quote:Op maandag 9 december 2019 03:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee hoor
ben hier al twee keer geweest in een week!
kewl dezequote:
ouwe lul manquote:Op maandag 9 december 2019 04:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
maar ik ga een uurtje om nu ben kapot
Onze SC is gekaapt, ga eens klagen in FB?!quote:
Ga jij nou lekker spetteren in het z\wembad en als je iemand koppie onder duwt wij zeggen niksquote:Op maandag 9 december 2019 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze SC is gekaapt, ga eens klagen in FB?!
Husband of kleinzoon?quote:Op maandag 9 december 2019 13:19 schreef yvonne het volgende:
Hij slaapt even, maar daarna spetteren.
https://www.hofvansaksen.(...)aterpret/waterwereld.quote:Op maandag 9 december 2019 13:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga jij nou lekker spetteren in het z\wembad en als je iemand koppie onder duwt wij zeggen niks![]()
Kleinzoonquote:
quote:Op maandag 9 december 2019 13:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://www.hofvansaksen.(...)aterpret/waterwereld.
Moet je die glijbanen kijken. Ik heb de hele afdaling gegild.
het is al opgelostquote:Op maandag 9 december 2019 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onze SC is gekaapt, ga eens klagen in FB?!
Oh thnx voor dit warme welkomquote:
Nee maar wees niet verbaast als er om tetten wordt gevraagd.quote:Op maandag 9 december 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh thnx voor dit warme welkom![]()
Moet ik me hier ook kort voorstellen als nieuwe?
Oh valt mee dusquote:Op maandag 9 december 2019 13:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maar wees niet verbaast als er om tetten wordt gevraagd.
Welkom.quote:Op maandag 9 december 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh thnx voor dit warme welkom![]()
Moet ik me hier ook kort voorstellen als nieuwe?
Je vergeet de Pado!s te vermelden, die zijn nu in de aanbieding, 2 halen 4 betalenquote:Op maandag 9 december 2019 13:56 schreef Laysa het volgende:
Voor drank en drugs verwijzen we je door naar Haks.
is dat dan geen drugs?quote:Op maandag 9 december 2019 13:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je vergeet de Pado!s te vermelden
Hey.quote:Op maandag 9 december 2019 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is echt de meest ergelijkste smiley die er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2019 13:57 schreef Laysa het volgende:
Wel leuk als het hier overdag ook een klein beetje loopt.
En op de maandag -dinsdag-woensdag-donderdag en vrijdag avond
nee die vallen on der het kopje slagroomspuiten en lachgasquote:
hier ook al die kutssmiley, hoe origineel zegquote:
dat is mijn afdelingquote:Op maandag 9 december 2019 13:56 schreef Laysa het volgende:
Voor drank en drugs verwijzen we je door naar Haks.
Hey Moquote:Op maandag 9 december 2019 13:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hier ook al die kutssmiley, hoe origineel zeg
Mooi hé? Zelf gemaaktquote:Op maandag 9 december 2019 13:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
hier ook al die kutssmiley, hoe origineel zeg
quote:Op maandag 9 december 2019 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey.
Psssst.Ik keek uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho er kunnen geen 2 dealers op het zelfde hoekje staanquote:
Dacht je nou werkelijk dat jij en ik elkaar nog iets te vertellen hebben, dan vergis jij je dus, neequote:
ik draai langer mee dan jij hoorquote:Op maandag 9 december 2019 14:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ho ho er kunnen geen 2 dealers op het zelfde hoekje staanuit mijn wijk kkssstttt
Ik denk dat je net te vroeg gaat, maar goed.quote:Op maandag 9 december 2019 14:01 schreef Toverheks het volgende:
maar heb het ff druk vanmiddag dus gedraag jullie en tot vanavond
Miepertquote:Op maandag 9 december 2019 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat jij en ik elkaar nog iets te vertellen hebben, dan vergis jij je dus, nee
Damn, en jullie waren zo leuk samenquote:Op maandag 9 december 2019 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht je nou werkelijk dat jij en ik elkaar nog iets te vertellen hebben, dan vergis jij je dus, nee
Ik heb zijn vriendin beledigtquote:Op maandag 9 december 2019 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Damn, en jullie waren zo leuk samen
ik val niet op lelijke wijven hoorquote:Op maandag 9 december 2019 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Damn, en jullie waren zo leuk samen
ja man een noobquote:
ze kent haar niet eensquote:Op maandag 9 december 2019 14:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Erg belangrijk: is de vriendin van die Muffin ook daadwerkelijk een lelijk wijf, want dan is het gewoon een vaststelling van feiten.
Wat ik begreep van je vriendin mag niemand meer met jou dmmenquote:
Kan ik nu gaan denk je, zal het met een sissertje aflopen, moet me haar fohnen en gaan sportenquote:Op maandag 9 december 2019 14:05 schreef Laysa het volgende:
Maar goed vecht je battles uit in 40+ en post hier leuk mee!
ik heb een ban in de 40+ hequote:Op maandag 9 december 2019 14:05 schreef Laysa het volgende:
Maar goed vecht je battles uit in 40+ en post hier leuk mee!
Ja ga maar een leven hebben.quote:Op maandag 9 december 2019 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan ik nu gaan denk je, zal het met een sissertje aflopen, moet me haar fohnen en gaan sporten
dan begreep je dus vrij weinig en in feite niksquote:Op maandag 9 december 2019 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik begreep van je vriendin mag niemand meer met jou dmmen
En in 40+ had je problemen , ban whatever
Maar hey prima hoor mij maakt het verder weinig uit
Hahahaha!quote:Op maandag 9 december 2019 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik begreep van je vriendin mag niemand meer met jou dmmen
En in 40+ had je problemen , ban whatever
Maar hey prima hoor mij maakt het verder weinig uit
ik heb een grote bek, altijd en eeuwigquote:Op maandag 9 december 2019 14:07 schreef Toverheks het volgende:
Wat heb je gedaan Muffert in 40plus, vertel vertel vertellllllllllllll
Niet in 40+ en niet in de DM's, blijkbaarquote:Op maandag 9 december 2019 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb een grote bek, altijd en eeuwig
Matig je dan Muffert en post gewoon gezellig mee, wij zijn de beroerste niet en kunnen veel hebben, maar gezelligheid staat hoog in het vaandeltje hierquote:Op maandag 9 december 2019 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik heb een grote bek, altijd en eeuwig
ik kom hier al jaren.....heb haar hier leren kennen of all places....quote:Op maandag 9 december 2019 14:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan post je hier dus gewoon leuk! mee
nee die DM's kreeg ik dus ik verstuur ze nietquote:Op maandag 9 december 2019 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet in 40+ en niet in de DM's, blijkbaar
bij jou aan de overkant ?quote:Op maandag 9 december 2019 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan ik nu gaan denk je, zal het met een sissertje aflopen, moet me haar fohnen en gaan sporten
ik matig niks tegen Puzziequote:Op maandag 9 december 2019 14:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Matig je dan Muffert en post gewoon gezellig mee, wij zijn de beroerste niet en kunnen veel hebben, maar gezelligheid staat hoog in het vaandeltje hier
Waren het tieten van newbies? Want dan kan ik niet anders dan achter je acties staan.quote:Op maandag 9 december 2019 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
nee die DM's kreeg ik dus ik verstuur ze niet
ik wil helemaal geen lelijke tetten zienquote:Op maandag 9 december 2019 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waren het tieten van newbies? Want dan kan ik niet anders dan achter je acties staan.
Ik.quote:Op maandag 9 december 2019 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie vangt er nou een ban voor de afgekaderde bejaardenafdeling.
Je weet niet van tevoren of ze lelijk zijn als je ze nog niet hebt gezien, dus met zo'n instelling gaat het niets worden, natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2019 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik wil helemaal geen lelijke tetten zien
die van pinnenmutske, ben erna half blind gewordenquote:Op maandag 9 december 2019 14:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je weet niet van tevoren of ze lelijk zijn als je ze nog niet hebt gezien, dus met zo'n instelling gaat het niets worden, natuurlijk.
ik kom daar sws niet meer terugquote:Op maandag 9 december 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
ja belachelijk.. nog steeds
ik ga ook ff sporten of zoiets
Gezien je algehele gedrag moet ik je toch vragen of je wel eens overwogen hebt om lid te worden van het Fukjoe subforum. Ik denk dat het je wel zal bevallen.quote:Op maandag 9 december 2019 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
die van pinnenmutske, ben erna half blind geworden
jij kan beter gewoon je mond houden wat mij betreftquote:Op maandag 9 december 2019 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gezien je algehele gedrag moet ik je toch vragen of je wel eens overwogen hebt om lid te worden van het Fukjoe subforum. Ik denk dat het je wel zal bevallen.
Het is maar goed dat je mening volledig irrelevant is, anders zou dit niet bijzonder vriendelijk zijnquote:Op maandag 9 december 2019 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
jij kan beter gewoon je mond houden wat mij betreft
nee, ik ben de baasquote:Op maandag 9 december 2019 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je lelijke vriendin heeft ook een mening?
Is dat verhaal over dat hij niet mag DM'en van zijn lelijke vriendin wáár!?quote:Op maandag 9 december 2019 14:20 schreef Laysa het volgende:
Tis wel een beetje een jaloers tiepje toch?
wie weetquote:Op maandag 9 december 2019 14:20 schreef Laysa het volgende:
Tis wel een beetje een jaloers tiepje toch?
kloptquote:Op maandag 9 december 2019 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat verhaal over dat hij niet mag DM'en van zijn lelijke vriendin wáár!?
![]()
![]()
Nou ja...volgens 40+ wel.quote:Op maandag 9 december 2019 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat verhaal over dat hij niet mag DM'en van zijn lelijke vriendin wáár!?
![]()
![]()
ja, en daar zit al het slimme volkquote:
Kan je na gaan dat zelfs die bejaarden je niet moetenquote:Op maandag 9 december 2019 14:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ja, en daar zit al het slimme volk
Oh, dit wordt echt beter en beter.quote:Op maandag 9 december 2019 14:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nja, eerlijk, ik was erbij en dat werd wel door haar gezegd.
quote:Op maandag 9 december 2019 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je na gaan dat zelfs die bejaarden je niet moeten
Ja dat bedoel ik natuurlijk ookquote:Op maandag 9 december 2019 14:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nja, eerlijk, ik was erbij en dat werd wel door haar gezegd.
omdat ik niet bejaard benquote:Op maandag 9 december 2019 14:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je na gaan dat zelfs die bejaarden je niet moeten
Krijg ff gauw de vinketering echt niet Deissy is lief leuk en nog meerquote:
Heb je die ban van haar? Want dan weet ik tenminste één waardevolle actie die ze op haar naam heeft staan.quote:
mag ik dat niet zeggen dus, zwak....quote:
dank jequote:Op maandag 9 december 2019 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je komt wel over als een seniele mongeaul.
Hoe je overkomt is natuurlijk een subjectieve waarneming van een andere partij, dus daar kan je zelf lastig over oordelen. Maar dat weet jij al jaren, natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2019 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
dank je
gelukkig weet ik zelf wel beter
Ik wel!quote:Op maandag 9 december 2019 14:27 schreef Toverheks het volgende:
blijf van mijn post af Soul nou weet niemand waarom ik vinketering riep
Omdat je er zin in had!quote:Op maandag 9 december 2019 14:27 schreef Toverheks het volgende:
weet je, etterbak en dildo zijn scheldwoorden, maar ransaap en vinketering blijkbaar nietquote:Op maandag 9 december 2019 14:27 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat dat uit context duidelijk zat is hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 14:27 schreef Toverheks het volgende:
de context is juist wat hier iedereen mist dusquote:Op maandag 9 december 2019 14:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat uit context duidelijk zat is hoor.
Is Dildo een scheldwoord echt praat me bijquote:Op maandag 9 december 2019 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
weet je, etterbak en dildo zijn scheldwoorden, maar ransaap en vinketering blijkbaar niet
een dildo is een gebruiksvoorwerp, nee, niet voor mij.quote:Op maandag 9 december 2019 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is Dildo een scheldwoord echt praat me bij
Ik lees je onderschrift van nooit bij een clup gaan, FOK heeft jou als lid geassepteerd hoorquote:Op maandag 9 december 2019 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
lezen 1 zin of woord en hebben zogenaamd een neming....
Jij, achterlijke dildo!quote:Op maandag 9 december 2019 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is Dildo een scheldwoord echt praat me bij
Mensen de maat nemen en dan een spelfout makenquote:Op maandag 9 december 2019 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
lezen 1 zin of woord en hebben zogenaamd een neming....
ja en?quote:Op maandag 9 december 2019 14:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lees je onderschrift van nooit bij een clup gaan, FOK heeft jou als lid geassepteerd hoor
quote:
Ach, ach, dat is je weerwoord?quote:Op maandag 9 december 2019 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen de maat nemen en dan een spelfout maken
Neequote:Op maandag 9 december 2019 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Walgelijke posting, kan een mod dit wegvegen?
quote:Op maandag 9 december 2019 14:33 schreef mootie het volgende:
Nou, dit is een doorslaand succes, lijkt me duidelijk.
Dat was niet mijn weerwoord, dat was een constatering over het bedroevend en beschamend lage niveau van je posts. Mijn weerwoord tegen jou ligt momenteel ter goedkeuring bij je lelijke vriendin, ik zou niet willen dat je ruzie krijgt door mij.quote:Op maandag 9 december 2019 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ach, dat is je weerwoord?
Had niet anders verwacht van jou.
kleuterquote:Op maandag 9 december 2019 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was niet mijn weerwoord, dat was een constatering over het bedroevend en beschamend lage niveau van je posts. Mijn weerwoord tegen jou ligt momenteel ter goedkeuring bij je lelijke vriendin, ik zou niet willen dat je ruzie krijgt door mij.
Maar jullie kunnen dus mensen bannen uit bepaalde subfora? Ik kan me dat niet herinneren van vroeger, geloof ik.quote:
quote:Op maandag 9 december 2019 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was niet mijn weerwoord, dat was een constatering over het bedroevend en beschamend lage niveau van je posts. Mijn weerwoord tegen jou ligt momenteel ter goedkeuring bij je lelijke vriendin, ik zou niet willen dat je ruzie krijgt door mij.
Ik niet nee, maar de fa's kunnen inderdaad een subforum specifieke ban gevenquote:Op maandag 9 december 2019 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen dus mensen bannen uit bepaalde subfora? Ik kan me dat niet herinneren van vroeger, geloof ik.
Niet de Mods....De Admins en FA's.quote:Op maandag 9 december 2019 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen dus mensen bannen uit bepaalde subfora? Ik kan me dat niet herinneren van vroeger, geloof ik.
de UTO gaat helemaal dicht dus maak je geen zorgenquote:Op maandag 9 december 2019 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mo, je gaat er ook constant met gestrekt been in. Onvriendelijk, mopperen, mensen afblaffen. Dan moet je echt niet verbaasd of verbolgen zijn dat mensen niet enorm van je gecharmeerd zijn.quote:
Ja, "jullie" met een kleurtje, in algemene zin.quote:Op maandag 9 december 2019 14:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik niet nee, maar de fa's kunnen inderdaad een subforum ban specifieke ban geven
alsof ik daar op zit te wachtenquote:Op maandag 9 december 2019 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Mo, je gaat er ook constant met gestrekt been in. Onvriendelijk, mopperen, mensen afblaffen. Dan moet je echt niet verbaasd of verbolgen zijn dat mensen niet enorm van je gecharmeerd zijn.
Hai Laysquote:
Je was ook wel erg lang weg.quote:Op maandag 9 december 2019 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, "jullie" met een kleurtje, in algemene zin.
Is dat nieuw of ben ik het gewoon vergeten?
Zo'n zin in dit verhaal nog een keer.quote:Op maandag 9 december 2019 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
De mods hebben daar niks mee te maken.
Ik kwam er pas na een paar dagen achter dat ik überhaupt in UTO zat te postenquote:Op maandag 9 december 2019 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
de UTO gaat helemaal dicht dus maak je geen zorgen
Ik moest hem gewoon even makenquote:Op maandag 9 december 2019 14:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo'n zin in dit verhaal nog een keer.
Uuuh, goeie vraag, ik heb eigenlijk geen idee wanneer dat is ingesteld. @yvonne misschien welquote:Op maandag 9 december 2019 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, "jullie" met een kleurtje, in algemene zin.
Is dat nieuw of ben ik het gewoon vergeten?
Die zit met dr kontje op een glijbaanquote:Op maandag 9 december 2019 14:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Uuuh, goeie vraag, ik heb eigenlijk geen idee wanneer dat is ingesteld. @:yvonne misschien wel
ben er erg goed in ja, dat weet ik.quote:Op maandag 9 december 2019 14:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als je alleen maar komt om ellende te zoeken, dat lukt dan wel weer aardig.
Waarom eigenlijk, als ik vragen mag? Het is hier hartstikke leuk, dus wellicht kun je je toon wat matigen dan zal je zien hoe leuk jij het ook gaat vinden. En het is nog maar een paar weken, dus beste beentje voorquote:Op maandag 9 december 2019 14:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ben er erg goed in ja, dat weet ik.
Waar gaan we daarna zitten, eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2019 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is nog maar een paar weken, dus beste beentje voor
Bij @yvonnequote:Op maandag 9 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar gaan we daarna zitten, eigenlijk?
In de volgende RLSquote:Op maandag 9 december 2019 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar gaan we daarna zitten, eigenlijk?
Hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 9 december 2019 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, als ik vragen mag? Het is hier hartstikke leuk, dus wellicht kun je je toon wat matigen dan zal je zien hoe leuk jij het ook gaat vinden. En het is nog maar een paar weken, dus beste beentje voor
Mo en friends (topics vol)quote:Op maandag 9 december 2019 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de volgende RLS![]()
als die komt that is
Ja dat we gedoe is wat eng.quote:
Wat wil je weten?quote:Op maandag 9 december 2019 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, als ik vragen mag? Het is hier hartstikke leuk, dus wellicht kun je je toon wat matigen dan zal je zien hoe leuk jij het ook gaat vinden. En het is nog maar een paar weken, dus beste beentje voor
ik ken het woord matigen niet eens johquote:
wie dan?quote:Op maandag 9 december 2019 16:35 schreef Soury het volgende:
Valt wel mee hoor maar er zijn wel wat mensen die je wel ok vinden.
Ik en wat meerquote:
maar ik kan niks met domme mensenquote:
Nou dank jequote:Op maandag 9 december 2019 16:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
maar ik kan niks met domme mensen
die laat ik links liggen dus
Lelijk in de zin van uiterlijk of lelijk va karakter ik weet het antwoord nietquote:
Nou.....Weet ik niet hoor.quote:Op maandag 9 december 2019 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Lelijk karakter valt niet te veranderen uiterlijk wel
Oh niet, karakter kan ook veranderd worden?quote:
Ik denk dat dat een echt kern ding is.quote:Op maandag 9 december 2019 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh niet, karakter kan ook veranderd worden?
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 9 december 2019 17:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een echt kern ding is.
Nee daarom zei ik dat ook..quote:Op maandag 9 december 2019 17:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat je als volwassen niet echt meer van karakter kan veranderen.
Blijkbaar geeft niet hahahaquote:Op maandag 9 december 2019 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjesuszitten we gewoon hetzelfde te lullen
Ik hoop dat ik dan een tag tegemoet kan zien!quote:Op maandag 9 december 2019 17:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het antwoord volgt in de volgende sc
Je bent wel een hebberd.quote:Op maandag 9 december 2019 17:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan een tag tegemoet kan zien!
Zwembadquote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef BloesBloes het volgende:
Yv, nog niet terug van de veemarkt ?
IK heb die andere niet eens gezienquote:Op maandag 9 december 2019 18:19 schreef Laysa het volgende:
Yvonne was niet tevreden geloof ik over de toenmalige TT
Het was niet relevant en ik ben hem ook al weer vergetenquote:Op maandag 9 december 2019 18:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
IK heb die andere niet eens gezien
quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och, toch niet zo.n subtropisch geval met van die glijbanen en vol met joelende koters
Er zijn filmpjes waarop ze gillend als een speenvarken afdaalt.quote:Op maandag 9 december 2019 18:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Och, toch niet zo.n subtropisch geval met van die glijbanen en vol met joelende koters
Was het maar zo'n feest. Eigenlijk vind ik dat ze ons dat wel verschuldigd is, een paar van die filmpjes voor op Dumpertquote:Op maandag 9 december 2019 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn filmpjes waarop ze gillend als een speenvarken afdaalt.
Huh?quote:Op maandag 9 december 2019 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Lelijk karakter valt niet te veranderen uiterlijk wel
Daarom.quote:
Ik heb ook nog comedy central.quote:Op maandag 9 december 2019 20:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
doe eens een voorstel met je 5 zenders...
Dan is dit mysterie in ieder geval opgelost.quote:Op maandag 9 december 2019 20:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom.
Zo, ook weer opgelost, ga BNW modden man.
Dutjes.quote:Op maandag 9 december 2019 20:56 schreef yvonne het volgende:
Zo,ben kapoet man, waar haalt zo'n peuter al die energie vandaan?
Morgen gewoon weerquote:Op maandag 9 december 2019 20:56 schreef yvonne het volgende:
Zo,ben kapoet man, waar haalt zo'n peuter al die energie vandaan?
quote:
Ik ben te moe om je een verhaaltje te vertellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |