Heb je al die fok chimi's in jouw portefeuille?quote:Op maandag 9 december 2019 17:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is Muck niet bezet?
Poedel wordt het niet.
Muis wellicht ooit.
Van het drinken laatst staat bovenaan.
Dan nog een schaduwlijst met Simone en Miauw oa.
Niet echt.quote:Op maandag 9 december 2019 18:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al die fok chimi's in jouw portefeuille?
Wat is je geheim? Een goede foto? Een goede kop?quote:Op maandag 9 december 2019 18:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik flirt maar wat met onbereikbare vrouwen.
Al worden ze steeds bereikbaarder.
Die past mooi naast de komzeklariaquote:Op maandag 9 december 2019 18:13 schreef Rozevla het volgende:
Net 2 vinger planten besteld.
Hopelijk worden ze snel bezorgd, heb er zin in.
Mijn goede kop kennen ze niet.quote:Op maandag 9 december 2019 18:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is je geheim? Een goede foto? Een goede kop?
quote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn goede kop kennen ze niet.
Ik heb al vrij snel iemand door, kan goed luisteren. Ik maak haar belangrijk en nat.
Omdat je een kwijlende stalker bentquote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb al vrij snel iemand door, kan goed luisteren. Ik maak haar belangrijk en nat.
Ik stalk niet meer!quote:Op maandag 9 december 2019 18:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je een kwijlende stalker bent
quote:Op maandag 9 december 2019 18:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik stalk niet meer!
Maar serieus na 1 post gelezen te hebben kan ik al mensen doorgronden.
Dat is zoeken naar een naald in een hooibergquote:Op maandag 9 december 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij al weer een partner aan het zoeken?
Ik zal je tips ter harte nemen. Mijn kop kennen ze alleen wel dus dat kan beide kanten op werkenquote:Op maandag 9 december 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil zijn leven beteren.quote:Op maandag 9 december 2019 18:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is zoeken naar een naald in een hooiberg
Snap je hem...naald
Je kop is voor de seks.quote:Op maandag 9 december 2019 18:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal je tips ter harte nemen. Mijn kop kennen ze alleen wel dus dat kan beide kanten op werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |