abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190325820
Goedemiddag,

Ik heb een Ford Focus CC 2007 2.0 Duratec.

Nou reed ik afgelopen vrijdag naar huis zonder problemen en eenmaal thuis geparkeerd zette ik de auto uit en begon plotseling mijn rechter knipperlicht te knipperen.
Als ik daadwerkelijk ook het knipperlicht gebruikte reageerde die als het hoort. Zette ik het knipperlicht weer uit bleef die rechts weer knipperen.

Na lang prutsen begon het knipperlicht razendsnel te knipperen totdat de auto het 'bong' geluid gaf welke die ook geeft als je hem in het leerprogramma zet of je lichten aan laat staan en je deur open doet.

Anyways, na die 'bong' leek alles weer te werken. Auto nog netjes met afstandsbediening op slot gedaan, volgende ochtend ben ik wel even gaan kijken of alles nog werkte...
Nou doet alles het weer naar behoren maar is dus de afstandsbediening ermee gekapt, centrale deurvergrendeling werkt nog wel perfect als ik de sleutel in het slot doe.

Ik heb zekering 102, 133, 134 gecontroleerd, lijken allemaal in orde. Heb de auto al een nacht van de accu afgehaald in de hoop dat een reset lukte, maar tevergeefs.
Uiteraard ook de batterij van sleutel vervangen...

Ook als ik de auto in leermodus zet (4x sleutel heen en weer), krijg ik wel de 'bong', maar hij reageert totaal niet meer op de bediening op de sleutel. Valt me ook op dat het rode lampje (startonderbreker) niet blijft branden, ik dacht dat dit hoorde in leer modus?

Hebben jullie nog ideeën / tips? Ik ben een beetje door mijn ideeën heen helaas...
pi_190325855
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:33 schreef KawaZ het volgende:
Hebben jullie nog ideeën / tips? Ik ben een beetje door mijn ideeën heen helaas...
Morgen even bij de dealer langs als laatste optie? Die kunnen dit euvel ongetwijfeld oplossen. Misschien is het een kleinigheidje.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190325967
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:33 schreef KawaZ het volgende:
Goedemiddag,

Ik heb een Ford Focus CC 2007 2.0 Duratec.

Nou reed ik afgelopen vrijdag naar huis zonder problemen en eenmaal thuis geparkeerd zette ik de auto uit en begon plotseling mijn rechter knipperlicht te knipperen.
Als ik daadwerkelijk ook het knipperlicht gebruikte reageerde die als het hoort. Zette ik het knipperlicht weer uit bleef die rechts weer knipperen.

Na lang prutsen begon het knipperlicht razendsnel te knipperen totdat de auto het 'bong' geluid gaf welke die ook geeft als je hem in het leerprogramma zet of je lichten aan laat staan en je deur open doet.

Anyways, na die 'bong' leek alles weer te werken. Auto nog netjes met afstandsbediening op slot gedaan, volgende ochtend ben ik wel even gaan kijken of alles nog werkte...
Nou doet alles het weer naar behoren maar is dus de afstandsbediening ermee gekapt, centrale deurvergrendeling werkt nog wel perfect als ik de sleutel in het slot doe.

Ik heb zekering 102, 133, 134 gecontroleerd, lijken allemaal in orde. Heb de auto al een nacht van de accu afgehaald in de hoop dat een reset lukte, maar tevergeefs.
Uiteraard ook de batterij van sleutel vervangen...

Ook als ik de auto in leermodus zet (4x sleutel heen en weer), krijg ik wel de 'bong', maar hij reageert totaal niet meer op de bediening op de sleutel. Valt me ook op dat het rode lampje (startonderbreker) niet blijft branden, ik dacht dat dit hoorde in leer modus?

Deuren moeten op slot en de 4x stand moet binnen 10seconden gedaan worden.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 8 december 2019 @ 12:57:21 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_190326286
Kleine kans dat het er wat mee te maken heeft, maar om het uit te sluiten: even een nieuwe batterij in je sleutel doen.
  zondag 8 december 2019 @ 13:02:07 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190326387
Bij mij ging de auto steeds uit zichzelf op slot. Ook als de sleutel binnen lag en ik buiten stond. Oplossing: nieuwe batterij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Spellchecker zondag 8 december 2019 @ 13:15:24 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190326638
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 12:57 schreef Mano_ het volgende:
Kleine kans dat het er wat mee te maken heeft, maar om het uit te sluiten: even een nieuwe batterij in je sleutel doen.
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
Bij mij ging de auto steeds uit zichzelf op slot. Ook als de sleutel binnen lag en ik buiten stond. Oplossing: nieuwe batterij.
Hij heeft er een nieuwe batterij in gedaan ....

TS ik zou even naar de garage gaan met je probleem.
  zondag 8 december 2019 @ 13:32:26 #7
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_190326901
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:15 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

Hij heeft er een nieuwe batterij in gedaan ....

TS ik zou even naar de garage gaan met je probleem.
Overheen gelezen :@
  Spellchecker zondag 8 december 2019 @ 14:27:26 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190327805
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 13:32 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Overheen gelezen :@
Kan gebeuren ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties