet.... zal ze denken.
quote:Op maandag 9 december 2019 13:28 schreef Hagenesie het volgende:
Heeft Jessie nog met brandon gesproken over de stemmen?
Jawel en Brandon bleef bij zijn standpunt.quote:Op maandag 9 december 2019 13:28 schreef Hagenesie het volgende:
Yep.quote:Op maandag 9 december 2019 13:28 schreef Hagenesie het volgende:
Yep,quote:Op maandag 9 december 2019 13:28 schreef Hagenesie het volgende:
Ja vanochtend al na de stemmingen..Brandon was volgens mij niet onder de indruk en hield voet bij stuk...quote:Op maandag 9 december 2019 13:28 schreef Hagenesie het volgende:
Dat was niet echt duidelijk.quote:Op maandag 9 december 2019 13:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Jawel en Brandon bleef bij zijn standpunt.
Dan was nadat Dot een donatie voor een of anders iets had gedaanquote:Op maandag 9 december 2019 13:24 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Was het niet zijn moeder die dat vertelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |